۱۳۹۵ تیر ۱۳, یکشنبه

پاسخ به یکی دیگر از مغلطه های سلطنت طلبان !






سلطنت طلبان مغلطه های زیادی دارند که تا به حال به چند تایی از آنان پرداخته ام که در آخر همین متن میتوانید آنان را ببینید ولی این رشته سر دراز دارد ...

یکی از مغلطه های سلطنت طلبان این است که گلسرخی در بیدادگاه نظامی گفته که مرید امام حسین است و مارکسیسم را در مکتب امام علی آموخته !

خوب تا اینجای قضیه درست است ولی این حضرات یک لحظه که چه عرض کنم ، یک صدم ثانیه هم فکر نمیکنند که چرا گلسرخی در بیدادگاه همچین سخنی گفته !

از لحاض منطقی ، زمانی انسان برای دفاع از خویش چیزی میگوید که خلافش را به او نسبت داده باشند !

برای نمونه در همین جمهوری ننگین اسلامی ، بیگناهانی که به علت واهی ضد انقلاب و مرتد و محارب با خدا ووو محاکمه میشوند ، برای دفاع از خود ، خویش را سید و انقلابی و پیرو راه طلایی خمینی و کربلایی و حاجی ووو معرفی میکنند !!!

خوب این یک اصل کاملا منطقی و عقلانی است که هر کسی خود را بر خلاف آن چیزی که به آن محکوم شده ، نشان دهد !!!

بنابر این از اینکه زنده یاد گلسرخی ، خود را مرید مکتب امام علی و حسین معرفی کرد ، میتوان نتیجه گرفت که در حکومت حاج محمد رضا شاه هم مانند ولایت فقها ، مخالفان را به بی دینی و ضدیت با اسلام محکوم میکردند !

اگر غیر از این می بود ، هیچ لزومی نداشت که گلسرخی برای آخرین دفاع ، همچین چیزی بگوید !

درضمن سلطنت طلبان باید به یاد بیاورند که محمد رضا شاه ، تنها پادشاه حاجی تاریخ ایران بود و خود را کمر بسته امام رضا ، شفا گرفته از دست امام علی ، نجات یافته از دست ابوالفضل دانسته و همچنین امام زمان را به چشم خود دیده بود ! حتی پس از انقلاب هم در مصاحبه ایی گفت که انقلاب ایران خواست خدا بوده !

البته زمانی که به سلطنت طلبان یادآوری میکنیم که شاه اسلام پناه بوده ، حضرات با گردن کج و با قیافه اندوهگین میگویند : « به عقاید مردم چه کار دارید ؟! به دین مردم احترام بگذارید ! دین هر کسی محترم است ! هر کسی در گور خود میخوابد ! دموکراسی میگوید هر کسی در انتخاب دین خویش آزاد است ! ووو » !

حالا حضرات سلطنت طلب دست به دامان این مغلطه شده اند که شادروان گلسرخی 
( برای نجات جانش ) ، خود را شاگرد مکتب علی معرفی کرده !


در همین راستا :


.




فیلم تاریخی تخریب معبد بهاییان به فرمان شاه
.
.

 فیلمی که در آن ، شاه انقلاب ایران را خواست خدا میداند
https://www.youtube.com/watch?v=Kmru5nBoW_Y
.
.
سنگ مزار پادشه خوبان از نمایی دیگر
.
.
پادشه خوبان و اسلام پناه
فرح پهلوی : « افتخار من این است که به خاندان نبوّت منسوب هستم »
http://666sabz.blogspot.be/2014/09/blog-post_4.html .
. .
.
شاه : انقلاب شاه و مردم ، ملهم شده از تعلیم اسلام است
http://666sabz.blogspot.be/2016/01/blog-post_20.html
.
.
زندگی بهاییان در دوران پادشاه اسلام پناه 
جور و ستم بر بهاییان در زمان پادشه خوبان
بوسیدن و رد شدن از زیر قرآن توسط شاهزادگان پهلوی
. .
.
پاسخی به یکی از مغلطه های معروف سلطنت طلبان !
..
.
نظریه پوچ و بی اساس سلطنت طلبان درباره تز دکترای مصدق !
http://666sabz.blogspot.be/2016/03/blog-post_4.html
.
.
بمناسبت سالگرد
۱۷ شهریور ۱۳۵۷ : پاسخ به یکی دیگر از مغلطه های معروف سلطنت طلبان !
.
.
وا مصیبتا ، در بین اپوزیسیون تفرقه افتاد !
. 
.
ایرانی ها ، علت واژگون شدن کشتی کستا کونکوردیا را پیدا کردند !
http://666sabz.blogspot.be/2012/07/blog-post_06.html
. 
.
آخرش سلطنت طلبان را چه صدا کنیم !
http://666sabz.blogspot.be/2012/09/blog-post_8.html
. 
.
حزب الله ، شاه الله ، پیوندتان مبارک !
http://666sabz.blogspot.be/2014/02/blog-post_1555.html
.
.
وقتی که کاسه صبر ملت لبریز بشه ...
.
.
پاسخ به شعر : « ما که در سایه خورشید معذب بودیم .... چشمان کور سزاوار همین شب بودیم » ! 
.
.
پاسخ به شعر : در دیده ما شاه بود سایه یزدان .... تا کور شود دیده بیگانه پرستان !





۴ نظر:

  1. ' گرین فورس' عزیز,
    از افشاگری های خستگی ناپذیر شما که پته این چاپلوسان و دریوزگان فسیل درگاه استبداد را بر آب می اندازید, به سهم خود سپاسگزارم. اما درباره دفاع زنده یاد گلسرخی در دادگاه اینکه این عزیز بقول خودش برای جان خود چانه نمیزد چرا که اصولا از این روزنامه نگار و شاعر جوان ۲۸ ساله با مرامی پاک و انسانی و تمایلات چپ که فرزندی نیز در راه داشت کاری و گناهی سر نزده بود و بعد از شکنجه های طولانی پی برده بود که ناخواسته باید هنرپیشه نمایشی مسخره و فرمایشی به کارگردانی ثابتی جنایتکار باشد, تا این موجود پلید دمی برای صاحبش تکان دهد و قدرت و مقام بالاتری بگیرد, در نتیجه گلسرخی اصلا بنیاد غیر قانونی آن بیدادگاه را قبول نداشت و آنرا بحق برسمیت نمیشناخت و این جملات معروف وی درباره امام حسین و علی در آغاز گفتارش در آن نمایش نیز در پاسخ به تبلیغات فریبکارانه ساواک و شخص شاه و ملاهای جیره خوارش به نیرو های چپ بود که همواره و در همین دادگاه نیز به عنوان دشمنان مردم و دین و عقایدشان نسبت داده میشد و هدف گلسرخی این بود که رسوایشان کند و بگوید من مارکسیست و امثال من با اعتقادات مردم کاری نداریم و مشکلمان با رژیم دیکتاتوری سرکوب و شکنجه است, که موفق هم شد. حال ۴۳ سال بعد از آن نمایش جنایتکارانه و پایان خونبارش برای ان دو جوان نازنین که بدون هیچ گناهی جز صداقت و پایمردی جان باختند و با این فداکاری تمامی ابهت پوشالی رژیم و ساواکش را به چالش کشیده و رسوا کردند, این فسیل ها و نوچه هایشان نعل وارو میزنند و شاه اسلام پناه خرافاتی را سکولار و آتئیست و مخالفانش را مذهبی و متوهم جا میزنند!؟ حقا که روزگار غریبیست نازنین!....

    راستی ' گرین فورس' عزیز از شما خواهش میکنم یک بار هم که شده در جواب این مغلطه جویان شاه و شیخ که طوطی وار برای توجیه آن همه جنایات هر دو رژیم دائما میگویند اگر؟!؟ فلان و بهمان به قدرت میرسیدند چنین و چنان میکردند, بگویید: علی الحساب که اینان هرگز و در هیچ برهه از تاریخ به قدرت نرسیدند و بقول معروف: *اگر را کاشتند و سبز نشد* بر عکس؛ آنچه که واقعیات امروزی و تاریخیست رژیم های شاه و خمینی هستند که در ادامه هم دزدی, خیانت, جنایت, شکنجه, فریب, بیعدالتی, سرکوب آزادی ها و غارت و حیف و میل اموال مردم را در پرونده سراسر سیاه خود دارند و باقی اگر مگر ها درباره دیگر گروه ها علیرغم هر خطایی که میتوان به آنان وارد دانست یا ندانست, چیزی جز حدسیات خیالی نیست و گناه ناکرده را جرمی نیست.

    پیروز و پایدار باشید
    یک دوست

    پاسخحذف
  2. هم میهن گرامی ، درود بر شما

    سپاس از اینکه وقت گذاشتید و این متن پر محتوا را نوشتید.

    درباره پیشنهادی هم که دادید ، تشکر میکنم ولی به شما پیشنهاد میکنم که همین را در متنی جداگانه نوشته و برایم بفرستید و من آنرا به نام خودتان یا به نام ناشناس در وبلاگم میگذارم و به سایت بالاترین میفرستم.

    یا اگر خودتان وبلاگی دارید ، این متن را آنجا نوشته و من برایتان به بالاترین خواهم فرستاد.

    آلان نام نویسی در بالاترین آزاد شده ، خود شما هم میتوانید نام نویسی کرده و این متن را به بالاترین بفرستید.

    شب و روزتان خوش

    پاینده ایران

    پاسخحذف
  3. مادر قبه اگه تو همون بلژیکی که اگه راست میگی، ببینمت خودم به کونت میذازم که به یاد ممو مصدقی دیوث و ابولی کوسکش بیوفتی جه طوری به کونت گذاشتن.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آخه تویی که شهامت نوشتن نام حقیقی خودت را هم نداری ، دیگه از این ادا اصول های آی نفس کش ای فلان میکنم و آی بیسار میکنم از خودت در نیاری سنگین تری !!!

      البته از آشغال های شاه اللهی مانند تو که شرف را خوردند و شرم و حیا را تف کرده اند و انتظاری بیشتر از این هم نمیره !!!

      شعبون آسوده بخواب که شاه الله بیدارند ...



      حذف