۱۳۹۵ آذر ۲۳, سه‌شنبه

« ما آریایی هستیم ، عرب نمیپرستیم » ، ولی هستند عرب هایی که به برخی از آریایی ها شرف دارند !


چند سال پیش در تونس ماموران بساط یک دستفروش را توقیف کردند و دستفروش خود را به آتش کشید و جان سپرد !

مردم تونس در پاسخ به این بی عدالتی برخواستند و در عرض مدت کوتاهی حکومت مستبد بن علی را سرنگون کردند !

در همین سال جاری ، چندین دستفروش بیچاره در ایران مورد توهین و ضرب و شتم قرار گرفتند و صدا هم از « آریایی ها » درنیامد !

چندین سال پیش ، پلیس بروکسل ( بنا به رسم آن سالها ) به یک نوجوان مراکشی در خیابان دستور میدهد که کنار دیوار بایستید تا بازدید بدنیش کند ، نوجوان مراکشی پا به فرار میگذارد و به خانه اش که در چند قدمی همانجا بود میرود و در را پشت سرش میبندد ، پلیس شروع میکند لگد زدن به در و زمانی که خواهر آن نوجوان که باردار هم بوده در را باز میکنند ، پلیس او را هل داده و زن باردار به زمین میافتد !

همسایه ها با دیدن این صحنه شروع کردند بر ضد پلیس شعار دادن و سریعا این قضیه به تظاهرات خیابانی مراکشی ها در بروکسل تبدیل شد !

مراکشی های شهرهای دیگر بلژیک و حتی از فرانسه و آلمان و هلند هم به بروکسل میامدند تا در تظاهرات ها شرکت کنند و انقدر این وضعیت ادامه پیدا کرد تا اینکه مجلس بلژیک قانونی را گذراند که دیگر پلیس حق ندارد « بدون دلیل » کسی را مورد بازرسی قرار دهد !

در همین بلژیک ، به هر ایرانی گفتم ، قرار است چهار بیگناه را بالای دار ببرند ، بیاید و در تظاهرات فلان روز شرکت کنید ، سریعا پاسخ دادند « ما سیاسی نیستیم » !

زمانی هم که میگفتم که این بیگناهان هم سیاسی نیستند ولی در جمهوری ننگین اسلامی ، هر کاری ممکن است روزی سیاسی تلقی شود مثلا خود جنابعالی هم اگر شلوار قرمز بپوشید و یا پیراهنتان نقش و نگاری داشته باشد ، ممکن است به جرم شیطان پرستی و محارب با خدا دستگیر و حتی اعدام شوید ، پاسخ دادند که « تابستان میخواهیم برای دیدار خاله خانباجی به ایران برویم ، برایمان مشکل ایجاد میشود » !

.
در جریان جنبش سبز ، زمانی که از ایرانیان ساکن شهرهایی که در تظاهرات ها نقشی نداشتند میپرسیدم که چرا به خیابانها نمیریزند ، پاسخ میدادند که « شهر شان کوچک است و چنانکه به خیابان بریزند سریعا شناسایی و سپس دستگیر خواهند شد » !

در بهار عرب ، حتی مردم روستاهایی که تنها بیست - سی نفر جمعیت داشتند هم به خیابانها میریختند و با مزدوران حکومتی گلاویز میشدند !

حالا آنهایی که غم دیگری ندارند به جز « دور دور کردن »  و « صفا سیتی رفتن » ، با کدام رو خود را بالاتر از عربها میدانند و دم از نژاد آریایی میزنند ؟!

به قول استاد بهرام مشیری : خوب حالا تو آریایی میخای چیکار بکنی ؟!



علت روی کار ماند جمهوری ننگین اسلامی :

.
https://www.youtube.com/watch?v=v2JTT7SpQyw
.


.
.

درصورت بیان « سرچشمه » و پاک نکردن 666
بهره بردن از عکس ها ، فیلم ها و مطالب این وبلاگ آزاد میباشد



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر