۱۳۹۴ تیر ۴, پنجشنبه

علت دشمنی سلطنت طلبان با جنبش سبز !










۹ نظر:

  1. ۶۶۶

    گور پدر سلطنت طلبها و پهلوی پرستان. اما آخر چه وجه شباهتی بین مرحوم مصدق و میر حسین, این مردک حزب اللهی کثیف, وجود دارد که ایندو را در کنار هم گذاشته ای (حداقل در عکسی که در وبلاگ ات گذاشته ای).
    میرحسین موسوی پیروهمان امامی است که با رذالت مصدق را مشتی استخوان پوسیده توصیف کرد. مرشد فکری و عقیدتی میرحسین یعنی خمینی, خود از همان دسته آخوندهایی از قماش کاشانی مرتجع بود که در کودتای ۲۸ مرداد بهمراه دربار آریامهری نقش داشت
    میرحسین موسوی پس از انقلاب خود در چماقداریهای پس از انقلاب نقش آفرین بود و در روزنامه ارگان چماقداران رژیم, یعنی روزنامه جمهوری اسلامی به کار تحریک و تهییج اوباش برای حمله به احزاب, تجمعات و دانشجویان و فعالان سیاسی مشغول بود.
    در مقام نخست وزیر هم, که هم در ادامه جنگ ضد ایرانی, از فردای فتح خرمشهر نقش آفرین بود و هم در کشتارها و سرکوبهای مهیب در زندانها بالاخص کشتار ۶۷ مسئول بود.

    من نمیخواهم تمام جنایات این مردک کثیف حزب اللهی را اینجا لیست کنم. اما این نهایت بی انصافی است که مصدق پیشوای آزادیخواهی و آزادگی ایرانیان را در کنار چنین کسی بگذاری. این توهین به روح و خاطره بزرگ مرحوم مصدق است.

    پاسخحذف
  2. « این مردک حزب اللهی کثیف, وجود دارد که ایندو را در کنار هم گذاشته ای »
    .
    هم میهن گرامی ، من کی وکجا عکس دکتر مصدق را کنار میرحسین موسوی گذاشتم که خودم هم خبر ندارم ؟؟؟!!!
    .
    حالا در باره میرحسین موسوی ، وارد بحث با شما نمیشوم ولی مسئول بودن یا نبودن موسوی در جنایات رژیم ، چیزی نیست که من و شما بتوانیم محکومش کینم ! اینکار باید در یک دادگاه ملی و مردمی با داشتن حق وکیل مدافع صورت بگیرد.
    .
    طبق قوانین بین المللی ، تا پیش از ثابت شدن محکومیت کسی ، آن شخص بیگناه است !
    .
    درضمن تمام کارهایی که موسوی کرده یا نکرده یک طرف و ایستادگی او در برابر خامنه ایی و مزدوران او هم یک طرف !
    .
    چرا شما این ایستادگی را از یادبرده اید ؟؟؟!!!!
    .
    اگر ایستادگی موسوی و کروبی نبود ، هیچگاه جنبش سبز یعنی بزرگترین و اثرگذار ترین جنبش مردمی پس از انقلاب 57 پیش نمیامد !
    .
    فراموش نکنید که اکنون 5 سال است که موسوی و کروبی در بازداشت خانگی بسر میبرند و این بخاطر ایستادگی آن دو در برابر ظلم حاکم بر ایران است !
    .
    ولی در آخر خیلی مایلم بدانم که من کجا و کی عکس موسوی را در کنار عکس دکتر مصدق قرار داده ام !!!
    .
    تنها باری که من عکس دکتر مصدق را در کنار یکی از مسئولان جمهوری ننگین اسلامی قرار دادم ، این عکس است که تازه یادآور شده ام که دکتر مصدق را با ظریف مقایسه نکیند !
    .
    جمعه ۱۴ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش.
    .
    دکتر مصدق را با ظریف مقایسه نکنید !
    .
    http://666sabz.blogspot.be/2015/04/blog-post_72.html
    .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. "هم میهن گرامی ، من کی وکجا عکس دکتر مصدق را کنار میرحسین موسوی گذاشتم که خودم هم خبر ندارم ؟؟؟!!!"

      ۶۶۶
      شما بالشخصه این دو عکس کنار هم نگذاشته اید. حق با شماست. اما شما عکس این دو را, که کس دیگری از روی بی سلیقگی, یا شاید هم ناآگاهی, کنار هم گذاشته, بصورت تصویر بر روی سایت خود و در پایین عکس اول گذاشته اید. لطفا این عکس را با عکس دیگری جایگزین کنید و به چنین توهینی به یاد و خاطره پیشوای آزادیخواه نهضت ملی ایران راضی نباشید. گذاشتن عکس موسوی در کنار مصدق همانقدر تناقض آمیز است که گذاشتن عکس محمد رضا خان مستبد و نوکر در کنار مصدق. نسبت موسوی با آزادیخواهی و مطالبات آزادیخواهانه ملت ایران درست مثل نسبت خمینی, خامنه ای, ملا عمر یا ابوبکر البغدادی, با چنین مطالبات مترقی و انسانی است.
      من از شما بعنوان یک نیروی روشنگر انتظار داشتم که اگر هم چنین خبطی را میبینید, آنرا تذکر دهید, نه آنکه با کمال تاسف آنرا تبلیغ کنید.

      حذف
    2. "حالا در باره میرحسین موسوی ، وارد بحث با شما نمیشوم ولی مسئول بودن یا نبودن موسوی در جنایات رژیم ، چیزی نیست که من و شما بتوانیم محکومش کینم ! اینکار باید در یک دادگاه ملی و مردمی با داشتن حق وکیل مدافع صورت بگیرد."

      ۶۶۶
      اگر شما نمیخواهید با من در اینمورد بحث کنید, اشکالی ندارد اما اگر حاضر بودید, به شما ثابت میکردم لزومی به حضور ایشان در یک داگاه نیست. مگر من و شما محمد رضا شاه را بخاطر جنایاتش بحق محکوم نمیکنیم؟ مگر من و شما احمدی نژاد را بخاطر فجایع سال ۸۸ محکوم نمیکنیم؟ کدامیک از اینها در دادگاه حاضر شده اند؟.
      با این حال به احترام شما, از ادامه این سخن و اطاله کلام در اینمورد خودداری میکنم.

      در تاریخ جمهوری اسلامی, دو بار به دکتر مصدق توهین شد. یکبار در ۲۴ اسفند ۵۷ که خمینی, مرشد و رهبر و مرجع تقلید آقای موسوی, مصدق را مشتی استخوان پوسیده توصیف کرد. اما توهین بزرگتر به مصدق با قرار دادن عکس شاگرد و صحابه خمینی در کنار این بزرگمرد تاریخ ایران انجام شد.

      خواهشا و لطفا عکسی را که مصدق را در کنار موسوی نشان میدهد, کاری که بقول خودتان ایده و ابتکار خود شما هم نیست و شخص دیگری از روی ناآگاهی انجام داده است, را از روی سایت تان بردارید و اسباب وهن نام و یاد و خاطره دکتر مصدق نشوید. نگذارید بگویند که ملت ایران فرق دوغ و دوشاب را نمیفهمند.

      حذف
    3. هم میهن گرامی درود بر شما
      .
      هم میهن گرامی ، اگر ما ، جنایات جمهوری اسلامی را به گردن موسوی یا بنی صدر یا بازرگان یا هر کسی دیگری بیاندازیم که چند صباحی در جمهوری اسلامی کاره ایی بودند ، یعنی اینکه واقعا باورمان شده که جمهوری اسلامی یک جمهوری است و هر مسئول دولتی اختیار تام دارد تا کاری را انجام دهد !
      .
      نه هم میهن گرامی ، اینطور نیست و در جمهوری ننگین اسلامی هیچ کسی جز رهبر ، خمینی و خامنه ایی گناهکار نیستند !
      .
      ما بقی شریک جرم هستند ولی در صد گناهکاریشان ، باید در یک دادگاه ملی و مردمی ارزیابی بشود و سپس هر کسی به نسبت گناهکاری خود زندانی بشود !
      .
      بله البته اگر مثلا یکی از سران سپاه یک تخلص کرده یا که خودش کسی را کشته ، او صد در صد گناهکار است ولی گمان نکنم که میرحسین موسوی خودش فرمان قتلی را داده باشد یا اینکه خودش زندانیان سال 67 را به گلوله بسته باشد !
      .
      در مورد محمد رضا شاه هم ، قضیه فرق میکند چراکه شاه که زیر دست کسی نبود و از هیچ کس هم حرف شنوی نداشت ، پس اگر قتلی انجام میگرفت ، مسئولیتش متوجه شخصی اول مملکت یعنی خود شاه بود !
      .
      بر همین اصول ، من هیچگاه امیر عباس هویدا را مسئول جنایات و خیانت های شاه ندانسته ام چون در یک حکومت استبدادی ، تنها و تنها شخص مستبد است که همه تصمیم ها را میگیرد و فرمانش را میدهد !
      .

