۱۳۹۲ دی ۲۱, شنبه

مخالفت من با انصار شاه الله از کجا شروع شد !

.
گمان نفرمایید که من از روز نخست با انصار شاه الله یا خود شاه و حکومتش ، مشکلی داشتم ! من در بسیاری از موارد از شاه و رضا شاه و حکومت پهلوی دفاع میکردم ولی هم خدماتشان را میگفتم و هم خیانتهایشان را !
.
هر بار که از خدمات رضا شاه سخن میگفتم ، به به و چه چه سلطنت طلبان بلند میشد ولی هر بار که به خیانتها و نقطه ضعفهای رضا شاه و پسرش میرسیدم ، انصار شاه الله مانند آپاچی ها به من یورش برده و شروع میکردند به توهین کردن و تهمت زدن و به جد و آبادم فحاشی کردن و برای توجیح استبداد پهلوی ، هرگونه تهمت و توهینی را به ملت بزرگ و شریف ایران ، روا میداشتند ، از جمله « ملت نمک نشناس » ، « ملت لیاقت نداشتند » ، « ملت شپش داشتند » ، « خاک ناسپاس » ، « ملت بی شعور بودند » ، « خلایق هرچه لایق » و و و یواش یواش به این مهم پی بردم که این جماعت اصلا مستحق ترحم و دفاع نیست !
.
ماشاالله خودشان خوب بلد هستند که با چماق کشی و قلدر بازی های گروهی و بوقتش با ننه من غریبم بازی  ،  صدای منتقدین را خفه سازند تا حرفشان را به کرسی بنشانند !
.
سیاست انصار شاه الله ، همچو دیگر متعصبان مذهبی/عقیدتی ، بر اصل « یا با منی یا بر منی ، پس چون بر منی خفت میکنم علنی » استوار است ، پس وقتی که تحمل کوچکترین انتقادی را نداشته و سریعا به فحاشی و ترور شخصیتی روی میاورند و چشم همگی را بر نوع حکومت پهلوی ها ، باز میکنند ، نباید انتظار داشته باشند که دگراندیشان و آزادیخواهان پای منبر رضا پهلوی سینه بزنند و برای بازگشت استبداد پهلوی جانفشانی فرمایند !

در حکومت استبدادی پهلوی اول و دوم ، هرگونه طنز و انتقاد و کاریکاتور درباره رضا شاه و محمد رضا شاه ممنوع بود و با « متخلفین » بشدت برخورد فیزیکی میشد و با رویه ایی که انصار شاه الله پیش گرفتند به خوبی مشخص است که در حکومت پهلوی سوم هم با منتقدین و دگراندیشان مماشات نخواهد شد ! 
 .
کسانی که تنها اسلحه شان یک صفحه حروف « کی بورد » است ، اینچنین به منتقدین خود حمله ور میشوند و از دادن رکیک ترین دشنامهای چاله میدانی به خودش و خانواده اش دریغ نمیکنند ، کاملا واضح است که اگر چماق و ارتش و پلیس و ساواک در دستشان باشد ، چه دماری از منتقدین و مخالفین خود در خواهند آورد !
.
 بزرگان ایرانزمین از دیرباز فرموده اند :

 سالی که نکوست از بهارش پیداست .... نوع حکومت از ایل و تبارش پیداست
.
.



.
.
نمونه هایی از پوسترها و فیلمهای من ، که همگی هم بر روی وبلاگم و هم در حساب یوتوبم موجود میباشند ولی هیچگاه انصار شاه الله به خودشان زحمت رفتن و دیدنشان را نمیدهند چون تهمت زدن ، توهین کردن و فحاشی ، بیشتر با شخصیتش شعبونیشان سازگاراست تا تحقیق و جستجو کردن ! 

.
.


امام علی ، مخترع نورافکن

فرستاده شده ، سه سال پیش




ننگ بر آخوند

فرستاده شده در حدود چهار سال پیش



مراسم یادبود شاهزاده علیرضا پهلوی در بروکسل
فرستاده شده سه سال پیش



ماجراهای امام بصورت کارتن
فرستاده شده سه سال پیش



این است سند جنایت رهبری
فرستاده شده چهار سال پیش




شاه و شیخ دو روی یک سکه
فرستاده شده دو سال پیش





 تابلویی برای ستار بهشتی - بروکسل
فرستاده شده یک سال پیش

.
برای بهتر دیدن عکسها ، رویشان کلیک بفرمایید

















اما بخوبی میدانم که صد تا از این فیلمها و عکسها هم که بعنوان مدرک بیاورم ، تا زمانی که در راستای بازیافت حکومت استبدادی پهلوی از زباله دان تاریخ نباشد ، پشیزی ارزش نداشته و انصار شاه الله همچنان من و دیگر منتقدین پهلوی را به خط امامی و اصلاح طلبی و مزدوری برای جمهوری ننگین اسلامی و و و متهم خواهند کرد !


در جای دیگر بزرگان ایرانزمین فرموده اند :

ماران و رطیل و خفاش .... به ز شاه اللهی های فحاش
.
.
.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر