۱۳۹۱ بهمن ۷, شنبه

نگرش دیکتاتور جماعت به جنبش های آزادیخواهی ملت خود !

.
 برای دیدن عکس در اندازه اصلی ، یکی بزنید تو سر خامنه ایی
.

.
.

۱۷ نظر:

  1. shah hichvaght nagoft shoresh,ou goft sedaie enghelab shoma ra shenidam,va kheili zud iran ra tark kard,

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. .
      بله ، سخن شما کاملا سنجیده است ولی مشکل اینجاست شاه بخشید ولی آلان شاه اللهی ها خودشون و ملت را خفه کردن از بس ملت را تحقیر میکنند و سر کوفت خاندان پهلوی را میزنن تو سر ملت بیچاره ایران !
      .
      درضمن یادتون نره که شاه هم منتقدین و مخالفین خودش را چریک و خرابکار معرفی میکرد !
      .

      حذف
  2. یکی از مسخره ترین حرفهایی که از طرفداران استبداد وابسته آریامهری شنیده ام کلمه "شورش ٥٧" است که آنرا برای اشاره به انقلاب بهمن ٥٧ اشاره میکنند. تا آنجا که من میدانم، "شورش" به معنای عصیان بر علیه دستگاه و مدیریتی "مشروع" است که بر کشور حاکمیت دارد. دستگاهی که خود در تبانی با قدرتهای خارجی، با کودتا بر علیه مشروطه در ١٢٩٩ قدم به عرصه وجود گذاشت و با کودتای ٢٨ مرداد ١٣٣٢علیه نخست وزیر منتخب ملت، حکومت قانونی و مشروع حاکم بر کشور را سرنگون کرد، نه تنها دستگاهی مشروع نیست، بلکه خود دستگاهی شورشی است.
    البته حکومت ولایی که خود از تعریف بی نیاز است، چه این حکومت در بنیان خود اصلا به مشروعیت مردمی اعتقاد ندارد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حرف‌های تکراری و آشنا از یکی‌ از اعضای به اصطلاح "کنفدراسیون دانشجویان" ایرانی‌.

      حذف
    2. "حرف‌های تکراری و آشنا از یکی‌ از اعضای به اصطلاح "کنفدراسیون دانشجویان" ایرانی‌.
      666 کی ؟؟؟!!!"


      666 محترم خیلی حرفهای طرفداران استبداد شاهی را جدی نگیر. اینها هم مثل تالی های عمامه به سرشان پاسخی ندارند که به صد یک جنایات و خیانتهایشان بدهند، به ناچار به سیاست برچسب زنی روی میاورند و یکی از این برچسب های آماده را بر پیشانی منتقد میچسبانند تا دهانش را ببندند. یا طرف میشود عامل استعمار سرخ و یا نوکر استعمار سیاه. برخی از این برچسبها که اصلا خیلی خنده دار است، مثل همین برچسب "کنفدراسیونی". یکی نیست به این جماعت مستبد بگوید که خوب حالا گیرم اینها حرفهای دانشجویان کنفدراسیونی باشد. پاسخش چیست؟ چه پاسخی به این حرفها میدهید؟

      حذف
  3. .
    هم میهن گرامی ، درود بر شما
    .
    همانطور که فرمودید ، این حضرات همینطور از روی نادانی و تنها برای خالی کردن دق و دلی خودشان به منتقدین و مخالفین ، برچسب زده و انگ میچسبانند ، بدون اینکه به خود زحمتی داده و کمی تحقیق کنند !
    .
    و از آنجایی که ملت بزرگ ایران را بی شعور و شپشو و بی لیاقت معرفی میکنند ، دیگر به خودشان هم امر مشتبه شده است که ملت بزرگ ایران چیزی نمیفهمد و هر دروغ و تهمتی را باور میکند !
    .
    من در زمان انقلاب 1357 ، نه سال بیشتر نداشتم ، حالا چگونه دانشجو و کنفدراسیونی بودم را دیگر باید از شاه اللهی های عزیز پرسید !
    .

    پاسخحذف
  4. چرا ناراحت میشوید اگر کسی‌ میگوید "شورش ۵۷"؟ این هم اعتقادی است که بعضی‌‌ها دارند. آیا همه باید مثل شما فکر کنند؟ اگر نکنند آنوقت "شاهی"، پهلوی چی‌"، "ساواکی " و ... خواهند بود؟ قبول کنید شما مخالفان شاه هم برچسب می‌‌چسبانید. پس اگر شما بر چسب بزنید خوب است ولی‌ دیگران بزنند بد است؟ یعنی‌ یک کلام بگویید حق با ما است و بقیه باید خفه شوند.

    فرهاد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. .
      شما محض نمونه یک نفر را بجز سلطنت طلبها بیاورید که به انقلاب ضد دیکتاتوری 57 بگوید « شورش » ، آنوقت سخن شما درست خواهد بود !
      .
      در غیر این صورت ، مغلطه نفرمایید !
      .

      حذف
    2. مثال می‌خواهید؟ خود من. سلطنت طالب نیستم، معتقدم که رژیم پادشاهی به ایران بر نمی‌‌گردد، ولی‌ آن چه که در بهمن ۵۷ اتفاق افتاد، انقلاب نبود. نمی‌‌دانم چه اسمی می‌توان به روی آن گذشت. ولی‌ انقلاب نبود.

      انقلاب میخواهید؟ انقلاب کبیر فرانسه یا همان انقلاب مشروطیت خودمان که حرکتی رو به جلو بودند. واقعه ی که نظم کهن را بر هم بریزد و در نهایت پست ترین، فرو مایه ترین، بی‌ فرهنگ‌ترین و فاسد‌ترین لایه‌های اجتماعی به قدرت برسند از نظر من انقلاب نیست. با مقایسه با انقلاب مشروطیت باید نام آن را "ضّد انقلاب " نام گذشت.

      این هم اعتقادی است. آیا زمان تحمل عقاید گوناگون نرسیده است؟ آیا همه باید مثل هم فکر کنند؟

      فرهاد.

      حذف
    3. .
      هم میهن ، انقلاب آزادیخواهی ملت ایران که در سال 57 انجام شد ، هیچ ربطی به این ندارد که بعد از پیروزی انقلاب چه بر سر ملت آمد !
      .

      حذف
    4. حالا روشن شد چه کسی‌ مغلطه می‌کند

      حذف
    5. .
      چو بشنوی سخن اهل دل مگو که خطاست
      سخن شناس نه‌ای جانا خطا این جاست
      .

      حذف
    6. فرهاد عزیز
      مگر انقلاب مشروطه با کودتای رضا خان به استبدادی بدتر و عقب مانده تر از استبداد محمد علیشاهی ختم نشد؟

      حذف
    7. فرهاد عزیز
      چرا از شنیدن حرف حساب ناراحت میشوید و شروع به برچسب زدن میکنید؟ همانطور که شما مثل بقیه افراد بشر در انتخاب نوع تفکر خود آزادید، آزادیی که به ان آزادی عقیده میگویند، منهم در انتقاد و کوبیدن نظر شما و یا هر کس دیگر آزادم، آزادیی که به ان آزادی بیان میگویند.
      از ان گذشته، "شورش" تعریف مشخص خود را دارد. وقتی شما صحبت از شورش میکنید، یعنی دو فرض زیر را تلویحا قبول نموده اید،

      ١- رژیم پهلوی رژیمی مشروع و دموکراتیک بود.
      ٢- مردم ایران که در سال ١٣٥٧ بر علیه ان نظام انقلاب کردند، شهروند نبودند و از حق و حقوق شهروندی مانند حق تعیین سرنوشت برخوردار نبودند. بلکه مشتی رعیت یا برده بودند که باید مادام العمر از دستگاه پهلوی و بادنجان دورقاب چینهای دربار اطاعت میکردند و بار میبردند. گویا این امر به خودتان هم مشتبه شده است.

      در مورد نکته اول، حکومت پهلوی از آنجا که با کودتای انگلیسی سوم اسفند ١٢٩٩ بر علیه مشروطه بقدرت رسیده بود، و با کودتای انگلیسی آمریکایی ٢٨ مرداد ١٣٣٢ بر علیه نخست منتخب و قانونی کشور ادامه حیات داده بود ، و در تمام مدت حکومت هم تمامی حقوق و آزادیهای اساسی ملت ایران را سلب کرده و قانون اساسی مشروطه را زیر پا گذارده بود، حکومتی مشروع به شمار نمیامد که قیام بر علیه ان بخواهد مصداق "شورش" باشد.

      در مورد نکته دوم هم از آنجا که این قیام توسط مردم ایران انجام شد، و مردم به عنوان صاحبان کشور حق تعیین سرنوشت خود را دارند، بنابر این بفرض حتی اگر حکومت پهلوی، حکومت مشروعی هم بوده باشد، که نبود، خواست تغییر حکومت "شورش" به حساب نمیامد و حکومت پهلوی باید با یا مسالمت و یا اگر نشد با زور و انقلاب کنار میرفت. مملکت مال مردم است نه مال مشتی درباری و طرفدار و جیره خواران استبداد و ارتجاع.

      حذف
    8. .
      درود و سپاس برای توجه و روشنگریهایتان
      .
      پاینده ایران
      .

      حذف