۱۳۹۳ اردیبهشت ۱۸, پنجشنبه

قشرق بازی انصار حزب الله در میدان فاطمی تهران !

.
.
جمعی از انصار حزب الله با تجمع در میدان فاطمی تهران و خیابان های اطراف ، به وضعیت چادر چاقچور در جامعه اعتراض کردند.

استاندار تهران اعلام کرد این تجمع بدون کسب مجوز و غیرقانونی برگزار شده است ولی چون از بالا هماهنگی های لازم صورت گرفته ، نمی توانیم جلوی این برادران و خواهران حزب اللهی را بگیریم اما پلیس و نیروهای انتظامی موظفند که در صورت نیاز ، از پخش ساندیس و کیک در بین این امت همیشه در فریاد ، کوتاهی نکنند. 

.
برای بهتر دیدن عکسها ، رویشان کلیک بفرمایید
.

 
 .


.
.



.
.


۴ نظر:

  1. تفسیر تو این بود اگر از دین و دیانت/لعنت به تو و،ذات و تو اسلام خرابت.

    پاسخحذف
  2. فاطی کماندوها و نجمه آر پی جی ها و خانومای چادر چاقچولی و ننه جلسه ای و خانوم رییسا و پنگوئن کلاغ سیا ها همگی با هم میگن : این سینه های مرمری * هدیه به بیت رهبری ... بسیجی های شپشوی بوگندوی ( بوی گند جوراب و چرک و عرق لای پا که خرس گریزلی رو سه سوته با مشکل تنفسی شدید راهی بیمارستان میکنه ! تو مساجد سراسر کشور !! ) عقب مونده ذهنی فلج مغزی طلسم شده از طریق جادوگر ها و مرتاضها و عفریته ها و پیر کفتار ها و نسناس های مدرسه حیضیه قم در حال کوفت و زهر مار کردن کیک و ساندیس نذری همگی با هم میگن : حسین حسین شعار ما * دودولمون افتخار ما ... بی حجاب حیا کن * بیا بغل من بخواب ... ! زنجانی غیرتت کو ؟ * نه هزار میلیارد اختلاست کو ؟! کجا بردیش دیوث ؟! کدوم بانک سوییس ؟! یالا اعتراف کن پدرسوخته بی شرف !

    پاسخحذف
  3. امیدوارم اسلام ناب محمدی به معنای واقعی کلمه در این کشور پیاده شود تا ما هم بتوانیم مثل دیگر برادران مسلمانمان در افغانستان و پاکستان در کشورمان طالبان داشته باشیم و یا مثل نیجریه بوکو حرام داشته باشیم تا جلوی حضور این این فاطی کماندوهای خود فروخته عامل اجنبی را که با حضورشان در خیابان باعث تحریک تخیل جنسی برادران مومن میشوند و بدینوسیله غسل را بر آنها واجب میگردانند بگیرد..... انشالله به امید آنروز بلند بگو آمین

    پاسخحذف
  4. اینها میکروبهای جامعه هستند وشفای جامعه قتل عام تام وتمام اینها .....

    پاسخحذف