۱۳۹۲ بهمن ۹, چهارشنبه

علت خروج شاه از ایران از دید یک خانم دکتر !

.


این داستان کاملا راست است.

چندی پیش در مراسم بخاکسپاری مادر یکی از دوستانم حضور داشتم. قرار بود همگی به سردخانه یکی از بیمارستانهای بروکسل برویم و پس از غسل و کارهای مربوطه آن زنده یاد ، همگی پشت ماشین نعش کش به گورستانی برویم و مراسم خاکسپاری را انجام دهیم.

ما همگی در محوطه بیمارستان ، در نزدیکی سردخانه جمع شده بودیم ، آقایی که از دوستان خانوادگی آن شادروان بود از سردخانه خارج شد و گفت : تازه مرده شوره رسید و پس از چند لحظه مکث ، اضافه کرد : واقعن جای تاسفه که اینهمه ایرانی ، اینهمه ساله تو بلژیکیم و یه ارگانی نداریم که کار کفن و دفن مرده هامون رو انجام بده ، مجبوریم بریم دست به دامن افغانی ها بشیم که بیان مرده هامون رو بشورن ! ( مرده شور ، گویا یک خانم افغانی بود )

خانم دکتری که اتفاقن در کار خود بسیار استاد است ، با لحن غم انگیزی گفت : آقای فلانی ، از اولشم همینجوری بودیم ! همین کارها رو کردیم که شاه ولمون کرد و رفت !
 .

نتیجه اخلاقی : خروج محمد رضا شاه  از ایران ، بعلت قحطی مرده شور بوده !


.
.


۲ نظر:

  1. جاکش.. دقیقا مرده شور کم بود. واسه همین مرده هایی مثل تو جون سالم بدر بردین انقلاب ریدین و افتادین تو این گه... خاک بر سرت.

    پاسخحذف
  2. اره کاش مرده شور به اندازه کافی‌ داشتیم که تو مادر به خطا و همه آنها که بانی‌ این انقلاب کثیف بودند را میشست. گوه بگور پدر هر الاغ بیشناق.

    پاسخحذف