۱۳۹۵ تیر ۱۳, یکشنبه

آیا سلطنت طلبان ، به آزادی بیان و راستی اعتقادی دارند ؟!


در پاسخ به این سخن « قدیس شان تروریستی بود بنام خسرو گل سرخی که از حسین درس می آموخت و علی را نخستین سوسیالیت تاریخ می دید. »

نوشتم « مثل اینکه یادت رفته که حاج محمد رضا شاه خود را کمر بسته امام رضا میدانست و میگفت که به دست ابوالفضل نجات یافته ! »

ازلی که خود را سلطنت طلب نمیداند ولی سلطنت طلبان را دوست دارد ، هم نظرم را پاک کرد و هم به دروغ نوشت که نظرم ربطی به موضوع لینک نداشته ! و سپس نظر دومم را هم حذف کرد و خودم را هم در بالاچه اش مسدود کرد !!!


.




نخست من را مسدود کرده که نظری نگذارم
و سپس من را به چالش میطلبد !
.



به قول استاد بهرام مشیری :

وقاحت طرفداران استبداد گذشته از آخوندها خیلی بیشتره !



به این لینک هم توجه کنید :

مردمی ترین حکومت تاریخ ایران

 

https://www.balatarin.com/permlink/2016/7/11/4238170


(( آیا باور دارید که رژیم جمهوری اسلامی ، مردمی ترین حکومت تاریخ ایران است ؟ تا جایی که من می دانم هیچ حکومتی در تاریخ ایران به این اندازه از جنس مردم نبوده است.


اکنون از همگی براندازان جمهوری اسلامی می پرسم که به راستی چه چیزی را می خواهند سرنگون کنند ؟
))

.
مثبت تعدادی از انصار شاه الله که خود را « برانداز » میدانند و من و دیگر دوستان را « جاسوس و نایاکی و سایبری ووو » به این مطلب ، به راستی که جای تعجب ندارد !!!

آفرین به سلطنت طلبان « برانداز » که جمهوری ننگین اسلامی را « مردمی » میدانند !!!

irnast
jahan.nama
paagondeh
azaly

.
.
.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر