۱۳۹۴ اسفند ۴, سه‌شنبه

تلاش ساندیس خوران ولایت برای سانسور و حذف ویدیوهای مخالف از یوتوب !


هم میهنان گرامی ، هوشیار باشید

بامداد امروز ، یک گزارش از یوتوب دریافت کردم که شخصی به نام « G1NMENA » از یکی از ویدیوهایم که درباره وعده و وعیدهای خمینی در فرانسه بود ، شکایت کرده که مشکل حق مولف دارد.

من به گمان اینکه آهنگی که در آخر این ویدیو گذاشته بودم ، این مشکل را بوجود آورده ، ویدیوی مورد نظر را پاک کردم تا مشکل برطرف شود.

ولی آلان دوباره گزارش دیگری از یوتوب دریافت کردم که همان شخص « G1NMENA »  یکی دیگر از ویدیوهای من را گزارش کرده که حق مولف را رعایت نکرده است !

ویدیوی مربوطه را نگاه کرده و نقضی درش ندیدم ، برای همین ، نام این شخص را در گوگل جستجو کردم و به نتایج جالبی دست یافتم !

این شخص در برگه ایی بر روی اینترنت خواهان فرستادن گزارش های دروغین برای یوتوب شده و با کمال وقاحت میگوید که چون یوتوب نمیتواند درستی گزارش ها را بررسی کند ، پس تا میتوانید گزارش های دروغین بفرستید !

هم میهنان گرامی ،

اگر یوتوب ، از سوی همین شخص یا اشخاص دیگری برای شما هم گزارش فرستاد که حق مولف را رعایت نکرده اید ، در پاسخ به یوتوب بگویید که این شخص یک شیاد است و قصد سانسور ویدیوهای مخالفین جمهوری اسلامی را دارد تا بلکه یوتوب پی به رذالت این افراد ببرد.


و با کمی گشت و گذار بیشتر به این نتیجه رسیدم که دم آقای « G1NMENA » به دم « پرشین هاب » و « حامد تی وی » وصل است !








۶ نظر:

  1. https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Ftelegram.me%2Fjoinchat%2FBs_mbgcvuzgZGUR8s5utNA&h=WAQHKufKF

    دوست عزيز عضو اين گروه بشو لطفا چون به كمكتون احتياج داريم

    و يا پيج فيسبوكى براى همين مشكل
    شما تنهارنيستيد مارهم ضربه خورديم

    https://www.facebook.com/Iranian-Uploader-180351212337281/?ref=settings

    پاسخحذف
  2. من هم همین مشکل رو دارم...این دیگه آخر نامردی این کار رو کردن و یوتیوب هم هیچ توجهی نمیکنه

    پاسخحذف
  3. با سلام و درود من هم چندین مورد از این شخص که یک نت ورک جعلی درست کرده و دارد برای جمهوری اسلامی در فضایی مجازی سانسور میکند

    پاسخحذف
  4. دوستان ای از طرف جمهوری اسلامی نمیتونه باشه. چون بیشتر از شما فیلم ها و سریال های ایرانی تهیه شده در ایران رو هدف قرار داده و هیچی براش مهم نیست به جز پول. در فیسبوک بالا (ایرانیان اپلودر) حتما عضو بشید تا همه چیز مشخص بشه. اونجا کانال تلگرام ما هم هست تا با دیگر کسانی که مثل شما این مشکل رو دارند متحد شویم و یه درس حسابی بهش بدیم. مرسی

    پاسخحذف
  5. آقای محترم منم به پرشین هاپ و حامد تی وی تهمت زدم. از اونا مطمن نیستم و بعید میدونم چون اونا هم این مشکل رو داشتن با این شخص. تو اون لینک حامد تی وی در حقیقت شکایت نامه نوشته علیه این جی وان. برو قشنگ بخون. همه میگن ایران سریال هست که چند تا کانال با این اسم دارهو تو فیسبوک بالا بچه ها پیجش رو گذاشتن.
    تو فیسبوک ایرانیان آپلودر Iranian-Uploader

    پاسخحذف
  6. Drood Doste Aziz, man chand vaght ba yek compony copyright claim be moshkel khordam be esme (CollabDRM) ke roye aksare film haye Irani dare besorat random besorat fake hagh copyright mifreste baraye YouTube. chetori mishe joloshe gereft

    پاسخحذف