۱۳۹۰ تیر ۴, شنبه

خواهش میکنم یکی کمکم کنه !



ارتش ساندیس خوری ولایت ، انقدر برایم گزارش تخلف رد کردند که بالاخره یوتوب یکی از ویدیوهام رو حذف کرد و اگه همیجوری ادامه پیدا کنه ، همه حساب کاربریم حذف خواهد شد

یکی میتونه بگه که باید چیکار کنم ؟!

خواهشن به لینکم منفی ندید ، چون نمیدونم که باید این درخواست کمک را کجا میکردم ، گفتم شاید در اینجا کسی باشه که بتونه بهم کمک کنه

اگه باید نامه یا ایی میلی به یوتوب بفرستم ، خواهش میکنم که آدرس دقیق بهم بدید چون هرچی تو یوتوب گشتم چیزی پیدا نکردم

اگه باید متن به زبان انگلیسی باشه ، خواهش میکنم کمکم کنید چون انگلیسیم خوب نیست

البته باید یادآورم بشم که مشکل این نیست که یک ویدیو حذف شده ، مشکل اینجاست که یوتوب تهدید کرده که اگه تکرار بشه ، حساب کاربریم رو حذف خواهد کرد


پیشاپیش از همگیتون سپاس گذاری میکنم
خوشبختانه این ویدیوی من بارها کپی شده و اینجا میتونید ویدیو رو ببینید و مطمئن شید که چیزه نادرستی توش نبوده و تنها بخاطر توهین به خامنه ایی دجال براش گزارش رد کردند !











هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر