۱۳۹۵ خرداد ۲۶, چهارشنبه

نظری از امید دانا که به راستی مستحق نشان « ماله طلایی » است !



به تاریخ پنج اردیبهشت 1993  عکسی از سفره هفت سین خاندان پهلوی در وبلاگم منتشر کردم که طبق روال همیشگی با تهمت ها و توهین های بیشماری از سوی سلطنت طلبان و انصار شاه الله روبرو شد !

اما در میان همه نظرهای داده شده ، این نظر که از سوی امید دانا گذاشته شده جای بسی تامل دارد !

البته نخست گمان کردم که شاید کس دیگری خود را به جای امید دانا جا زده ولی بعدها که امید دانا نقاب آزادیخواهی و ادب و فرهنگ را از چهره خود برگرفت ، به این نتیجه رسیدم که این شخص خود خود امید داناست !

به گمانم اگر حاج محمد رضا شاه زنده بود ، امید دانا بدون شک به نشان ماله طلایی مفتخر میشد !
.
.







کمونیست نمک ن‌شناس تو هم دیف تازیان جنوب پست و بی‌ریشه هستی

خاندان ایران ساز پهلوی برای اسلام پشیزی ارزش قائل نیستن و ان قاب فرتور علی سگ کش و یا محمد تازی یا هر عرب بوگندوی سوسمار خور نیست بلکه فرتور بهاءالله است که نام مبارکشان میرزا حسینعلى می‌باشد رضاشاه دوم و مادر معنوی ملت شهبانو فرح پهلوی برای همه ادیان و باور‌ها ارزش قائل هستن و بهایی هم یک باور تحت ستم تازیان اشغالگر است اگر به دموکراصی باورمند هستی انقدر ایران ستیزی نکن و خفه شو و چیزی ننویس شما کمونیست‌ها و مسلمین لیاقت ازادی را ندارین باید سیفون را کشید تا با اخوند‌ها بروید پایین

تف بر این مردم ناسپاس و کم حافظه

جاوید رضاشاه دوم





***********
*******

.
.




به امید دانا و همفکرانشان پیشنهاد میکنم که مطالب زیر را نگاه کنند بلکه از نادانیشان کم و بر آگاهیشان افزون شود !


فیلم : تخریب معبد بهاییان به فرمان شاه


فیلم : جور و ستم هم میهنان بهایی

https://www.youtube.com/watch?v=SNwv-QY1CLk&feature=youtu.be


فیلم : وضعیت بهاییان در زمان شاه ( خاطره ایی از یک بهایی )
https://www.youtube.com/watch?v=JF4610PtLIY


فیلم : بهاییان و شاه
https://www.youtube.com/watch?v=SNwv-QY1CLk

.
ننگی را که مصدق نپذیرفت ولی شاه فورا قبول کرد ! + عکس و فیلم


فیلم : بوسیدن و رد شدن از زیر قرآن توسط شاهزادگان پهلوی




فرح پهلوی :
« افتخار من این است که به خاندان نبوّت منسوب هستم »
http://666sabz.blogspot.be/2014/09/blog-post_4.html



برای من مایه کمال افتخار است که ترجمه و تفسیر قران کریم را به ملت عزیز ایران و به کلیه مسلمانان فارسی زبان جهان اهدا کنم از درگاه احدیت مسئلت دارم که همواره کشور و ملت ایران را از عنایت عالیه خود برخوردار فرمایید و به ما ایرانیان سعادت آن دهد که پیرو واقعی مکتب مقدس قران باشیم.

سرفرازی خود من در زندگی اینست که به خاندان مقدس حضرت رسول اکرم صلوات الله علیه و اله منسوب هستم و بزرگترین آرزوی که در دل دارم اینست که فروغ درخشان تعالیم قران را که از معجزات کلام الهیست پیش از پیش در دلهای مردم این سرزمین استوار سازد و آنان را یاری دهد تا جامعه نوین ایران را که بر اساس روح و مفهوم حقیقی تعالیم عالیه قران کریم پی ریزی شده است هرچه بیشتر از نعمت و فضیلت و تقوی و پاک دلی برخوردار سازد. از صمیم قلب ملت ایران و شاهنشاه را به صاحب این قران میسپارم.

.

. فرح پهلوی



برداشت از سالنامه ۱۸۹۶ دفتر ۶ نویسنده پرفسور احمد مهرداد انتشارات آزاد ، هانور و روزنامه رستاخیز تهران شماره۴۸۱ چهار شنبه ۲۴ شهریورماه - کتاب سیری در زندگی نامه علی نماد شیعه گری صفحه

.

قابل توجه کسانی که شناخت درستی از « دوران طلایی پهلوی » ندارند !


دروازه های تمدن پهلوی !
http://666sabz.blogspot.be/2016/02/blog-post_15.html


.
.

***********
*******


.
.

۱ نظر: