۱۳۹۴ تیر ۱, دوشنبه

قابل توجه کسانی که شناخت درستی از « دوران طلایی پهلوی » ندارند !


La dynastie Pahlavi - The Pahlavi dynasty



داریوش فروهر که در جریان « کاروانسرا سنگی » مورد ضرب و شتم ماموران ساواک قرار گرفته بود

( توضیح در پایان همین برگه )



داریوش فروهر در زندان شاهنشاهی









 شعبان جعفری ( قهرمان شاهنشاهی ) در مورد كریمپور شیرازی ، روزنامه نگار جسور دهه سی می‌نویسد :

«
هیچی. اینم اونجا بود. اومدن به من گفتن و منم خودمو زدم به مریضی و رفتم تو بیمارستان.

كریمپور رو آنجا دیدم و همونجا حسابش را رسیدم... آره حسابی حسابشو رسیدم !

بله... كسی‌ نمی‌توانست جلو ما را بگیره... آخه باور كن خانم ، اونموقع من هر كاری می ‌خواستم تو تهران بكنم ، می ‌تونستم.
»

( ص164- 136 و 178 شعبان جعفری )

.



ماجرای کشته شدن سرتیپ افشارطوس ، رئیس شهربانی کل کشور در دوران دکتر مصدق به فرمان « پادشه خوبان » !










حمله نیروهای مسلح به خانه دکتر مصدق

28 امرداد 1332




یک زندانی ، یک نگهبان





















آرامگاه ابدی شهدای سی تیر هزار و سیصد سی و یک



به چهره این پیرمرد نگاه کنید ،

 او پسرش و شاید تنها نان آورش را از دست داده بود


.
.
محمد سرندی نژاد ، 13 ساله
.






از کشتگان ۳۰ تیر آماری در دست نیست. در تهران بیشتر آنان در گورستان ابن بابویه دفن شدند. دکتر مصدق نیز وصیت کرده بود که در کنار آنان دفن شود ولی با مخالفت شاه این کار انجام نشد. مجلس بعد از قیام ۳۰ تیر ۱۳۳۱ و احیای دولت مصدق، عنوان شهید راه وطن را برای آنها تصویب کرد و در تهران برای آنها محوطه در گورستان ابن بابویه ترتیب داد. در این محوطه ۲۵ قبر وجود دارد.


زنده یاد سرگرد سخایی که به فرمان « پادشه خوبان » به طرز فجیعی کشته و جسدش مثله شد



بر سنگ قبر سرگرد سخایی ، نوشته شده :

مقبره سرگرد سید محمود سخایی سرباز شهید نهضت ملی ایران رییس شهربانی منتخب دکتر مصدق در استان کرمان که در کودتای خائنانه ۲۸مرداد ۱۳۳۲بدست عمال جنایتکار شاه به شهادت رسید...
 
.
 

اعتراف محمد رضا و اشرف پهلوی در همدست شدن با جاسوسان انگلیسی و آمریکایی برای راه اندازی کودتای ننگین بیست و هشت امرداد

.








.


.





.





نظر محمد رضا شاه درباره عقل زنان





جدایی بحرین از ایران از زبان نماینده ویژه ایران 

.

این ویدئو بخشی از مصاحبه امیرخسرو افشار قاسملو، نماینده ویژه ایران در مذاکرات جدایی بحرین، با دکترحبیب لاجوردی سرپرست پروژه تاریخ شفاهی هاروارد می باشد - دقایق 12 تا 30 - کاست 3، لبه دوم نوار - مصاحبه در سال 1985 در شهر لندن. 



CIA involvement in 1953 Iranian coup

.



دو روی یک سکه







روایت دکتر شاپور بختیار از ماجرای کاروانسرا سنگی


ساواک علیه عناصری که رژیم آنها را نامطلوب تشخیص میداد روشهای مختلفی به کار میگرفت.

در اواخر سال ۱۹۷۸ ما در یک روز تعطیل مذهبی در منزل دوستی که باغ بزرگی در کاروانسرا سنگی داشت ضیافتی ترتیب داده بودیم. از تمام طبقات بدون توجه به موقعیت اجتماعی آنها دعوت به عمل آمده بود. تنها مسئله ای که من میتوانم به یقین بگویم این است که در میان مدعوین یک کمونیست و یا حتی یک « سمپاتیزان » هم نبود. 

ما همه در قانونی ترین وضع ممکن دور هم جمع بودیم که ناگهان سر و کلهٌ ۴۰۰ نفر با لباسهای متحدالشکل نظامی و چماقهای عظیم پیدا شد. این عده بر سر ما ریختند، بقدر واقع کتکمان زدند، ما را «نوکر اجنبی» ،«خائن» ، «خودفروخته» خواندند و آنچه توانستند شکستند و خراب کردند. جمع ما حدود ۱۵۰۰ زن و مرد را شامل بود که بعضی با اتوبوس و بعضی با بنز ۴۵۰ به این محل آمده بودند ولی همه ناگزیر پای برهنه و پیاده پا به فرار گذاشتند.

وقتی من توانستم از گوشه ای خودم را به بیرون برسانم سر راهم صدها جفت کفش یافتم. یکی از دوستان دچار خون ریزی شدید شده بود، یکی دیگر بیحرکت و بیحال در باغ افتاده بود، من حوالی ۹ و ۳۰ دقیقه شب از مخفیگاه کوچکمان به راه افتادم و بالأخره وقتی با تاکسی و دستی شکسته به خانه ام رسیدم ساعت یک بعد از نیمه شب بود. 

هنگامی که به نخست وزیری منصوب شدم فهمیدم ژنرالی که این عملیات را رهبری کرده است چه کسی بوده، ساواک با هلیکوپتر محل را شناسائی کرده بود، و صف آرائی مأمورین عملیات در خور یک جنگ واقعی بود.

غالب سران ساواک نظامی بودند و بیشترشان در آن سازمان مزایای مالی و اختیاراتی داشتند که حتی وزرا از آن محروم بودند. اکثراً آدمهای منفوری بودند جز پاکروان که سه سال ریاست این سازمان را بر عهده داشت.

من میتوانم بگویم که در آن سه سال شکنجه در ساواک معمول نبود. مشت و کتک حتماً رایج بود ولی شکنجه های متشکل و سازمان یافته و مداوم وجود نداشت. بر خلاف نصیری، همان کسی که به خانهٌ مصدق حمله کرد و ۱۴ سال در رأس ساواک باقی ماند و از نظر شعور و اخلاق فرد پستی بود، ....

.
.


.




..
.
.

۳۵ نظر:

  1. آری دیکتا توری به هر شکلش محکوم است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. همه اینها که اعدام شدند حقشان بوده و من اگر همه کاره بودم حتی یک آخوند را هم در ایران زنده نگه نمیداشتم. فروهر را هم شاه نکشت ولی جمهوری اسلامی کشت. شاه خدمات زیادی به کشور کرد. ما اگر زمان شاه یک خانواده سلطنتی در ایران داشتیم امروز پنجاه هزار خانواده سلطنتی در کشور داریم و اگر شاه جنگلها و اراضی کشور را ملی نکرده بود اکنون تمام جنگلهای شمال تبدیل به ویلا و باغهای پاسداران و بسیجی ها شده بود درست مانند ساحل دریای مازندارن که دیگر مردم دریا را هم از جاده ساحلی نمیتوانند ببینند.

      حذف
  2. مادر قحبه چرا کامنت های مردم رو سانسور میکنی و نمیگذاری؟؟؟؟!!!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تو را هم شد حجاب اسباب این ظن .... که خواندی مادرت را مادر من
      .
      ایرج میرزا

      حذف
  3. پاسخ‌ها
    1. شاه دیکتاتور بوده ، چرا فحشش را به مریم رجوی میدهی ؟!!!
      .
      کار انصار شاه الله خیلی عجیب است :-))
      .

      حذف
  4. تو کوس کش وحرامزاده مامور اطلاعات رژیم اخوندی هستی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما نخست یاد بگیرید که « آلت تناسلی زنانه » را چگونه مینویسند و سپس بی ادبی و بی فرهنگی و بی شعوری خود را با کوس و کرنا ، جار بزنید !

      حذف
    2. چماقداران کف به لب آورده آریامهری سخت در کار تاجبخشی آنلاین !

      حذف
    3. فرق بین مامور حرام زاده اطلاعات آخوندی, که تو بهش فحش میدی, با مامور بیشرف و کثیف ساواک آریامهری چیه!!!!؟؟؟؟ تنها فرقی که دارند اینه که یکی شلاق بدست داره ولی دیگری با انقلاب مردم شلاق رو از کف داده و واگذاشته و فرار کرده. و الا هر دو از حیث رذالت و شئامت یکی هستند. هر دو هم وقتی بالاجبار از قدرت بیفتند و بازنشسته شوند, فرهنگی کار میشوند و با بفراموشی سپردن گذشته های کثیف شان, برای خلق الله موعظه های دموکراتیک میکنند و برای آزادیخواهان جفتک ها و لنگ و لگد های دموکراتیک میندازند.

      حذف
  5. شما قصدت این بود که نشون بدی دوران طلایی زمان شاه بد بوده و ظلم زیاد بود . چرا همه کارها رو به اسم اون میذارید ؟ چطور هر جنایتی که الان میشه میگید اغا خوبه اطرافیان بد هستند . چرا اینو نمی گید که دارو دسته خسرو گلسرخی که میخواستن خانواده شاه رو گروگان بگیرند همه عفو شدند حتی یک نفر از اونها پست مهم در صدا و سیمای اون روز گرفت ولی اغای گلسرخی بخاطر چرت و پرتهاش و عدم درخواست بخشش و عدم پشیمانی از کارش اعدام شد (همین مارکسیست که در مورد اصلام حرف میزنه عکسش تو بارها در حال عرق خوری هم هست بعد میاد در مورد اصلام حرف میزنه ) شاه اگر کشت کار خوبی کرد همین توده ای ها و کمونیست ها و همین ان قلابی هایی رو کشت که الان اسلاف و هم نسلان ناخلفشون بر مال و جان این ملت افتادند و ابرو و اعتباری برای ایران نذاشتند . درود به روح شاهنشاه که در مقابل خائنین لحضه ای کوتاه نیومد .یاد حرف شاهنشاه اریامهر افتادم که میگفت هرکسی که به من خیانت کرد حتما قابل بخشش و عفو هست ( مثل دارو دستهد گلسرخی که اونا رو بخشید ) اما کسانی که به ایران خیانت کردند قابل بخشش و عفو نیست . اون انسان بزری بود فراتر از این پستی ها و دروغ ها .اون رفت کل خاورمیانه رفت .درود به روحش

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. (( چرا همه کارها رو به اسم اون میذارید ؟ ))
      .
      برای اینکه انصار شاه الله و سلطنت طلبان ، همه تونل زدن ها ، سد سازی ها ، درختکاری ها ، قیمت دلار ، قر کمرهای رقاصان عربی و در صد بالای الکل در عرق سگی را به اسم شاه میگذارند !
      .
      (( چطور هر جنایتی که الان میشه میگید اغا خوبه اطرافیان بد هستند ))
      .
      شما خیلی بیجا کردید که من همچین چیزی گفتم ! نخست ببینید دارید با چه کسی حرف میزنید و سپس دهانتان را باز کنید !
      .

      حذف
    2. ".....را اینو نمی گید که دارو دسته خسرو گلسرخی که میخواستن خانواده شاه رو گروگان بگیرند همه عفو شدند"


      گلسرخی دار و دسته ای نداشت که بخواهد خانواده شاه را گروگان بگیرد. اینهم یکی از دروغ های مشمائز کننده ساواکی ها که با نهایت وقاحت برای توجیه جنایت شان میگویند. گلسرخی تنها به جرم مارکسیست بودم اعدام شد و لا غیر.


      " حتی یک نفر از اونها پست مهم در صدا و سیمای اون روز گرفت ولی اغای گلسرخی بخاطر چرت و پرتهاش و عدم درخواست بخشش و عدم پشیمانی از کارش اعدام شد"

      چطور گروگان گیری که به جرمش اعتراف هم کرده پست مهم میگیره ولی کسی که حاضر به ادای نقش در خیمه شب بازی ساخت ساواک آریامهری با سناریوی آقای پرویز ثابتی نشده اعدام میشه. همین نشون میده که قضیه گروگان گیری از بیخ دروغه.


      "(همین مارکسیست که در مورد اصلام حرف میزنه عکسش تو بارها در حال عرق خوری هم هست بعد میاد در مورد اصلام حرف میزنه )"


      چطوره به جرم عرق خوری هم از شما ساواکی های سابق شلاق بخوره. آخر ساواکی ابله! حرف خسرو گلسرخی مثل بقیه انقلابیون ان زمان این بود که مرزبندی انقلایون و مشخصا مارکسیستها, مرز بین با خدا و بیخدا نیست, بلکه مرز بین گرسنه و سیر است. اینهم در پاسخ اسلام پناهی های ساواک آریامهری بود که مخالفین رژیم را به اسم مخالف خدا و پیغمبر میکشت. و الا چه کسی گفت که خسرو گلسرخی به اسلام اعتقاد دارد؟ خودش که همان اول کار گفت که مارکسیست - لنینیست است. این مزخرفات را از کجایتان در میاورید!؟


      "شاه اگر کشت کار خوبی کرد ......"

      پس تیپایی هم که در سال ۵۷ از ملت ایران نوش جان کرد حقش بود. اینهمه خفت و خواری هم که شما ساواکیها تا امروز میکشید, حق تان است. هنوز آدم نشده اید تا بفهمید که مخالف عقیدتی را نباید کشت. ژورنالیست را نباید زنده زنده به آتش کشید (مثل کریمپور شیرازی). شاعر را نباید ترور کرد (مثل عشقی) یا در زندان لب دوخت و سر به نیست کرد (مثل فرخی یزدی).

      " همین توده ای ها و کمونیست ها و همین ان قلابی هایی رو کشت که الان اسلاف و هم نسلان ناخلفشون بر مال و جان این ملت افتادند و ابرو و اعتباری برای ایران نذاشتند ."

      اولا که مملکت دست کمونیستها نبوده و نیست, بلکه ۳۶ سال است که دست آخوندهای پاک و پاکیزه ای است که در ساواک آریامهری پرورده شدند و دست آخر هم ارتش و قوای سرکوب را از همان رژیم شاه تحویل گرفتند.

      ثانیا تنها اونها نیستند که اعتباری برای مملکت باقی نگذاشتند. مملکتی که شاه ان با یک توسری غرب, بحرین و هیرمند را به باد میدهد, مگر اعتباری دارد؟ مملکتی که یک مشت خائن با پایگاه آلپ سیا تماس میگیرند و میگویند که اگر شماها مصدق را زمین بزنید, ما نفت را دودستی به شما میبخشیم. چنین کشوری چه اعتباری دارد؟
      اعتبار این کشور با کودتای سوم اسفند ۱۲۹۹ نیمه جان شد و با کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ تمام رمقش در آمد. هر چه هم که باقی مانده بود با تقدیم دودستی ارتش آریامهری و قوای سرکوب به خمینی تمام کش شد. بقول معروف الفاتحه مع الصلوات!

      "درود به روح شاهنشاه که در مقابل خائنین لحضه ای کوتاه نیومد ."

      برای اینکه خودش خائن شماره یک بود.

      ".یاد حرف شاهنشاه اریامهر افتادم که میگفت هرکسی که به من خیانت کرد حتما قابل بخشش و عفو هست ( مثل دارو دستهد گلسرخی که اونا رو بخشید ) اما کسانی که به ایران خیانت کردند قابل بخشش و عفو نیست "

      این حرف رو هر دیکتاتوری برای اینکه قمپز بزرگتری در بکنه, میزنه. منتهی از دید دیکتاتور جماعت کشور یا ایران چیزی جز خودشون نیست. بعبارتی شاه اول شخص مملکت نبود, بلکه تنها شخص مملکت بود.مگر عین همین حرف رو خامنه ای نمیزنه!!!؟؟؟



      حذف
  6. در مقایسه با دیگر دیکتاتورها شاه خدای رفعت و مهربانی با ایرانیان بود و اگر هم فشاری بود در جهت نیفتادن ایران به دست جوجه کمونیست ها همچون افغانستان بود

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پا فشاری با مایه گذاشتن از جان و مال مردم ؟!!!
      .
      به قول استاد شیرین سخن ، بهرام مشیری ، کار طرفداران استبداد پیشین شده ماله کشی برای شاه و نفی ملت !

      حذف
    2. اگر کمترین امکانی برای افتادن ایران بدست کمونیستها بود, اصلا شاهی در کار نبود, بلکه آمریکا, درست مثل اروپای پس از جنگ, از یک دولتمرد لیبرال مثل مصدق پشتیبانی میکرد. نه کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ در کار بود و نه دیکتاتوری پهلوی پنجاه سال دوام میاورد.

      از ان گذشته همین حکومت آخوندی هم محصول کمونیست ستیزی آریامهری, که در واقع اسم رمز سرکوب مردم و آزادیخواهان است, میباشد که با تحویل قوای سرکوب آریامهری به خمینی بر ایران حاکم شد.
      از ان گذشته
      افغانها هم دست آخر بعد از حکومت کمونیستی بدست همین حکومت پاک و پاکیزه مسلمین دو آتشه افتادند که روزی صد بار آرزوی همان کمونیستها را میکنند.

      حذف
  7. چرااغلب مستندات مربوط به دهه30 می باشد.یعنی برای بعد آن مستندی پیدا نشد؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چرا هم پیدا شد و هم در وبلاگم و در حساب یوتوبم گذاشته شد ، منتها انصار شاه الله به دروغ گفتن و تهمت زدن و ترور شخصیتی کردن ، عادت کرده اند و جز این شیوه ، هیچ شیوه دیگری هم برای بحث کردن ندارند !

      حذف
  8. دوران طلایی شاه نه تنها از دوران طلایی خمینی مشمئزکننده‌تر است
    بلکه بنیاد باورها ، احساسات و تعصبات منحط و ارتجاعی نژادپرستانه و شووینیستی که سنگ بنای توجیه ستم و جنگ و نژادپرستی و عرب‌ستیزی و کشتار و نابودی شده است و میشود ، در فرهنگ مسموم و مبتذل و منحط شاهنشاهی ریشه دارد و منافع این فرهنگ منحط و عقب مانده هنوز هم به جیب آخوندها میرود و اصولا آخوندا خط ضدملی ِ جنگ و عرب‌ستیزی و تفرقه و ناامنی را اصولا با پشتوانه‌ی احساسات نژادپرستانه و شووینیستی که میراث سلطنت پهلوی و مبنای احساسات علاقه‌مندان به رژیم گذشته است ، پیش می‌برد

    پاسخحذف
  9. وجدانا خیلی کس شعری میگید...
    یک به یک این اتفاقات، خیلی فجیع ترش رو الان دارن انجام میدن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. .
      خیلی بدتر این جنایات رو داعش و القاعده انجام میدهند ، پس لابد باید نتیجه گرفت که رژیم آخوندی در ایران خیلی خوب است و ملت ایران نمک نشناس و بی لیاقت هستند که قدر رژیم خونخوار آخوندی رو نمیدونند !!!
      .
      درضمن انصار شاه الله ، حرفی از وجدان نزنند ، خیلی سنگینتر تشریف دارند !
      .

      حذف
    2. انصار نه و دوستداران. عربی حرف نزن. عربی مال آخوندهای خائن به ایران و کمونیستهای مسلمان و سر در آخور شوروی و اینک روسیه و ک گ ب است.
      ما جوانان ایران زمین اکنون قدر رضاشاه و پسرش را بیش از هر زمانی می دانیم. شما هم از مردم ایران بویژه جوانان که زندگیشان را نابود کردید پوزش بطلبید شاید روحتان در آرامش قرار گیرد. درست است که پس از عمری پاچه خواری آیینها و مکاتب چرت سخت است اعتراف به اشتباهريا، اما اگر انسان و آزاده باشید این کمترین کاری است که در پیشگاه جوانان ایران زمین باید انجام دهید.

