۱۳۹۴ شهریور ۲۰, جمعه

حسن عباسی : توهین آشکار فیس بوک به اسلام و جمهوری اسلامی !



به نقل از خبرنگار ساندیس نیوز ، دانشمند شهیر جمهوری اسلامی ، آقای حسن عباسی ، فیس بوک را محارب با خدا دانسته و استفاده از آن را حرام و از گناهان کبیره اعلام کرده است !

آقای حسن عباسی اضافه فرمودند : همانطوری که در تصویر میبینید ، سایت ذاله فیس بوک ، در یکی از بازی های خود ، نام الله و نماد جمهوری اسلامی را به سخره گرفته و چنانکه میدانیم ، « گربه با کلاه شاپو » نماد شیطان پرستی و « فیل آبی » نماد فراماسونری است !

همانطوری که در تصویر به خوبی مشخص است ، یک دسته در دست فیل وجود دارد که به بیننده این منظور را القا میکند که فیس بوک تا دسته به جمهوری اسلامی فرو کرده است !

چنانکه شاعر عیاش و شراب خوار ، خیام هم گفته « آن دسته که بر گردن او میبینی ... دستی است که بر گردن یاری بوده است » که این « یار » یعنی همان شیطان بزرگ !

حالا ممکن است که ضد انقلاب ها بگویند که در زمان خیام ، آمریکا وجود نداشته که البته این غلط است ، چرا که به گفته امام خمینی ، دو هزار سال است که آمریکا ما را استعمار کرده !


مقصود از شماره ۲۵ هم ، روز  ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ ، روز اعتراضات فتنه سبز و هتک حرمت به نایب بر حق امام زمان ، امام خامنه ایی است !


.




.
.

درصورت بیان « سرچشمه » و پاک نکردن 666
بهره بردن از عکس ها ، فیلم ها و مطالب این وبلاگ آزادی میباشد
.



در همین راستا :

.
پوسترهای 25 بهمن
http://666sabz.blogspot.be/2011/02/25.html

.
استفاده نادرست و غیر اصولی از جرثقیل در کشورهای خارجی !
http://666sabz.blogspot.be/2012/07/blog-post_07.html
.
در پی بسته شدن سفارت جمهوری ننگین اسلامی در کانادا !
http://666sabz.blogspot.be/2012/09/blog-post_9.html
.
الهه احمدی به دو علت از قهرمانی بازماند !
http://666sabz.blogspot.be/2012/07/blog-post_29.html

.
.
.




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر