۱۳۹۹ مهر ۲۳, چهارشنبه

آنانی که دستی را که نانشان میداد گاز گرفتند ...

 




مثل اینکه ایران در بست افتاده بود پشت قباله خاندان پهلوی و محمد رضا شاه از ارث و میراث آب و اجدادیش خرج ملت  ایران میکرد !

براستی که انصار شاه الله تا چه میزان نادان ویا بی شرم هستند که نمیفهمند که سرمایه ملی ایران حق تک تک ایرانیان است و خود شاه هم یک کارمند دولت است و حقوقش از همین سرمایه ملی تامین میشود که البته شاه با دست بردن به کیسه ملت خیلی بیشتر از حق و حقوقش برداشت کرد چنانکه بیش از چهل سال است که خاندان پهلوی در بیرون از ایران بدون داشتن کوچکترین شغلی ، راست راست راه میروند و بهترین لباس ها را میپوشند و بهترین خودروها را سوار میشوند و راننده و محافظ شخصی و آشپز و باغبان و نوکر و کلفت هم دارند و هر روز هم یک جایی مهمانی میروند !

توضیح :

یک - در یکی از مصاحبه ها شهبانو فرح گفت که غذاهای ایرانی را خیلی دوست دارد ولی متاسفانه آشپزی بلد نیست ! پس میشود نتیجه گرفت که ایشان یک آشپز دارند !

دو - در یکی از مصاحبه های شهرام همایون با شاهزاده رضا پهلوی که در ویلای شاهزاده فیلمبرداری شده بود ، باغ بسیار بزرگی به چشم میخورد ، پس میشود نتیجه گرفت که شاهزاده چند باغبان هم داشته باشد !

سه - در مصاحبه شاهزاده با مجله « فکوس آن لاین » ، شاهزاده گفت که جانشان در خطر است ! پس میشود نتیجه گرفت که شاهزاده و خانواده شان و همچنین شهبانو دارای محافظ شخصی باشند !

چهار - در مصاحبه برنامه پارازیت با شاهزاده ، ایشان گفتند که کار نمیکند و همسر ایشان هم پس از بدنیا آمدن فرزندان دیگر کار نمیکند و همگی از مادرشان یعنی شهبانو پول میگیرند ! با این حساب که شهبانو هم کار نمیکنند باید از خود پرسید که این پول از کجا میاید !

پنج - زمانی که شاهزاده و یا شهبانو به جشن ازدواج شاهزاده موناکو یا تولد شاهزاده بلژیک میروند طبق رسومات باید چشم روشنی ببرند و صد البته این ارمغان باید درخور یک خانواده سلطنتی باشد ! 

خب با این اوصاف ، آیا ملت بزرگ ایران باید قدردان خاندان پهلوی باشد یا این خاندان پهلوی است که هر چه دارد از صدقه سر ملت ایران است ؟!

قضاوت را به شرف خود شما میسپارم !



در همین راستا :



انور سادات نشان داد که نمک نشناس نبود ولی ....
http://666sabz.blogspot.be/2014/10/blog-post_12.html


بذل و بخشش از کیسه ملت !
http://666sabz.blogspot.be/2013/11/blog-post.html


پل روستای گاودانه رو که خاطرتون هست ؟

آقا اجازه ، یک پرسش از سلطنت طلبان...
https://666sabz.blogspot.com/2020/10/blog-post_13.html


ایرانی ها ، علت واژگون شدن کشتی کستا کونکوردیا را پیدا کردند 
https://666sabz.blogspot.com/2012/07/blog-post_06.html


بهترین نوع حکومت از دید بعضی ها ...
https://666sabz.blogspot.com/2014/05/blog-post_10.html


تفاوت بین این دو عکس را پیدا کنید
.
.
قابل توجه کسانی که شناخت درستی از « دوران طلایی پهلوی » ندارند !
http://666sabz.blogspot.be/2015/06/blog-post_22.html

 


شباهت بین دو عکس بیاد ماندنی از دوران های طلایی پهلوی و اسلامی !
http://666sabz.blogspot.be/2014/10/blog-post_9.html



۳ نظر:

  1. من نمىدانم كه نظر شما با ان مقاله چیست؟
    وقتی،ه امروز هر ننه قمری صاحب ثروت‌های انچنانی از راه دزدی و مکیدن خون مردم رسیده‌اند و بنام خدا جان مردم را میگیرند شما بر تمام گذشته خط بطلان میکشید و نمیدانم که با این مردم که هنوز بدنبال امام موهوم بعد از ۱۴۰۰ سال می‌کردند و طناب برای شفا در قبرستانها میخوابند و هنوز بجای دارو بدنبال شفا هستند و .........شما خیلی در مورد گذشته و آنها که تلاش برای فهمیدن واقعیتها کردند کم لطفی میفرمایید کمی عادلانه فکر کنید و عدالت داشته باشد و بدنبال کهنه کمونیستها و بیماران فکری نروید و به ایران فکر کنید و سعی کنید همبستگی ایجاد کنید برای نجات وطن از این جهنم .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هم میهن گرامی گویا شما فراموش کرده اید که خود محمد رضا شاه دست کمی از همین مردم خرافاتی که میفرمایید نداشت !

      این داستان : نجات جان محمد رضا شاه بدست ابوالفضل بی دست و دیدار حضوریش با امام غایب

      https://666sabz.blogspot.com/2020/08/blog-post_30.html

      حذف
    2. درضمن سلطنت طلبان با توهین کردن به ملت شریف ایران میخواهند اتحاد و همبستگی ایجاد کنند ؟!

      عجب !

      حذف