۱۳۹۲ دی ۱۸, چهارشنبه

عکسهایی از تهران در سالهای آخر سلطنت پهلوی !

.
در زمان شاه ، وضع همه خوب بود ،  خیابونها تمیز ، بوتیکها شیک ، همه صاحب خونه بودند و یکی یک ماشین آخرین سیستم داشتند ! پس از پنجاه سال سلطنت آن پدر و پسر ، فقر ریشه کن شده بود و همه تو ناز و نعمت بودند ، هر کی هم میگه نه ، با اون پدر و پسر لجه ، پالونش کجه !
.
. 

برای بهتر
دیدن عکسها ، رویشان کلیک بفرمایید




















.
.
.



در همین راستا :





تفاوت جایگاه کودکان در زمان شاه و زمان حال !

https://666sabz.blogspot.be/2015/11/blog-post_73.html

------------------

جایگاه ویژه کودکان در زمان محمد رضا شاه !

http://666sabz.blogspot.be/2015/06/blog-post_10.html

------------------

قابل توجه کسانی که شناخت درستی از « دوران طلایی پهلوی » ندارند !

http://666sabz.blogspot.be/2015/06/blog-post_22.html

------------------

انتخابات آزاد به سبک سلطنت طلبان !

https://666sabz.blogspot.be/2014/04/blog-post_19.html

------------------

در حسرت دوران طلایی پهلوی و خمینی !

https://666sabz.blogspot.be/2014/10/blog-post_2.html

------------------



۶۱ نظر:

  1. بدبخت شاه هم خیلی مسلمون بود خیلی بیسواد بود خیلی خودخواه بود خیلی بخودش میبالید عقل کل بود عین همین حضرت امام سید علی منتها وقیح تر فحاش تر خر تر از این امام امت اسلام نبود

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. صد در صد قبول دارم که نبود ! خوب حالا که چی ؟!
      .
      درضمن یادبگیر که چطور با دیگران صحبت کنی ! فحاشی به دیگران نه استبداد پهلوی رو برمیگردونه و نه استبداد آخوندی رو سرنگون میکنه !
      .

      حذف
  2. عزیزم این عکسها را از امریکا هم می توانی پیدا کنی و بگذاری.در زمان دکتر مصدق هم از این صحنه ها بوده,پس بیاییم آن مرد بزرگ را هم زیر سوال ببریم؟!کشوری که تازه مدت زمان کمی بود داشت پول نفت دریافت می کرد و کمتر از 25 سال دارای درآمد نفتی شده بود توقع داشتی یکشبه همه جایش عالی شود ؟!تابحال محلات فقیر نشین در کشورهای پیشرفته با قدمت 200 ساله صنعتی ندیده ای ؟!در زمان شاه اگر چه چنین جاهایی بود در عوض محلات بسیاری هم در تهران و بقیه جاها بود که آباد شده بودند چرا آنها را نمی گذاری؟!همین محلاتی که در تهران و بقیه جاها آباد شده بودند در زمان قاجار و حتی زمان دکتر مصدق ناآباد بودند پس حالا دکتر مصدق هم بقول شما زیر سوال است!!!!در زمان شاه اگر کسی 6 کلاس سواد داشت می توانست استخدام شود و حقوق خوب بگیرد و تحصیل هم رایگان بود,ببینم اگر کسی به خودش فقط زحمت 6 کلاس سواد را می داد به این حال و روز می افتاد؟بهر حال خدا را شکر که امثال تو انقلاب کردید و مملکت را از اینهمه فقر و بدبختی نجات دادید و حالا به برکت انقلاب شما ,دیگرهیچ بدبختی در مملکت نیست!راستی نگفتی تو برای این مملکت چه کرده ای؟تو غیر از فلاکت و بدبختی چه برای این مملکت به ارمغان اوردی؟تو که به دیگران انتقاد می کنی خودت کیستی و چه خدمتی کردی؟یا یک بدبختی هستی که از ترست جرات کوچکترین انتقادی به این آقایان را نداری که اگر داشتی حالا زنده نبودی ! و یا از ترست رفتی خارج کشور پناهنده شدی و مواجب پناهندگی می گیری و اینقدر وجودش را نداشتی که گندی که به این مملکت زدی را جبران کنی و حداقل مبارزه کنی و مثل یک مرد بمیری.شاید می توانستی افتضاح و خیانتی که با انقلابت به این وطن کردی شاید اندکی جبران کنی!مرد آن هم نبودی!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ببخشید این "زمان دکتر مصدق" دقیقا چه زمانیه؟! ایشان از شاهان کدام سلسله بوده اند که زمان سلطنتشان را با ممدرضا پهلوی مقایسه می کنید؟! آن دکتر مصدقی که ما می شناسیم کسی بود که این پول نفت را به این مملکت آورد و به همین خاطر دزدان شاه دزد ریختند سرش و کودتا کردند که مبادا از این پول ها چیزی به ملت برسد! چه هنری هم کردند که محلات شمال شهر را آباد کردند! واقعا دستشون درد نکنه! زمان قاجار اصلا این محلات به وجود نیامده بودند که آباد شوند! تخریب فضای سبز شمال تهران و روستاهای آن به نفع قشر نوکیسه البته از زمان اعلیحضرت عاری از مهر شروع شده بود! راستی خود شما کی هستی؟! غیر از چاپلوسی و پاچه خاری پهلوی شغل دیگری هم داری؟! زدید و خوردید و بردید و مملکت را به خمینی تحویل دادید حالا منتظر جانفشانی بقیه هستید که بیایند و راه را برای لفت و لیس دوباره شما باز کنند؟! واقعا که سنگ پای قزوین رو جواب کردید!

      حذف
    2. فرناز خانم گل ، درود بر شما
      .
      تنها کسی که با نام مستعار نظر گذاشته شما هستید !
      .
      انصار شاه الله که فقط و فقط بطور ناشناس میان و فحاشی میکنند و درمیرند !
      .
      از بس که این طایفه نترس و بی باک تشریف دارند ! همینجوری هم میخان شاه رو برگردونند دیگه ! با مخفی شدن در تاریکی و از همون تاریکی فحاشی کردن !
      .
      سپس از شما برای نظرتون

      حذف
    3. مصدق یک قاجار زاده بود. ملی شدن صنعت نفت در دوره رضا خان بود نه قاجار . درثانی این مصدق قهرمان دوره قاجار چه غلطی می کرد چرا اون زمان به فکر ملی کردن نفت نیفتاد. با اینکه چند سال قبل از رضا خان تو مجلس قاجارا پلاس بود.

      حذف
    4. این سخن شما ، گویای فهم و شعور و قدرت استدلال یک شاه اللهی رو بخوبی نشون میده !
      .
      من جوابتون رو نمیدم برای اینکه انصار حزب الله و انصار شاه الله ، دنبال جواب گرفتن و فهمیدن نیستند ، فقط چند جمله ایی را که بهشون یاد داده اند رو طوطی وار تکرار میکنند تا جو را آشفته کنند !
      .
      خدا انصار شاه الله و حزب الله رو شفا عنایت فرماید !

      حذف
    5. عزیزم من زمان شاه بچه بودم و چیزی که تو الان و البته سیاسیون بدبخت توده ای و چپی خارج نشین نمی دانند نسلی است که در انقلاب هیچ کاره بوده و به لطف این انقلاب شما بدبخت شده.من مثل تو ادعایم نمی شود و این تو هستی که ادعایت شده و عکس گذاشتی پس اینرا ثابت کن که تو که هستی!از جواب دادن فرار نکن که ما این شیوه را از احمدی نژاد دیده ایم که هر سوال را با سوال جواب می دهد.بگو تو که هستی و چه کرده ای و چرا نمی توانی یک خدمت را از خودت نام ببری!خیلی راحت هست که آدم به یک دکتر انتقاد کند و بالاخره در زندگی او بگردد ویک نقطه ضعف گیر بیاورد وافرادی چون خرمگس باشد که فقط بلدند روی زخمها بنشینند و فقط زخمها را می بینند ولی بشرطی که خودش یک بیسواد نباشد!تو که از یک دکتر در مورد یک نمره کمش می پرسی که چرا فلان درس را با نمره کم پاس کردی لازمه اش اینست که خودت حداقل سواد داشته باشی!تو که از شاه انتقاد می کنی بگو خودت که هستی و چه کاری برای مملکت کردی!؟عزیزم فقط شمال شهر آباد شد و بس!؟اینهمه راه و کارخانه و پالایشگاه و نیرو گاه و دانشگاه و مدرسه و غیره در شمال شهر ساخته شد؟!نکند پالایشگاه آبادان در شمال شهر تهران بود؟!تمام مدارس ایران فقط در شمال شهر تهران بودند؟!بگو دیگر؟!تو اگر عرضه اش را داری برو یک پالایشگاه در همان شمال شهر!بساز ما قبول داریم!ببینم تو برای این مملکت یک خشت روی خشت گذاشته ای؟!خودت می گویی اینها زمان قاجار نبوده,خودت جواب خودت را دادی.پس عزیزم قبول داری که اینها همه در زمان پهلوی ها ساخته شده.من نمی گویم در زمان پهلوی فساد نبوده ولی خدمات زیادی هم بوده.تمام آنچه که از مدرن سازی و آبادانی می بینی در زمان پهلوی ها بوده که در تمام مملکت بوده البته یک جا کمتر ویک جا بیشتر . در شهرهای بزرگ و تهران بیشتر و در جاهای دیگر کمتر .تمام مدارس و دانشگاه ها و راهها و نیرو گاه هاو کارخانه ها و پالایشگاه ها و بیمارستانها و غیره در زمان پهلویها ساخته شده و در زمان قاجارها نبوده.البته ضعفها یی هم بوده .تو اگر می خواهی غیر مغرض باشی هر دوی اینها راباید بگذاری .هم عکس این پیشرفتها را بگذار وهم عکس نقطه ضعفها را.منتها سنت انقلابیون چون تو و پیروانشان برای اینکه گندهایی که زده اند رو نشود و باا نهمه ادعایشان پاسخگو نباشند که چه خدمتی کرده اند فرار به جلو ولجن پراکنی است.تا رو نشود که اول انقلاب همدست دزدان بوده اند و با اینهمه ایرادی که به پهلوی می گیرند خودشان حتی یک کارخانه برای مملکت نساخته اند.

      حذف
  3. از تو مادر جنده تر ندیدم. خارتو گائیدم کثافت بسیجی‌. مثل سگ از کون آخوندا می‌خوری بد الکی‌ میگی‌ مرگ بر خامنه‌ای. ریدم به درجهٔ اون بابای کسّ کشت که زیر بنی صدر می‌خوابه. کثافت بسیجی‌

    پاسخحذف
  4. ننت‌ زیرمه آخو اوخ می‌کنه. سلام میرسونه

    پاسخحذف
  5. چرا وقتی بعضی ها استدلال کم می آورند، برآشفته شده و فحاشی می کنند. این که در زمان سلطنت شاه اختلاف طبقاتی و فقر اقشار وسیع مردم در حاشیه شهرها راه را برای به قئرت رسیدن حکومت فاشیستی آخوندها باز کرد، شکی نیست. با ادامه فقر و شکاف طبقاتی بار دیگر همین اقشار بر حاکمیت ارتجاعی به مبارزه بر خواهد خواست.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هم میهن گرامی درود بر شما
      .
      این یک نمونه از آزادی بیان « حتی برای مخالفین و دگراندیشان » است که انصار شاه الله ازش دم میزنند !
      .
      در حکونت ایده آل این آقایان ، هر گونه ساز مخالف ، ممنوع و با «متخلفین » بشدت برخورد خواهد شد !
      .
      شما ببینید ، تنها سلاح این انصار شاه الله ، یک کامپیوتر وی یک کی بورد است و این است طرز برخوردشان با یک دگراندیش ، حالا جای این کی بورد شما چماق بدین دستشون ، ارتش بذارید در اختیارشون ، ساواک رو بدید دستشون ، دقیقا مشخصه که در آنصورت چه دماری از ملت درمیارن !
      .
      بزرگان ایرانزمین از دیرباز فرموده اند :
      .
      سالی که نکوست از بهارش پیداست .... نوع حکومت از ایل و تبارش پیداست
      .
      سپاس برای نظرتون

      حذف
  6. کاربر فرناز

    می‌تونم بدونم با کدوم نفتکش و بندر گاه نفتی‌ زمان آقای مصدق قرار بود نفت فروش بره که شاهِ دزد جلوشو گرفت؟اگه برای بهم زدن بین طرفداران شاه و مصدق پول بگیر هستید که هیچ حرفی‌ ندارم، ولی‌ اگه از رو نفهمی و سادگی‌ و محض یچی گفت باشی‌ میگی‌ هم که اگه طرف داره مصدق هسی یا شاه فقط اگر این دو مرد بزرگ ایران دوست الان بودن هردو اول از همه تمام امثال شما که از رو نفهمی حرف می‌زنید رو نهی میکردن، ایران داره نابود می‌شه داره هر روز مثل برگه درخت جوانها جون میدان بد اون وقت انسانهای بی‌ عقل و نفهمی از هر دو جناح فقط آب به آسیاب آخوندا میریزن

    آزادی ایران فقط در دست اتحاد طرفداران واقعی آقای مصدق و محمد رضا پهلوی هست

    واسه یه برام شده به این موضوع فکر کنید(سخنم اصلا با برادران ۷ تومنی نیست، برادر شما مشغول باش)

    زنده بد ایران، زنده باد مصدق، زنده باد شاه فقید

    پاسخحذف
  7. عزیزم هنر پهلویها این بود که از مملکت بی در و پیکر با یه سری ملت توسری خور ،بنگی و چرسی ، کشور و ملت ساخت ... مملکتی که تو هر گوشه اش یه خان یا یه ملا بلند شده بود و ادعا حکومت رو میکرد یه پارچه شد ! شاه فقر را ریشه کن نکرد ولی درآمد سرانه مردم رو در سال 1357 با سال 1306 مقایسه کن ، حالا جایگاه ایران در اقتصاد جهان را در سال 1357 با سال 1392 مقایسه کن . در دوره ای از زمان شاه رشد اقتصادی ما برای یک دوره ده ساله " متوسط سالیانه 15%" بوده !
    ولی متاسفانه همون زمان هم آدمهای امثال تو نمی تونستند درک کنند رشد اقتصادی 15% یعنی چی ؟؟/ یا سرتون تو دامن عمو استالینتون بود ! یا داشتید کناری آغاتون نقشه میکشیدید که چیجوری مردم رو دوباره بنگی و جرسی خرافی کنید .

    پاسخحذف
  8. این عکسها را باید به اون سلطنت های پدر سوخته و بی ناموس مثل شهرام همایون اشغال نشون داد که جوری از اشغالهای پهلوی صحبت میکنه مثل اینکه چه گوهی بودند . جمهوری اسلامی حکومت کثافتی است ولی پهلوی ها هم گوه به تمام عیار بودند . در کل جمهوری اشغال اسلامی نسبت به پهلوی ها بهتر هستند .

    پاسخحذف
  9. بیچاره شاه این همه زحمت کشید اما...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دقیقا !
      شاه بیچاره اینهمه زحمت کشید و در نتیجه اونهمه زحمتهای شبانه روزی شاه است که آلان خانواده اش 35 ساله دارند در کشورهای خارجی میخورند و عشق دنیا رو میکنند !
      .
      اگه شاه اینهمه زحمت نکشیده بود و ثروت ملت ایران رو نریخته بود تو حسابهای شخصیش ، آلان بیچاره زن و بچش مگه میتونستند با حقوق بخور و نمیر پناهندگی زندگی کنند و یه پاشون فرانسه باشه و یه پاشون آمریکا و یه پایشون سوییس برای اسکی ! معلومه که نمیتونستند !
      .
      ولی این ملت نمک نشناس قدر شاه رو ندونستند که چقدر پولهاشون رو کشید بالا !
      .

      حذف
    2. ih hast mellate iran ya mordeh parast eine hossin ya mehdi goh jamkaran ya shah ya komeie..marg bar estebdade shai ,mazhabi,komonisti mojade...

      حذف
  10. عكسهاي جالبي و تكي بودند ضمن سپاس از شما خدمتتان عرض كنم كه هر چه براي سلطنت طلب عقب مونده بگيد بي فايده است چرا كه اين گروه مانند فداييان سيد علي نوكري در خونشون بوده و هست ولي بايد روشنگري كرد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سپاس از شما هم میهن گرامی
      .
      پاینده ایران

      حذف
    2. آقای سبز زور این هست آزادی بیان دگر اندیشان و مخالفان؟؟!!این حکومت ایده‌آل شما کسی‌ هم میتونه مشروطه طلب باشه بدون این که مورد فحاشی و زندان و سرکوب واقع بشه یا قراره مردم شعار بدن حزب فقط حزب‌الله رهبر فقط روح‌الله؟؟!!چرا این فحاشی‌ها و توهینهای همفکرانتون رو نمیبینید؟؟!!صرف نمیکنه آره؟

      حذف
    3. یه مثل قدیمی است که میگه : زنان خراب 2 تا پیرن دارن ، تا با کسی دعواشون میشه ، یکیش رو میکنن و میکنن تن طرف و داد میزنن : زنیکه فاحشه برو خودت رو جمع کن !
      حالا حکایت شماست !

      حذف
    4. خونه که اولین توهین رو همفکر خودت کرد ضمنا این مثالی که زدید هم بیشتر به کسی‌ شبیه که ۷روز هفته ۲۴ساعت شبانه روز در حال هیچی‌ گری و مظلوم نمایی و نالیدن و متهم کردن طرف مقابل به فحاشی و توهین هست

      همان جور که گفتم و پاک کردی شما بنی صدر طلب گرامی‌ که با پرچم سبزلله فعالیت میکنی‌ و اسم خودت رو هم سبز زور گذاشتی تحمل شنیدن انتقاد و اقرار به اشتباه رو نداری ولی‌ به قول معروف میلیمتری عملکرد و رفتار مخالف رو زیر ذره‌بین قرار میدی و با کوچکتر اشتباهی‌ دادار دودور راه میندازی!همان جور که گفتم شما عادت دارید نظر و عقیدتون رو در چشم و چال مردم فرو بکنید و به گفته خودتون براتون اهمیّتی نداره مردم چی‌ میگن یا عقیدشون چی‌ هست شما اینجا هستید که همه را از سر راه خود بردارید و یکه تاز میدان باشید!دیکتاتور هایی که ادعای مبارزه با دیکتاتور دیگری رو داره!متاسفم که(میدونم عقیده دیگران براتون اهمیّتی نداره) اینقدر کینه و نفرت در وجودتون هست که حتا قائل به متمایز و دسته بندی کردن مخالفین خود نیستید و همه را مانند جمهوری اسلامی با یک برچسب از دم تیغ میگذرونید و کوچکترین حقی‌ رو برای دگر اندیش قائل نمیشوید حتا حق آزادی بیان که اینهمه شعارش رو میدید و اگر هم گاها برای فرار از اتهام سانسور و خفه کردن دیگران اجازه اظهار نظر و عقیده رو به بازدید کنندگان میدید با تحریک دیگران فضا رو به سمتی‌ می‌برید تا بدین وسیله هم خود را از اتهام سانسور تبرئه کنید هم سلاحی برای کوبیدن و تخریب بیشتر طرف مقابل در دست داشته باشید که اگر غیر از این بود برای انجام کاری که ادعایش رو دارید(دلسوزی و شنیدن صدای هموطنان زیر شکنجه!!)منتی بر سر کسی‌ نمیگزشتید که ببینید من اجازه اظهار نظر رو دادم(هرچند کامنت انتقادی محترمانه من رو منتشر نکردید)منتها فلان و چنان مگر اینکه به بمانند اصلاح طلبان شما هم عقیده داشته باشید هموطن یعنی‌ طرفداران و حامیان یک حزب و گروه سیاسی خاص!!دقیقا همان عملی‌ که شاه سابق هم کرد و شما امروزه به خودتون اجازه میدهید که عملکرد اون رو نقد کنید و علاوه بر خودش کّل خانواده و ایل و تبارش رو مورد رحمت و لطف(فحش و توهین)خود قرار بدید!!بعضی‌ موقع با خودم فکر می‌کنم اگر شخص شما که حتا ۱خشت رو روی خشت نگذشتید و در آبادانی ایران هیچ سهمی ندارید اینگونه بخاطر تنها چند تا فحش(باد هوا) و انتقاد بر آشفته میشید و کینه به دلً می‌گیرید و دشمنی می‌کنید اگر جای شاه سابق بودید که علاوه بر سازندگی(حال بر حسب وظیفه یا احساس مسئولیت)و بدون در نظر گرفتن اون همه اتهام و تهمت(بحق و ناحق) و فحاشی مورد سؤ قصد هم قرار میگرفتید حالا بعد از ۳۵سال تاریخ چگونه در مورد شما قضاوت میکرد و تاریخ چگونه رقم میخورد و جمعیت ایران فردای پیروزی انقلاب چه تعداد بود!!کاش حداقل یه سر سوزن با خود صادق باشیم و اندیشه کنیم براستی آیا تکثر عقیده و آرا به نفع ماست یا یک پارچگی و پیروی از نسل پیش نسلی که در شعار بخاطر نبود آزادی عقیده انقلاب کرد ولی‌ در عمل پرچم دار یک حزب شد!

      حذف
  11. حالا كه چي؟ چارتا عكس گذاشتي كه چي رو توجيه كني؟ عكس شهرهاي سنتي شمال رو گذاشتي كه حالاشم همين جوريه و وسط خيابون گوسفند نشسته. خب اينا چي رو ثابت مي كنه؟ ديوثايي ك انقلاب كردند گفته بودند مي خواهند اين وضع را درست كنند. خرابتر كردند كه. عكس حالا رو بذار

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عکسهای تهران ، یعنی پایتخت ایران ، برای انصار شاه الله ، عکسهای شهرهاي سنتي شماله !
      .
      عکسهای حالا رو هم که بذارم ، بازم از نتایج حکومت استبدادی پهلوی است باضافه حکومت استبدادی آخوندی !
      .
      بقول بزرگان ایرانزمین :
      .
      سگ زرد برادر شغال است !
      .

      حذف
  12. آخه زن شما اسلامیون را خر مصری گایید زن جنده ها شاه به جز خدمات به این ملت کس کش عقب مانده چه کرد ؟ جز اینکه شما کس کشان مسلمان زن جنده سبز الهی همه جا دروغ بر علیه این مرد بزرگ گفتید ؟ زن جنده که غارت میلیاردی را نمیبینی , ایران از کل استخراج نفت تا آخر دوره پهلوی ١٣٧ میلیارد نفت فروخت ولی در جمهوری کس کشان مسلمان ١٤٠٠٠ میلیارد نفت فروخت ان پولها چه شد زن قحبه بی سواد , البته ببخشید فحش زیاد شد ولی با شما کس کشان اسلامی باید اینجور حرف زد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. .
      شاه به جز خدمات به این ملت کس کش عقب مانده چه کرد ؟
      .
      این کارها رو کرد :
      .
      http://666sabz.blogspot.be/2013/04/blog-post_4.html
      .
      https://www.youtube.com/watch?v=HRzLHa9-G6E
      .
      درضمن بزرگان ایرانزمین از دیرباز فرموده اند :
      .
      ماران و رطیل و خفاش .... به ز شاه اللهی های فحاش
      .

      حذف
    2. برو عمو تاره بابای دزد دیکتاتورش وقتی از ایران سوتش کردن 100 میلیون 80 سال قبل ونصف املاک مردمو بالا کشیده بود ازادیخواهان را کشته وامبول هوا زده بود برو تاریخ را بخان فحش نده ضلم از جانب هر کس باشد بد و مذ موم است مملکت را ازاد کن اباد نه عیب بهلویها و این دزدان عمل نکرذن به قانون ورای مردم است

      حذف
    3. تازه بابای قلدرش نصف املاک مردمو بالا کشید وقتی بردنش 100 میلسون دارایی داشت عیب دیکتاتوران وطرفداران استبداد عمل نکردن به قانون ورای مردم است مملکت را ازادکن اباد نه

      حذف
  13. هیچ دانی که چرا آخوند ، دزداست ؟ دست در جیب ، این ملت بردست ؟ // نصف شب در ، حجره بیدار شده ...ناگهان از همه ور ، کیر کلفتی خوردست // او نداند پدرش کیست و هم ، مادر خود نشناسد ..چونکه از بچگی ..در حجره بسر می برده ست // حجره فیضیه جاییست برای ، کون گشاد ...انگلان جمع و حرف .. حرف مفت است //کون گشادی بزرگ ، رهبر این جمع شود .. چونکه با طی سلسله مراتب کیر خوردست // شیخ جاکش و ملا بکش ..و فقیه کس کش ...شغلی است شریف در اسلام ، محمد گفتست // بیکاری و کون گشادی و فروش حرف مفت ،،،شعری هست قدیمی ،که بر سر هر فیضیه خفته ست

    پاسخحذف
  14. هیچ دانی که چرا آخوند ، دزداست ؟ دست در جیب ، این ملت بردست ؟ // نصف شب در ، حجره بیدار شده ...ناگهان از همه ور ، کیر کلفتی خوردست // او نداند پدرش کیست و هم ، مادر خود نشناسد ..چونکه از بچگی ..در حجره بسر می برده ست // حجره فیضیه جاییست برای ، کون گشاد ...انگلان جمع و حرف .. حرف مفت است //کون گشادی بزرگ ، رهبر این جمع شود .. چونکه با طی سلسله مراتب کیر خوردست // شیخ جاکش و ملا بکش ..و فقیه کس کش ...شغلی است شریف در اسلام ، محمد گفتست // بیکاری و کون گشادی و فروش حرف مفت ،،،شعری هست قدیمی ،که بر سر هر فیضیه خفته ست

    پاسخحذف
  15. این عکس ها که مال 40 سال پیشه
    دوست داشتی من عکس هایی برات میارم که بدتر از اینه و مال همین سال هاست.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مال 40 سال پیشه ؟!
      .
      ها ها ها ها .... وای وای وای وای مردم از خنده !
      .
      خدا این انصار شاه الله رو از ما نگیر !
      .

      حذف
  16. دوست داشتی من عکس هایی برات میارم که بدتر از اینه و مال همین سال هاست.
    .
    خوب بذارشون تو وبلاگت و آدرس وبلگت رو بده که ما هم بیاییم ببینیم !
    .
    درضمن لازم نیست که زیاد به خودت زحمت بدی ، رسانه های جمهوری ننگین اسلامی روزی صد تا از این عکسها و فیلمها رو منتشر میکنند !
    .
    فقط انصار شاه الله هستند که میگند در زمان شاه ، ایران گل و بلبل و سمبل بوده !
    .

    پاسخحذف
  17. دول من با تمام سرعت تو حلق تو با این وبلاگ تخمیت
    الله اصغر دودول من رهبر

    پاسخحذف
  18. .
    هر وقت دولت بزرگ شد ، بیا ادای مردها رو دربیار ! فغلا برو دندونات رو مسواک بزن و برو لالا کن شاید خواب بازگشت سلطنت پهلوی رو ببینی و بخور بخور های زمان شاه رو !

    پاسخحذف
  19. کیر تو دهان مادر جنده تو که این عکسارو می‌ذ‌اری اول عکس دورهٔ قاجار رو بذار و فلاکت ایران رو در اون زمان نشون بده بد این عکسرو بذار در ضمن شاه با پدرش ۵۰ سال حکومت کردن انتظار داشتی جادو کنن که از دورهٔ قاجار ایران یک دفعه بشه سوئیس. کیر تو کوسه خواهر مادرتون که معلومه آب خورتون کجاست از سر کیر همون آخوندای کسکش. درضمن زیر سکه ننته روشم آخونده کسکش.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تو را هم شد حجاب اسباب این ظن .... که خواندی مادرت را مادر من
      .
      ایرج میرزا

      حذف
  20. ادمین جان با سلام، آقا اول بگم فش نده و ندید من هیچ وریم. آقا شما کیو کلا قبول داری؟ کردی تو کنه پهلوی دارم نمیاری ؟ خدایی اگه جایی هس پول میدان که از پهلوی حرف زد مردونه جون هرکی‌ دوس داری امر بده من این ترم درس زیاد برداشتم کم ریالم

    پاسخحذف
  21. ناشناس جان ، نخست اینکه هم مرامهای شما دارن فحاشی میکنند و من به کسی فحش ندادم !
    دوم اینکه شما که کم ریالید ، یه کم پای منبر خاندان پهلوی سینه بزنید و شون راه بیاندازید ، شاید اونا دلشون به رحم اومد ( البته بعید میدونم ) که چیزی بهتون دادند !
    ولی اگر برای جیفه دنیوی و امرار معاش دنبال کار سیاسی هستید ، از من به شما نصیحت که زود بیخیال شید چون برای فعالیت سیاسی باید از جیب شریف مایه بذارید و هیچ درآمدی هم خواهید داشت !

    پاسخحذف
  22. جناب،
    من به سایت شما خیلی‌ علاقه دارم و شما را شخص فهیم و منطقی‌ می‌دانم. می‌خواستم از شما خواهش کنم که در ادامه روشنگری‌های خود از اعتیاد، فحشا، بیکاری، واردات گسترده بنجل‌های چینی‌، نقض حقوق بشر، و فساد نجومی در جمهوری اسلامی نیز مطالبی بنویسید. با سپاس.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هم میهن گرامی ، نظر لطفتونه
      اگر به مطالب گذشته من در همین وبلاگم تشریف ببرید یا ویدیو های مرا در سایت یوتوب نگاه کنید ، خواهید دید که من استبداد آخوندی و استبداد پهلوی را با یک چوب میزنم
      این مطالبی که فرمودید ، همگی در آرشیو وبلاگ و یوتوب من قرار داره
      .
      حساب یوتوب من خدمت شما
      .
      https://www.youtube.com/user/666x1
      .

      حذف
  23. درود بر دودمان پر افتخار پهلوی و ننگ همیشگی‌ بر اتحاد شوم کمونیست و اسلامی و مصدق پرست.

    پاسخحذف
  24. آقای محترم کار شما چند اشکال دارد:
    ۱-آن چه که شما بی‌ توجه اوضاع اسفناک کنونی ایران مینویسید و با توجه به جواب هایی که به هر کامنت میدهی‌ و این که تصور میکنی‌ هیچ کامنتی را نباید بی‌ جواب بگذری برای من روشن است که که شما باید بسیار جوان و احتمالا احساساتی‌ باشید. بنا بر این شما در زمان شاه یا اصلا به دنیا نیامده بودید یا بسیار خردسال بودید که چیزی از دوران به یاد داشته باشید. سنّ و سال شما هم بسیار کم که است بتوانی‌ ادعا کنی‌ آن چه که مینویسید بر اساس مطالعه و تحقیق باشد
    ۲-اشخاصی‌ چون عباس میلانی، هما کاتوزیان، جلال متینی و دیگران که کتاب نوشته‌اند اکنون در سنین ۶۰ یا ۷۰ هستند. یعنی‌ شما هنوز خیلی‌ راه درازی دارید تا بتوانید چیزی بگوییید و برای گفته خود مخاطب پیدا کنید.
    ۳-با توجه به سن جوان شما هر انسانی‌ با درجه هوش متوسط هم مشکوک میشود که این عکس‌های قدیمی را شما از کدام منبع تهیه می‌کنید.
    ۴-اگر هم میخواهی روشن گری کنی‌ این راهش نیست. چند عکس آنچنانی‌ معیار و محک قابل اطمینانی برای قضاوت یک رژیم نیست. از این صحنه‌ها در تمام کشور‌ها به وفور یافت میشود.
    ۵-اگر به آزادی عقیده معتقد هستید بگذارید کاربران خود با هم بحث کنند. اگر به سایت دیگران سرک بکشید می‌بینید که صاحب سایت معمولان در بحث‌ها شرکت نمیکند مگر آنکه تصور کند باید موضوعی را روشن کند.
    ۶-باز هم اگر به آزادی عقیده معتقد هستید این راهش نیست که فقط کامنت‌های مورد علاقه خود را منتشر می‌کنید و به آن‌ها جواب میدهید. این کار شما، با عرض معذرت، مانند خود ارضایی است.
    ۷-شما با تعصب بسیار خود را مخالف رژیم پهلوی وانمود می‌کنید و آن چه را که نمی‌‌پسندید به طور اتوماتیک "سلطنت طلب" می‌نامید. گویا از نظر شما مردم دنیا دو دسته اند: من و آن ها. یا به گفته دیگر چون من مخالف رژیم پهلوی هستم پس هر کسی‌ از من انتقاد کند باید "سلطنت طلب" باشد. این منطق شما مثل این است که هر کسی‌ از رئیس جمهور آمریکا انتقاد کرد باید از گروه طالبان باشد.
    شاد باشید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آقا جان حیف از شما نیست که با این کثافت منطقی‌ گفتگو میکنی‌. این کثافت‌ها مزد بگیر آخوند‌ها هستند و هدفشن این است که ایرانی‌‌ها را سرگرم اختلاف بین خود بکنند.

      حذف
    2. اون بالا که خودم نوشتم که !
      .
      هر کی هم میگه نه ، با اون پدر و پسر لجه ، پالونش کجه !
      .
      یعنی هر کسی با استبداد پهلوی مخالف باشه ، نوکر آخوندهاست !
      .
      اینم قابل توجه انصار شاه الله :
      .
      http://666sabz.blogspot.be/2011/12/blog-post_823.html

      .

      حذف
  25. هم میهن گرامی ،
    .
    - میبینید که من هم اجازه میدهم که بازدید کنندگان بطور « ناشناس » نظر بگذارند و هم همه توهین و فحاشی ها و نظرهای دیگر را درج میکنم ! پس خواهشن نفرمایید که هر نظری را که بنفعم باشد منتشر میکنم !
    .
    - درضمن پاسخ من به بعضی از نظرها صرفا بخاطر مسئولیت پذیری من و پاسخگو بودن من است ! وگرنه چه آسان خواهد بود که هر چیزی که دلم بخواهد بگویم و به هر کسی که دلم میخواهد تهمت بزنم و سپس به هیچکس هم جوابگو نباشم !
    .
    - درضمن همانظوری که میفرمایید از اینجور عکسها در همه کشورها یافت میشود ولی سلطنت طلبان در پی این هستند که با عکسهای کاملا گلچین شده از شهرهای بزرگ ایران در پیش از انقلاب ، اینطور وانمود کنند که در زمان شاه همه چیز خوب و خوش و گل و بلبل و سمبل بوده !
    .
    اینجور لینکهای من پاسخی است به سلطنت طلبان و برای روشن کردن نسل جوان !
    .
    سپاس برای نظرتان
    .
    پاینده ایران

    پاسخحذف
  26. پدرم ویرانه ای را از قاجارها تحویل گرفت و تمام سعی خود را در جهت آباد کردن ایران کرد و من نیز ادامه دهنده راه وی بودم اما گروهی فکر میکردند که باید در 24 ساعت همه جا گلستان شود! (محمدرضا شاه - پس از سقوط سلنطنتش)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خواهشن بفرمایید که در این 35 ساله ، شهبانو فرح و شاهزاده رضا و خانواده گرامی شان چگونه و با چه پولی روزگار میگذرانند و حقوق راننده و نوکر و کلفت و باغبون و محافظ و مسافرت و و و را میپردازند !
      .
      شما همین یک نکته رو برای ما روشن بفرمایید ، ما هم قبول میکنیم که شاه فقط و فقط به ایران میاندیشید و به ایران خدمت کرد !
      .

      حذف
  27. تو کثافت از آخور کدوم آخوند می‌خوری؟ برو گمشو بسیجی‌ خاک بر سر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من از این آخور میخوردم ولی حالا ریغ رحمت رو سر کشیده !
      .
      http://1.bp.blogspot.com/-A2nI35CYa_o/UDFKajJv-FI/AAAAAAAARBU/OgB8KXTTXt8/s1600/34efad3.jpg
      .
      شما از کدوم آخور نوشخوار میکنید که انقئدر هار شدید ؟!
      .

      حذف
  28. برادر ارزشی

    تو شلوارت نشاشی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بزرگان ایرانزمین از دیرباز فرموده اند :
      .
      ماران و رطیل و خفاش ... به ز شاه اللهی های فحاش
      .

      حذف
  29. آقای سبز زور بجز ماهیگیری و مظلوم نمایی و هوچی گری کار دیگه‌ای هم بلدی؟!آخه یعنی‌ چی‌ فایده به جون هم انداختن هموطنان و ایجاد درگیری و نفاق بین اندیشه‌های مختلف چیست؟!آخه این چه منطق و انصافی هست که تو داری که فقط عیب و ایراد و توهین طرف مقابل رو میبینی‌ ولی‌ توهین و فحاشی و بی‌ انصافی خودت و همفکرانت رو نمیبینی؟!این چه منطقی‌ هست که هر جا اسمی از حکومت گذشته به میان میاد تو و همفکرنت اولی‌ کسانی‌ هستید که اونجا با گذاشتن نظرات مربوط و نامربوط و کنایه و متلک و تیکه انداختن و کشیدن پای خانواده و ایل و تبر شاه حاضری می‌زنید و با شنیدن کوچکترین اعتراضی مشغول کپی‌ پست کردن یک سری کامنت تکراری و از پیش تعیین شده می‌کنید و در آخر هم بدون در نظر گرفتن کارهای خلاف و دور از ادب دوستانت خوشحال و راضی‌ از پیش قاضی بر می‌گردید و همهٔ حق رو ۱۰۰% برای خودتون قائل میشید؟؟!!چرا شما و یا دوستان سبز و اصلاح طلب شما(منظور اصلاح طلب بودن شما نیست) اختلاف عقیده و دیدگاه رو مذموم تلقی‌ می‌کنید و به آزادی عقیده باور ندارید تا جائی‌ که برای منصرف و یا عوض کردن عقاید دگر اندیشان دست به ساختن وبلاگ و حسابهای کاربری مختلف به نام دختر رضا پهلوی و همسر شاه سابق می‌زنید و به مانند جمهوری اسلامی به خودتون این حق رو میدید که برای از میدان بدر کردن دیگران وارد حریم خصوصی و خانواده دیگران بشوید؟؟!!اگر شما ناراحت میشید که دیگران وارد حریم خصوصی و خانواد‌گی شما بشن بالطبع به دیگران هم باید همین حق رو بدهید که با دیدن این گونه مسائل ناراحت بشن مگر اینکه اینجا هم به مانند مقوله توهین و فحاشی استاندارد دوگانه به شما اجازه دیدن اعمال دور از ادب دوستان خود را ندهد و به مانند بیدادگاه‌های انقلاب یک طرفه حق رو به خودتون بدید و یا مساله افشای هویت کاربران که در این مورد هم نیاز به تشریح دوباره نیست و همان گونه که دیروز در وبلاگ دوستتون ساکسون خدمت شما عرض کردم اگر به گذشته خود رجوع کنید جواب را خواهید یافت!در آخر خدمت شما عرض کنم با وجود اختلاف نظر و عقیده من و شما در انتخاب نوع نظام در فردای ایران آزاد بنده بر خلاف باور بعضی‌ از هموطنان شما را شخصی‌ میهن دوستی میدونم که دلً در گرو آزادی میهن دارید منتها در راه و مسیر دیگر و امیدوارم که همه ما روزی به جای برسیم که تحمل عقیده و دیدگاه دیگران رو داشته باشیم خیلی‌ راحت دیگران رو قضاوت نکنیم و در صدد دسته بندی و تضعیف و خودی و نخودی کردن مخالفین نباشیم که دودش در چشم خودمون خواهد رفت!

    پاسخحذف
  30. از این عکسها همه جا پیدا میشه من فقط همین رو میگم هر مدرسه درست حسابی تو شهر ما هر دانشگاه آبرومند هر سد بزرگ هر سینما هر ورزشگاه هر پارک هر بیمارستان و درمانگاهی که تو شهر ما همدان هست ساخته زمان شاهه! شما باقی شهرها رو هم ببینید اکثر امکانات عمومیش از همون دورانه چیزی هم اگر مربوط به دوران بعد انقلاب باشه زیربناش از زمان شاهه! مشکل شاه نبوده که ملت بی سواد هفت تا هفت تا بچه پس مینداختن هر خونه هم یه نون بیار بیشتر نداشت تازه خواستن جمعیت رو کنترل کنن که ملاها نذاشتن! پس این عوامفریبیهای مسخره رو تموم کنید برید از مردمی که اون دوره بودن درباه زمان شاه و زمان فعلی سوال کنید!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مهسا خانم ، بر تعارف کم کن و بر مبلغ افزا !
      .
      من خودم زمان شاه را خوب یادمه و این شما هستید که در زمان شاه نبودید وگرنه از در و دیوار و تونل و سنگفرش و نرده و اسفالت مثال نمیاوردید !
      .
      بفرمایید که در زمان شاه چند نفر به خاطر عقاید سیاسیشان دستگیر و زندانی و شکنجه و تیرباران شدند !
      .
      بفرمایید که جریان کودتای 28 امرداد چه بود !
      .
      بفرمایید که چرا اشرف پهلوی ، کریمپور شیرازی را زنده زنده آتش زد !
      .
      بفرمایید چرا شعبان بی مخ و نوچه هایش پس از اینکه دکتر فاطمی و خواهرش را دشنه آجین کردند ، راست راست محل را ترک کردند و برای اینکارشان هیچگاه دستگیر و محاکمه نشدند !
      .
      بفرمایید که در زمان شاه ، در چند حزب سیاسی و سندیکا گل گرفته شد !
      .
      بفرمایید چه کسی خود را کمر بسته امام رضا و شربت خورده از دست امام علی و نجات یافته بدست ابوالفظل میدانست !
      .
      بفرمایید که آلان که نزدیک به 40 سال از فرار شاه و خانواده اش میگذرد ، خانواده پهلوی از کجا امرار معاش میکنند !
      .
      اینها را بفرمایید وگرنه در و دیوار و اسفالت و تونل را هر کسی میتواند انجام بدهد ! بویژه از پول خود ملت !
      .

      حذف
  31. با این عکس ها چه چیزی را می خواهید ثابت کنید؟ می خواهید جنایات جمهوری اسلامی را لاپوشانی کنید؟ هیچ کس نگفت زمان شاه ایران بهشت بود . ولی شاه یک ایرانی واقعی و یک میهن پرست واقعی بود. هزار تا از این عکس ها بزارید ذره ای از عشق ایرانیان به اعلیحضرت کم نمیشود. وقتتان را بیخود تلف نکنید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هر کسی به اسب شاه گفت یابو ، مزدور جمهوری اسلامی است ؟؟؟!!!!

      حذف
    2. آقا بخدا میگن ...میگن بهشت بود...میگن همه یه پیکان داشتند ...همه مسافرت خارج میرفتند....شاید من در افغا نستان زندگی کردم و تصور کردم در ایران هستم...وگرنه هر کی رو که میدیدم ...گشنه و گرفتار بود...بچه های فقر تو جول کثیف آب شنا میکردند....میوه گندیده از اضافات میدان میوه سر سفره میبردند...گود عربها باران که میامد همه آب تهران به آن سرازیر میشد و مردم با سطل از آن آب خالی میکردند...کاخ گلستان بیست تا چهار راه بالاتر بود....این عکس ها رو میگذارند که مردم رو رو از توهم در بیارند

      حذف
    3. درود بر شما و سپاس برای توجه و نظرتان

      بّله ، انصار شاه الله گمان میکنند که همه ملت ایران پس از انقلاب به دنیا آمده اند و چیزی از زمان شاه به یاد ندارند و آسان میتوان با چند برنامه از تلویزیون « من و تو » سرشان شیره مالید و استبداد منقرض پهلوی را دوباره از زباله دان تاریخ ، بازیافت کرد !

      این هم چند نمونه دیگر از ایران زمان شاه :

      ------------------

      تفاوت جایگاه کودکان در زمان شاه و زمان حال !

      https://666sabz.blogspot.be/2015/11/blog-post_73.html

      ------------------

      جایگاه ویژه کودکان در زمان محمد رضا شاه !

      http://666sabz.blogspot.be/2015/06/blog-post_10.html

      ------------------

      قابل توجه کسانی که شناخت درستی از « دوران طلایی پهلوی » ندارند !

      http://666sabz.blogspot.be/2015/06/blog-post_22.html

      ------------------

      انتخابات آزاد به سبک سلطنت طلبان !

      https://666sabz.blogspot.be/2014/04/blog-post_19.html

      ------------------

      در حسرت دوران طلایی پهلوی و خمینی !

      https://666sabz.blogspot.be/2014/10/blog-post_2.html

      ------------------

      حذف