۱۳۹۳ شهریور ۱۵, شنبه

آیا نور پهلوی از نوادگان شاه چراغ است ؟!



با توجه به سخنان گهربار شهبانو فرح که فرموده اند به خاندان نبوت منسوب هستند ، اینطور بنظر میرسد که انتخاب نام « نور » ، برای گرامیداشت  جد بزرگوارشان ، « شاه چراغ » میباشد !








این روزها به برکت رسیدن ماه رمضان ، ماه خدا و ماهی که درهای رحمت الهی بر روی بندگان پاک و صادق خویش باز است. در خانه ها ،مساجد وتکایا تلاوت آیات الهی است که دلهای مشتاق بندگان خدای را به نور الوهیت خویش منور میسازد ، کلام خدا امید بی چون میلیونها مسلمانیست که دل در گرو ایمان خویش بسته اند و به لطف آن راه را از چاه بازمیشناسند.

اما زیباتر آنکه کلام را به زبان شیرین پارسی گوش کنیم و تغییرات و تفسیرات آن را در کتابی ببینیم که به فرمان شهبانو مومن و معتقد ایران با بیان زین العابدین رهنما به تصحیح دانشمند الا زهر در چهار جلد و ۲۷۵۹ صفحه تهیه شده است.

در جلد نخست این کتاب که در ۶۷۱ صفحه تنظیم گردیده شهبانو با دستخط خویش کلامی استوار و پایدار دارند.

برای من مایه کمال افتخار است که ترجمه و تفسیر قران کریم را به ملت عزیز ایران و به کلیه مسلمانان فارسی زبان جهان اهدا کنم از درگاه احدیت مسئلت دارم که همواره کشور و ملت ایران را از عنایت عالیه خود برخوردار فرمایید و به ما ایرانیان سعادت آن دهد که پیرو واقعی مکتب مقدس قران باشیم.

سرفرازی خود من در زندگی اینست که به خاندان مقدس حضرت رسول اکرم صلوات الله علیه و اله منسوب هستم و بزرگترین آرزوی که در دل دارم اینست که فروغ درخشان تعالیم قران را که از معجزات کلام الهیست پیش از پیش در دلهای مردم این سرزمین استوار سازد و آنان را یاری دهد تا جامعه نوین ایران را که بر اساس روح و مفهوم حقیقی تعالیم عالیه قران کریم پی ریزی شده است هرچه بیشتر از نعمت و فضیلت و تقویو پاک دلی برخوردار سازد.از صمیم قلب ملت ایران و شاهنشاه را به صاحب این قران میسپارم.


فرح پهلوی



برداشت از سالنامه ۱۸۹۶ دفتر ۶ نویسنده پرفسور احمد مهرداد انتشارات آزاد ، هانور و روزنامه رستاخیز تهران شماره۴۸۱ چهار شنبه ۲۴ شهریورماه - کتاب سیری در زندگی نامه علی نماد شیعه گری صفحه ۱۷۵



۳ نظر:

  1. با درود به شاه دخت نور
    این افتخار به شما داده می شود که هر چه زود تر لینک زیر را در سایت متعفن بالاترین به اشتراک بگذارید تا باعث روشنگری رعیت ناسپاس گردید .
    جاوید شاه
    ayatolahbbc.wordpress.com
    http://ayatolahbbc.wordpress.com/2014/09/17/%D9%87%D9%85%D9%87-%D9%BE%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%82%D9%84%D8%A7%D9%84-%D8%AC%D8%AF%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%DA%A9%D8%A7%D8%AA%D9%84%D9%86%D8%AF/

    پاسخحذف
  2. چقدر کینه عقده و کمبود در وجودت تلمبار شده! همهٔ هم و غم و دغدغه زندگیت شده حکومت گذشته!! با این حال و روزی که تو داری مطمئنا اگر اتفاقی‌ بلایی سر بازماندگان خانواده پهلوی بیاد و همگی‌ تو یک سانحه یا حادثه از بین برن تو دیگه هیچ امیدی به زندگی‌ و زنده بودن نداری و مطمئنا یه بلایی سر خودت میاری :) می‌خوای معروف بشی‌ پاچه یه دیگه رو بچسب چیزی که زیاده آخوند دزد و گردن کلفت! البته اگر خایه داری در غیر این صورت گیر دادن به حکومت گذشته و کسانی‌ که قدرتی ندارند هنر نیست! ضمنا مگر نه اینکه این سلطنت طلبان الکی‌ دلشون رو خوش کردن به برگشت حکومت پادشاهی؟؟پس چرا مثل گزمه‌های حکومت اسهالی به دنبال گرفتن همین اندک دل‌ خوشی‌ یک سری از ایرانیان هستید؟؟!! مگر شما مشکلی‌ با شادی و دل‌ خوشی‌ مردم دارید؟؟!!حتما باید همه بنا به خواست دل‌ وامونده شما که به ماموران لباس شخصی‌ امر به معروف و نهی از منکر نظام اسهالی یه صور زدید یقه آخوندی بپوشن و تسبیح بندازن و ذکر بگن؟؟!!عجیبه‌ها این مدل مخالفت با نظام رو ندیده بودیم که به لطف آسید ابول رنگکار دیدیم!

    پاسخحذف
  3. واقعا باید از پدر و مادرت نهیات تشکر و کامل قدر دانی‌ رو به عمل آورد که نهیات تلاش و کوشش و حاصل زندگیشون شده یک موجود مزاحم مردم آزار بی‌ تربیت بی‌ اخلاق بی‌ سواد و دانش اما دهان گشاد و کونده پرو که تنها هنرش مفت خوری و آویزون شدن و چتر بازی هست..! کسی‌ که براش فرقی نمیکنه نونش رو با گریه و عجز و لابه و گدایی با گردن شکسه از گدا خونه‌های پایتخت یه کشوری کوچک اروپایی به دست بیاره یا با گماشتگی و بازی کردن نقش چوب لباسی اتاق دفتر یک آدم از خودش مفلس تر که جّد اندر جّد نوکر و دست بوس و آفتابه دار بوده!یعنی‌ بشی‌ غلام کسی‌ که خودش نوکر آخوندهای روضه خون ۲زاری(مرده خور) قبرستون هست..!!

    واقعا تربیت و تحویل یک همچنین شخصیت مهمی‌ به اجتماع کار هر کسی‌ نیست و خیلی‌ باید زحمت و سختی‌ کشید تا فرزند آدم به یک همچنین جایگاهی برسه واقعا جای تقدیر و تشکر بسیااااااار داره..!

    پاسخحذف