۱۳۹۴ شهریور ۹, دوشنبه

بیاد شعله ایی که در آتش سوخت ...





درصورت پاک نکردن امضای من و بیان سرچشمه ( 666 سبز )
بهره بردن از عکسها و مطلب های این وبلاگ آزاد میباشد
.

..
.

پاسخی که به یکی از خوانندگان وبلاگم ، درباره ( حق مولف ) داده بودم :
.
666 پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش.، ساعت ۸:۳۲:۰۰ (GMT+۲)
.
هم میهن گرامی
.
نظر شما کاملا درسته ، منم عکس رو از جایی کش رفتم ولی منظورم خود این عکس نیست برای اینکه این عکس رو هر کس دیگه ایی میتونه روی اینترنت پیدا کنه.
.
منظورم نوشته بالای عکسه ، یا توضیحات توی عکس که یک سری از اشخاص خیلی با مرام ، عکس رو با توضیحات و نظرهای منو برمیدارند و فقط 666 اش رو پاک میکنند و جای دیگه استفاده میکنند.
.
اگه دقت بفرمایید ، عکسهایی رو که من درش دخل و تصرفی نکردم ، هیچگاه امضا هم نکردم و من تنها برای دستکاری هایی که توی عکس کردم ، امضا میکنم. وگرنه خود عکس که مال من نیست که بخام امضاش کنم.
.
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش.
بنای یادبود « گلدن اسپرم » !



درضمن اگر عکسی نام یا امضا داشته باشد ، هیچگاه نام و امضای مولف را پاک نکرده ام !
.
.
.

پاسخ آن خواننده گرامی به من :


از توضیحاتت قانع شدم. ببخشید که به نوشته های روی عکس ها دقت نکرده بودم. به هرحال هستند کسانی که از این کارها می کنند . یعنی مهر خودشان را روی آثار جرمشان می زنند. 

مثل همین آقای شاهزاده پهلوی. به گمانم همین لقب شاهزاده به دنبال نام کشیدن ، یعنی همان زدن مهر خود روی مال دزدی.


.
.
خواهش میکنم هم میهن گرامی ، از این سوتفاهم ها پیش میاد.
.
حالا من یک مثال هم بزنم خدمتتون :
.
اگه یه معماری مثلا یک ساختمان 2 طبقه درست کرده باشه ، به طبع امضا و نام و نشانی اش پای نقشه ساختمان خواهد بود.
.
سپس یک معمار دیگه میاد و یک طبقه دیگه روی اون ساختمون درست میکنه ، ایشون هم نام و نشانی اش رو میذاره روی همون نقشه اولی !
.
حالا اگه این ساختمون دوام نیاره و ساختمون هوری بریزه پایین ، از لحاظ قانونی ، نخستین معمار بیگناهه ، میرن یقه معمار دومی رو میگیرن !
.
حالا اگه باز یه معمار دیگه اومده بود و یه طبقه دیگه روی اون ساختمون 3 طبقه ساخته بود و سپس اون ساختمون خراب شده بود ، از لحاظ قانونی ، معمارهای اولی و دومی بی تقصیر بودند و معمار سومی مقصر شناخته میشد.
.
حالا در معیار کوچکتر ، امضای منهم پای عکس یکی دیگه ، روی همین اصل است و فقط برای گردن گرفتن « نظر شخصی ام » میباشد.
.
شاد و خرم باشید
.

.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر