۱۳۹۳ اردیبهشت ۱۷, چهارشنبه

پاسخی به برگه فیس بوکی « فقط اصفهانی ها لایک کنند » !

.
در صفحه فیس بوکی « فقط اصفهانی ها لایک کنند » ، جوری از اصفهان و اصفهانی ها تعریف میشود ، گویی اصفهان یک کشور جداگانه است و اصلا در ایران نیست ، که هیچ ، بلکه ایرانیان غیر اصفهانی این حق را هم ندارند که درباره اصفهان چیزی بگویند و حتی عکسهای این صفحه را بپسندند !

مدیران این صفحه ، همه گونه عکسی از اصفهان میگذارد و هر چرندیات و لودگی را پخش میکنند ولی هیچگاه در مورد اعتراضات مردم دلاور اصفهان چیزی نمی گویند و کوچکترین اشاره ایی هم نمیکنند !

برای مثال ، عکس از ایستگاه متروی سی و سه پل میگذارند و افتخار میکنند که دیوارهای ایستگاه را مانند سی و سه پل ساخته اند ولی کوچکترین اشاره ایی به این نمی کنند که ساخت آن ایستگاه و رد شدن خط مترو از نزدیکی سی و سه پل باعث تخریب پی این بنا شده و پل ترک برداشته !

روزی شش بار از زاویه های مختلف کوه صفه عکس میگذارند و زیر عکسها ، به به و چه چه راه میاندازند ولی هیچگاه از اعتراضات مردم غیور اصفهان به تخریب محیط زیست این شهر و استان ، حرفی به میان نمیاورند !

وقتی که این شعر بی وزن و بی قافیه را دیدم دیگر نتوانستم طاقت بیاورم و پاسخ این همه خودستایی را دادم که البته طبق معمول ، مدیران این صفحه از پخش یا دادن پاسخی ، شانه خالی کردند و باالجبار در اینجا پاسخ این هم میهنان را میدهم !



.
برای من ، اصفهانی های قابل ستایش این ها هستند !
.







درود بر دلیران و گردان این سرزمین !

ننگ بر کسانی که باعث نفاق و تفرقه بین ملت بزرگ و شریف ایران میشوند !



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر