۱۳۹۳ مرداد ۳, جمعه

آزادی های یواشکی ، اعتراضات آبکی !



من یکی از نخستین کسانی بودم که گول آزادیهای یواشکی را نخوردم و نقدی بر آن نوشتم !

برای من آزادیهای یواشکی مانند آن جوکی است که زن فردی را جلوی چشمانش مورد تجاوز جنسی قرار دادند و او برای اعتراض ، یواشکی پایش را از خط  بیرون گذاشت !

امروز بامداد وقتی که برگه فیس بوکم را مرور میکردم ، چشمم به این عکسها افتاد و پی بردم که کار این آزادیهای یواشکی ، خراب تر از آنی هست که فکرش را میکردم !

هواداران آزادیهای یواشکی ، سرشان را میکنند زیر کرسی و یواشکی شعار « ننگ بر اصل ولایت وقیح » سرمیدهند و امر هم بهشان مشتبه میشود که خیلی دلیر تشریف دارند و با این کار ، لرزه به پیکر ولایت وقیح میاندازند !

این عکس ها را ببینید ، خانمها با بی باکی مثال زدنی ، روسری از سر برداشته اند ولی از ترس شناخته شدن ، پشت به دوربین عکس گرفته اند !

دیگه اعتراض ، از این یواشکی تر و آبکی تر ندیده بودم !



عکسها ، برگرفته شده از برگه فیس بوک « آزادیهای یواشکی زنان »






* * * * * * * * * * *
* * * * * * * * *
* * * * * * *









۶ نظر:

  1. با مطالبتان موافقم. فقط یک اشتباه دارید. انهم اینکه در ویدیو کلیپی که از مراسم یادبود خانم ندا آقا سلطان, جانباخته راه آزادی گذاشته اید, بجای عکس خانم ندا آقا سلطان, عکس خانم ندا سلطانی را به اشتباه گذاشته اید ( یا گذاشته اند). لازم به یاداوری است که این عکس ( عکس خانم ندا سلطانی) در روزهای اول شهادت خانم ندا آقا سلطان, به اشتباه به اسم خانم ندا آقا سلطان چاپ و توزیع شد. خانم ندا سلطانی تا ان زمان (سال ٨٨) در دانشگاه آزاد ایران مشغول به تدریس زبان انگلیسی بود. این اشتباه ظاهری سبب دردسرهای بسیار برای خانم ندا سلطانی با دولت ایران شد, که مالا ایشان را مجبور به ترک ایران نمود.
    خانم ندا سلطانی در سال ٢٠١٠ از آلمان پناهندگی گرفت و هم اکنون هم مشغول تدریس در آمریکاست.

    برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر رجوع نمایید:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Neda_Soltani

    پاسخحذف
  2. هم میهن گرامی درود بر شما
    .
    نظر شما درست است ولی توجه داشته باشید که من عکس شادروان ندا آقا سلطان را اشتباه نگذاشته ام ! من عکسی از مراسم یادبود ایشان گذاشته ام که در آن مراسم ، عکس ایشان را اشتباهی گذاشته بودند !
    .
    این دو موضوع کاملا با هم فرق داره !
    .
    بهرحال ، سپاس برای توجه و نظرتان

    پاسخحذف
  3. اشتباه می کنید داداش. بد جوری هم اشتباه می کنید. قصد توهین ندارم . درحقیقت از پیکارتان بر علیه بت پرستی لذت هم می برم . نمی دانم به چه زبانی بگویم ولی این را حتمً می دانید هر حرکتی بر علیه سلطه غالب و بازکردن فضا ، مثبت است حتی یواشکی. ولو هر چند کوچک. گواهش هم واکنش دیوانه وار سلطه گران. اصلاً چرا باید این حرکت را محکوم کرد؟ امیدوارم عاقلانه تر و پخته تر تحلیل کنید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. یعنی میفرمایید که اگر ملت ایران سرشون رو میکردند زیر کرسی و یواشکی شعار میدادند ، حکومت پهلوی سرنگون میشد و دیگه نیازی به ریختند توی خیابونها نبود ؟!
      .
      نظریه جالبی است !
      .

      حذف
    2. اول این که من در حدی نیستم که بخواهم برای دیگران تکلیف کنم و بگویم چه بکنند و چه نکنند. مسلماً ملت ایران در نهایت بهتر از من خواهند دانست که چه کار کنند. بعدش ، شما این عبارت "شعار دادن زیر کرسی ..." را از کجای حرف های من در آورده اید؟ من فقط گفتم و یک بار دیگر می گویم هر حرکتی - هرچند ناچیز- به منظوربرانگیختن تفکر و در جهت شکستن سلطۀ غالب مثبت است و باید تشویق شود. شما به غیر از این معتقدید؟

      حذف
    3. هم میهن گرامی ،
      پاسخ شما و چند تن دیگر از هم میهنان را در اینجا دادم :
      .
      http://666sabz.blogspot.be/2014/08/blog-post_7.html
      .

      حذف