      حذف
  10. هرحکومتی اونم توی جهان سوم مخالفین مسلح خودش را قلع وقمع میکند که اگر هم نکند آشوب وهرج ومرج میشود در امریکای الان هم زندان وشکنجه واعدام وبیعدالتی وجود دارد بعد تو عکسهای شورشیان 60 سال پیش ایران را پیرهن عثمان کرده ای.آن عکسهای اعدامین اکثرا توده ی نظامی وشبه نظامی وبه نوعی خائن به شاه یا کشور بودند.وگشتی بدترین موارد دوران پهلوی جمع کردی ویک طرفه هم قاضی شدیو حالم میکنی واسه خودت .دستبوسی که در خون این ملته کسی مجبورشون نکرده بود به دستبوسی. میتونستی اون عکس شاه هم که پیش یک بچه یتیم تا کمر خم شده هم بزاری.اون عکس کولیه کثیف رو که رضا شاه لباس تنش میکنه هم بزاری.اون دستبوسی ها وتعظیم ها صرفا از طبقه ی قدرتمندان ونظامیان بودند تا وفاداری واحترامشان ثابت شود.میتونی اون عکسایی که شاه با ماشین روباز بدون محافظ خودش بین مردم رانندگی میکنه رو هم بزاری اون عکسایی که تنها درمیان زلزله زدگان ومردم قرار گرفته وهرکسی میتونه بکشتش. بحرین و هیرمند رو هم شاه نداد اینقدر دروغ هارو تکرار نکنیدوجناب مصدق بودند که در پی شورش در بحرین از انگلیس خودسرانه تقاضای کمک کردند وباقیه ماجرا لابد انتظارداشتید شاه برود ونیروی دریایی انگلیس را شکست دهد؟!شاه با بردن شکایت به سازمان ملل بحرین را از چنگ انگلیس دراورد واستقلال بحرین در رفراندوم اعلامشد.ولی نمیگید که شاه جزایر سه گانه رو برای ایران تصرف کرد.حق ابه ی ایران از هیرمند رو هم از یکسوم به نصف رسانید که منطقیست.اینقدر دروغ سرهم نکنید.میتوانید به قاعله ی اذربابجان اشاره کنید که همین شاه بد گفت اگر دست مرا هم ببرید سند جداییش را امضا نمیکنم و درنهایت ان را با ان ارتش نه چندان قدرتمندش پس گرفت.میتوانید به قرارداد 1975 با الجزایر اشاره کنید که جمهوری اسلامی 8 سال با عراق جنگید تا ان را دوباره تثبیت کند!اینقدر مزخرف سرهم نکن در انقلاب سفید شاه تمامیه اراضیه پدرش را(که از چنگ خوانین منطقه ای ازاد کرده بود) به روستائیان بخشید واز روحانیون هم خاست همینکارو بکنند که باعث دشمنیشان شد.اخه جزیره خارک را میخاست چیکار؟!باید یک جزیره ی نفتیه کشور دست یک شخص عادی باقی میماند یعنی؟!شاهی که به خلبانش میگوید هواپیمای سلطنتی را به کشور بازگرداند زیرا مال ملتست میخاست جزیره بدزدد؟!تعصب چشمانت را کور کرده وشعبان بی مخ هم اصطلاحش بود فقط وبه اعتراف همین اقای مشیریتان ادم مودبی بود.دکتر فاطمی کسی که 26 مرداد رفته تو همین میدون فاطمی ویک تنه وبطور غیرقانونی اعلام جمهوری کرده وشاه رو فراری وخائن خوانده ست میخاستی اعدام نشود؟!اگر شاه اسیر فاطمی میشد که تکه تکه اش میکرد .بدرفتاریهای ساواک هم که همش تقصیر شاه نبوده ازتوحش ذاتیه خود ملت است.وان گلسرخی احمقتان هم که اخرفیلم جلسه دادگاهش موجودست اعتراف کرده به تلاش برای ادم ربایی واز خودش هم هیچ دفاعی نداشت.خویشاوندان وفک وفامیلش هم اعتراف کردند که قصدش ادمربایی بوده پدرجان فیلم مصاحبه ی همهشان موجودست برو ببین.مزخرف نگو که به جرم مارکسیست بودن اعدام شد.در کل دوره ی محمدرضا پهلوی بیشتر از 300 نفر اعدام نشدند اگر شدند اسنادش را ازمجامع بینالمللی بگیرید اعلام کنید ما هم بدانیم. ان چگوارای قهرمان شما که نصف مردم کوبا رو به عنوان خائن قتل عام کرد مردک!بقیه رو هم فرستاد کار اجباری لابد کشور کوبا تحت سلطه ی فیدلکاسترو خیلی دمکراتیک وازاد بوده چگوارا قهرمانت شده!با شوروی هم خوب روابطی داشتند اگر داشتن رابطه با امریکا جرم است! وانگلیس هم هیچ وقت راضی به سلطنت پهلوی ها نبوده ودوبار پهلوی هارا بیرون کرد یکبار در3 شهریور 1320 پدر را ویکبارهم در بهمن 57 پسر را زیرا که میدانسته اینها میهن پرستند وخواهان استقلال قدرتمندی وپیشرفت وترقیه ایران.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شرفت.
      من در هنگام کودتای 1357 شش ساله بودم. چرندیات آخوندها و کمونیستهای مسلمان(بیخدایان مسلمان!!! خخخخخخخخخخ) را می شنیدم و باور می کردم و هرچه که پدرم می گفت که اینطور نیست تا سالها نمیپذیرفتم. پس از دوران نوجوانی و آمدن اینترنت و شکسته شدن سانسور و خفقان، خیلی چیزها را فهمیدم. اکنون به جرات می توانم بگویم که پس از شاهان قدیم ایران همانند کوروش بزرگ، رضاخان و محمدرضا شاه پهلوی از بزرگترین و باشعورترین و ایران پرست ترین و خادمترین، فرمانروایان ایران زمین بوده اند. روحشان شاد و یادشان همواره در ایران گرامی و زنده خواهد بود.
      ننگ بر آخوند و کمونیست و انگلستان و آمریکا و اسراییل برای برپا داشتن حکومت اسلامی در ایران.

