۱۳۹۱ خرداد ۲۲, دوشنبه

استفاده از دستگاههای حکومتی برای خریدن سگ همایونی


از : دفتر اشرف پهلوي
به : سفارت ايران در پاريس
تاريخ : 30/3/1327
شماره : 961
 
سفارت كبراي شاهنشاهي ايران در پاريس، آقاي دكتر فروهر؛ بر حسب فرموده والاحضرت شاهدخت اشرف پهلوي ابلاغ مي‌نمايد دستور بفرماييد يك سگ كانيش caniche از نوع قصير Nain از مغازه سگ‌ فروشي واقع در خيابان شانزه‌ ليزه يا هر نقطه ديگري كه سراغ داشته باشند ابتياع نموده و با بهترين و اولين وسيله به تهران ارسال دارند چون اين سگ‌ها سه قسم Royal، Moyen،Nain هستند مخصوصاً اين سگ بايد از نوع Nain رنگ آن حتي‌الامكان خاكستري و الا سياه باشد سن ‌آن بيش از دو ماه نباشد دقت نمايند كه كوچك‌ ترين و قشنگ‌ ترين آن انتخاب شود موهاي آن مجعد و پيچيده باشد در صورتي كه از اين نوع يعني Nain وجود نداشته باشد نوع ديگري مثلاً كانيش متوسط Moyen مورد احتياج نمي‌باشد.

ضمناً اگر آقاي دكتر صفوي كه عازم تهران خواهند شد زودتر از وسيله مطمئن ديگري حركت نمايند به وسيله ايشان ارسال دارند.

بديهي است كوشش خواهند نمود كه از هر محل كه ممكن باشد سگ مورد احتياج را با مشخصات بالا خريداري نمايند. بهاء آن را نيز معلوم و مرقوم دارند كه تأديه گردد.

رئيس دفتر والاحضرت اشرف 
ايزدي [ امضاء ]



نمونه هایی از همان نژاد سگ





اشرف و سگهای دلبندش




اونموقع برای سگان همایونی خرج میکردن و آلان برای سگان ولایت وقیح


۱۳ نظر:

  1. abb ra majani mekonim, barghra majani mekonim, gaz ra majani mekonim,otobus ra majani mekonim . mardom ra majani mekonim

    پاسخحذف
  2. انتشارچنین اسنادی فقط کار سگهای وزارت اطلاعات رژیم اسلامیست دورود بر خاندان پهلوی...

    پاسخحذف
  3. مادر تو صیغه کدام آخوند بوده که تو مثل زن‌های هرجایی دنبال مشتری میگردی؟ خاک بر سرت در ضمن.

    پاسخحذف
  4. یک پشم سّگ اشرف می‌ارزد به هزار آخوند که توی کثافت از آن‌ها دستور میگیری.

    پاسخحذف
  5. می‌خوری یا می‌بری؟شیشه خالی‌ آوردی؟

    پاسخحذف
  6. آیا این اسناد و مدارک را در خیابان میفروشند که به دست شما رسیده است؟ آیا غیر از وابستگان به رژیم دیگر چه کسانی‌ به چنین مدارکی دسترسی دارند؟ عوامل نفوذی مجاهدین؟ پیام شما رسا تر خواهد بود اگر در کار شما کمی‌ شفافیت باشد. نکته دیگر اینکه این گونه افشا گری‌ها در برابر فساد نجومی رژیم آخوندی مانند قطره‌ای در اقیانوس است و جذابیتی ندارد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. .
      بیچاره انصار شاه االله که بجز فحاشی و تهمت زنی ؛ منطق و استدلال دیگری برای ماله کشیدن استبداد پهلوی ندارند
      .
      نظرهای همپالاکیهات رو بخون ؛ از دم فحش و ناسزاست !
      .
      درضمن اگه چشات رو باز کنی ، سرچشمه رو نوشتم و فقط با یک کلیک روش ، تو هم دسترسی پیدا میکنی به این اسناد و مدارک ولی همونجوری که قبلا هم گفته بودم ، توهین و تهمت و فحاشی بیشتر با خلق و خوی انصار شاه الله جوره تا با کمی تامل و پژوهش و جستجو !
      .
      شعبون ، چماقو وردار و بدو !

      حذف
  7. تو که رد آخوندها نرفتی ؟!تو که مملکت را به اینجا نرسوندی؟!نگو نرفتم که انوقت من به مادر آدم دروغگو فحش بد می دم و تو احتمالا مغبون می شی!گفتم آدم دروغگو,پس توهین هم نکردم.در ضمن خوشم می یاد یکنفر تو را تایید نکرده و همه علیه ات نوشته اند و تو که همه را انصار شاه الله می بینی (البته خودت هم انصار سبز الله هستی)صدای هیچ مخالفی رابر نمی تابی و فکر نمی کنی چرا حتی یکنفر مرا تایید نکرد؟!قربان تو آزادی خواه روشنفکر که یک نفر تاییدت نمی کند!حداقل به چند تا از دوستان می گفتی در وبلاگت کمی قربان صدقه ات بروند تا اینهمه تنها نباشی!اگر خیلی ادعا داری تنها جوابش شرکت در یک انتخابات آزاد است و انشالله اگر روزی در مملکت ما برقرار شد انوقت می فهمی چقدر محبوبیت داری و چقدر پهلوی.البته همین وبلاگت نشانه کوچکی از محبوبیت تو! و منفور بودن پهلوی است!!!ببین چقدر برایت دست زدند!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بیچاره شاهزاده رضا پهلوی که همه طرفداراش انقدر شجاع و بی باک تشریف دارند که حتی جرات ندارند که نام حقیقیشون رو بنویسند !
      .
      حالا مهم نیست ، شما به سلطنت طلبها و انصار شاه الله بگویید که اگه وافعا به دموکراسی و آزادی بیان اعتقاد دارند ، وبلاگهاشون رو باز بذارند تا « غیر خودی ها » هم بتونند نظرهاشون رو بنویسند ! اونوقت خواهیم دید که سلطنت چقدر در ایران هوادار داره !
      .
      درضمن اینهم قابل توجه شما :
      .
      http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=TxbwDUSs7gE#t=0s
      .

      حذف
  8. تو هم برو برای جوان مملکت با تصدیق کلاس ششم ابتدایی کار جور کن و براش خونه و زندگی درست کن .انوقت بیا سگ هم بخر.ما حرفی نداریم.تو که عرضه اینکار را نداری از همون سگ پهلوی کمتری!تو که خودت رد آخوندها رفتی و ما را بدبخت کردی !یادت هست دیگه!راستی تو دربار خاندان سلطنتی انگلیس هم از این سگها هست به اونها ایراد نمی گیری؟!بهر حال دستپخت همون ها هستی!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. والا حاج محمد رضا شاه که بیشتر تو کاخ سلطنتی انگلستان ولو بود که !
      .
      اینم سخنان خود حاج محمد رضا شاه که اعتراف میکنه که با جاسوسان انگلیسی و آمریکایی در تماس بوده !
      .
      حالا برو بشین تو تشت آب یخ !
      .
      http://666sabz.blogspot.be/2013/08/blog-post_20.html

      حذف