۱۳۹۱ خرداد ۸, دوشنبه

یک پیشنهاد سازنده برای اتحاد هرچه بیشتر در بین اپوزیسیون !



.
از دیرباز مرسوم بوده که برای اتحاد در بین قبیله ها ، از همدیگر دختر میگرفتند. حتی بسیار دیده شده که دو قبیله مخالف هم برای از بین بردن یک دشمن مشترک با هم متحد شده و برای اینکه مطمئن باشند که در فردای پیروزی به همدیگر خیانت نمیکنند ، دختر رییس قبیله شماره یک به عقد پسر رییس قبیله شماره دو درمیامد و یا برعکس.
.
با اینکار دشمنی ها در بین افراد آن دو قبیله ، به دوستی و قوم و خویشی مبدل میگردید و پشت به پشت همدیگر داده و با دشمن مشترک خود میجنگیدند تا او را از پای درآورند.
.
باید به یاد داشته باشیم که ما در روبروی یک دشمن واحد یعنی جمهوری ننگین اسلامی هستیم و در بین اوپوزیسیون ، مجاهدین خلق را داریم که بسیار متشکل و افراد آن از خود گذشتگی های فراوانی نشان داده اند  و در سوی دیگر سلطنت طلبان را داریم که از دارایی و ثروت بالایی برخوردارند و مطمئنن ، همبستگی این دو گروه ، ضربه محکمی خواهد بود بر پیکره حکومت ولایت وقیح !
.
در همین راستا ، من پیشنهاد میکنم که برای اتحاد هرچه بیشتر در بین این دو گروه و برای ایجاد یک جبهه واحد ، خانم مریم مهرتابان ، آقای مسعود رجوی را طلاق داده و بانو فرح دیبا را به عقد ایشان درآورده و تشکیل یک جمهوری سلطنتی را بدهند !
.
و با این اقدام دلاورانه خود ، ملت ایران را از زیر سلطه استبداد آخوندی رهایی بخشند.
.
به امید آنروز بزرگ !
.

۴ نظر:

  1. سلام،

    پیشنهاد جالبی است. امیدوارم با این کار بالاخره تکلیف همه روشن شود!!!!!!!!!!!!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. .
      باز دم شما گرم که به دنبال اتحاد بین اوپوزیسیون هستید !
      .
      من برام یه پرسش پیش اومد ، سلطنت طبلها از چه میترسند ؟!
      .
      از اینکه رضا پهلوی به قدرت برسه یا اینکه جمهوری ننگین اسلامی سرنگون بشه !
      .

      حذف
  2. خیلی مزخرف بود نظرت بهتر بود با دختر میر حسین ازدواج کنه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. .
      بله البته با دختر میرحسین موسوی هم میشه ولی پرسشی پیش میاد و آن اینکه : مگه شما آقای موسوی رو به عنوان یک رهبر اوپوزیسیون قبول دارید ؟!
      .
      درضمن اگه با این وصلت ، اتحاد بین مجاهدین و موسوی شکل بگیره و به قدرت برسند ، اونوقت سر سلطنت طلبها که بی کلاه میمونه که !
      .
      اونوقت میان یقه جنابعالی رو میگیرند ها ! از من گفتن !
      .

      حذف