۱۳۹۳ بهمن ۲۶, یکشنبه

قابل توجه هموطنان محترم و مخصوصا یه عده ای که دست از تقلب و فریبکاری بر نمیدارند...





من چند روز پیش یک کنسرو حلیم آماده خریدم و بی توجه به جزئیات و فقط صرفا با اعتماد به کلمه درشت درج شده روی قوطی "حلیم بوقلمون" اون کالا رو انتخاب کردم به هدف اینکه حلیم با گوشت بوقلمون میخرم...

اما بعدا که امروز باشه، موقعی که میخواستیم حلیم رو مصرف کنیم موقع باز کردن قوطی متوجه شدم که محتویات کنسرو کاملا با چاپ درشت نمایی شده ی روی اون فرق داره و به جای گوشت یا "گوشت بوقلمون" ، "سویا" توش هست !

و در ضمن اینکه طعم فوق العاده بیخودی داشت و بوی "کاه" میداد و من سعی کردم با "شکر و کره و دارچین" کمی طعمش رو قابل تحمل تر کنم که جواب نداد... و به درد دور ریختن بیشتر میخورد تا خوردن ! و واقعا حیف 50 سنت که برای این کنسرو پرداخت بشه !

به نظر من این یک فریبکاری و کلاه بداری زیرکانه است که روی اصلی قوطی بزرگ بنویسی " حلیم بوقلمون" بعد پشت قوطی توی محتویات بنویسی با "سویا" !!!

خیلی ها شاید مثل من با اعتماد به نام حلیم بوقلمون و بی توجه به جزئیات به این خیال که تو اروپا قرار نیست که اینجوری سر هم کلاه بذاریم، این کالا رو بخرن و شاید بعدن متوجه بشن شاید هم نه قوطی دور بندازن بدون اینکه جزئیات روش رو خونده باشن... اگر هم حتما کسی اعتراض کرد، بگی که میخواستی حواستو جمع کنی همه ی اطلاعات رو بخونی ، من اون پشت نوشتم با سویا...
اما چیزی که مسلمه این هست که اینجور کاسبی دوام زیادی نداره...

من به شخصه سعی میکنم با تولید کننده ی این کالا ارتباط بگیرم و اعتراضم رو بهش برسونم...


 محمد ناظریان





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر