۱۳۹۳ اردیبهشت ۳۰, سه‌شنبه

یک پرسش فقهی برام پیش اومده !

.
یک پرسش فقهی برام پیش اومده که امیدوارم یکی از این طلبه ها یا سایبری ها یا بسیجی های ذوب شده در ولایت که در اصل برای ترویج اسلام به سایتهای مجازی گسیخته شده اند ولی بجای لینک کردن احکام دینی ، مشغول فرستادن عکسهای لختی خوانندگان و هنرپیشگان هستند ، پاسخ منو بدن !

پرسش من اینه که خدا آدم و حوا رو آفرید و گفت هر چی دلتون میخاد بخورید و بیاشامید ولی اصراف نکنید و بویژه به درخت سیب دست نزنید ولی شیطون از غفلت جنتی* استفاده کرد و بصورت مار وارد بهشت شد و حوا رو گول زد و حوا و آدم از اون سیب نکبتی خوردند و خدا هم غضب کرد و این دو الدنگ رو انداخت رو کره زمین !

خوب تا اینجاش قبول ولی پرسشی که برای من پیش اومده اینه که ، خوب خدا ، آدم و حوا رو انداخت رو کره زمین ، پس اینهمه شیر و پلنگ و گوریل و پنگوئن و گاو و گوسفند ووو از کجا پیدا شدند ؟!

اگه قرار بر این بود که آدم و حوا تو بهشت زندگی کنند ، پس این همه جونور رو کره زمین چیکار میکردن ؟!








۲ نظر:

  1. من متخصص فقه نیستم و دین را از هر نوعش خرافی میدونم. منتهی از سوال شما اینطور برداشت میکنم که گویا جنابعالی تصور میکنید که حیوانات اصلا به خاطر انسان و از صدقه سر انسان است که روی زمین وجود دارند و حتی به ذهنتان هم نمیرسد که ممکن است این حیوان خودش داران حق و حقوقی باشد. تصور میکنید که حیوانات برای این روی زمین وجود دارد که یا ما را سرگرم کنند, یا شکممان را سیر کنند یا بدنمان را از سرما و گرما و آفتاب و برف بپوشانند. این طرز فکر به نظر من بسیار خودخواهانه است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. .
      خوب معلومه که شما نه شناختی از من و طرز فکر من دارید و نه از این متن من چیزی دستگیرتان شده است !
      .
      ولی بهتر است پیش از داوری ، بویژه وقتی روی وبلاگ کسی هستید ، یک زحمتی به خود داده و دست کم چند تا از مطالب گذشته او را نگاه کنید تا با طرز فکر آن شخص کمی آشنا شوید !
      .
      حالا من کار شما را آسانتر میکنم :
      .
      عکسی کمیاب از یک قلاده آدم وحشی !
      http://666sabz.blogspot.be/2014/01/blog-post_6407.html
      .
      شعور و انسانیت پلنگ از آدمی بیشتر است !
      http://666sabz.blogspot.be/2014/01/blog-post_28.html
      .
      استاد اوسعی ، استاد در رذالت و شقاوت !
      http://666sabz.blogspot.be/2013/04/blog-post_16.html
      .
      انصاف بده کدام خونخوارتریم ؟!
      http://666sabz.blogspot.be/2012/11/blog-post_2.html
      .


      حذف