۱۳۹۳ مرداد ۵, یکشنبه

تا پدر نوین بعدی که خواهد بودن !


اگر رضا شاه پدر ایران نوین است ، پس باید قبول کنیم که محمد پدر عربستان نوین ، چنگیز پدر مغولستان نوین ، استالین پدر روسیه نوین ، هیتلر پدر آلمان نوین ، مائو پدر چین نوین و خمینی و خامنه ایی هم پدران نوین ایران نوین هستند !

و واقعا ملتهای جهان ، یه مشت مردم نمک نشناس و نمکدان شکن هستند که قدر این همه پدر ایران و عربستان و مغولستان ووو نوین را نمیدانند !

و از آنجایی که این پدران زیاد هستند و هر چند وقت یکبار ، یکی از اینان بر اریکه قدرت تکیه میزند ، به دیکتاتور پرستان پیشنهاد میکنم که بجای « پدر ایران و عربستان و مغولستان ووو نوین » ، از خلاصه آن ، یعنی « پدر نوین » بهره ببرند !








بزرگان ایرانزمین از دیرباز فرموده اند :


بردم از هوش ، دیکتاتور پرست مفلوک .... تا جزای منِ آزاده چه خواهد بودن






۲ نظر:

  1. جالبه که این جماعت دیکتاتور پرست هنوز هم از طرف مردم حرف میزنند و از طرف مردم "چشممان کور" میگویند. یادشان رفته که اینجا دربار آریامهر نیست که اینطور بی محابا به مجیز گویی و پابوسی و کون لیسی افتاده اند و گاهی هم برای خالی نبودن عریضه, از طرف مردم بیانه های شدید وغلیظ در مدح و پابوسی دیکتاتور در میدهند.
    به این جماعت باید گفت که مردم, شما را در سال ٥٧ با تیپا از اریکه قدرت به داخل فاضلاب تاریخ پرتاب نمودند. پس شما نماینده مردم نیستید. از این به بعد هم برای خودشیرینی پیش دیکتاتور, از مردم مایه نگذارید.

    پاسخحذف
  2. پدر نوین هر که باشد, بابا شملی بیش نیست که قطعا جماعتی لوطی های لاشخور, مثل همین سلطنت چیها یا خط امامی های معلوم الحال (موسوم به اصلاح طلب), برای لفت و لیس بدنبالش خواهند بود. لفت و لیس چیهای قبلی هم بیاد دوران طلایی بابا شمل سابق خود و دوران طلایی اش, زوزه ها خواهند کشید.

    پاسخحذف