۱۳۹۳ تیر ۲, دوشنبه

عکسهای کمتر دیده شده از خاندان پهلوی در حال شکار !

.
برای بهتر دیدن عکسها ، رویشان کلیک بفرمایید
.























ببخشید این عکسها اشتباهی اینجا گذاشته شده


.
****************
*******************
****************




.
.

۵ نظر:

  1. موسگی ...! کربوقی ... ! رای مرا پس بگیر ... ! یا سگی ... ! موسگی ... !
    زهرا کلفت رختشور رهنورد قرآن پژوه ... !

    پاسخحذف
  2. حیوونی :( حق داری اینکه ببینی‌ شاه با تًف انگ حساب دوست و اقوامت رو رسیده تازه بالای نعش آنها عکس یادگاری هم گرفته باید هم عقده‌ای و وحشی بار بیای! ممنون از شما بابت روشنگری تا حالا فکر می‌کردم دستگاه حکومت پادشاهی گذشته به حق و حقوق حیوانات آشنا هست و دلیل منقرض نشدن نسل ابول شغال و خمینی الاغ و هاشمی‌ گرگدن و خایه منی گرگ و بقیه جانوران لاشخور همینه!! به هر حال امیدوارم که غم آخرتون باشه ضمنا سعی‌ کن خودت رو کمتر با انسانها مقایسه کنی‌ اینجور کمتر زجر میکشی این رو بخاطر اون عکسهای که مثلا اشتباهی‌ گذاشتی‌ میگم به این فکر کن که بجای سّگ و الاغ و... پشه و مگس آفریده میشدی چقدر بد بود نه؟پس ناشکری نکن از همین حالا هم تصمیم بگیر بجا ولگردی و گاز گرفتن بری دنبال تمرین و آموزش مطمئن باش میتونی نگهبان خوبی بشی‌ اصلا بیا کنار سگهای خودم ببندمت و تربیتت کنم سّگ و چه به قیمه خوری!! :)

    پاسخحذف
  3. اه اه اه با دیدن این عکس ها دیگه به من ثابت شد شاه و حکومت پهلوی چقدر بد بودن! من که دیگه دوستشون ندارم !از الان فقط طرفدار اما راحل هستم و آقا مسعود رجبعلی و رفیق کیا نوری جون.آخه اونا اصلا حیوون نکشتن فقط آزارشون به مردم ایرانی میرسه که اونا هم که اصلا آدم نیستن.

    واقعا که این بلاهت نیست فقط حماقته.حیف از ایران

    پاسخحذف
  4. آها پس با این عکس ها نتیجه می گیریم محمد رضا پهلوی خون خوار بوده چقدر به ربط دارد مسائل به هم.آقای 666 بازم مدرک جور کردن، آخه بابا اینا چه ربطی داره حالا. اصلن که چی؟آره رفته ببرم شکار کرده خوب آره چیو ثابت می کنه، آیا رشد اقتصادی ایران رو تو اون زمان کتمان می کنه، و با کنار هم قراردادان عکس تیرباران آن زمان چیه منظور ینی چون ببر میزده پس آدم کش بوده؟ خودمون می دونیم مجرمینی که شاه با عنوان زندانی سیاسی زندان کرد بعد چه کار هایی با مردم کردند.توجه شمارو به مستند انقلاب 57 جلب می کنم دوست عزیز.

    پاسخحذف
  5. من خودم در زیر عکسها نظری نگذاشتم ، فقط یک سری عکس که تازه همه آنها در زمان خود محمد رضا شاه گرفته شده را پخش کردم ولی میبینیم که انصار شاه الله چه حنجره درانی میکنند و چه قشقرقی راه انداخته اند !
    .
    این حضرات ، طاقت کوچکترین انتقادی از والاحضرت خود را ندارند و سریعا دهن به فحشای و تهمت زدن باز میکنند و با کمال وقاحت هم دم از آزادی بیان و عقیده و احزاب در حکومت پهلوی سوم میزنند !
    .
    اینجاست که بزرگان ایرانزمین میفرمایند :
    .
    سالی که نکوست از بهارش پیداست .... نوع حکومت از ایل و تبارش پیداست !
    .

    پاسخحذف