۱۳۹۳ مرداد ۱۷, جمعه

پاسخ دندان شکن محمد رضا شاه درباره جدایی آذربایجان !


الاحضرت فرمود : اگر دستم را قطع کنید سند جدایی آذربایجان را امضا نمی کنم !

یکی از کاسه لیسان دربار برای خود شیرینی پرسید : الاحضرت ، جانم بقربانت ، چگونه اینطور محکم و استوار میفرمایید که اگر دستتان را قطع کنند ، جدایی آذربایجان را امضا نخواهید کرد ؟

الاحضرت با یک نگاه عاقل اندر صفیه فرمود :

آخه بی شعور اگه دستم رو قطع کنند ، دیگه با کدوم دست امضا کنم ؟!

این بود  سیاست و کیاست شاهنشاه الاحضرت همایونی !









۹ نظر:

  1. یعنی دستم راقطع نکنید امضامیکنم . خاک توسرش انجوری تهدید میکنن؟ تهدید سیدعلی راببینید میگه اگه اسراییل کوچکترین غلطی بکند جمهوری اسلامی تل اویو وحیفا راباخاک یکسان میکند . دیگه ازاسراییل صدای واغ واغ نشنید

    پاسخحذف
  2. خیلی هویچ می خوری این همه باهوشی
    اما شایداز پایین می خوری

    پاسخحذف
  3. آخه بی شعور! اعلی حضرت نه الاحضرت!!! سفیه نه صفیه!!!!

    پاسخحذف
  4. این پاسخ خیلی دندون شکن بود. خدا رحم کرد من داشتم این پاسخ را از دور میخوندم, و الا الان تو دهن من, دندون نمونده بود...لول .
    حالا از این پاسخ دندون شکن تر رو به انگلیس در مورد تجزیه بحرین داده. گفته اگر "هر دو دستم" را قطع کنید چنین قراردادی را امضا نمیکنم. با این پاسخ دندان شکن و دشمن شکن اعلیحضرت بود که مجلس شورا خودش قبول زحمت کرد و قرارداد را امضا کرد......لول....

    پاسخحذف
  5. تو، آقا‌ی مثلا "سبز ۶۶۶" مثل زن‌های هر جایی از کار افتاده هستی‌ که در به در دنبال مشتری میگردی ولی‌ کار و کاسبیت هر روز خراب تر میشود. یک مدتی‌ به اسم‌های مختلف خودت را مثلا سینه چاک مصدق نشان دادی ولی‌ کسی‌ محل سگ نگذشت، بعد سبز ۶۶۶ شدی و یک مدتی هم این طوری جفتک انداختی باز هم نشد. بعد رفتی‌ "شاه بابا" شدی و بعد از آن هم "کینگ کنگ" شدی ولی‌ این بیزنس تو کارش رونق نمی‌‌گیرد. میدانی چرا؟ برای اینکه دست کثیف تو رو شده . تو از نوچه‌های حسین شریعت مداری هستی‌ و مأموریت تو هم شلوغ بازی و منحرف کردن افکار از کثافت کاری‌ها و دزدی‌های سران رژیم است.

    خاک بر سرت کنند. بد بخت بیچاره برو دنبال یک سوراخ موش بگرد که تا وقت داری. یکی‌ دو سال دیگر که جمهوری خواهان در آمریکا روی کار آمدن و زیر آب خامنه‌ای را کشیدند، آن خائن دزد وطن فروش با سگ توله‌هایش فرار خواهد کرد ولی‌ احمق‌های مثل تو می‌ماند با یک جمعیت خشمگین. خاک بر سر خرت کنند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بدبخت شما شاه اللهی ها که هنوز که هنوزه منتظرین با فلان آمریکا داماد بشین!

      حذف
  6. كس ننه ت فري كچل، تو بروكسل خودت و هفت جد و آبادت رو به فأك خواهيم داد.

    پاسخحذف
  7. بابا خجالت بکش 666 گوز ! گوزیدم وسط این وبلاگت !

    پاسخحذف
  8. .
    حزب الله ، شاه الله ، پیوندتان مبارک و میمون !
    .

    پاسخحذف