۱۳۹۴ اسفند ۵, چهارشنبه

باز به انتخابات فرمایشی نزدیک شدیم و برخی ها شروع کردند به ترور شخصیتی آزادیخواهان ! + سانسور لینک !


بامداد امروز ، بالاترین را که باز کردم ، مواجه شدم به تهمت های پی در پی و دشنامهای رکیک و در چند مورد هم نقض حریم خصوصی از سوی یکی از کاربران بالاترین که اینطور وانمود میکند که طرفدار طیف پادشاهی است !

حتی این کاربر تهدید هم کرده که تا چند روز آینده برخی از اسناد و مدارک دال بر دست داشتن پدر اینجانب در قتلهای روزهای نخست انقلاب را منتشر خواهد کرد !

چند مدتی است که اینگونه برخوردها در بالاترین دیده نمی شود برای همین ، این چند مورد دشنام رکیک و دروغ های شاخدار من را به فکر انداخت که چرا اکنون که به انتخابات فرمایشی جمهوری ننگین نزدیک میشویم ، برخی ها به جای افشا کردن سیاست نخ نمای آخوندی ، بیشتر در فکر « افشاکردن » مخالفان جمهوری ننگین اسلامی هستند !

برای نمونه با جستجو در ویدیوهای ساخته شده از سوی آقای « رودست » که به بالاترین فرستاده شده ، متوجه شدم که ایشان کوچکترین اشاره ایی به انتخابات پیش رو نداشته و تنها هدفش « افشای » روشنفکران ، دگراندیشان و مخالفان جمهوری ننگین اسلامی است !

توجه داشته باشید که اگر من هم در پاسخ به دروغگویی ها و دشنامهای آن کاربر فحاش واکنش نشان دهم و چند لینک بر ضد حکومت پهلوی بفرستم ، صد در صد چند هم میهن سلطنت طلب هم واکنش نشان داده که باعث میشود جو بالاترین متشنج شده و همه حواس ها از انتخابات نمایشی جمهوری ننگین اسلامی به جنگ بین پهلوی دوستان و ملی ها سوق داده شود !

من بارها از طیف های پادشاهی درخواست کرده و اینبار هم میکنم که تا دیر نشده خودشان اعوامل مشکوک و نفوذی را افشا کنند و حساب خود را از این افراد جدا سازند !

از دیگر کاربران بالاترین هم درخواست میکنم که درگیر مسائل جانبی نشده و ذهن خود را بر روی انتخابات پیش رو متمرکز کنند.


به امید ایرانی آزاد و مستقل


--------------------------------------------------

و از همه جالبتر اینکه این مطلب در بالاچه « نه به انتخابات » گذاشته شد و پس از چند دقیقه ، از سوی یکی از گردانندگان این  بالاچه  حذف و فعالیت من هم در این بالاچه ممنوع شد !!!


برای شما عجیب و پرسش برانگیز نیست ؟؟؟!!!!!













هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر