۱۳۹۳ تیر ۱۷, سه‌شنبه

« بی غیرتی بنی صدر » از دید آخوندها !


محمد منتظری می­ گفت : یک روز با آقای هاشمی مهمان بنی­ صدر بودیم. وقت شام ، خانمی بدون حجاب شروع به چیدن میز غذا کرد و بعد هم در کنار ما نشست. بنی­ صدر گفت : « ایشان خانم بنده هستند ». پس از صرف غذا او را کنار کشیدم و گفتم : « خوب نیست خانم شما با این وضع جلوی آقای هاشمی که روحانی هستند ظاهر شوند ».


بنی ­صدر گفت : « من اصولا عادت ندارم به زنم بگویم که شما برو در اتاق دیگر بنشین و یا جدا از ما غذا بخور و یا مجبورش کنم که حجاب خاصی داشته باشد.»

 ( خاطرات علی جنتی، ص 115 )









۳ نظر:

  1. جدا از بحث عقیده و باور شخصی‌ افراد که امری شخصی‌ هست باور کردن گفته‌های این اشخاص در مورد بعضی‌ از مطلب مثل همین خاطره باور کردنش مشکل هست چون ۱.این آخوندها برای خراب کردن مخالفین خود و رسیدن به اهدافشون دروغ‌ که هیچ آدم هم میکشند حالا یکی‌ رو با دروغ‌ و سند سازی یکی‌ رو زندان و شکنجه و دیگری رو اعدام ۲.تا آنجا که من می‌دونم در طول این ۳۵سال از اول انقلاب تاکنون عکسی‌ از همسر بنی صدر منتشر نشده حتی همین حالا هم چند بار در گوگل جستجو کردم عکسی‌ یافت نشد ۳.با عقل جور در نمی‌آد آخه مگه می‌شه ۲نفر یکی‌ با عقیده مذهبی‌ شدید مثل بنی صدر با کسی‌ ازدواج کنه که نسبت به این قبیل مسائل پایبند نباشه؟! البته این نظر شخصی‌ من هست امیدوارم باعث ناراحتی‌ و پاک شدن کامنت نشه چون میبینم هیچ نظری وجود نداره!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چطور عکسی از همسر بنی صدر وجود ندارد. آخر عقل هم خوب چیزی است. مگر میشود در کشوری مثل فرانسه زندگی کرد, انهم به عنوان "اولین رییس جمهور" یک کشور, و بطور دائم هم با خبرنگاران فرانسوی و غربی مصاحبه داشت, آنگاه بتوان همسر را در کنج خانه پنهان کرد.
      به عنوان مثال بی بی سی مصاحبه ای با همسر بنی صدر کرده و عکس وی را آورده. خبر این مصاحبه توسط جام نیوز در مقاله "همسر بنی صدر در قاب دوربین" آورده شده است.

      "http://jamnews.ir/detail/news/208034"

      خود بی بی سی که اصلا در "آلبوم عکس: همه همسران سران", عکسهای موجود از همسران کلیه روسای جمهور ایران را آورده, که البته غیر از باهنر (که البته نخست وزیر بود) , خامنه ای و مهدوی کنی, عکس بقیه همسران روسای جمهوری اسلامی ایران موجود بود. من واقعا مانده ام که چطور بعضیها هنوز نفهمیده اند که تقدس مابی های رژیم تماما حقه بازی و دروغ است و این جماعت در جایی که منافعشان اقتضا کند, ابایی از پا گذاشتن بر روی "اسلام عزیز" شان نداشته و ندارند. این حقه بازیها و تظاهر ها تماما برای گرفتن حمایت از عقب مانده ترین بخش های اجتماع است که پایگاه توده ای آخوندهای مفتخور را تشکیل میدهند.
      این بخش های عقب مانده برایشان مهم است که عکس همسر رییس جمهورشان جایی چاپ نشده باشد, رییس جمهورشان در جایی با زن نامحرم دست نداده باشد, رییس جمهورشان بر سر میزی که شراب و شامپاین سرو میکنند, ننشسته باشند, غیره.

      "http://www.bbc.co.uk/persian/iran/2013/07/130709_nm_iran_first_lady_pic.shtml"

      حذف