۱۳۹۵ آبان ۱۸, سه‌شنبه

فرتور تازه منتشر شده از کدبان امید توانا در لحظه نجات مسافران قطار !



طبق گفته یکی از اعضای تیم رودست ، کدبان امید توانا ( توانا بود هر که دانا بود ) از راه  گمرک بازرگان ( یکی از عوامل شورش پنجاه هفت ) عبور کرده و در حالی که خود را زیر کامیونی مخفی کرده بود به مدت بیست ساعت بدون آب و غذا ، گرسنه و تشنه در زیر کامیون ( بین میل لنگ و اگزوز خاور ) آویزان بوده تا به ترکیه رسیده !

سپس در طی مسیر ترکیه به یونان ، قایق حاوی پناهجویان که کدبان امید توانا درش بوده بر اثر موج سهمگینی واژگون شده و کدبان امید توانا پنج پنجه دراز کرده و یک کودک مهابادی را از آب گرفته و روی شانه خود گذاشته و بقیه مسیر را شنا کنان پیش میرود !

کمی دورتر به یک کشتی گردشگری برمیخورد که به یک صخره اصابت کرده بود و میرفت تا غرق شود ، کدبان امید توانا درنگ نکرده و زنجیر لنگر کشتی را به دندان گرفته و با خود به سوی سواحل یونان کشیده که با این کار جان بیش از پانصد گردشگر را نجات داده است.

کدبان امید توانا به محض رسیدن به ساحل ، گشنه و تشنه و خسته ، متوجه قطاری میشود که با سرعت هر چه تمام تر در حال حرکت است و جیغ یکی از بانوان حاضر بر روی عرشه کشتی ، کدبان امید توانا را متوجه ریل قطار میکند که به دست ایرانستیزان متلاشی شده !

کدبان امید دانا لحظه ای درنگ نکرده و با یک شیرجه جانانه بر روی ریل قطار ،  بدنش را فدای جان مسافران کرده و قطار از روی بدن او گذشته و صحیح و سالم به مسیر خود ادامه داده !

فرتوری از این لحظه تاریخی گرفته شده که اکنون به دست من رسیده و آنرا با شما به اشتراک میگذارم تا همگی به وجود یکی دیگر از افتخارات ایران و جامعه بشری پی ببرید !





درصورت بیان « سرچشمه » و پاک نکردن 666
بهره بردن از عکس ها ، فیلم ها و مطالب این وبلاگ آزاد میباشد




**********
******







هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر