۱۳۹۳ خرداد ۴, یکشنبه

دم « هپی » از زیر عبای روحانی درآمد !

.


  .
ظاهرا کارگردان جوانی که این روزها به خاطر تولید ویدئو کلیپ « هپی » در زندان است ، کسی نیست جز « ساسان سلیمانی » که سال گذشته همین روزها ، رنگ بنفش را به عنوان رنگ انتخاباتی حسن روحانی به او پیشنهاد کرده بود.

 ساسان سلیمانی متولد سال ۶۲ و فارغ‌ التحصیل رشته کارگردانی است.


 .
خوشبختانه من هیچگاه گول این « شادی ها و آزادی های یواشکی » را نخوردم و از همان ابتدا هم ، آنها را به چالش کشیدم !

سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍ـ.ش.

http://666sabz.blogspot.be/2014/05/blog-post_13.html

نگرشی متفاوت به برگه فیس بوکی « آزادی های یواشکی زنان در ایران » و اعتراضات اخیر انصار حزب الله بر علیه بد حجابی !

.

چهارشنبه31 اردیبهشت 1393 هـ. ش.

https://www.balatarin.com/permlink/2014/5/21/3575822

تلنگری به آزادی ها و شادی های یواشکی که تازگی ها مد شده


.
 .

۷ نظر:

  1. خوش به حالتان که گول ازادی های یواشکی را نخوردید، منم گول کسانی را که با این بد بینی حرکت عده ای را برای ازادی به جای تشویق، نهی می کنند و تهمت بدون مدرک می زنند، نمی خورم. واقعا دلیل این همه ضدیت با یک حرکت ساده ولی موثر چیه؟
    شما حق دارید انتقاد کنید ولی اخلاقی نیست کسانی که عرضه انجام همین کار را هم نداشتند، بیایید تهمت ناروا به بقیه بزنند.

    رقص هپی ربطی به فیسبوک ازادی های یواشکی هم نداشت، یک حرکت جدایی بود که توسط کاربران صفحه ازادی های یواشکی حمایت شد، بر خلاف شما ازادی خواهان در کنار نقد از کار هم حمایت می کنند. چیزی که ظاهرا به گوش شما نخورده.

    پاسخحذف
  2. .
    یک - « نهی می کنند و تهمت بدون مدرک می زنند »
    دو - « واقعا دلیل این همه ضدیت با یک حرکت ساده ولی موثر چیه؟ »
    سه - « ولی اخلاقی نیست کسانی که عرضه انجام همین کار را هم نداشتند، بیایید تهمت ناروا به بقیه بزنند »
    چهار - « رقص هپی ربطی به فیسبوک ازادی های یواشکی هم نداشت »
    پنج - « بر خلاف شما ازادی خواهان در کنار نقد از کار هم حمایت می کنند »
    شش - « چیزی که ظاهرا به گوش شما نخورده »
    .
    یک - نخست من هیچوقت نهی نکردم و تهمت هم نزدم ! نظر خودم را گفتم و علتش را هم توضیح دادم ! کافی است که مطالبم را بخوانید !
    .
    دو - حرکت ساده ولی موثر ؟! اثرش کجاست ؟! 35 ساله که ملت ایران دارند یواشکی در جشنها ، عروسی ها ، بالای کوه ، توی غار ، در دبی ، در ویلاهای شمال و و و عرق میخورند و میرقصند و حجاب از سر برمیدارند ! اثرش چه بوده ؟!
    .
    مخالفت من هم با این آزادی ها و شادی های یواشکی ، همان مخالفتی است که یک فرد معمولی با یک کلاهبردار دارد ! مطلب های پیشین مرا در این موارد بخوانید تا متوجه شوید !
    .
    سه - شما از کجا میدانید که من عرضه کاری را نداشته ام ؟؟؟ خوب است که در روی وبلاگ من هستید و فعالیت 4 ساله من درست زیر دست شماست ولی بجای کمی جستجو ، ترجیح میدهید که تهمت بزنید !
    .
    چهار - مگه من گفتم داشت ؟! ولی هر دوی این کارها ، یک هدف واحد رو دنبال میکردند که آنهم پریدن ملت در آغوش اصلاح طلبها بود !
    .
    پنج - بر خلاف من ، آزادیخواهان .... ؟! آها یعنی من آزادیخواه نیستم ؟! سپس به من هم میگویید که به دیگران تهمت ناروا میزنم ! آفرین بر شما !
    .
    درضمن دلیل نشد که کسی که آزادیخواه هست ، در دام جمهوری ننگین اسلامی بیافتد و هر چه میبیند را بدون تامل بپذیرد !
    .
    شش - شما که هم تهمت میزنید ، هم مغلطه میکنید و هم توهین میکنید و همه اینها بصورت ناشناس ! آفرین به شما !
    .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما ادعا کردید این حرکت وابسته به اصلاح طلبان یا جمهوری اسلامی هست، چنین ادعایی نیاز به مدرک دارد، توضیح لازمه ولی کافی نیست ادعای شما خیلی بزرگه، اینکه بگیم مسیح اصلاح طلبه یه چیزه، اینکه بگیم تمام زنانی که عکس و ویدیو گذاشتن اصلاح طلب هستند و کل این حرکت دام جمهوری اسلامی دیگه خیلی دور از ذهن هست.

      4 ساله دارید وبلاگ می نویسید، اثرش چه بوده؟! ازادی به دست اوردیم با وبلاگ نویسی شما؟ قصدم ناامید کردن شما نیست، ولی این همون منطق شماست وقتی می گویید صفحه فیسبوک ازادی یواشکی اثر ندارد، این بی انصافیه، اثر اون صفحه هر چی باشه از وبلاگ شما کمتر نیست.

      نگفتم شما ازادی خواه نیستی، گفتم "ظاهرا" شما از حرکت های دیگر ازادی خواهان پشتیبانی نمی کنید. تامل و شکاک بودن خوبه ولی شما انگار شک نداری، مطمئنی که این صفحه فیسبوکی دام جمهوری اسلامی ! اگه قرار باشه همه ازادی خواه ها بخاطر ایجاد چند سوال و شک در ذهنشون نتیجه بگیرند طرف مقابل کلاه بردار و طرفدار جمهوری اسلامی هست، پس چجوری با هم متحد بشوند؟
      اگه شما توهین یا تهمت یا مغلطه ای دیدید، معذرت می خواهم، از قصد نبوده، حداقل شما انتقاد منو منتشر کردید، بعضی وبلاگ های به اصطلاح ازادی خواه نظرات حاوی انتقاد رو هم منتشر نمی کنند.
      من طرف دار وبلاگ شمام و با اکثر پست هاتون موافقم، ولی در این مورد به نظرم زود قضاوت می کنید.

      حذف
    2. « شما ادعا کردید این حرکت وابسته به اصلاح طلبان یا جمهوری اسلامی هست، چنین ادعایی نیاز به مدرک دارد،»
      .
      ببین دیگه قرار نشد تهمت بزنی و حرف تو دهنم بذاری :-)
      .
      http://666sabz.blogspot.be/2014/05/blog-post_13.html
      .
      سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش.
      .
      برای همین ، من این برگه فیس بوکی را بی ارتباط با حرکات اخیر انصار حزب الله نمیبینم و گمان می کنم که این دو حرکت ، یک بازی سیاسی دیگر جمهوری ننگین اسلامی است. حالا پشت پرده چه خبر است و هدف چیست ، باید اندکی صبر کرد تا مشخص شود.
      .
      ولی بنظر میرسد که هدف این است که از بغض اصولگرایان ، ملت بپرند در بغل اصلاح طلبها !
      .
      البته امیدوارم که اشتباه کنم و هیچ کاسه ایی ، زیر نیم کاسه نباشد !
      .

      حذف
    3. "شما ادعا کردید این حرکت وابسته به اصلاح طلبان یا جمهوری اسلامی هست، چنین ادعایی نیاز به مدرک دارد، توضیح لازمه ولی کافی نیست ادعای شما خیلی بزرگه،"

      چنین چیزی خیلی هم عجیب نیست کار اصلاح طلبان ولایی باشه. تصمیم گرفتند یک بادبادک دیگر هوا کرده و دستک و دنبک دیگری علم نمایند تا مثلا نشان بدهند که جمهوری اسلامی آنقدرها هم که میگویند بسته و اختناق زده نیست و مردم میتوانند در ان شادی کنند. با این مانور, هم رژیم آخوندی را از زیر ضرب افکار عمومی غرب درمیآورند و هم بعدا میتوانند از برگ برنده حمایت افکار عمومی غرب چماقی بسازند که از ان برای گرفتن امتیاز از باند قدر حاکم بهره برداری کنند.

      حذف
  3. .
    Unknownدوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش.، ساعت ۲۰:۰۰:۰۰ (GMT+۲)
    .
    مطلب پیشین را خودم نوشتم ولی اشتباهی از یک حساب دیگرم فرستاده شد بخاطر همین نام من بالایش نیست !
    .

    پاسخحذف
  4. " آزادی یواشکی" درست مثل "تظاهرات سکوت" یکی از لاطائلات من درآوردی اصلاح طلبان ولایی است تا وسط بازی خود را توجیه کنند.

    پاسخحذف