۱۳۹۳ آبان ۲۹, پنجشنبه

عکس یکی از قربانیان حکومت پهلوی در تابلوی نقاشی خانوادگی پهلوی !



عکسهای خاندان پهلوی کنار سفره هفت سین را نگاه میکردم که چشمم به تابلوی نقاشی پشت سر آنها افتاد. در این تابلوی نقاشی یک ببر هم کشیده شده. تا جایی که بیاد دارم ، خاندان پهلوی عکسهای بسیاری با سگ دارند و رضا پهلوی هم چند عکس با طوطی و فیل و بز و برغاله دارند ولی بیاد نمیاورم که عکسی با یک ببر گرفته باشند.

تنها عکسی که از خاندان پهلوی با ببر گرفته شده ، عکسی است از محمد رضا شاه در سفرش به هندوستان با دو ببر بیچاره که به تیر همایونی مفتخر شده اند.

حالا چرا عکس یکی از این ببرها در تابلوی نقاشی خاندان پهلوی کشیده شده ، خدا میداند ولی به شاهزاده رضا پهلوی و  شهبانو فرح پیشنهاد میکنم که عکس سرتیپ افشارطوس، سرگرد محمود سخایی ، دکتر فاطمی ، کریمپور شیرازی ، گلسرخی ، قندچی ، بزرگ نیا و شریعت رضوی را هم به تابلوی خانوادگیشان اضافه کنند تا همگان به رشادت و شجاعت این خاندان پی ببرند.












۵ نظر:

  1. مسخره نکنید دلار 7 تومن،اقتصاد دوازدهم و ارتش پنجم دنیا و اول خاورمیانه را با چه عوض کردید کشوری که میشد با یک سری اصلاحات دموکراتیک درستش کرد...اکنون هم یگانه راه درست شدن ایران سکولار دموکراسی و فدرالیسم است.

    پاسخحذف
  2. جاکش زن جنده تو آخونده مادر جنده بی ناموس و ول کردی چسبیدی به محمد رضا شاه! سگ رید تو روح هرچی سبزه مثل تو جاکشه!

    پاسخحذف
  3. اوه اوه چه جلز و ولزی می‌کنن مزدوران و سایبری‌های جهاد النکاح :) بابا بی‌خیال اینقدر حرص نخور کیسه آب گرم :)))

    .
    .

    هه هه هه خدایی دامش آگر خوب اسمی برات انتخاب کردن *کیسه آب گرم دشک آخوندها*

    پاسخحذف
  4. ای بدبخت مفلوک تو و اون رفیقت ترانه اینقدر خاک تو سر و بیچاره شدید که حاضرید به خاطر یه کم عقده گشایی همه جور خفت و خواری و بی‌ آبرویی رو به جون بخرید! که البته دلیلش هم محبوبیت خانواده پهلوی در بین مردم هست که مجبورتون کرده در قبال تعریف و تمجید ۴تا تجزیه طلب و منافق و بسیجی‌ و مزدور از عالم و آدم فحش بخورید! حسادت و کینه+ کاسه لیسی‌ و مفت خوری و منفعت طلبی عواملی که باعث می‌شه یه عده‌ بی‌ ریشه و بی‌ بته به وطن و هموطن خیانت کنن.

    پاسخحذف
  5. با نگاه کردن به نظرهای زیر همین عکس ، بخوبی میتوان به کردار و پندار و گفتار انصار شاه الله و سلطنت طالبان پی برد !
    .
    بزرگان ایرانزمین از دیرباز فرموده اند :
    .
    سالی نکوست از بهارش پیداست ... نوع حکومت از ایل و تبارش پیداست !
    .

    پاسخحذف