      حذف
    4. مسئله دوم :
      .
      من هیچگاه عکس مصدق را کنار کسی نگذاشته ام !
      .
      در همین مطلب ، عکسی گذاشته ام که کسی در ایران ، عکس دکتر مصدق را در کنار عکس میرحسین موسوی قرار داده !
      .
      هر کسی آزاد است که هر عکسی را کنار هر عکسی بگذارد و گناهش هم بگردن من نیست !
      .
      ولی به گمان من ، زمانی که یک جوان ایرانی ، عکس مصدق را کنار عکس موسوی یا حتی ظریف میگذارد ، از دکتر مصدق نه تنها چیزی کم نشده بلکه نشان میدهد که پس از 60 سال دروغ و تهمت و تخریب نام مصدق ، ایشان همچنان از محبوبیت بالایی در بین جوانان آزادیخواه ، برخوردار است و این چیزی است که هر دیکتاتوری از آن وحشت دارد و همواره در پی تخریب نام دکتر مصدق و مکتبی است که او پایه گذاری کرد !
      .
      درضمن ، به تیتر مطلب توجه کنید ، منظور من مقایسه بین دکتر مصدق و موسوی نیست !
      .
      منظورم تنها و تنها این است که هر کسی نام و یاد مصدق را زنده نگه دارد ، سلطنت طلبان بخونش تشنه میشوند !
      .

      حذف
    5. ۶۶۶ عزیز
      بالاخره من نفهمیدم که شما میخواهید در اینمورد بحث کنید یا نه. از یکطرف میفرمایید که نمیخواهید بحث کنید و از طرف دیگر دلیل مبنی بربیگناهی آقای موسوی میاورید.
      دوست عزیز, حکم دادگاه برای زمانی مورد نیاز است که قرار باشد بر اساس قضاوت صادره, حکمی "اجرا" شود. تا زمانی که کار به "اجرا" نرسیده و قرار هم نیست که احکام صادر شده "اجرایی" شوند, هر کسی میتواند قضاوتی کند و حکمی دهد.
      شما را نمیدانم, اما من نه قاضی هستم و نه اساسا توان صدور حکمی قابل اجرا را دارم.

      فرموده اید که :

      "هم میهن گرامی ، اگر ما ، جنایات جمهوری اسلامی را به گردن موسوی یا بنی صدر یا بازرگان یا هر کسی دیگری بیاندازیم که چند صباحی در جمهوری اسلامی کاره ایی بودند ، یعنی اینکه واقعا باورمان شده که جمهوری اسلامی یک جمهوری است و هر مسئول دولتی اختیار تام دارد تا کاری را انجام دهد"

      دوست عزیز, نه حکومت هیتلر جمهوری به معنای واقعی بود و نه حکومت موسولینی. معذلک دادگاه نورنبرگ برای تمام جنایتکاران نازی حکم محکومیت صادر کرد. از وزرای جنایتکار هیتلر (غیر از وزیر اقتصادش) گرفته تا امثال آیشمن.
      در حکومت شاه هم این تنها شاه نبود که مسوول جنایتها بود. امثال نصیری ها و ثابتی ها و دکتر آرش ها و دکتر تهرانی ها و پزشک احمدی ها هم در جنایات دخیل بودند. این درست است که شاه اجازه جنایت میداد, اما اینهم درست است که این دستورها را همین جماعت به زیردستان خود که عاملان جنایت بودند, رله میکردند و انتقال میدادند.

      از ان گذشته گناه شریک جرم الزاما کمتر از گناه امر یا آمران جرم و جنایت نیست. بالاخص شریک جرم هایی که وقتی میگفتند "کلاه بیار", بجایش "سر" میاوردند".

      حکومت خمینی و خامنه ای هم جدای از این قانون کلی نیست. این درست است که دستور سرکوبها را خمینی یا خامنه ای میدادند, اما این دستور توسط امثال موسویها و احمدی نژادها به پایین دستها ابلاغ و انتقال داده میشد. دستگاه های تحت فرمانشان هم تمامی امکانات سازمانی خود را در اختیار اجرای جنایت میگذاشتند.
      تکرار میکنم که اگر حاضر به بحث باشید, حاضرم با شما در مورد نقش موسوی در جنایات دهه ۶۰ بحث کنم. بالاخص نقش کثیفی را که جماعت خط امامی آنزمان, منجمله موسوی, که امروز "اصلاح طلب" شده اند را در سرکوب مردم و نابودی انقلاب دموکراتیک داشته اند, به تفصیل برایتان روشن کنم.


      در مورد مهندس بازرگان هم, با همه انتقاداتی که به وی داشته و دارم, اینرا بگویم که مهندس بازرگان قبل از سقوطش بارها و بارها از دخالت امثال خلخالی ها در کارهایش به خمینی شکایت می برد و استعفایش را نیز به وی تقدیم می کرد. این خمینی بود که هر بار استعفای مرحوم مهندس بازرگان را بدلیلی رد میکرد.
      آقای موسوی هرگز به خاطر کشتارهای دهه ۶۰ استعفایی تقدیم خمینی نکرد. از جمله بهمین دلیل هم آقای بازرگان را شریک جرم و جنایتهای خمینی در آنزمان نمیدانم. این دقیقا همان چیزی است که در مورد آقای موسوی نمیتوانم بگویم.
      اما البته برای مقصود مورد نظر ما خوشبختانه نیازی به بحث در مورد میزان آلودگی و مشارکت موسوی در جنایات دهه ۶۰ نیست. اگر شما قبول دارید که امثال موسوی در این جنایات نقش داشته اند, ولو در حد شریک جرم, لطفا عکس ایشان را در کنار دکتر مصدقی که (حتما قبول دارید که ) دستش به خون هیچ بیگناهی آلوده نبوده و نیست, و بقول شما هرگز شریک چنین جنایاتی هم نبوده, نگذارید. اگر هم چنین کاری را کس دیگری از روی ناآگاهی انجام داده, اقلا شما بعنوان یک ایرانی آگاه و منصف, عکسی را که از چنین نابخردی و توهین بزرگی به مصدق تهیه شده است را روی سایت تان نگذارید.

      حذف
    6. ------------دنباله-------------------------


      فرموده اید که:

      "ولی به گمان من ، زمانی که یک جوان ایرانی ، عکس مصدق را کنار عکس موسوی یا حتی ظریف میگذارد ، از دکتر مصدق نه تنها چیزی کم نشده"

      هم اسباب آبروریزی برای مصدق بین افراد ناآگاه میشود و هم اسباب ایجاد آبروی کاذب برای کسانی که استحقاقش را بدلیل سوابق شان ندارند. بدتر از همه سردرگمی در هدف ایجاد میکند و نشان از اغتشاش فکری در شناخت و هدف گذاری بین جوانانی دارد که این دو عکس را در کنار هم گذارده اند. در اینمورد با شما مخالفم.

      فرموده اید که:

      " و این چیزی است که هر دیکتاتوری از آن وحشت دارد و همواره در پی تخریب نام دکتر مصدق و مکتبی است که او پایه گذاری کرد !"

      مکتب دکتر مصدق, وقتی نامش و عکس اش با امثال موسوی تداعی شود, راحت تر قابل تخریب است.

      فرموده اید که:

      "منظورم تنها و تنها این است که هر کسی نام و یاد مصدق را زنده نگه دارد ، سلطنت طلبان بخونش تشنه میشوند !"

      با هدف و پیام تان موافقم. منتهی در روشی که با ان دست به این کار زده اید, با شما اختلاف نظر دارم. پیشنهاد میکنم که وسیله را متناسب با هدفی که دارید انتخاب کنید. این وسیله شما را به ان هدف نمیرساند

      حذف
    7. ۱-"منظورم تنها و تنها این است که هر کسی نام و یاد مصدق را زنده نگه دارد ، سلطنت طلبان بخونش تشنه میشوند !"

      صد در صد با این نکته موافقم. همانطور که گفتم مخالفت من با گذاشتن عکس مصدق در کنار عکس یکی از جلادان جوانان این میهن است که آبروی مصدق را میبرد.


      ۲-"ولی به گمان من ، زمانی که یک جوان ایرانی ، عکس مصدق را کنار عکس موسوی یا حتی ظریف میگذارد ، از دکتر مصدق نه تنها چیزی کم نشده بلکه نشان میدهد که پس از 60 سال دروغ و تهمت و تخریب نام مصدق ، ایشان همچنان از محبوبیت بالایی در بین جوانان آزادیخواه ، برخوردار است"

      اینکه مصدق با وجود شصت سال دروغ پراکنی و تهمت های شاه و شیخ کودتاچی هنوز از ارزش والایی برخوردار است, صد در صد درست است و منهم با ان موافقم. منتهی این نمیتواند توجیهی برای گذاشتن عکس مصدق در کنار امثال خمینی ها و خامنه ای ها و یا شاگردانشان مثل موسوی ها و خاتمی ها و آغاجری ها شد. همانطور که نمیتواند بهانه گذاشتن عکس مصدق در کنار هیتلرها, گوبلزها, هیملرها و آیشمن ها باشد.
      آقای موسوی بارها و بارها گفت که به خمینی اعتقاد قلبی دارد و کسی که به خمینی, با ان همه جنایاتش و ان عقاید ضد انسانی و قرون وسطایی اش اعتقاد قلبی داشته باشد, نمیتواند نسبتی با مصدق و اندیشه های مترقی وی داشته باشد.

      حذف