۱۳۹۳ تیر ۱۹, پنجشنبه

سکه طلا در سال 1349 مزین به تمثال مبارک پادشه اسلام پناه در حال زیارت !

.
برای بزرگتر دیدن عکسها ، رویشان کلیک بفرمایید
.
.



شاهنشاه آریامهر در حرم مطهر حضرت رضا علیه السلام






.
.

۸ نظر:

  1. کاش به جای این لینک‌های در پیت و ۲زاری که مشخصه بیشتر بر حسب وظیفه برای ایجاد تفرقه و جدایی بین مخالفین نظام و همچنین التیام دردهای روحی و روانی‌ و سوختگی ماتحت پست میکنی‌ می‌رفتی دکتر و یه فکری برای کینه و حسادت و عقده‌های که وجودت رو پر کرده میکردی بیچاره! چون اولین شرط پذیرفتن صحبتهای دیگران مرور سابقه و فعالیت‌های افراد هست و مردم کور نیستند می‌بینند چگونه از یک طرف با سایبری‌ها و نایاکی‌ها و اسهال طلبان هوادار آخوند امنیتی نظام و عاشق دوران طلای و ماله کشان جنایت حکومت فالوده می‌خوری از اون طرف عقیده شخصی‌ یک فرد مسلمون رو میکنی‌ تو بوق! پس برو کنار بذار باد بیاد اخوی :)

    پاسخحذف
  2. ضمنا ایرانی‌ بودن به اسم نیست کسی‌ ایرانی‌ محسوب می‌شه که به گذشته و تاریخ ایران هم احترام بذاره در غیر این صورت باید گفت گذشته و تاریخ ایران به دیگران مربوط نیست مخصوصاً آخوند پرستان صادراتی مقیم پاریس :) این یک اصل هست که در همه جای دنیا رعایت می‌شه پس اگر دوست داری به عنوان یک ایرانی‌ شناخته بشی‌ و وفاداریت به ایرانیان ثابت بشه ۱.به گذشته و تاریخ ۲۵۰۰ساله پادشاهی ایران احترام بذار(در غیر این صورت بهات مثل یک دشمن برخورد می‌شه همان جور که با آخوند‌های بی‌ پدر و مادر برخورد می‌شه) ۲.برای زبان و ادبیات و اشعار زیبای بزرگان شعر ایران ارزش قائل شو و دهان کجی نکن(در غیر این صورت به زبان خودت باهات برخورد می‌شه) ۳.به جای همکاری با مزد بگیران و بسیجیهای نظام اشغالگر در ایجاد تفرقه و سرکوب و تحقیر ایرانیان مخالف یعنی‌ ۷۰میلیون ایرانی‌ در مقابل دشمنان این آب و خاک سینه سپر کن(در غیر این صورت فحش و رسوایی و تًف و لعنت که هیچ مثل سوست زیر پای مردم له‌ میشی‌) ۴... فعلا همین‌ها کافیه رو تمرین کن ببینیم مایش و داری یا مثل اون رفیقت کام آن توده‌ ای‌ هستی‌ که جلاد خمینی رو پیشوا و الگوی خود می‌دونه! اصل سرشت و ذات پاک هست که به مثابه پر طاووس نسیب کرکس و لاشخور نمیشه!

    پاسخحذف
  3. دمت گرم که درست قلب ارتجاع را نشانه گرفته ای!
    هر چه میکشیم از آن شاه عقده ای نوکر صفت و گماشته غرب است که حالا به خاطر بی لیاقتی و عطش سیری ناپذیر حکومت اسلامی به بیت المال مسلمین ادعای وطن دوستی میکنند و از ملت نجیب ایران طلب کار شده اند!!

    پاسخحذف
  4. باباجون از اعلی حضرت ما بکش بیرون. اصلاً ... ت تو ... خواهر اعلی حضرت.

