۱۳۹۲ شهریور ۶, چهارشنبه

پیکره رفسنجانی ساخته و رونمایی شد

.

.
.

۱۰ نظر:

  1. سلام زن جنده منو میشناسی ؟ همونی که تو یوتوب رید بهت خایه کردی بلاک کردی
    بی خایه مصدقی الاغ
    کیر شاه تو کونت با مصدق
    قاجاری سگ پدر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. .
      اینهم از ادب و شعور انصار شاه الله که خداییش گوی سبقت رو از انصار حزب الله ربوده اند !
      .
      درضمن از نوع حرف زدن این آغا بخوبی میشه فهمید که چرا در یوتوب ، مسدودش کرده ام ، چون یک سایت همگانی را با دربار پهلوی اشتباهی گرفته بود !
      .

      حذف
    2. "در شعر من سگ ها پارس می کنند"
      توضیح واضحات برای فرزندانِ کوروش
      مجبورم برای روشن شدن ذهنِ مخاطب هایی که خونِ آریایی شان از دیدن عبارتِ "پارس کردن سگ" یا کلماتی از این دست در بعضی شعرهای من به جوش آمده، بار دیگر به پشتِ نیمکتِ دبستان برگردم و توضیح واضحات بدهم که "پارس کردن" از "پاس کردن" آمده که همانا وظیفه ی سگ جماعت بوده از آغاز تاریخ و ربطی به عربی که حتا قادر به تلفظ "پ" هم نیست ندارد که آن را برای چزاندنِ ایرانیان جای صدای سگ به کار بگیرد. حالا اگر از بد، یا خوشٍ روزگار در قرونِ گذشته نام قومی در این نواحی هم "پارس" بوده دیگر دخلی به خود این عبارت و به کار برندگانش -از جمله من- ندارد. در ضمن قومِ غیورِ یاد شده در گذر زمان آنقدر مورد تجاوزِ مغول و عرب و یونانی قرار گرفته و آبستن شده و کودکِ ناخواسته به خشت انداخته که گمان نکنم فرمول مقدسِ خونش دیگر در رگ های ما جریان داشته باشد. پس لطفن به جای گرفتن یقه - یا قلاده ی- سگانِ محترم و پُزِ کورش و داریوش دادن و قمپزِ قله ی دماوند و ویرانه های تخت جمشید در کردن، بکوشید امروز را درست ببینید و فردا را بسازید. آن هم بدونِ خودبرترپنداری و فیسِ نژاد آریایی آمدن که در امروزِ جهان بیشتر اسباب خنده است و مفرح ذات، تا یک حرکت اجتماعی.
      پس بار دیگر تاکید می کنم که در شعرِ من همیشه سگان پارس می کنند، در شعرٍ من "چپ بودن خواب زن" باوری زن ستیزانه به شمار میاید و مورد نقد است حتا اگر عده ای از فضلا که این روزها سعی در نرم کردنِ خرافات دارند بعد از عمری ستم نسبت به زنان، بگویند منظور ما "خوابِ ظن چپ است بوده یعنی خواب های که از سرِ حدس و گمان هستند" که منطق به این مضحکی دیگر نوبر است. انگار همه خواب های دیگر با سندِ منگوله دارِ "حقیقی بودن" به خواب بیننده ابلاغ می شوند که بشود آن ها را به "خوابِ ظن" و "خوابِ غیرظن" تقسیم کرد، همچنین "دیوث" -که در یک شعر من آمده- به کسی اطلاق می شود که همسرِ خود را در اِزای پول مجبور به همخوابگی با مردان دیگرِ کند، حالا اگر نام فلان سردار سامانی، یا ساسانی هم بوده سرِ سوزنی برای شخص من اهمیت ندارد. چرا که عادت به تقدیسِ تاریخ گردگرفته ندارم و بلد نیستم واژه ها را به مجاز و غیرمجاز و برخورندن و غیر برخورنده تقسیم کنم. پس خواهشم از هیتلرک های غیورِ آینده این است که بساطِ سینه زنیِ "آسوده بخواب کوروش" خود را در جایی به جز زیرِ پست های من پهن کنند. شکی نیست که خواندن، یا نخواندن این شعرها و تعقیب کردن، یا نکردن این صفحه -مثل انرژی هسته ای - حقِ مسلمِ آن هاست.


      حذف
    3. ناشناس پنجشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش.، ساعت ۲۱:۲۵:۰۰ (GMT+۲)
      .
      سلام ، زن جنده منو میشناسی ؟
      .
      -------------------------------------------
      .
      درود بر شما ،
      .
      نه ، من زن جنده شما را از کجا باید بشناسم !
      .
      من کلا با جنده ها و روسپیان کاری ندارم.
      .
      احتمالا من را با یکی از دوستان و اقوام خود اشتباه گرفته اید !
      .

      حذف
  2. راستی‌ حال جناب سرهنگه کسّ خول، خایه مال بنی ساگ چطوره؟ عجب پدر کیریه داری ها.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. .
      تو که تا دیروز برای حاج محمد رضا پهلوی سینه میزدی ، حالا چی شده واسه رفسنجانی رگ گردنی شدی ؟!
      .

      حذف
  3. میگم ازگل، یا تو خود اونZedd مادر جنده هستی‌، یا که یه گهی هستی‌ مثل اون. به هر حل جفتتون مادر جنده هستین و خایه مال رژیم. دوقلو‌های کسّ کش
    خداییش دست به فحش خورتون حرف نداره لول

    پاسخحذف
  4. نه خوشبختانه هنوز من و زد گرامی به شغل نوکری دربار و شاه اللهی گری روی نیاوردیم
    .
    به قول ایرج میرزا :
    .
    تو را هم شد حجاب اسباب این ظن ... که خواندی مادرت را مادر من
    .

    پاسخحذف
  5. میگم اگه خدا بیامرز رضا شاه نبود، الان به جای اینکه پای اینترنت باشی‌، با بابت داشتی‌ تو زمین اربابت شخم میزدید و ارباب هر روز کونت میذاشت لول اون ZEDD مادر جنده هم همینطور لول

    پاسخحذف
  6. .
    آها ، رضا شاه اینترنت رو اختراع کرد دیگه نه ؟!
    .
    اونوقت تو که عبد و عبید خاندان پهلوی هستی ، زیر علم رفسنجانی سینه میزنی ؟!
    .
    خوب البته زندگی خرج داره و مزه ساندیس همایونی با ساندیس رفسنجانی هم فرقی نمیکنه ، ساندیس ساندیسه !
    .

    پاسخحذف