۱۳۹۳ فروردین ۳۰, شنبه

انتخابات آزاد به سبک سلطنت طلبان !

.
برای بهتر دیدن عکس ، رویش کلیک بفرمایید
.
.


.
درصورت بیان « سرچشمه » و پاک نکردن 666
بهره بردن از عکس ها ، فیلم ها و مطالب این وبلاگ آزادی میباشد

.

.

۹ نظر:

  1. پاسخ‌ها
    1. گفتم که انصار شاه الله فقط 2 نوع حکومت در جهان سراغ دارند ، یکی همون استبداد پهلوی است و یکی هم همین استبداد آخوندی و در فهمشون ، نوع دیگری از حکومت نمیگنجه !
      .

      حذف
  2. خیلی جالب بود, بالاخص اون دیوار نازکی که دو دیکتاتوری شیخ و شاه را از هم جدا میکند اما نهایتا نشان میدهد که چه شاه را انتخاب کنی و چه شیخ را در هر حال به استبداد میرسی, و بقول معروف هم چوب استبداد شاه را میخوری و هم پیاز ارتجاع شیخ را.

    پاسخحذف
  3. عزیزم انصار یعنی یاران و کمک کننده گان.اگر انها انصار شاه الله هستند تو به واقع انصار حزب الله هستی.حتما یادت هست چطور در اول انقلاب رد خمینی راه افتادی و سرود خمینی ای امام می خواندی و 3 تا صلوات می فرستادی و البته چه تعظیم باحالی!به خمینی کردی!یادت هست؟!اسنادش موجوده به جان بنی صدر!پس تو انصار حزب الله واقعی هستی!هیچ ایرادی ندارد می خواهی به طرفداران سلطنت انصار شاه الله بگویی ,بگو .به شرطی که عنوان خودت را هم بگویی .خدا را شکر تو که دیکتاتور نیستی که دروغ بگویی و حرفهای من را سانسور کنی!تو روشنفکری مثلا!(خمینی ای امام.خمینی ای امام)روشنفکری!پس عنوانت فراموش نشود.بجای سبز 666 بنویس انصار حزب الله!مدارکش هم خدا را شکر کاملا موجوده!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. از این مدارکها و سندها هم خیلی در بقچه احمدی نژاد موجود بود !
      بیچاره انصار شاه الله رو ببینید که به چه پیسی افتاده اند که از روی احمدی نژاد نمونه برداری میکنند !
      .
      به قول استاد شیرین سخن ؛ بهرام مشیری : وقاحت سلطنت طلبان از آخوندها خیلی بیشتره !
      .

      حذف
    2. یکی نیست از امثال این پهلوی چیان شاخ شکسته بپرسه که اگر شماها سند دارین چرا رو نمیکنین ؟ نکنه از سر نجابت!!!! ذاتی تونه؟؟؟
      بعد هم پدر بیامرز خمینی در اوایل انقلاب بسیار محبوب بود. چر که خواستهاو مطالبات معوق مانده مردم را مطرح مینمود. نه سابقه بدی داشت و نه اساسا اختناق آریامهری اجازه میداد که نظرات ارتجاعیش بین مردم شناخته شود.این چه کار دارد با شاه و سران رژیم پهلوی که بسیار بدنام بودند و به عنوان نوکران مارک دار استعمار بین مردم شناخته میشدند. خمینی قبل از انقلاب که نیاز به انصار حزب الله نداشت که چهار تا سلطنت چی مفلوک مثل تو با آسمان و ریسمان بافی میخواهی آنرا به دستبوسی بنی صدر از خمینی ارتباط دهی. حالا بگذریم از اینکه این انتقاد شماها هم از دستبوسی از ان حرفهای خنده دار است. کسانی که افتخارشان دستبوسی و پابوسی شاه بوده عکس یادگاری از دستبوسی شاه دارند و به ان افتخار هم میکنند از دستبوسی بنی صدر از خمینی انتقاد میکنند.
      بنی صدر علیرغم تمام انتقاداتی که به وی وارد است زمانی که خمینی به استبداد و خودکامگی گرایید محکم در مقابل وی ایستاد. کدامیک از نخست وزیران شاه چنین جربزه ای داشتند؟ آیا این جماعت بی غیرت سلطنت طلب در مقابل اینهمه خیانتهای شاه از جداسازی بحرین و هامون از خاک ایران گرفته تا دادن انواع و اقسام امتیازات به بیگانگان اعتراضی به شاه کردند؟ سهل است آیا اقلا دست از دستبوسی شاه برداشتند؟ یا آنکه هنوز هم از وی دفاع میکنند.

      حذف
  4. "اگر فر و جاه و آزادی میخواین به سلطنت رای بدین ..........."

    درست به سبک همان آزادی که ٥٠ سال داشتیم. سراغ فر و جاه را هم از ساکنین حلبی آبادها و دهات در آنزمان بگیرید!

    پاسخحذف