۱۳۹۴ خرداد ۲۲, جمعه

پسر که ندارد نشان از پدر ....



عکسی از عزیزم و لطفا ببخشید







۵ نظر:

  1. درود بر شما آقای گرین فورس.
    به خاطر فحاشی های مداوم سلطنت طلبان، من دیگه رغبتی نمی کنم به این سایت بیایم. تمام لینک ها پر شده اند از فحش های رکیک خواهرمادری.
    نمی دانید چه حالی می شوم وقتی این فحش ها را که می خوانم، دائماً اعصابم داغون می شود. شما هم مواظب خود باشید. این جماعت، بیمار ضد اجتماعی هستند
    Anti-social behaviour
    که اینها در ذات و دی ان ای آنها، سادیسم و مردم آزاری نهادینه شده است. امیدوارم شما مثل من از خواندن کامنت هایشان بیمار نشوید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هم میهن گرامی درود بر شما
      .
      خواهشمندم که قوی باشید چون اگر قرار است که با چهارتا فحش خواهر و مادر ، ما دست از مبارزه بکشیم که دیگر کلاهمان پس معرکه است !
      .
      باید به این شعبون بی مخ ها نشان دهیم که فحاشی و قدربازی و عر و تیز کردن اینها ، هیچ تاثیری ندارد و ما به مبارزاتمان ادامه خواهیم داد !
      .
      اتفاقا این ارازل و اوباش برای دلسرد کردن من و شماست که اینچنین لجام گسیخته اند ! اینها هنوز گمان میکنند که با فحاشی و دشنام خواهر و مادر دادن میتوان صدای مخالف را در گلو خفه کرد.
      .
      از شما خواهش میکنم که سنگر را خالی نکیند وگرنه اینها به آرزوی خود خواهند رسید.
      .
      همیشه شاد و خرم و تندرست و پیروز باشید
      .
      پاینده ایران
      .
      بزرگان ایرانزمین میفرمایند :
      .
      کنه و زالو و خفاش .... به ز شاه اللهی های فحاش
      .

      حذف
    2. درضمن برای من خیلی آسان است که فحاشی انصار شاه الله را منتشر نکنم ولی از قصد اینگونه فحاشی ها و دشنامهای رکیک را منتشر میکنم که ایرانیان آزاده با کردار و پندار و گفتار ارازل و اوباش همایونی بیشتر آشنا شوند.

      حذف
  2. گرین فورس جان، منظورم سایت بالاترین بود. وبلاگ شما خیلی هم آموزنده است. ولی من از خوندن فحاشی های این جماعت، ناراحتی روحی گرفتم. خودتان شاهد بودید چه بلایی سر سایت دنباله آوردند. من نهایتاً می توانم وبلاگ نویسی کنم، ولی رغبتی نمی کنم در بالاترین بیایم، چون دائماً فحش می خورم و مجبورم با این جماعت چاله میدونی رمضون یخی و شعبان جعفری طرف بشوم. شانس آوردیم که دستشان بهمان نمی رسد، وگرنه معلوم نبود چه بلایی سرمون می آوردند...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هم میهن گرامی ، درود بر شما
      .
      بله دقیقا یادم است که همین انصار شاه الله چه به سر سایت دنباله آورند و حالا هم همین بلا را میخواهند سر بالاترین دربیاورند و چنانکه من و شما میدان را خالی کنیم ، همان میشود که نباید بشود.
      .
      نمونه دشنامهای رکیکی که انصار شاه الله در سایت دنباله میدادند ( از وسط های برگه به پایین )
      http://666sabz.blogspot.be/2014/02/blog-post_1555.html
      .
      پیامی که من برای کیا ، مدیر دنباله فرستادم
      http://666sabz.blogspot.be/2012/09/blog-post_30.html
      .

      حذف