      حذف
  11. آخه دانشمند شما فیلم پخش زنده ی دادگاه گل سرخی(که درهیچ جای دنیا سابقه ندارد) رو نگاه بکن که چطوری همش مولا مولا میکنه مولا حسین مولا علی وروضه ی امام حسین میخونه تودادگاه نظامی بعد بیا وراجی کن.رئیس دادگاه بعد 20دقیقه گوش دادن به مزخرفاتش میگه ازخودتون دفاع کنید لطفا یارو قهر میکنه میگه من ازاد نیستم حرف بزنم میشینم پس! اگر چشمات میبینه به ما نگو از کجامون درمیاریم.ما که از صحبتای خود گلسرخی درمیاریم تو از کجات درمیاری؟!
    بعد اینکه میگی شاه خائن بود بگو دقیقا خائن به چی بود؟!و چه خیانتی کرد به مملکت وملت؟!چی دزدید برداشت برد؟چه حرف چاخان وبی پشتوانه ای زد؟!آرزوش چی بود اصلا؟ مزخرف و دروغ باز سرهم نکنی واسه من.بگو مثلا رشد اقتصادی 10درصدی دروغ بود اعتبار پاسپورت ایران واحترام ایران وایرانی دردنیا دروغ بود بگو مثلا قرار گرفتن پول ایران جز 10 ارز معتبر بینالمللی دروغ بود ساخت مقبره های فردوسیو حافظ خیام عطار وسعدیو ابن سینا وغیره دروغ بود یا ازنظر شما کاربیخودی بوده چون بیوطن هستید.بگو فرستادن خلبان و دانشجوهای بورسیه به امریکا با پول دولت که همشون هم باعشق برخلاف الان به کشور برمیگشتند دروغ بود وخیلی دروغهای دیگر.اره واقعا بااین اوصاف شاه خیلی خائن بود چون با چپ ها چپ بود!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. « آخه دانشمند شما فیلم پخش زنده ی دادگاه گل سرخی(که درهیچ جای دنیا سابقه ندارد) رو نگاه بکن که چطوری همش مولا مولا میکنه مولا حسین مولا علی وروضه ی امام حسین میخونه تودادگاه نظامی بعد بیا وراجی کن. »


      قابل توجه شمای دانشمند که هیچ اطلاعی از اسلام پناهی شاه و شاهزاده و شهبانو نداری :

      یک - پاسخ به یکی دیگر از مغلطه های سلطنت طلبان !

      http://666sabz.blogspot.be/2016/07/blog-post_3.html

      ---------------------------------------------------

      فیلم تاریخی تخریب معبد بهاییان به فرمان شاه
      https://www.youtube.com/watch?v=hmsQXdQtTN8
      .
      .
      فیلمی که در آن ، شاه انقلاب ایران را خواست خدا میداند
      https://www.youtube.com/watch?v=Kmru5nBoW_Y
      .
      .
      سنگ مزار پادشه خوبان از نمایی دیگر
      http://666sabz.blogspot.be/2014/08/blog-post_23.html
      .
      .
      پادشه خوبان و اسلام پناه
      http://666sabz.blogspot.be/2012/08/blog-post_9029.html
      .
      .
      فرح پهلوی : « افتخار من این است که به خاندان نبوّت منسوب هستم »
      http://666sabz.blogspot.be/2014/09/blog-post_4.html .
      .
      .
      شاه : انقلاب شاه و مردم ، ملهم شده از تعلیم اسلام است
      http://666sabz.blogspot.be/2016/01/blog-post_20.html
      .
      .
      زندگی بهاییان در دوران پادشاه اسلام پناه
      http://www.dailymotion.com/video.1
      .
      .
      جور و ستم بر بهاییان در زمان پادشه خوبان
      http://www.dailymotion.com/video.2

