۱۳۹۹ آذر ۸, شنبه

مهرداد عارفانی « یاری » که تو زرد از آب درآمد !








به نوشته روزنامه « بلژیک آزاد »  : « مهرداد عارفانی مامور وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی است که از سال ۲۰۰۰ در بلژیک مستقر شده.

به گزارش همین روزنامه دادستان برای اسدالله اسدی دیپلمات ج.ا. ، زوج امیر سعدونی / نسیمه نعامی و مهرداد عارفانی به ترتیب بیست ، هجده و پانزده سال حبس درخواست کرده است ! »

در نخستین روزهای جنبش سبز با مهرداد عارفانی آشنا شدم ، به گفته خودش استاد اخراجی دانشگاه بود و  در بیشتر مجالس سخنرانی و گردهمایی های ضد حکومتی همراه کنشگران سیاسی / فرهنگی ساکن بلژیک شرکت فعال داشت و حتی طرح لغو پناهندگی کسانی که به ایران سفر میکنند را هم به مقامات مسئول در بلژیک داد !

چند سال پیش یکی از پزشکان ایرانی ساکن بلژیک با من تماس گرفت که میخواهد یک سایت اینترنتی در راستای شناساندن فرهنگ و تاریخ ایران به زبان فرانسوی راه اندازی کند و از من تقاضای همکاری کرد. چون آشنایی بخصوصی با آن شخص نداشتم مهرداد عارفانی را به ایشان معرفی کردم ولی پس از چند روز مهرداد با من تماس گرفت و گفت مایل نیست که با آن آقای پزشک همکاری کند و زمانی که علتش را جویا شدم گفت که آن آقا بجز اینکه به ایران رفت و آمد دارد ، در بعضی از مجالس سفارت جمهوری اسلامی هم شرکت میکند !  

و عجیبتر اینکه درست یکی دو هفته پیش از دستگیری او آقای « انور میرستاری » به من زنگ زد و گفت که مهرداد وضع اسفناکی دارد ، اقدام به خودکشی کرده ، چند روز در بیمارستان بستری بوده و به همین علت همسرش از او جدا شده و او با داشتن بیش از پنجاه سال سن در یک ساختمان نیمه ساز بنایی میکند. به مهرداد زنگ زدم و با من کمی درد دل کرد !

ببینید یک مامور وزارت ترور جمهوری اسلامی تا چه حد نقش یک فرد عادی و مخالف رژیم را خوب بازی کرده و همه شک و شبهه را از خود دور میکند !

با این حساب بدون اینکه وارد یک توهم جاسوس بینی بشویم باید بیشتر دقت و کمتر اعتماد کنیم ولی البته خاطرجمع باشیم که تا خطر جدی برای جمهوری ننگین اسلامی نداشته باشیم خطری ما را تهدید نخواهد کرد و برای چهارتا مقاله و سخنرانی دستگاه ترور رژیم بکار نخواهد افتاد !

 
برای آشنایی بیشتر با مهرداد عارفانی



.
در همین راستا :


عکسهایی از زنده یاد دکتر شاپور بختیار و قاتلان او
https://666sabz.blogspot.com/2020/11/blog-post_8.html

.
.
.

۶ نظر:

  1. اینخبر ناقصه! از چه چیزی چه نتیجه ای میخواهید بگیرید. شاید تحت فشار بوده که با نظام همکاری کنه و چون نمی خواسته تن به خودکشی داده

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بله بله این هم امکانش هست. مهرداد عارفانی را من میناسم و من از ایشان بدی ندیده بودم و همانطوری که شما میفرمایید شاید زیر فشار قرار گرفته تا تن به این کار داده ولی این مسئله باید در دادگاه و از سوی خود او و وکیل مدافعه اش مطرح شود.

      بدون شک قاضی مسئله در زیر فشار بودنش را در نظر گرفته و در حکم او تاثیر خواهد گذاشت.

      حذف
    2. چه آدم باشرفی! برای اینکه تن به خودکشی نده، حاضر به قربانی کردن ده ها انسان شده! و آنهم در جهت خواست رژیم.

      حذف
    3. بله شما درست میفرمایید ، هر کسی حاضر به چنین کاری نیست چنانکه خیلی ها برای رد کردن خواسته های رژیم اسلامی به زندان افتادند ولی تن به جنایت هم میهنان خود ندادند

      حذف
  2. مهرداد عارفانی بیگناهست .توطئه مجاهدین با حمایت صددرصد آمریکا ، همان مجاهدین تروریستی که درسال 67 بخاک ایران حمله کردند .همان خائنینی که به هیچکس رحم نمیکنند حتی خودیها واین برای زدودن گذشته تاریکشان است . تاریخ قضاوت میکند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. موضوع تنها مجاهدین نیستند ، دادگاه بلژیک مهرداد عارفانی و اسدی و زوج سعدونی/نعامی را محاکمه و مجرم شناخته ! و تا جایی که من میدانم دستگاه قضایی بلژیک از مجاهدین حرف شنوی ندارد !

      حذف