۱۳۹۳ خرداد ۱۵, پنجشنبه

میزان سنجش دموکراسی در جامعه « برای سلطنت طلبان »

.
.

.
.

۱۴ نظر:

  1. است. میزان از دموکراسی تنها همین است. البته در اینکه زنان حق تعیین پوشش و لباسها را دارند شکی نیست, اما سنجش میزان "دموکراسی" با میزان "برهنگی" تنها "برهنگی فکری"و "بضاعت ناچیز نظری" سلطنت طلب جماعت و فقر درک آنها را از مقوله دموکراسی نشان میدهد.

    در همین مورد بد نیست به مصاحبه آقای دهقان پور مجری صدای آمریکا با آقای رضا پهلوی و محمد اولیایی فرد یکی از اصلاح طلبان ولایی بنشینید. من صحبتی راجع به "اصلاح طلبان" ولایی ندارم که آنها با سوابق وحشتناکی که در پایه گذاری استبداد ولایی داشته و هنوز هم از ان دفاع میکنند. تکلیف آنها روشن است. رژیم جمهوری اسلامی را هم قابل اصلاح نمیدانم.

    اما آقای رضا پهلوی که ادعای دموکراسی و آزادی دارد بوضوح در این مصاحبه از رژیم سابق و سازمانهای فرمایشی ان دفاع میکند. مشخصا هم میگوید که رژیم سابق مشغول آموزش مردم بود تا دموکراسی را پایه ریزی کند. ایشان اشاره به تشکیل نهادهای مدنی میکنکه صد البته توسط رژیم آریامهری تشکیل میشدند و اینرا هم از نکات مثبت رژیم سابق بر میشمارند.
    (بین دقایق ٥٠ تا ٥١)
    این آقای محترم هنوز نمیفهمد که دموکراسی "فرمایشی" نیست و سازمانهای فرمایشی نمیتوانند دموکراسی بیاورند, همانطور که نیاوردند.
    مهمتر از ان این آقای محترم نمیفهمد که کار یک حکومت, آموزش و رهبری مردم برای دموکراسی نیست. کار حکومت نوکری مردم و پاسخگویی به آنها است. کار حکومت ها از جمله دفاع از آزادیها و حقوق مردم است . کار حکومتها دفاع از انجمن های آزاد صنفی و تشکیلاتی است. وگر نه مردم که گوسفند نیستند که احتیاج به چوپانی به نام رهبر یا پادشاه یا ولی فقیه داشته باشند. حکومت نوکر مردم است و نه آنطور که فاشیستها تصور میکنند, رهبر و چوپان مردم.
    سازمانهای فرمایشی آریامهری, از آنجا که مشروعیتشان به مشروعیت خود رژیم پهلوی گره خورده بود, طبیعتا نه تنها مشروعیتی به رژیم آریامهری یا هر رژیم استبدادی دیگر ندادند, بلکه به عنوان "سوپاپ اطمینان" ان رژیم دیده میشدند و از آنجا که رژیمی مثل رژیم پهلوی ماحصل کودتا بود, سازمانهای فرمایشی انهم بی اعتبار و فاقد پایگاه توده ای بود. آموزش دموکراسی هم تنها در غیاب اینگونه سازمانهای فرمایشی و حضور آزادانه مردم در صحنه عملی است.

    شاید سرنوشت سازمانهای فرمایشی زنان, که در حکومت پهلوی کم هم نبودند, در فردای انقلاب, عبرت آموز باشد. این سازمانها با تلنگر خمینی دود شدند و عملا دیدیم که نتوانستند کمترین نقشی در سازماندهی زنان ایرانی در مبارزه برای احقاق حقوقشان در مقابل تهاجم ارتجاع خمینی باشند. عملا تنها سازمانهایی که توانستند در سازماندهی زنان فعالیت کنند, تشکلهای صنفی بود که زنان خود در جریان انقلاب ایجاد کرده بودند.
    گویا تمام تصور و درک آقای رضا پهلوی از دموکراسی, محدود به سازمانهای فرمایشی است که توسط حکومتهای دیکتاتوری, مشابه رژیمهای شیخ و شاه ایجاد میشوند و متکی بر سرنیزه ساواک و بسیج تنها نقش "سوپاپ اطمینان" را برای اینگونه رژیمها بازی میکنند.
    آقای پهلوی گویا انقدر از ماجرا پرت است که حتی نمیفهمد اینگونه سازمانهایی فرمایشی در همین رژیم جمهوری اسلامی هم موجود است و هر چقدر سازمانهای فرمایشی "ولایی" جمهوری اسلامی بتوانند نقشی در دموکراسی بازی کنند, سازمانهای فرمایشی "آریامهری" هم میتوانند نقشی در دموکراسی بازی نمایند. مگر ما سازمانهای زنان و یا سندیکاهای کارگری در همین رژیم کم داریم؟
    به آقای پهلوی و دیگر دیکتاتورهای منتظر قدرت باید گفت که حکومت نوکر مردم است و نه معلم مردم. اگر هم معلم یا استادی به قدرت رسید و افتخار نمایندگی ملت ایران را داشت, باید لباس معلمی و استادی را در خانه اش بگذارد و در مقابل مردم لباس نوکری ملت را بپوشد.
    هر چه باشد, اگر ما حکومت معلم ها و اساتید را بخواهیم که به ملت ایران به عنوان مشتی کودک نادان مینگرند, نه به عنوان شهروندانی صاحب حقوق که باید به او پاسخگو باشند, که خوب همین حکومت آخوندها هم چنین است. چرا باید اینها بروند و امثال رضا پهلوی با تفکری مشابه جای اینها بیاید؟


    https://www.facebook.com/OfoghTV/posts/675619139178633
    مصاحبه سیامک دهقان پور با آقایان رضا پهلوی و محمد اولیایی فرد .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دوست عزیز ناشناس !دوست دارم بدانم تو که این کار پهلوی در حق زنان را فقط برهنگی می خوانی خودت اول انقلاب کجا بودی و چه می کردی؟دوست آزادی خواه من تو خودت همراه آن امام بزرگ بودی و مهر تایید بر همه کارهایش می زدی و خودت کمترین بویی از آزادی و دموکراسی نبردی!خدا را شکر کثافت کاریهای تو و امثال تو در اول انقلاب موجود است !ببینم!تعظیم به خمینی و مالیدن طهارت خمینی به سر و ریش کجایش دموکراسی است؟!زمان شاه بحث برهنگی نبود بحث دادن حق رای بود و تویی که چنین ادعا می کنی همراه همان خمینی بودی که اعتقاد داشت زنان باید پشت دیوارهای خانه باشند و این نهاد ها بعد از انقلاب خود به خود دود نشد مولایت خمینی و آنهم به کمک تو آنها را دود کرد!یادت هست دیگر!تو عرضه داشته باش همانها را حتی به صورت معلم به ایران بیاور و شعار نده !عمل کن!(البته عملت را در اول انقلاب دیدیم دوست انقلابی!زمانی که همراه همین خمینی زنان ایران را در اول انقلاب در خیابانها زدی و به زور توسری!روسری سرش کردی!یادت هست!یا روسرس یا توسری!)زمان اول انقلابت را می گویم.شاه اگر می خواست آنرا به مردم واگذار کند تو دسته لاتها را همان طور که اول انقلاب راه انداختی و همان طور زمان شاه گروههای فداییان اسلام و نواب صفوی آدم می کشت و احمد کسروی را ترور کرد(دوستان و عزیزانت اول انقلاب را می گوییم)همان طور اگر زور شاه نبود به زنان تعرض می کرد و آنانرا فاحشه می خواند و سرکوبشان می کرد(کما اینکه همه این کارها را اول انقلاب کرد و تو برایشان کف زدی).برو عزیزم!این دروغها را به نسل من نگو!شاه هر چه که بود تو از او بدتر و جنایتکار تر و ظالم تری و هیچ اعتقادی به دموکراسی نداری!تمام اعمالی را که شاه انجام داد و تو به آن ایراد گرفتی خودت اول انقلاب بمراتب بدترش را انجام دادی و حالا در کمال وقاحت به نسل من دروغ می گویی برو پدر جان دروغگو!حنایت رنگی ندارد !تو دنبال امام راحل برو و سرود خمینی ای امام بخوان !راستی پول نفت روزی 76 تومن چی شد؟!گرفتی؟عکس خمینی رادر ماه دیدی!تو که خدا را شکر نادان نبودی!!!!!!!شاه هم با یک مشت دانا چون تو!!!!طرف بود و باید کارها رابه شما واگذار می کرد تا با خرد و دانش بی همتایتان در دیدن عکس در ماه!!!دموکراسی را به ایران هدیه کنید!

      حذف
    2. کارهای شاه در مورد زنان تنها همان برهنگی بود, چه شماها خوشتان بیاید یا نیاید. وگر نه در کشوری که تجمع آزاد قدغن است و مجلس از نمایندگان مزد بگیر و منتصب آریامهری انباشته شده و چیزی هم به نام انتخابات آزاد وجود ندارد, سخن از آزادی زنان حرف مفت است.
      منحصر کردن آزادی زن هم به آزادی پوشیدن مینی ژوپ و دامن هم نامی جز "آزادی برهنگی" ندارد که تنها بخشی از حقوق زن است. مگر حقوق زن تنها در "پوشش" خلاصه میشود؟ شما سلطنت طلبها هم مثل همپالکی های عمامه به سرتان به زنان, تنها به چشم عروسک های جنسی نگاه میکنید. منتهی تمام تفاوت شماها با آخوندها در اینست که شما آنها را با کت و شلوار و مینی ژوپ میپسندید و آخوندها این "عروسکها" را در خانه ها حبس میکنند و در گونی ها میپیچند. هیچکدام از شما به حق و حقوق زن معتقد نیستید. تمام معیار قضاوت تان هم راجع به "آزادی" تنها به میزان "برهنگی" زن بستگی دارد.

      اما راجع به جفتکهای سایبری که انداخته ای و برای دفاع از یکمشت سلطنت طلب دلال صفت و شاهان کودتاچی و خائن آنها کف بر لب آورده ای:

      تا آنجا که به سوابق جریان کثیف پهلوی چی ها برمیگردد, امثال شماها نه دلتان برای آزادی مردم سوخته و نه برای دموکراسی و مشروطه که اگر غیر از این بود هرگز مرتکب جنایاتی که شدید, نمیشدید.
      در مورد من, من در ابتدای انقلاب در مبارزه بر علیه حکومت پهلوی شرکت دهتم. اینرا هم با افتخار میگویم. خمینی را هم به خاطر سانسورهای آریامهری نمیشناختم. تنها معیار من در مورد خمینی سخنان آزادیخواهانه ای بود که در پاریس به زبان میاورد و با خواستهای آزادیخواهانه ملت ایران تطابق کامل داشت. بنابر این سخنان او را آزادیخواهانه یافتم و او را سخنگوی خواستهای خود و امثال خود دیدم. بالاخص که خمینی قرار نبود که در حکومت شرکت داشته باشد, ولایت فقیه که اصلا جای خود داشت. اما بر خلاف پهلوی چیان کثیف و رذلی مثل تو, نه دستبوس بوده ام و نه تف کسی را به سر و ریشم مالیدم. وقتی هم که رفتار خمینی را بر خلاف سخنان سابقش دیدم, از وی بریدم, بجای آنکه مثل یک مشت سلطنت طلب بی غیرت و دلال صفت هر خیانت و جنایت و رذالتی را توجیه کنم. ضمن آنکه همفکران تو با وجود تمام کر کری هایی که میخوانید, بانهایت خفت و خواری, ارتش را دودستی به خمینی تسلیم کردید, انهم بدستور آمریکا. چیزی که اصلا مورد نظر هیچیک از انقلابیون و آزادیخواهان نبود. منتهی بجای خجالت تصور میکنید که با وقاحت و طلبکاری بجایی میرسید.

      بجای سخنرانی های شدید و غلیظ راجع به خمینی, و مخالفت ازلی و ابدی خاندان کودتاچی پهلوی با آخوندها و ارتجاع آخوندی, پیشنهاد میکنم به عکسهایی که در همین وبلاگ از خایه مالی آخوندها توسط شاهان پهلوی موجود است سر بزنی تا نهایت بی محتوایی جماعت زد و بند چی پهلوی جماعت را ببینی. باز هم اگر خیلی جو گیر شعارهای امروز جماعت ورشکسته پهلوی چی جماعت شدی, پیشنهاد میکنم که عکسهای گل مالی رضا قلدر در مراسم عاشورا و دویدنش با پای پیاده در قفای کارناوال عاشورا ببینی و بعد سخنرانی کنی

      حذف

    3. ---------------------دنباله----------------------------------------
      بوسیدن دست و پا و تف بر سر و رو مالیدن تنهاکار شما طرفداران شاه و شیخ است که عمری را با مزدوری, چاپلوسی و خایه مالی گذرانده اید. خیلی خنده دار است که جماعتی که به دستبوسی و پابوسی قلدری به نام شاه و سلطان افتخار میکنند, از ان عکسهای یادگاری میگیرند, خودشان را هم "سلطنت طلب" (طرفدار سلطه) مینامند, به دستبوسی و پابوسی جماعتی دیگر ایراد بگیرند.
      تا آنجا که به من برمیگردد, مننه دستبوسی از کسی کرده ام و نه تف کسی را به ریشم مالیدم. مهمتر از ان این که نه دست بر روی زنی بلند کرده ام, نه کسی را مجبور به پوشیدن لباسی که مورد نظرش نبوده است, اما چماق کشی جریان کثیف پهلوی چی در طی پنجاه سال حکومتش چیزی نیست که قابل پنهان کردن باشد. چه برای کشف حجاب, چه برای چماق کشی و حتی تیر اندازی بروی تظاهرات مسالمت آمیز و دموکراتیک.



      چیزی که تو و امثال تو نمیفهیمید, انهم با وجود آنکه من اینرا گفته ام, آنست که حق تصمیم گیری در باره پوشش, حتی اگر برهنگی باشد, حق هر زنی است. اما منحصر کردن حق و حقوق زن در تعیین نوع پوشش و بدتر از ان ملاک قرار دادن "برهنگی" در قضاوت در مورد آزادی, تنها "برهنگی فرهنگی" جماعت سلطنت چی را نشان میدهد. همانطور که منحصر کردن وقار و متانت یک زن, توسط همپالکی های عمامه به سرتان در "پوشیدگی" یا "حجاب" تنها نشانگر, فرهنگ "اسارت" یا "تملک" است و البته هر دو اینها حکایت از "فقر فرهنگی" دارند. بنابر این هم توی پهلوی چی و هم همپالکی های عمامه به سرت هر دو دچار "فقر فرهنگی" هستید و تنها راه آزادی این کشور گذر از دو ارتجاع شاه و شیخ است.
      پیشنهاد میکنم که بجای فضولی در مورد نوع پوشش زنان, چه کشف حجاب باشد و چه حجاب اجباری, از حمله به تجمعات آزاد دست بردارید, از گسیل چماقداران برای حمله به آزادیخواهان و فعالان سیاسی خودداری کنید و آزادی تجمعات و امنیت شرکت کنندگان را تضمین کنید تا آزادی و حقوق مدنی آحاد جامعه, از جمله زنان, خود بخود تامین میشود. تا زمانی که تجمعات آزاد و احزاب و فعالان سیاسی با حمله چماقدارانی از قماش شعبان جعفری و ده نمکی مورد حمله قرار میگیرند,سخن از حق و حقوق دموکراتیک تنها لطیفه ای بی مزه است. "حق رای" زنان هم تنها در جامعه ای معنا دارد که آزادی تجمعات دموکراتیک وجود داشته باشد وگر نه یک ژست احمقانه برای دموکراسی است و برای رژیمهایی چون شیخ و شاه مسخره و مضحک, و تنها بدرد کار اصلاح طلبان ولایی و مشروطه خواهان قلابی میخورد برای گرفتن ژستهای قلابی "لیبرالی" در مقابل افکار عمومی جهانی.

      حذف


    4. این شدند و به هوا رفتند چون مشروعیتی در بین مردم نداشتند, چون سازمانهای فرمایشی بودند. وگر نه چرا در تمام این سالها تجمعات ساخته و پرداخته زنان ایرانی, حتی با وجود زندان و شکمجه دود نشدند. تجمعات فرمایی آخوندی هم درست مثل سازمانهای فرمایی آخوندی در فردای پیروزی قیام مردم و سقوط آخوندها دود خواهند شد.

      "!یادت هست دیگر!تو عرضه داشته باش همانها را حتی به صورت معلم به ایران بیاور و شعار نده "

      اولا کسی نیاز به چنین معلمین متعفنی ندارد. ما مردم چه قبل از کودتای سوم اسفند ١٢٩٩ و چه در جریان انقلاب ایران این سازمانها را درست کردیم. نیازی به یک مشت خودفروش نیست که بخواهند "دموکراسی" به ما یاد دهند.

      "البته عملت را در اول انقلاب دیدیم دوست انقلابی!زمانی که همراه همین خمینی زنان ایران را در اول انقلاب در خیابانها زدی و به زور توسری!روسری سرش کردی!یادت هست!یا روسرس یا توسری!)"

      البته که یادم هست. خیلی چیزهای دیگر هم یادم هست. کودتای ٢٨ مرداد را یادم هست که شیخ و شاه دست در دست هم بر علیه مردم ایران به انجام رساندند. تسلیم دودستی ارتش آریامهری را هم به خمینی توسط امرای خائن ارتش آریامهری یادم هست. سرکوب قیام قهرمانانه مردم کرد توسط همین ارتش را هم یادم هست.
      اتفاقا اینرا هم میدانم که نواب صفوی و دوستان ترورستش تروریستش تا قبل از سال ٤٠ و بالاخص در جریان کودتا علیه دکتر مصدق همدست و همراه و یاور چماقداران آریامهری بودند که با تاییدات آریامهری مشغول ترور آزادیخواهان بودند.


      " تو دسته لاتها را همان طور که اول انقلاب راه انداختی و همان طور زمان شاه گروههای فداییان اسلام و نواب صفوی آدم می کشت و احمد کسروی را ترور کرد"

      چه کسی راجع به راه انداختن دسته لاتها سخنرانی میکند؟! گویا راه انداختن لاتهای مزدبگیری از قماش شعبان جعفری و طیب حاج رضایی (که سردسته لاتهای آخوندها و معممین) بود یادت رفته؟ دسته لاتهای شماها هم زمان شاه مشغول سرکوب آزادیخواهان و انقلابیون در آنزمان بود و هم در اینزمان. تو یا بشدت ناآگاهی یا انقدر احمقی که مخاطبت را نا آگاه و احمق ففرض گرفته ای.

      "(دوستان و عزیزانت اول انقلاب را می گوییم)"

      اینها گویا بیشتر دوست شماها بودند. هم با اینها بر علیه مردم کودتا کردید و هم دست آخر ارتش آریامهری را دودستی به آنها تقدیم کردید تا مبادا ارتش به دست مردم و انقلابیون بیفتد.

      "همان طور اگر زور شاه نبود به زنان تعرض می کرد و آنانرا فاحشه می خواند و سرکوبشان می کرد"

      قاه قاه قاه.....واقعا چه حرف احمقانه ای. ایران کشوری که فقط ٢٥٠٠ سال سابقه تمدن دارد, در تمام این مدت به زنان تعرض میشد و تنها در مدت عمر ننگین شصت و چند ساله این جرثومه فساد به زنان ایرانی تعرض نشد؟؟؟!!!!
      شاه خودش این اراذل و اوباش را روی کار آورد. در کودتای ٢٨ مرداد ١٣٣٢ آنها را به کار گرفت, پس از کودتا به آنان مجله و روزنامه و تریبونهای متعدد داد, انهم زمانی که تریبونهای احزاب و سازمانهای متعدد مورد حمله ساواک قرار میگرفت, این جماعت را در روستاهای ایران آزاد گذارده بود که هر غلطی میخواهند در آنجا با مردم و از جمله زنان روستایی انجام دهند آنوقت حالا شاه شده مجسمه و قهرمان محافظ زنان!؟؟؟؟

      "کما اینکه همه این کارها را اول انقلاب کرد و تو برایشان کف زدی"

      من که برایشون کف نزدم. اما یک مشت جو گیر احمق مثل خودت که دهنشون رو باز میکنن و چشماشونو میبندن دور و بر این دیکتاتورها جمع شدین و براشون هورا کشیدین, همونجور که الان احمقانه داری برای یکمشت کودتاچی جنایتکار هورا میکشی و کف به لب میاری.


      ".برو عزیزم!این دروغها را به نسل من نگو"

      نسل تو کیه؟ تو خودت کی هستی؟ کی نسل تو انتخابات گذاشته و تو رو هم به عنوان "سخنگو" و "نماینده" انتخاب کرده؟ بجای سخنرانی و کر کری خواندن برو تاریخ بخون. اونوقت ممکنه, اونهم ممکنه بتونی دو تا حرف منطقی بزنی.

      "شاه هر چه که بود تو از او بدتر و جنایتکار تر و ظالم تری و هیچ اعتقادی به دموکراسی نداری!تمام اعمالی را که شاه انجام داد و تو به آن ایراد گرفتی خودت اول انقلاب بمراتب بدترش را انجام دادی "

      جنایتکار اون شاه و شیختونه که که چهار تا احمق و جوگیر مثل تو دنبالشون افتادن و براشون کف زدن. جنایتکار, رضا قلدر و پسر کودتاچی شه که بعد از پنجاه سال خیانت و دزدی و اختناق تمام شانس این ملت رو برای رسیدن به ازادی و دموکراسی از ما گرفت. و اونوقت چهار تا احمق مثل تو خیال میکنن که ملت ایران بدون اونها هیچی نداشتن.
      ضمنا از قدیم گفتن که بیرون نرفتن بی بی از بی چادری, اگر شماها و شاهانتون هم کمتر از شیخ جنایت کردین, از سر ناچاری بوده نه از سر سلامت نفس و رقت قلب

      حذف
    5. .--------------------------قسمت دوم پاسخ -------


      " و حالا در کمال وقاحت به نسل من دروغ می گویی"
      تو ظاهرا مثل اینکه حتی شعور هم نداری که بفهمی کی داره به تو دروغ میگه و کی راست. یا شاید هم مثل کفتارهای سلطنت چی خیال میکنی که با وقاحت و پررویی و طلبکاری به جایی میرسی. کودتای ٢٨ مرداد, ماهیت وابسته, دزد و آدمکش خاندان پهلوی که قابل انکار نیست. از تو بزرگتر هم نتونستن, این رو انکار کنن.

      "برو پدر جان دروغگو!حنایت رنگی ندارد !"

      اولا که بهتر بود که "پدر جان" رو به یکی از پیر کفتارهای متعفن سلطنت چی میگفتی. من همچین بچه متعفنی ندارم. بعدش هم تو اگر شعور داشتی و دروغ حالیت میشد پای صحبت چهار تا سلطنت چی شارلاتان از قماش "دکتر" قلابی, میر فطرس و توضیحات و تحلیلهای مسخره اش نمیشستی.

      "تو دنبال امام راحل برو و سرود خمینی ای امام بخوان"

      اون امام متعفن مال خودتون که ارتش رو دودستی بهش تحویل دادین. تو بهتره به جای سخنرانی برای من همون سرود شاهنشاهیتو بخونی. با این وقاحتی که داری ممکنه تو دستگاه نوه رضا قلدر به مقام "کون لیسی" سلطنتی برسی. خدا را چه دیدی اگر همینجوری ترقی کنی ممکنه افتخار کون لیسی پسرش رو هم بهت بده.

      "راستی پول نفت روزی 76 تومن چی شد؟"

      عجیبه! یادتون نبود که این سوال رو زمانی که ارتش رو داشتین دودستی تحویلش میدادین بپرسین؟ تو که خیلی عقل کل میزنی.٥٠ سال امثال من رو سرکوب کردین, دست آخر هم وقتی استعمار دیگر حاضر به حمایتتون نبود, قدرت اسلحه و ارتش رو به صلاحدید همون استعمار به آخوندها دادین که دنباله کارهای ناتموم شماها را انجام بدن, حالا از من طلبکاری پول نفت رو میکنی.

      بجای طلبکاری پول نفت از من, و حالا که نوه رضا قلدر قدرتی هم نداره بهتره از اون بپرسی که پول نفت دوران پنجاه ساله سلطنت پهلوی چی شد؟ کجا رفت؟ ٥٦ میلیارد دلار پول دزدی شاه کجا رفت؟ منبع درآمد نوه رضا قلدر توی این ٣٥ سال کجاست؟ کسی که حتی یک روز هم توی این ٣٥ سال کار نکرده؟.

      "عکس خمینی رادر ماه دیدی"

      من همچین عکسی ندیدم, نه دیدم و نه دنبالش بودم. اما راستی از "خدایگان" و "سایه خدا" چه خبر؟ بالاخره "خدایگان" را دیدی؟ به نظرم عکس روی ماه از زیر سایه خدایگان درآمده بود.....لول....

      "شاه هم با یک مشت دانا چون تو!!!!طرف بود و باید کارها رابه شما واگذار می کرد تا با خرد و دانش بی همتایتان در دیدن عکس در ماه!!!دموکراسی را به ایران هدیه کنید!"

      حالا مگه شاه شما حکومت رو به کی واگذار کرد؟ به چهار تا آدم "باهوش"!!!! بله قربان گو, مثل تو که نتیجه اش تسلیم دودستی ارتش به خمینی بود. حالا تجزیه هیرمند و بحرین از خاک میهن , تقدیم دودستی نفت به آمریکاییها و غیره به کنار. لابد با تسلیم ارتش به خمینی داشت کار را به داناهایی از قماش تو واگذار میکرد.
      شما سلطنت چی ها اگر یک کمی شعور داشته باشین, اقلا گند دوران شاه را انقدر هم نمیزدین که بوی تعفنش دربیاد. من نمیدونم که تو چقدر میفهمی, و فهم و شعورت در چه حدی است, اما این گند انقدر مشمئز کننده است که حتی رضا پهلوی هم وقتی به اینجها میرسه دهنش رو میبنده چون میدونه که اگر بخواد حرف رو کش بده خیلی گند ها بیرون میزنه.

      تا اینجا تنها چیزی که به اثبات میرسد اینست که وقاحت و پررویی سلطنت چی جماعت و طرفدارانشان تمامی ندارد.

      حذف
    6. "تو دنبال امام راحل برو و سرود خمینی ای امام بخوان.........."

      یک نکته دیگه. از زمان نخست وزیری شریف امام,ی شاه سعی میکرد که یکجوری با خمینی کنار بیاد. شریف امامی حتی سعی میکرد که از نسبت فامیلی که با آخوندها داره استفاده کنه تا بلکه بتونه با خمینی کنار بیاد و مذاکره کنه. این خمینی بود که این جماعت دزد و بی ابرو رو پس زد و حاضر به صحبت با آنها نمیشد. اینهم تقصیر من نیست. جماعت دزد و نوکر و آدمکش پهوی چی بحق مورد نفرت مردم بودند و خمینی با همان شم فرصت طلبانه هم میفهمید که اگر با دزدان پهلوی چی پشت یک میز بنشینه, هم ابروش میره, هم رهبریش زیر سوال میره. و الا خیالت راحت باشه, اگر خمینی حاضر بود با اینها مذاکره کنه, یا حتی اینها را بپذیره, اینها با کله میرفتن پهلوش.
      . بهترین مثال ان هم آقای جلال الدین تهرانی رییس شورای سلطنت بود. شورایی که در غیاب شاه, به وظایف دربار و سلطنت میپرداخت. ایشان بنا به در خواست خمینی اصلا از پستش هم استعفا کرد تا بلکه خمینی او را بپذیرد. شماها اگر خمینی راهتون هم میداد, سرود خمینی ای امام رو هم جایگزین سرود شاهنشاهی میکردید و جای دوست و دشمن خمینی رو هم نشون میدادین.
      بیرون نرفتن بی بی های پهلوی چی از سر بی چادری و بی آبرویی است., نه از سر اعتقاد به چیزی.
      از جمله اعتقاد به حقوق زن یا مخالفت با آخوند. بالاخص که قبلا هم در جریان کودتای ٢٨ مرداد با همین آخوندها همکاری کرده بودند. حالا تو خیال میکنی که با این سوابقی که دارین, میتونین از بد نامی خمینی کلاهی برای سلطنت بی آبروی پهلوی درست کنید.

      حذف
  2. سلطنت طلبان هم مانند آخوند ها عقب مانده اند منتهی از نوعی دیگر

    پاسخحذف
  3. آقای محمد رضا پهلوی هیچ لزومی نداشت که برای مردم سندیکا و اتحادیه ها و سازمان های زنان ایجاد نماید. کافی بود که به چماقدارانش از جمله شعبان جعفری و نوچه های دنباله روش فرمان حمله به تجمعات آزاد و دموکراتیک را صادر نمیکرد. مردمی که قبل از کودتای سوم اسفند ١٢٩٩ بر ضد مشروطه, تمامی این اتحادیه ها و سندیکا ها را بطور خودجوش و آزاد درست کرده بودند,نیازی نداشتند که آریامهر برایشان این چیزها را درست کنند تا دموکراسی یادشان بدهد.
    خیلی مسخره است که حکومتی که تجمعات آزاد را سرکوب کرده و حق گرد هم ایی های مسالمت آمیز را از مردم گرفته بخواهد به مردم دموکراسی یاد دهد.

    پاسخحذف
  4. آقا/خانم سبز ٦٦٦
    بنظر شما باید چه کنیم. یا باید با مستبدین عمامه به سر داخلی و جناح های مختلفشان, بالاخص اصلاح طلبان ولایی درگیر باشیم که هدفی ندارند جز فریب مردم و کشاندن آنها به دنبال خود و سواری گرفتن از آنها و حتی قربانی کردن آنها برای چانه زنی با رقیب بر سر قدرت. اگر هم این جماعت ورشکسته به تقصیر مهلتی بدهند, تازه سر و کله مدافعین دیکتاتوری وابسته سابق پیدا میشود که از فرصت غیبت رقیب مستبد از صحنه, استفاده کرده و بکار توجیه دیکتاتوری تاج و ماله کشی بر روی جنایات و خیانتهای رژیم سابق بپردازند. بدبختانه سبک سری و ابتذال این جماعت در تفاسیر سیاسی شان از یک سو, و دروغ هایی که از دوران پنجاه ساله دیکتاتوری پهلوی تحویل میدهند از دیگر سو, کار مبارزه با دیکتاتوری را برای نیل به آزادی سخت تر میکند.

    پاسخحذف
  5. باز غذای مونده به خوردت دادن قات زادی؟وقاحت می‌خواد یه نوچه آخوند که چند روزه از فاحشه نامیدن زنان بی‌حجاب ایرانی‌ توسط یه مزقونچی کس مشنگ جویای نام تو کونش عروسی هست بیاد به دیگران به کسانی‌ که طرفدار یک حکومت سکولار هستند این‌چنین انگی‌ بزنه!یارو با هزار تا بدبختی و کلی‌ پول حیف و میل کردن از ایران قاچاقی‌ زده بیرون که بره تو ناف اروپا بشه آفتابه پر کن یه آخوند فکل کراواتی که به جز فضولی و سر کردن تو زندگی‌ خصوصی و خشتک مردم کار دیگه ای‌ بلد نیست بعد اومده ژست روشنفکری میگیره و کس و شعر تفت میده!!
    وجدانا اگر توهین به الاغ نبود بهت می‌گفتم الاغ ولی‌ چه کنم که حیوانات رو دوست دارم و نمیخوام به خاطر ۲ ۳مورد وجه تشابهی‌ که بین شما هست(علاقه به سبزی+زور) در حق الاغ بی‌ انصافی بشه! بی‌ مغز لپمپن فحاش نون به نرخ روز خور و از این جور صفت هرچند کافی‌ نیست ولی‌ تا حدودی برای معرفی جانورانی مثل تو بهتره.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها

    1. "باز غذای مونده به خوردت دادن قات زادی؟وقاحت می‌خواد یه نوچه آخوند که چند روزه از فاحشه نامیدن زنان بی‌حجاب ایرانی‌ توسط یه مزقونچی کس مشنگ جویای نام تو کونش عروسی هست بیاد به دیگران به کسانی‌ که طرفدار یک حکومت سکولار هستند این‌چنین انگی‌ بزنه!ی"

      "طرفدار حکومت سکولار" ؟؟ بهتر بود میگفتی "طرفدار دیکتاتوری سکولار"؟؟؟!!!!!
      انگ هم نیست واقعیت است. چرا شما اینقدر از واقعیت بدتون میاد؟

      "یارو با هزار تا بدبختی و کلی‌ پول حیف و میل کردن از ایران قاچاقی‌ زده بیرون که بره تو ناف اروپا بشه آفتابه پر کن یه آخوند فکل کراواتی که به جز فضولی و سر کردن تو زندگی‌ خصوصی و خشتک مردم کار دیگه ای‌ بلد نیست بعد اومده ژست روشنفکری میگیره و کس و شعر تفت میده!!"

      اولا که اگه تو دلت برای پول حیف و میل شده ملت ایران سوخته, بد نیست به این سخنرانی را برای نوه رضا قلدر و بقیه ارازل و اوباش و دزدان سلطنت چی بکنی, بجای اینکه سنگشون رو به سینه بزنی. صد البته دزدی از توسط هر کسی بده, از جمله شاه یا شیخ یا نوچه های هر کدوم از اینها.
      راجع به "ژست های روشنفکری" هم بد نیست که به دنبالچه های شعبون بی مخ و رمضون یخی نگاه کنی که حالا چه روشنفکران سوپر دولوکسی شدند. نوه رضا قلدر کودتاچی و پسر شاه کودتاچی را البته از قلم ننداز.


