۱۳۹۳ خرداد ۲۷, سه‌شنبه

بیرق عنکبوت نشان جمهوری اسلامی در دست دختران تی تیش مامانی خارج از کشور !





وقتی که بسیاری از ایرانیان خارج از ایران ، بیرق عنکبوت نشان جمهوری اسلامی را بدست میگیرند و جلوی دوربین های رسانه های جهان تکان تکان میدهند ، زمانی که دختران بدون حجاب و تی تیش مامانی ، بیرق جمهوری اسلامی را در دست گرفته و بالا و پایین میپرند ، بجز اینکه جمهوری ننگین اسلامی را به رسمیت میشناسند ، برای خارجیان از همه جا بیخبر هم این ذهنیت را تداعی میکنند که در حکومت ولایت وقیح ، زنان کاملا آزاد هستند و میتوانند آزادانه و بدون روسری ، حتی با پیراهن  های آستین کوتاه به رقص و پایکوبی بپردازند و بیننده گمان میکند  که در جمهوری ننگین اسلامی هم مانند دیگر کشورهای جهان ، داشتن حجاب ، یک انتخاب شخصی است !

در این بین ، یکی از هم میهنان خوبمان ( هومن شهبندی ) ، پرچم شیر و خورشید را در یکی از تلویزیون های بلژیکی معرفی کرد و آب پاکی را روی دست آن کسانی ریخت که بیرق اسلامی را بجای پرچم تاریخی کشورمان به اهتزاز درمیاورند !

با سپاس فراوان از آقای هومن شهبندی گرامی.



برای بزرگتر دیدن عکسها ، رویشان کلیک بفرمایید




هومن شهبندی با مجری برنامه




***********
***********
***********

در همین راستا




بادمجان دور قاب چین های ولایت وقیح




پاسخ به نظر یک هم میهن :


 من با شما موافقم. فقط لطف کن و بگو کدوم فروشگاه ایرانی توی همین بلژیک که من هستم پرچم اصلی کشورم رو داره ؟ باور کن مشکل از ماست


دوست و همشهری گرامی ،

شما خیلی راحت میتونید پرچم سه رنگ ایران رو در بلژیک یا هر کشور دیگه پیدا کنید !

یک - سه تا تیکه پارچه بخرید ، یا خودتون بدوزید یا اینکه بدید به یک تعمیرات لباس که براتون بدوزه ! قیمتش هم یه چیزی تو مایه های 12-10 یورو درمیاد !

دو - پرچم مجارستان ، درست برعکس پرچم ایرانه ، میتونید یکی بخرید و سپس کله معلقش کنید ، میشه پرچم ایران !

سه - از پرچم ایتالیا هم میشه بهره برد ، فقط باید 90 درجه بچرخونیدش که میشه همون پرچم ایران !

حالا بغیر از پرچم ، ایتالیا برای فوتبال ، بسیار لوازم جانبی هم داره که میشه ازشون استفاده کرد ! مثل کلاه ، پیراهن ، کروات ، رنگ برای صورت و و و
 

البته ، اینهایی که گفتم ، شیر و خورشید ندارن ، ولی عکس شیر و خورشید رو هم میشه در چاپگر کامپیوتر چاپ کرد و روشون چسبوند !

ولی مهم اینه که این پرچم هایی که گفتم ، الله و
لا إله إلا الله‏ و الله و اکبر هم ندارند و حساب کار از بیرق عنکبوت نشان جدا میشه !






۱۲ نظر:

  1. این بابا که یه زمان مجری تلویزیون جمهوری اسلامی بود

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما که امر به معروف و نهی از منکر میکنی ، چرا بصورت ناشناس نظر میذاری ؟؟! نکنه میترسی نام حقیقیت رو فاش کنی و گندهایی رو که تا حالا زدی برملا شه !
      .
      هر کسی ممکنه که در گذشته اشتباهی کرده باشه ، مهم اینه که چطوری اشتباهش رو جبران کنه !
      .
      در حالی که بسیاری از ایرانیان ، پرچم عنکبوت نشان جمهوری ننگین اسلامی رو بدست گرفتند ، هومن شهبندی پرچم شیر و خورشید نشان رو در یکی از تلویزیون های بلژیکی نمایش داد و تاریخچه اش رو هم گفت و توضیح داد که چرا اون پرچم عنکبوت نشان رو به رسمیت نمیشناسیم !
      .
      شما چه تاجی به سر ایران و ایرانی زدید که از همه طلبکارید آقای ناشناس ؟؟؟؟
      .

      حذف
  2. افتخارم به ايراني بودنم است و ارم الله ان اي بدبختان وطن فروش كور شده بسوزيدزنده باد جمهوري اسلامي ازاد و سربلند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. از اینکه بصورت ناشناس نظر گذاشتی ، دقیقن مشخصه که چقدر به جمهوری ننگین اسلامیت مفتخری و چقدر به اسلام و شهادت و بهشت و حوری های بهشتی ایمان داری !
      .
      درضمن وطنفروش اون کسی است که پول بچه های یتیم ایرانی رو برای عربهای مفتخور سوریه و لبنان و فلسطین و عراق خرج میکنه !

      حذف
  3. پرچم رسمی ایران اینه! هیچ ارتباطی‌ به عقاید سیاسی کسی‌ نداره. مثل این میمونه که شما (به عنوان مثال) چون که گرایش چپ یا راست دارید،پرچم شخصی‌ خودتونو ببرید اونجا. اصلا منطقی‌ نیست. پرچمها تغییر میکنند، و ایران هم استثنأ نبود و نیست. شاید در آینده باز هم پرچم ایران تغییر کند، اون هم باز باید به رسمیت شناخته بشه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کسی پرچم صلیب شکسته را بدست میکیرد که با جنایات و نژادپرستی هیتلر ، همسو باشد !

      حذف
  4. من در ايران به دنيا آمده ام .به اين افتخار ميكنم.سالها پيش هنگامي كه براي انجام خدمات تبليغاتي به مغازه اي كه لوازم موسيقي ميفروخت رفته بودم ديدم صاحب آن مغازه از پرچم ايران مانند دستمال استفاده ميكند خونم به جوش آمد علت را جويا شدم. مخالفت با نظام بود بدون اينكه به صاحب مغازه توهين كنم درخواست كردم پارچه را به من بدهد او هم داد من بعدا آنرا شستم و در جايي مناسب قرار دادم ديروز نماد ايران در دنيا چيز ديگري بوده امروز اين است فردا خدا ميداند چه خواهد بود .من به عنوان يك ايراني نبايد به نمادي كه دنيا فعلا ما را با آن ميشناسد توهين كنم حكومتها مي آيند و ميروند اين ايران سرافراز است كه مي ماند

    پاسخحذف
  5. بد بخت وطن فروش بي سواد اگر يه كم به مغز نداشتت فشار بياري ميفهمي اون شاهي كه ازش دم ميزني و واسش مثله قصابان ساواك دم تكون ميدي واسش و از توام قدرتش بيشتر بود تو يه وجب خاك خوابيده و من و تو حالا ميتونيم روقبرش راه بريم يعني رو جسمش - حالا بگو كي ميتونه اون شاهي كه يه عده دستشو ميبوسيدن رو به دادش برسه هان ؟ هيچ فكرشو كردي چرا انسان با اون همه كه به خودش مينازه آخرش ميميره خيليا شهوت پرستي و .. كردن آخرش چي شدن ؟ كجان ؟ جاشون تو يه وجب خاكه - حالا بگو همين تموم ميشه آدم با خوابيدن تو يه گودال نه تازه شروع ميشه - بهت پيشنهاد ميكنم تحصيلات آكادميك پيدا كني و كتاب بخوني تا شايد درك كني سه تا رنگ پرچم ايران چيه حالا بماند از تو بزرگتر ها و مومن تر و باسواد و باشعورترهاشم به طور صحيح به معنويت اون آرم وسط پرچم نرسيدن اما به كوري صهيونيستها روز به روز به مسلمانها اضافه ميشه هم شيعه هم سني هم عرب هم فارس هم ترك هم كرد و لر و غربي يا شرقي دين اسلام بر خلاف دين تو همه رو برادر و برابر ميدونه - از زن هايي كه عكسشونو گذاشتيو حوس بازي ميكني باهاشون به عنوان وسيله استفاده نميكنه آقاي باشعور شير وخورشيدي !! تو كه از ايران و تاريخش چيزي نميدوني ..... ميخوري حرف ميزني

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خاک تو سر الاغت کنند ! اگه دو کلاس مدرسه رفته بودی و سواد داشتی ، میتونستی بالای همین برگه بخونی و ببینی که چی نوشتم ! ولی تو انقدر الاغی ( با عرض پوزش از الاغ ) که حتی بالای همین برگه رو هم نمیتونی بخونی !
      .

      ننگ بر ستمگر .... چه شاه باشه چه رهبر
      .
      و همچنین ننگ بر مزدوران شاه و شیخ که یکی از یکی کثافتتر و بی شرفتر و بی چاک و دهن تر هستند !

      حذف
  6. این هموطن آخریه عجب . ون توپپی داره . خوش بحال بهره بردارشششششش

    پاسخحذف
  7. پرچم شیروخورشید نشان ایران ، پرچم رسمی شورای ملی مقاومت ایران است که در هر کشوری که ایرانی حضور دارد اگر دفتر نمایندگی شورا نباشد هوادران شورا حضور دارند و از ضروریات فعالیت آنها پرچم ایران است ، هر یک از ایرانیان که خواهان پرچم واقعی ایران برای مراسمی است میتواند به این دوستان مراجعه کند حتما به او جواب مثبت خواهند داد.

    پاسخحذف