    پاسخحذف
  5. من نمیدانم که چه بی احترامی در پست اصلی به تاریخ ایران شده که این شاه اللهی بیچاره بدو بدو اومده و چماق تکفیر "وا ایرانا" بلند کرده. بعد هم ادعا میکنه که هر کس به "تاریخ ایران" احترام نگذاره, ایرانی نیست. یکی باید از این بابا بپرسه که مگر کسی به تاریخ "احترام" میگذاره؟ تاریخ برای خواندن, نقد و عبرت گرفتن است و نه برای "احترام" گذاشتن. اصلا "احترام گذاری به تاریخ" چه معنایی دارد؟ قرار نیست که تاریخ ایران را روی طاقچه خانه گذاشت و قربان صدقه اش رفت.
    اینطور که معلوم است, اینهمه شباهت بین شاه و شیخ بهیچ عنوان قابل کتمان نیست. حزب اللهی ها انتظار "احترام به اسلام" را دارند و شاه اللهی ها هم انتظار "احترام به تاریخ". مراد حزب اللهی از "اسلام", حکومت مافیایی ولایی است و مراد شاه اللهی هم از "تاریخ", حکومت استبدادی سلطنتی پهلوی است و هر دو هم از شهروندان, نه "رضایت خاطر" و "رای آزادانه", که "احترام" مطالبه میکنند که اسم رمز "اطاعت بی قید و شرط " از رهبران رژیم, در حکومت های شاه و شیخ است. یکی دکان سه نبش "اسلام عزیز" باز کرده و ان یکی هم دکان پر منفعت "وطن پرستی" راه انداخته و هر دو هم تنها فکر و ذکرشان غارت مردم و میهن است. تمام اختلافشان هم با همدیگر, بر سر تقسیم قدرت و ثروت است.
    جالب آنکه هر دو هم معترضین و مخالفین خود را به "مردم" حواله میدهند که اسم رمز چماقداران کرایه ای در دو رژیم شاه و شیخ است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اتفاقا این افکار شما هست که به شیخ و ملا نزدیک هست شما هستید که به مانند آخوند‌های حاکم در جمهوری اسلامی با گذشته و تاریخ ایران عناد و دشمنی میورزی!این شما هستید که از جنایت خلخالی جلاد و خون آشام دفاع می‌کنید و افسوس میخورید که چرا آن زمان نبودید تا به عنوان گماشته در رکابش خدمت کنید!دفاع از اعمال و افکار و عقاید یک جانوری مثل خلخالی شرم آور و احمقانه محسوب می‌شه یا احترام به تاریخ و گذشته ایران؟!جمع کن این منبر رو اخوی نقش اصلی‌ رو در به قدرت رسیدن شیخ و حیف و میل سرمایه ایران و ایرانی‌ و حزب توده‌ به عهده داشت همین الان اون کسی‌ که خون مردم و کرده تو شیشه(خایه منی) همون جای مدرکش حقّه بازی و کلاه برداری و شارلاتانی رو گرفته که حزب توده‌ متولد شده!البته از کسانی‌ که مجری سفر خمینی به ماه بوده اند و جمهوری اسهالی رو به ایرانیان هدیه کرند نباید توقع وطن پرستی داشت!۲۵۰۰سال گذشته و تاریخ پادشاهی ایران برای من و ۷۰میلیون ایرانی‌ وطن پرست قابل احترام و مایه افتخار هست تا کور شود آنکه نتوان دید. :)

      حذف
    2. تفاقا این افکار شما هست که به شیخ و ملا نزدیک هست شما هستید که به مانند آخوند‌های حاکم در جمهوری اسلامی با گذشته و تاریخ ایران عناد و دشمنی میورزی!"

      من همیشه در هنگام گفتگو با دوستان تاکید داشتم که تا کسی ابله و احمق نباشد, نمیتواند در قرن بیست و یکم و با اینهمه پیشرفتهای بشری از تا انقلابات بزرگ بار قرن بیستمی و .....بتواند شاه اللهی باشد. اتفاقا شما و پاسختان درستی حرفهای مرا به اثبات رساند. اینهمه سخنرانی کردی تا مثلا نشان دهی که چقدر با آخوند جماعت متفاوتی, اما درست مثل ان بنده خدایی که دائم قسم حضرت عباس میخورد که پیاز نخورده, هر بار که دهانش را باز میکرد بوی پیاز بیشتر توی ذوق میزد.
      من نه از تاریخ ایران متنفرم, و نه با تاریخ عناد دارم. اگر قبل از باز کردن دهانت کله مبارکت را بکار بیندازی میبینی که تاریخ را وسیله عبرت گیری و پند آموزی دانسته ام, نه اسباب ننگ یا افتخار. اصلا دشمنی با تاریخ را نهایت درجه حماقت میدانم, حماقتی که انصافا شما شاه اللهی ها در ان "سرامد" هستید.
      به عنوان مشتی از خروار, تلاش های ابلهانه تان برای توجیه کودتای ٢٨ مرداد تا آنجا پیش رفت که اساسا منکر کودتا هم شدید, انهم بر خلاف تمامی اسناد موجود که دال بر خیانت جریان پهلوی چی با آخوندهای مرتجع از یک سو و استعمار غرب از سوی دیگر میکند. تصور کردید که با آوردن یک جاعل شارلاتان با مدرک دکترای قلابی در تلویزیون هایتان میتوانید خیانت شاهانه را ماستمالی کنید. البته کور خوانده بودید.

      نه برادر "شاه اللهی", من با تاریخ مخالف نیستم, با جعل تاریخ مخالفم. حکومت مشتی شاه مستبد و آدمکش را هم اسباب افتخار هیچ ملتی نمیدانم.
      بالاخره برادر شاه اللهی, من نفهمیدم که "افتخارات پهلوی" چه بود که من چشم دیدنش را ندارم و با ان عناد دارم!؟
      کودتای ٢٨ مرداد, بخشش منابع نفت به استعمار, تجزیه بحرین و هیرمند از خاک ایران, دزدی و غارت مردم توسط دربار و عواملش از یک سو و ساخت و گسترش حلبی آبادها در حاشیه شهرهای بزرگ, در کنار خالی شدن روستاها ......؟

      "این شما هستید که از جنایت خلخالی جلاد و خون آشام دفاع می‌کنید و افسوس میخورید که چرا آن زمان نبودید تا به عنوان گماشته در رکابش خدمت کنید!"

      باز در حالی که مثل چماقداران حزب اللهی کف بر لب آوردی, زدی به صحرای کربلا. من میخواهم نه سر به تن شاه باشه, نه سر به تن شیخ. حالا اون شیخ چه خلخالی باشه, چه خمینی, چه خامنه ای. افتخار همراهی و پا در رکابی شیخ هم بیشتر به شاهان پهلوی برازنده است. محض یاداوری, بد نیست نگاهی بیندازی به عکسهای رضا قلدر در مراسم سینه زنی عاشورا و گل مالی سر و صورت در همان مراسم. جدا خجالت آور است که جماعتی که هم پای آخوندها, بر علیه نهضت ملی ایران و نخست وزیر منتخب ملت کودتا کرد, حالا اینقدر مردم ایران را هالو گیر بیاورد که اینطور ابلهانه نعل وارونه بزند.گویا اینهمه خیانت کم بود, تازه دست آخر ارتش را هم بدستور ژنرال هویزر آمریکایی دودستی به خمینی تقدیم کند و تازه حالا پاچه مردم و نیروهای مبارز را بگیرد. گویا تنها چیزی که شاه اللهی جماعت ندارد, همان ذره ای شرم و حیا است.

      "دفاع از اعمال و افکار و عقاید یک جانوری مثل خلخالی شرم آور و احمقانه محسوب می‌شه یا احترام به تاریخ و گذشته ایران؟!"

      برادر شاه الهی باز جوش آوردی و داری رطب و یابس بهم میبافی. آخر چه کسی از اعمال خلخالی دفاع کرد که جوش آوردی؟ جانوری مثل خلخالی برای من هیچ فرقی با جانورانی از قماش تیمور بختیار و اویسی و نصیری و پرویز ثابتی ندارد. همه اینها را باید همراه با اربابان تاجدار و عمامه دارشان با یک تیپا روانه زباله دان تاریخ کرد.
      تاریخ ایران هم تنها اسباب عبرت گیری و پند آموزی است وگر نه تاریخ ایران هم مثل تاریخ تمامی ملل دیگر, هم صفحات پر افتخار دارد, مثل تاریخ نهضت ملی ایران و قطع دست استعمار از نفت, سرنگونی ارتجاع و استبداد وابسته آریامهری, هم مقاطع ننگین, مثل کودتای ٢٨ مرداد, تسلیم دودستی ارتش به خمینی, سرکوب مردم کردستان توسط ارتش اهدایی آریامهری, غیره.

      حذف
    3. -------------------------------------------------------دنباله --------------------

      "جمع کن این منبر رو اخوی نقش اصلی‌ رو در به قدرت رسیدن شیخ و حیف و میل سرمایه ایران و ایرانی‌ و حزب توده‌ به عهده داشت ...."

      عجب!!!! پس نقش اصلی را در حیف و میل سرمایه های ایران, حزب توده داشت, نه سرکوب احزاب و سازمانهای مترقی توسط ارتجاع وابسته آریامهری. حزب توده نقش اصلی را در حیف و میل سرمایه های ایران داشت!!!, نه ٥٠ سال غارت نفت ایران توسط عوامل شاه و دربار و سرمایه گذاری ان در حسابهای خارج کشوری!!!! به این میگویند خر مردرندی به روش اعلیحضرتی.
      البته من نقش حزب توده را منکر نمیشوم. حزب توده هم در مقطع ٢٨ مرداد به مردم ایران خیانت کرد, و هم پس از سرنگونی رژیم شاه. در مقطع ٢٨ مرداد, با وجود آنکه این سازمان از نقشه کودتا اطلاع داشت, و با وجود بهره وری ان سازمان از یک بازوی مسلح و نظامی, کمترین قدمی برای سرکوب کودتای ضد ملی و تسلیم افسران خائن کودتاچی به دستگاه عدالت برای گوشمالی و مجازات بر نداشت. .
      بار دوم هم در زمان خمینی با عمده کردن "مبارزه ضد امپریالیستی" خمینی, و تقدم ان بر آزادی, عملا آب به آسیاب آسیاب خمینی ریخت و سرکوب های خمینی را توجیه کرد. منتهی معلوم نیست که اگر دستگاه شاه و شاه اللهی ها اینقدر نگران سرکوب مردم بودند, چطور ارتش را دودستی به خمینی تقدیم کردند؟
      خلاصه آنکه, نقش خائنانه حزب توده به جای خود. منتهی عمده کردن ان, انهم بقصد پوشاندن خیانت خائنین اصلی نامی جز خرمردرندی ندارد

      "البته از کسانی‌ که مجری سفر خمینی به ماه بوده اند و جمهوری اسهالی رو به ایرانیان هدیه کرند نباید توقع وطن پرستی داشت!"

      کاملا درست است. ایضا از کسانی هم که بحرین را دودستی از خاک ایران جدا کردند, نمیتوان ادعای خنده دار وطن پرستی را باور کرد. این برچسب ناچسب و "تهمت بی پایه و اساس" وطن پرستی به شاه اللهی جماعت اصلا نمیچسبد. این جماعت همان "شاه پرستند" و نه "وطن پرست".

      "۲۵۰۰سال گذشته و تاریخ پادشاهی ایران برای من و ۷۰میلیون ایرانی‌ وطن پرست قابل احترام و مایه افتخار هست تا کور شود آنکه نتوان دید. :)"

      ٢٥٠٠ سال گذشته و شما و امثال شما میتوانید ٢٥٠٠ سال دیگر هم در همینجایی که هستید در جا بزنید و به نوکری شاهان افتخار کنید. این صد در صد انتخاب شخصی شماست. منهم اصراری ندارم که شما را از تحجر و ارتجاعی که در ان دست و پا میزنید, دربیاورم. اتفاقا به نوعی اسباب سرگرمی و خنده هستید, انهم در قرن بیست و یکم. منتهی لطفا از طرف هفتاد میلیون مردم صحبت نکنید, بالاخص که همین مردم ٣٥ سال پیش شاه و شاه اللهی را با تیپا از ایران بیرون انداخته اند و روانه زباله دان تاریخ کرده اند. شما شاه اللهی ها درست مثل حزب اللهی ها هیچگونه نمایندگی از سوی مردم ندارید. نمیدانم این چه حکایتی است که اهالی استبداد شیخ و شاه خود را "نمایندگان ثابت و دائمی و غیر قابل تعویض اهالی محترم" میدانند و همیشه هم از جانب مردم حکم صادر میکنند.

      حذف