      حذف
  12. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    درود بر رضاشاه و محمدرضا شاه بزرگ.
    خدایان ایران زمین.
    شما بترکید و پشت سرهم اراجیف بنویسید و انتشار دهید. تاریخ هرگز اشتباه نمی کند.
    میبینید که به این دو خدابیامرز میگویند.
    لعنت بر هرچه مسلمان و کمونیست و ملی مذهبی.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. « میبینید که به این دو خدابیامرز میگویند. »




      خدا کفن دزد اولی را بیامرزد !

      حذف
  13. شما صاحب این بلوگ معلومه سن و سالی ازت گذشته. شما پدر جان برو دیگه از بازنشستگی خودت لذت ببر، کمونیست دیگه تو ایران مرده. سنت بالاست و در ایران زندگی نمیکنی. در بقیه موارد بقیه دوستان جوابتو حسابی دادن. و من اله التوفیق....

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. « کمونیست دیگه تو ایران مرده »

      این سخن ، نمونه اشکار سطح عقل و شعور و آگاهی یک سلطنت طلب است !

      آخه چطوری میشود که کسی عکس های زنده یادان دکتر بختیار ، داریوش فروهر ، سرگرد سخایی ، سرتیپ افشار طوس ، کریمپور شیرازی ، جانبازان راه آزاد ( در ماجرای سی تیر ) را ببینید و آنان را به کومونیسم ربط دهد !

      اینجور که به نظر میرسد ، سلطنت طلبان از نا آگاه ترین و کم عقل ترین مردم در بین ایرانیان هستند !

      خوب تا آدم نادان و کودن نباشد که دنبال سلطه گری دیگری بر خودش و خانواده اش نیست !

      حذف
  14. والا آدم چی بگه !!!!!
    نه میتونه دم خروس را قبول کنه نه قسم حضرت عباس
    واقعا توش موندیم که چی درسته چی غلت اسناد اینا نادرسته یا شواهد موجود حیرون شدیم

    پاسخحذف
  15. این جمایت شاه اللهی اگر شعور داشتن که شاه اللهی نمیشودن نابود باد شیخ و شاه که هر دو مابه ننگین ..... بابک

    پاسخحذف
  16. شما با این تضاد ها ، دوست ایران و ایرانی نیستید . دوران شاه مجموعه محاسن و معایب بود ولی از 100 عملکرد 80% عالی و 20% بد بود که اعظم بدها در زمان جوانی شاه و کم تجربگی ایشان و سواستفاده مرتجعین بود بهرحال میبینیم که از 100 عملکرد 40 ساله حکومت حتی 1% هم نکته مثبت نیست . بگذارید این ملت خود انتخاب کند و شما افکار را تخریب نفرمائید .

    پاسخحذف
  17. خیلی عالی بود. با مدرک و سند جنایات دیکتاتورها را به نمایش گذاشتید ولی احمق هایل که از نفهمیدنشان منفعت میبرند قطعا نخواهند قبول کرد و نعره زنان و جامه دران فریاد جاوید شاه سر میدهند

    پاسخحذف
  18. شاه یک آدم ضعیف ترسوی دزد فراری بود من دهه 70هستم ولی جستجو کردم مطالعه کردم مستندات رو دیدم و فهمیدم که خاندان پهلوی چقدر فاسد بودن نمونش اشرف فاحشه الان هم با دیدن سلطنت طلبهای فحاش میتونید بفهمیم که قزیه از چه قرار بوده وهست همین بس که سال 57 شاه و خاندان فاسدش رو مردم با تیپا از خاک پاک ایران بیرون انداختند لیاقت نداشتن جنازشون هم در خاک پاک ایران مدفون بشه.

    پاسخحذف