۱۳۹۵ فروردین ۵, پنجشنبه

مژدگانی ده میلیون تومانی برای یک سگ !


نگه داری از سگ و دوست داشتنش ، یک انتخاب و سلیقه شخصی است و صد البته مانعی هم ندارد ولی در کشوری مانند ایران که یک سوم مردمش به نان شبشان محتاج هستند و میدانیم که تا کسی با سران حکومتی در زد و بند نباشد نمیتواند پول پارو کند ، مژدگانی ده میلیون تومانی برای یک سگ ، نمونه بارز تازه به دوران رسیدگی و نوعی دهن کجی است به ملت زیر ستم ایران !





اگر دستم رسد بر چرخ گردون .... از او پرسم که این چین است و آن چون
یکی را میدهی صد گونه نعمت .... یکی را قرص جو آلوده در خون 







۴ نظر:

  1. من یک شخص زیر خط فقرم و از ظلم این حکومت متنفرم
    اما با نظر شما هم موافق نیستم . داشتن پول یا سگ نشانه تازه به دوران رسیدن نیست .
    نمیشه داعیه آزادیخواهی سر داد اما به یک قشر جامعه به هر دلیلی تاخت

    پاسخحذف
  2. (( نمیشه داعیه آزادیخواهی سر داد اما به یک قشر جامعه به هر دلیلی تاخت ))

    یعنی کسی حق نداره که به پولهای دزدی شده توسط رفسنجانی و مجتبی خامنه ایی و بابک زنجانی و شهرام جزایری و ووو خاندان پهلوی کاری داشته باشه ؟؟؟؟!!!!!

    معنی آزادیخواهی را هم فهمیدیم !!!

    پاسخحذف
  3. برای بیشتر ایرانیان سگ٬ یه حیوان نجسی است که تنها سزاوار لگد زدن است و برای شمار اندکی٬ حکم بهترین دوست و یکی از اعضای خانواده را دارد که البته درک این برای بیشتر ایرانیان دشوار است.
    دهن کجی به ملت زیر ستم ایران و اون مردمی که به نان شبشان نیازمند هستند٬ (از دزدیها بگذریم) هزینه های میلیاردی است که دولت صرف طلاکاری گور عربستانی هایی که هزار سال پیش مرده اند می کند و مردم هم از قرار ناراضی نیستند که مدام می روند و این طلاها را می بوسند و خودشون رو برای کسب حاجت به آنها می مالند...

    پاسخحذف
  4. (( دهن کجی به ملت زیر ستم ایران و اون مردمی که به نان شبشان نیازمند هستند٬ (از دزدیها بگذریم) هزینه های میلیاردی است که دولت صرف طلاکاری گور عربستانی هایی که هزار سال پیش مرده اند می کند و مردم هم از قرار ناراضی نیستند که مدام می روند و این طلاها را می بوسند و خودشون رو برای کسب حاجت به آنها می مالند... ))



    یعنی شهرام جزایری که با لامبورگینی توی خیابان گاز میده و بابک زنجانی که با جت شخصی میره جزایر کاراییب برای حموم آفتاب گرفتن ، دهن کجی به ملت ایران نیست ؟؟؟!!!!!!!!

    پاسخحذف