۱۳۹۲ بهمن ۲۳, چهارشنبه

نحوه واگذاری حکومت در سال پنجاه و هفت !

.

.
.

۱۷ نظر:

  1. کیر تو اول و آخر هرچی‌ توده‌ای بی‌ پدر و مادر خائن.. ریدم به قبر اجداد و مردگان شما آدم فروشان وطن فروش.. ریدم وسط سفره‌ای که شما انگلهای گوه بر سر اون نشخوار می‌کنید.. گاییدم ناموس نداشته شما روسپیان فاحشه رو.. شاش و اعن گوه همهٔ ایرانیها در حلق شما حرام زادگان جاسوس روس.. هرجا پنهان بشید حتا زیر لچک و چادر پیداتون می‌کنیم و با چوب و چماق کون گشادتون رو جر میدیم.. بهتره سفت به خایه‌های آخوند و ملا بچسبید و از روش بلند نشین که بجاش شاخ گاو فرو می‌شه آنجاتون.. راه فراری نیست هر جا باشین هر اسمی رو خودتون بذرید به هر رنگی‌ در بیاین چه سبز چه بنفش حتا به رنگ گوه هم در بیاین پیداتون می‌کنیم و خواهر مادر جندتون رو میگاییم.. بنی سگ آخرین نفری بود که تونست با لچک و سرخاب سفیداب فرار کنه این رو به اربابان اسهال طلبتون حالی‌ کنید که بوی گند خیانت و کثافت وجودتون چیزی نیست که بشه با اسم و رسم عوض کردن پنهان بمونه پیداتون می‌کنیم و بلایی به سرتون میاریم که جنایات چنگیز پیشش رقص فرنگیز به حساب بیاد.. حالا هی‌ برای آخوند خوش رقصی کنید و خودتون رو به خّریت بزنید دیوث‌های بی‌ غیرت همچنین فرو کنیم بهتون که چشم‌های کورتون ۴تا بشه..

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. .
      به به ، به به ، به اینهمه ادب و شعور و فرهنگ و عقیده به آزادی بیان ، انصار شاه الله !
      .
      بزرگان ایرانزمین از دیرباز فرموده اند :
      .
      سالی که نکوست از بهارش پیداست .... نوع حکومت از ایل و تبارش پیداست
      .
      کسانی که سرشون رو کردن تو برف و خیال میکنند که رضا پهلوی براشون آزادی به ارمغان میاره ، بیان ببینند که حکومت پهلوی سوم ، از آلان داره برای دگراندیشان ؛ خط و نشون میکشه !
      .

      حذف

    2. شاه و شیخ هر دو جناح هایشان جایی جز فاضلاب تاریخ ندارند. باشد روزی که حکومت شیخان با تمامی جناح هایشان با تیپای انقلاب ملت به تفاله های شاه ملحق شده و هر دو با هم, چون مدفوعی متعفن, برای همیشه به فاضلاب تاریخ پرتاب شوند. از نرم تنان سبز الهی تا سخت پوستان ارزشی (از جناح شیخان) گرفته تا ساواکی های مشروطه خواه شده امروز و چماقداران شاه اللهی (از طیف کودتا چیان پهلوی چی). به امید روزی که در طویله های ولایت فقیه و سلطنت, با تمامی جانوران و چماقدارانشان برای همیشه در میهنمان تخته شود, از بسیجیان ساندیس خور رژیم ولایی گرفته تا دنبالچه های اوباشی از قماش شعبان بی مخ معروف به تاج بخش .

      حذف
  2. مرگ بر دیکتاتور ! چه خامنه ای نر گدا تخم زوار چه روحانی پدر سوخته کلید ساز ولد زنا

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. .
      مرگ بر دیکتاتور ! چه خامنه ای نر گدا تخم زوار چه روحانی پدر سوخته کلید ساز ولد زنا
      .
      خوب دمت گرم.
      .
      حالا یه « ننگ بر ستمگر .... چه شاه باشه چه رهبر » بگو که ببینیم مخالف هرگونه حکومت استبدادی هستی و در حکومت ایده آل جنابعالی ، دیگه شاهد اعدام مخالفین و دگراندیشان ؛ نخواهیم بود !
      .

      حذف
  3. به به این فرهنگ و ادب بیشتر از این انتظار نمیره

    پاسخحذف
  4. I am not mused. You better grow up before trying making a political statement. By the way do you read English,

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما بجای اینکه به من بگید چیکار کنم و چیکار نکنم ، بهتره کمی فارسیتون رو قوی کنید که مجبور نباشید برای هم میهنان خودتون به انگلیسی پیام بذارید !

      حذف
    2. برو جوجه دنبال آب و دونه. تو حالا میخواهی‌ به درس بدهی‌؟

      حذف
    3. سلطنت طلبان را زیاد جدی نگیرید. گاهی صورت و مخرجشان قاطی می شود. از پایین حرف می زنند و از بالا می ..وزند. این دوست گاگول انگلیسی زبان هم با همین دو سه جمله ای که نوشته ، گند زده به زبان انگلیسی . به گمان قصد داشته از این طریق از انگلیس و آیت ا... بی بی سی ! انتقام بگیرد.

      حذف
  5. شما که اینقدر ادعای ادب و فرهنگ دارید چرا زمانی‌ که دوست و همفکر شما به قصد توهین کاربران دگر اندیش سایت رو فرزندم خطاب میکنه و مستقیماً به پدر مادر مخالفین فکری شما توهین میکنه یا تشویقش می‌کنید یا لال میشید و شتر دیدی ندیدی از کنارش ردّ میشید؟؟!!
    برای نمونه وبلاگ‌ها و حسابهای کاربری روزا شاه و بابا شاه که گذشته از این موضوع که اکنتهای یدکی چه کسیست متعلق به طیف فکری شماست که به قصد ایجاد تفرقه و تحریک و توهین به کاربران مشروطه خواه ساخته شده!!همان جور که قبلان هم به شما توصیه کردم و جوابی‌ دریافت نکردم اگر واقعا خیلی‌ دمکرات و آزادی خواه هستید و نگران از بین رفتن فضای سالم و گفتگوی سازنده و شنیده شدن صدای دگر اندیشان توده‌ ای‌ و جهان وطن و اصلاح طلب و جمهوری خواه و اسلام پرستان بنی صدری و ماموران سایبری رژیم و.. در محیط مجازی و آزادی بیان هستید یه نگاه به اطراف خود بندازید و از دوستان خود شروع کنید!!
    یه نگاه به خودتون بندازید تا شاید متوجه بشین که همه این توهین و فحاشیها بازخورد و واکنشیست به آعمال و رفتار و گفتار سراسر محبت آمیز و فعالیتهای سازنده شما و دوستان شماست که چند نمونه اون رو اینجا میزارم امیدوارم منتشر کنید!
    http://babashah.wordpress.com/2013/12/09/%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%85%D8%AD%D8%A8%D8%AA-%D8%A2%D9%85%DB%8C%D8%B2-%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B1-%D9%88-%D9%81%D8%B1%D8%B2%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%BA-%D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%88/

    http://babashah.wordpress.com/2013/10/31/%D8%A8%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8%D8%AA-9%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D9%BE%D9%87%D9%84%D9%88%DB%8C-%DA%A9%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%B5%D8%BA/

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. "یه نگاه به خودتون بندازید تا شاید متوجه بشین که همه این توهین و فحاشیها بازخورد و واکنشیست به آعمال و رفتار و گفتار سراسر محبت آمیز و فعالیتهای سازنده شما و دوستان شماست که چند نمونه اون رو اینجا میزارم امیدوارم منتشر کنید!"

      گویا ساواکی های بازنشسته رژیم پهلوی که در زمان شاه از پایمالی هیچیک از اصول مشروطه کوتاهی نکردند, امروز مشروطه خواه شده اند و چماق مشروطه طلبی بلند کرده اند و بنا به عادت دوران شکنجه گری و جاسوسی و ادمفروشی, مسولیت شکنجه و کشتار و سرکوب را متوجه قربانیان سرکوب قلمداد میکنند. معلوم نیست که کودتای انگلیسی اسفند ١٢٩٩ تقصیر کدام توده ای بود؟ سرکوب و شلاق و شکنجه ساواک تقصیر کدام توده ای بود؟ تقدیم و تحویل قدرت به خمینی, انهم بدستور آمریکا تقصیر کدام توده ای بود؟ واقعا که بقول مردم کوچه و بازار بهانه فلان گووزو نان جو است! به اینها رو بدهی فردا ادعا میکنند که شعبان بی مخ و رمضان یخی و بقیه ارازل و اوباش مزد بگیر سیا همگی توده ای بوده اند!!!!
      رها

      حذف
    2. چیه توهینها و فحاشی همقطاران و رفقات رو گذشتم آمپر چسبوندی!همیشه همین جوره شما هم مثل آخوندا وقتی‌ جوابی‌ ندارید می‌زنید به صحرای کربلا!اختلاف عقیده و باور فقط برای آخوند جماعت(تفکر آخوندی) عجیب و غیر قابل هضم هست هرچند بحث بر سر جار و جنجال کردن‌ها و جانماز آب کشیدن های همیشگی‌ جناب سبز زور بود که من هم چند نمونه شیرین کاری شما دوستان و رفقا رو براش گذشتم مثل اینکه زیاد خوشایند فعالین حقوق بشری و مدافعین آزادی بیان واقع نشد!
      ضمنا همان طور که در برخورد با حکومت گذشته نکته سنج میشید و مو رو از ماست بیرون می‌کشید و باور دارید اوضاع و احوال فلاکت بار کنونی ایران دلیلی‌ بر خوب بودن حکومت گذشته نیست!نقاط ضعف و اشتباهت سیستم حکومتی گذشته هم دلیلی‌ بر توجیه خیانتها و آدم فروشی‌ها و همکاری حزب کثاف توده‌ با آخوندهای تازی نیست و این ننگ تا ابد بر پیشانی ته‌مانده فسیلهای حزب توده‌ خواهد ماند،حالا هی‌ شما توهین کنید و برید در پیج فیسبوک رضا پهلوی فحشهای ناموسی بدید و مسخره کنید و تهدید کنید و تهمت ساواکی و لوس آنجلس نشین بزنید و.. واقعیت رو نمیشه پنهان کرد

      حذف
  6. این هم یه نمونه دیگه از یه وبلاگ دیگه

    http://rozashahblog.wordpress.com/2014/01/01/%d8%b9%da%a9%d8%b3%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%a9%d9%85%d8%aa%d8%b1-%d8%af%db%8c%d8%af%d9%87-%d8%b4%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d8%aa%d9%88%d9%84%d9%87-%d8%b3%da%af%d9%87%d8%a7-%d9%88-%da%a9%d8%b1%d9%87/

    https://rozashahblog.wordpress.com/2013/12/18/%d8%b9%da%a9%d8%b3%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%a9%d9%85%d8%aa%d8%b1-%d8%af%db%8c%d8%af%d9%87-%d8%b4%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d8%aa%d9%88%d9%84%d9%87-%d8%b3%da%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7/

    پاسخحذف
  7. آره دیگه!خود شاه حکومت را با رضایت به خمینی داد و اینها هم که به نوفل لوشاتو رفتند و سرود خمینی ای امام را خواندند و 3 بار برای امام صلوات فرستادند وجلوی امام تعظیم کردند و آب طهارت امام را برای تبرک به سر و صورت خود مالیدند اصلا برادران عزیز توده ای و مجاهد و بنی صدر و بازرگان و ابراهیم یزدی و غیره نبودند که!!!!شاه و فرح و امیر عباس هویدا بودند!اول برو عکس های یادگاری زمان انقلاب را با امام ببین و بعد بیا دروغهایت را بنویس!هنوز مردم الزایمر نگرفته اند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. .
      شما هم نخست تشریف ببرید و این 2 تا پیوند رو ببینید و سپس تشریف بیاورید و نظرتان را بگویید :
      .
      دکتر بختیار: “شاه راه را برای خمینی هموار کرد”
      .
      http://melliun.org/iran/15379
      .
      .
      پادشه خوبان و اسلام پناه !
      .
      http://666sabz.blogspot.be/2012/08/blog-post_9029.html
      .

      حذف
    2. از جماعتی که کودتا را "قیام ملی" میخوانند و اصل کودتای ٢٨ مرداد را علیرغ شواهد و مدارک متعدد و مکتوبی که باقی مانده, نمیتوان انتظار داشت که دست از تحریف تاریخ بردارند. یا با تحریف و تقلب, انقلاب ایران را "کودتای گوادلوپ" میخوانند و یا اصلا منکر تسلیم دودستی ارتش به خمینی میشوند.
      خیلی جالب است که بختیار نخست وزیر وقت با اطلاق واژهه "حشرات الارض" به امرای خائن و خودفروخته ارتش آریامهری, میگوید که خبر تسلیم ارتش را از رادیو شنیده است و آنوقت پهلوی چیان با خلط مبحث و مغلطه بدنبال لوث کردن اصل ماجرا هستند. به روی مبارکشان هم نمیاورند که گیرم تمام اینهایی که شماها میگویید به دستبوس خمینی رفتند, آیا ان چیزی که به خمینی قدرت داد دستبوسی جماعتی بود که خود از همان اولین روزهای استقرار رژیم با ان درافتادند, یا امرای شاه خائن که قدرت سرکوب را بدستور آمریکا به دست خمینی داده تا با ان اوپزیسیون مترقی را سرکوب کرده و مردم را به خانه ها بفرستند و از صحنه سیاسی کشور خارج شدند.

      حذف