۱۳۹۳ اردیبهشت ۱۰, چهارشنبه

به مناسبت روز جهانی کارگر

.
زندگی مجلل یک کارگر ساده در زمان پادشه خوبان !

.
برای بهتر دیدن عکس ، رویش کلیک بفرمایید
 

.
.

۱۲ نظر:

  1. این همون "رفاه" و زندگی مجللی است که پهلوی چیان برای ما مردم در نظر دارند. منظورشون هم از رفاه ملی, همین چیزهاست.البته چیزهای ناقابلی مثل حسابهای کلان بانکی در بانکهای سوئیس و آمریکا و ویلاهای خارج از کشور را هم خود "زحمت" تصاحبش را میکشند........لول. البته مخالفتشان هم با رژیم آخوندی از سر دلتنگی برای همین مزایا و امکاناتی است که قبلفا داشته اند وگر نه, نه دلشان برای مردم ایران میسوزد, نه برای دموکراسی و آزادی و اینجور چیزها.

    پاسخحذف
  2. چیزی که شما چپهای پادگانی هیچوقت نفهمیدید این است که در زمان پادشاه خوبان درآمد سرانه مردم ایران دو برابر درآمد سرانه مردم کره جنوبی بود. بیش از ٣٥ بنج سال است که شما دارید نعره علیه شاه میکشد ولی با اینحال او در دل مردم ایران محبوب تر و محبوب تر میشود

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. "چیزی که شما چپهای پادگانی هیچوقت نفهمیدید این است ............."

      لابد بخاطر همین بوده که شما "سلطنت چی های پادگانی" ارتش رو دودستی به خمینی تحویل دادین تا مملکت یکوقت دست "چپهای پادگانی" نیفته!!!! از بس دلتون برای سطح در آمد سرانه ملت ایران میسوخت!!! اما اگر از نشئه تریاک بیرون اومدی و داری تو دنیای واقعی زندگی میکنی, خدمتت عارضم که ٣٥ ساله که به برکت!!!! تسلیم دودستی ارتش آریامهری به خمینی, بدستور آمریکا و توسط عوامل رژیم پهلوی, برای سرکوب مردم, مملکت نه دست "چپهای پادگانی", که دست "اسلامیستهای پادگانی" افتاده.

      "ولی با اینحال او در دل مردم ایران محبوب تر و محبوب تر میشود"

      عجب!!! مردم و دانشجو ها در خیابان شعار میدن, "نه شاه میخواهیم, نه رهبر,....." و تازه شما خواب نما شدی که شاه در دل ملت ایران محبوب تر شده!!!!!؟؟؟؟؟؟ لابد این مردمی که این شعارها را توی خیابونها میدن, بقول ژنرال پیزوری شاه, ازهاری, همگی نوارن!

      حذف
    2. "چیزی که شما چپهای پادگانی هیچوقت نفهمیدید این است که در زمان پادشاه خوبان درآمد سرانه مردم ایران دو برابر درآمد سرانه مردم کره جنوبی بود."

      شاید در آمد سرانه مردم ایران دو برابر مردم کره جنوبی بود. اما هم جمعیت ایران نصف امروز بود و هم آنکه درست مثل امروز یک مشت دزد, البته از نوع تاج به سر, در کشور حاکم بودند که در آمد کشور را به جیب خود سرازیر میکردند, بیخود نیست که دلشان برای ان روزهای طلایی دزدی و غارت تنگ شده و همانطور که در همین صفحه هم میبینی, به هر دری میزنند تا دوباره بقدرت برگردند و بساط دزدی و غارت حکومت پهلوی را دوباره پهن کنند و زیر سایه رضا دوباره مشغول بخور بخور شوند.

      حذف
  3. بدبخت ! الان که تو جمهوری اسهالی کارگرا باید واسه امرار معاش و سیر کردن شکمشون خودشونو و زن بچه و داشته و نداشته شون رو حراج کنن که ! چرا مزخرف میگی مرتیکه مزدور حفاظت اطلاعات سپاه ! تحریما شیرازه مملکت رو از هم پاشونده بیچاره مفلوک !

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خوب اینهایی که گفتی مثلا نشون میده که وضعیت کارگر در زمان شاه خیلی خوب بوده؟!!!! مثلا گودهایی مثل حلبی اباد و زنبورک خانه و گود های دیگر توی تهران وجود نداشتند؟ اون موقع کارگر مجبور نبود چند جا کار کنه؟

      حذف
    2. "بدبخت ! الان که تو جمهوری اسهالی کارگرا باید واسه امرار معاش و سیر کردن شکمشون خودشونو و زن بچه و داشته و نداشته شون رو حراج کنن که !"

      مگر کسی میگه که الان وضعیت کارگران خیلی خوبه؟ شماها, مثل خمینی هنوز که هنوزه خیال میکنین که مردم انتخابی جز شاه و شیخ ندارند. اگر شاه را نخواهند, حتما شیخ را میخواهند و اگر شیخ را نخواهند, حتما شاه را میخواهند.
      ما مردم دزد نمیخواهیم بر سرمان حاکم باشد, حالا چه دزد عمامه به سر باشه و چه دزد تاج به سر, یا هر نوع دزد دیگر. نمیدونم به چه زبونی باید اینو به شما عوامل شیخ و شاه حالی کرد.


      "چرا مزخرف میگی مرتیکه مزدور حفاظت اطلاعات سپاه !"

      حالا مگر بین عوامل اطلاعات سپاه و اطلاعات آریامهری موسوم به ساواک چه فرقی وجود داره که "عوامل اطلاعات سپاه" باید فحش تلقی بشه اما ساواکیهای سابق دائم توی وسایل ارتباط جمعی جولان میدن و مشغول سفید سازی رژیم وابسته و دیکتاتور پهلوی هستند تا خواب آشفته رسیدن به قدرت را برای نوه رضا قلدر تعبیر کنند.


      "تحریما شیرازه مملکت رو از هم پاشونده بیچاره مفلوک !"

      تحریم ها چه ربطی داره به روز کارگر و وضعیت فلاکت بار کارگران در دوران حاکمیت چماقداران آریامهری.

      حذف
  4. مادر جنده ای کیر دو عالم لا درز کس ننه رهبرت و ان میر حسین خارکسه و ان محمد بچه باز و دحتر جنده اش فاطی کس قلمبه بسوز که داری خوب میسوزی و بدان روزی در کون خودت وکس وکون مادرت و خواهرت دینامیت گذاشته و نسلتان را از ایرانزمین خواهیم کند

    پاسخحذف
  5. ببین 666 ! الان اون کارخونه مپنا بود که خامنه ای دو سه روز پیش رفته بود بازدیدش ؟! ببین کار مملکت به کجا کشیده که رهبر مملکت باید بره بازدید یه کارخونه و سخنرانی کنه راجع به اشتغال و کار و آبادانی و سازندگی و ... که تورو خدا بیاید کار کنید و بچه دار بشید و از این حرفا ... و افسوس که عمق فاجعه خیلی زیاده !!!!! ببین 666 ! گندی و فاجعه ای که بعد از شورش 57 به وجود اومده و زده شد به ایران اونقدر عمیقه که هنوز خیلی از اثراتش نمایان نشده ! فهمیدی ؟! الان که فعلا تحریما کمر اقتصاد رو فلج کرده و قطع نخاع شده اقتصاد ایران ! اون رییس سازمان هواپیمایی داره میگه توروخدا 200 سیصد تا هواپیما بهمون بدین ناوگانمون داره میخوابه ! تورو علی ! تو جدتون ! غلط کردیم ! ... خوردیم ! فهمیدی ؟! پس فاجعه خیلی عمیقه قربونش ! آره باباجون ! 150 هزار نفر فارغ التحصیل هر سال دو تا پا دارن دوتا دیگه هم غرض میگیرن مثل فشنگ کالیبر 280 از کشور یه جوری فرار میکنن که انگار تو این کشور به دنیا نیومدن و خیلی ها هم هستن داخل کشور که اگه بتونن آنچنان فرار میکنن که آهو از دست پلنگ فرارنکرد ! قشنگ متوجه شدی حالا ؟! حالا هی از اعلیحضرت شاهنشاه آریا مهر و خاندان نجیب و اصیل پهلوی بد بگو تا ببینیم آخرش کی به کجا میرسه ؟! شاهنامه آخرش خوشه و جوجه رو آخر پاییز میشمرن ! ملتفتی ؟! باریکلا ! صبر میکنیم ! صبر ! والله مع الصابرین ! زمان همه چیز رو ثابت میکنه ! فعلا دعا کن اون (( فرزندان انقلاب )) که هنوز تو خواب نشئگی هستن از خواب بیدار بشن تا مقام عظمای ولایت حداقل 4 تا سرباز داشته باشه و دلش خوش باشه !!!!! هه هه هه هه هه ! خخخخخخخخخخخخخخ ! لول ! کاری باری نداری 666 جون ؟! نه قربونش ؟! خدافظ !!!!!!!.... بای بای !

    پاسخحذف
  6. دستاوردهای جمهوری اسلامی از زمان خمینی کثیف تا حال:
    1- ویرانی کشور در جنگ با عراق
    2- اعدامهای سال 57 و 58
    3- اواره گی بیش از 5 میلیون ایرانی در دنیا
    4- ویرانی اقتصاد کشور
    5- از دست دادن فرصتهای طلایی برای پیشرفت کشور
    6- دلار 7 تومان در مقابل دلار 3300 تومان
    7- فروش دختران ایرانی در دوبی
    8- دزدی های میلیاردی سران نظام
    9- از بین بردن وجه و ابروی ایران و ایرانی در دنیا و بی اعتبار کردن پاسپورت ایرانی
    10- از دست دادن سهم ایران در دریای مازندران
    11- حیف و میل کردن ثروت کشور از طریق فرستادن میلیاردها دلار به لبنان و حماس و افغانستان و بولیوی و ونزوئلا و ...
    12- به فلاکت نشاندن مردم
    13- اعدامهای 67 و قتلهای زنچیره ای
    ادامه دارد...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چند نمونه از دستاوردهای رژیم پهلوی:

      ١- انجام کودتای انگلیسی سوم اسفند ١٢٩٩ بر علیه مشروطه
      ٢- نابودی احزاب و جمعیتهای مستقل توسط رضا خان و استبداد فراگیرش
      ٣- پاره کردن قرارداد دارسی و بستن قراردادی به مراتب اسارت بارتر از ان بطوریکه اگر جنبش ملی نفت ایران ان قرارداد را لغو نمیکرد, ان قرارداد دوم تا سال ١٩٩٧ معتبر بود و نفت ایران را انگلستان چپاول میکرد.
      ٤- غصب زمینهای مرغوب کشاورزی توسط رضا خان و بی خان و مان کردن صاحبان آنها.
      ٥- کودتای ٢٨ مرداد با همراهی آخوندها و با دلارهای سیا و اینتلیجنت سرویس بر علیه نخست وزیر منتخب مردم.
      ٦- جدا سازی هامون و بحرین از خاک ایران.
      ٧- سرکوب نیروهای مستقل و مترقی و و در عوض دادن آزادی کامل به آخوندها برای تبلیغ خرافه و ارتجاع از بلندگوها و رسانه های کشور.
      ٨- تقدیم منابع نفت به آمریکاییها.
      ٨- تسلیم دودستی ارتش آریامهری به خمینی, به امر آمریکاییان, برای سرکوب مردم و آرمانهای انقلاب ایران.
      ٩- سانسور همه جانبه کتب و مطبوعات و رسانه های داخلی کشور
      ١٠- استقرار استبدادی خشن و فراگیر از طریق برپایی ساواک آریامهری, کشتار, قتل ,شکنجه و آزار زندانیان سیاسی
      ١١- کشتار فعالان سیاسی و افسران انقلابی ارتش

      حذف
  7. دستاوردهای جمهوری اسلامی از زمان خمینی کثیف تا حال .... چند نمونه از دستاوردهای رژیم پهلوی
    .
    اینجاست که 666 میفرماید :
    .
    ننگ بر ستمگر .... چه شاه باشه چه رهبر
    .

    پاسخحذف