      حذف
  6. گاهی که از ظلم رژیم ولایی به تنگ میامدم دلم برای شاه میسوخت و حالت نوستالژیی نسبت به ان احساس میکردم و گاها هم خودم را بخاطر شرکت در انقلاب سرزنش میکردم, انهم با وجود آنکه اینهمه نابکریهاای رژیم شاه را دیده بودم. خوشحالم که بالاخره سلطنت چیها بعد از ٣٥ سال روی واقعی خودشان را نشان دادند تا من هم به این نتیجه قطعی برسم که انقلاب ایران کار درستی بود و این جماعت حتی بعد از ٣٥ سال اقامت در کشورهای مترقی آدم نشدند و هنوز نگاهشان به مردم نگاه ارباب است به رعیت و اگر فرصت دوباره ای پیدا کنند همان جنایتها و خیانتها را مرتکب میشوند. معلوم شد که بر خلاف آنچه رضا پهلوی میگوید, و فریبکارانه لاپوشانی میکند, فجایعی که در زمان پهلوی اتفاق افتادند, اشتباه نبودند, بلکه عاملا و عامدا اتفاق افتادند و مصداق خیانت هستند و نه اشتباه. چیزی هم به نام "شرم" در قاموس این جماعت خودفروخته و بی مایه نیست, و هر گاه پهلوی چی ها دوباره قدرت بگیرند همان فجایع را تکرار خواهند کرد.

    پاسخحذف
  7. من نه تا حالا تو اون طویله یهمدی نژاد اکانت داشتم نه با کاربران اونجا از هر دسته و گروهی رفاقتی دارم ولی‌ با دیدن کامنتت زیر این لینک اومدم بگم واقعا خیلی‌ بی‌ شرف پفیوز و حرامزاده هستی‌ چون نه پرنسیب داری نه ایران و ایرانی‌ برات مهم تو فقط تو اون طویله عضو شدی تا کمبود‌ها و عقده‌های بچقیت رو التیام ببخشی تو یک حیوانی که نام انسان رو به لجن کشیدی تو یک حرم لقمه ای‌ هستی‌ که پتانسیل تبدیل شدن به یک حزب‌اللهی چماق در و بسیجی‌ آدم خوار رو داری البته اگر نباشی‌ کسی‌ که فقط به خاطر یک کال کال اون هم در فضای مجازی از یک بی‌ پدر و مادر سایبری سهی۰۴ یا همون بارون حمایت کنه به جرات می‌شه گفت یه آشغالی هست مثل همون کثافت‌های بسیجی‌ که تو خیابون با چماق به جون مردم می‌افتند!برو شرم کن و از خودت خجالت بکش ۱دقیقه جلوی این بایست و به هیکل خودت نگاه کن ببین چی‌ میبینی‌ چی‌ هستی‌؟!
    بجای اینکه اسم جنبش سبز و اوپوزیسیون و مخالفین نظام رو به گند بکشی یه مدت خفه خون بگیر و بشین فکر کن ببین به چی‌ تبدیل شدی بی‌چاره!یک اطلاعاتی‌ بی‌ پدر و مادر از تو با شرفتر و با آبرو تر و انسان تر هست چون همچنین کسی‌ حداقل از یک عقیده و باوری "درست یا نادرست" که به زعم خود به پیشرفت و آبادانی ایران میتونه کمک کنه پیروی می‌کنه و همه هم میدونن چی‌ کاره هست و چه تفکری داره ولی‌ تو چی‌؟!تو دنبال چی‌ هستی‌؟!تویی که خیلی‌ ادعای آزادی خواهی و ایران دوستی و وطن پرستی داری به چه اصول و معیاری معتقدی؟!راستی‌ چپی انرشیستی مجاهدی اصلاح طلبی بسیجی‌ جان برکفی چی‌ هستی‌؟؟؟!!!جز اینکه ندانسته در حال تضعیف مخالفین و سواری دادن به دشمنان ایران هستی‌ جز اینکه در حال تشویق سایبری و ایجاد تفرقه هستی‌ چه غلطی کردی؟؟!!واقعا نمیفهمی یا کینه و عقده چشمات رو کور کرده و مثل نسل جاهل پیشین صبح اینوری هستی‌ شب انوری؟!تو که عقیده داری هدف وسیله رو توجیه می‌کنه خیلی‌ گٔه می‌خوری به نظام اسلامی میگی‌ جنایت کار!اصلا برا چی‌ توهم مبارزه با هم فکرن خودت رو برداشتی؟!برو یک کم بشین فکر کن ببین با خودت چند چندی ببین بودن کسانی‌ مثل شما در اینجور مکانها به نفع کی‌ هست اگر واقعا وطن پرستی!

    ضمنا فکر نکنی‌ به خاطر این لینک یا لینک‌های مشابه این کامنت رو برات نوشتم و این کامنت رو صرفا برا اینکه خودت بخونی نوشتم حالا دوست داری پاکش کن یا نگرش دار برا سند سازی و این قبیل سرگرمیهای بالاترینی خود دانی!ولی‌ توقع نداشته باش با کسانی‌ که مسبب بدبختی ایرانی‌ و ویرانی ایران شدند درست صحبت کرد.

    پاسخحذف