۱۳۹۳ خرداد ۱۳, سه‌شنبه

کاریکاتور خشمگین شدن یک سلطنت طلب از شاهین نجفی و محسن نامجو

.

برای بهتر دیدن کاریکاتور ، یکی بزنید تو سر طرف


.
درود بر شاهین نجفی و محسن نامجو که حسابهایشان را از استبداد آخوندی و استبداد پهلوی جدا کردند.


.
.
در همین راستا : 
.

شاهین نجفی ، چوب دو سر طلا !
http://666sabz.blogspot.be/2014/02/blog-post_5.html

.
.

۹ نظر:

  1. جالب اینه که جماعتی به "تریاکی" بودن نامجو ایراد میگیرند, صرفنظراز اینکه ایشان واقعا تریاکی است یا خیر, که خودشان از ٣٥ سال پیش تاکنون بارها و بارها در پای منقل تریاک و افیون رضا را به ایران آوردند و تاج شاهی بر سرش گذاشتند. بگذریم از اینکه خواهر دوقلوی شاه از دست رفته شان خود در قاچاق مواد مخدر به ایران دست داشت و روزنامه های آمریکایی به ایشان لقب "شاهزاده آلکاپون" یا "آلکاپون شرق" داده بودند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما جدا حالیت نیست یا خودت رو به ... زدی؟!شما خودتون ۱۰۰۰بار حتی در همین کامنت به خاطر دشمنی با پهلوی‌ها از این حیله استفاده کردید و هرجا فرصت پیدا کنید به خاطر زیر سوال بردنشون بحث اعتیاد و مواد مخدر رو پیش می‌کشید ولی‌ حالا کسی‌ حق نداره به این عنتر رقاصه بگه بالا چشت ابرو؟!آخه این چه منطقی‌ هست که اعتیاد این بابا رو که قیافش داد می‌زنه و علاوه بر این خودش در ترانه هاش هم بهش معترف هست و طرف دارانش هم میدونن رو شما نفی می‌کنید و با اما و اگر در موردش صحبت می‌کنید ولی‌ اگر یه شخص توده‌ ای‌ یا یه آخوند زاده بیاد بگه ۸۰سال پیش پسر خاله دختر دایی مادر بزرگ باغبان فلان وزیر و وکیل رضا شاه یا پسرش اعتیاد داشته رو ۱۰۰% قبول می‌کنید!اگر این یارو بحث تریاک رو پیش نمیکشید مردم هم نمیزدن تو دهانش که برو اول خودت رو درست کن بعد بیا درمورد دیگران نظر بده سخنی که شامل حال شما و جوجه اصلاح طلبان و مریدان بنی صدر هم می‌شه.

      حذف
    2. .
      (( شما خودتون ۱۰۰۰بار حتی در همین کامنت به خاطر دشمنی با پهلوی‌ها از این حیله استفاده کردید و هرجا فرصت پیدا کنید به خاطر زیر سوال بردنشون بحث اعتیاد و مواد مخدر رو پیش می‌کشید ))
      .
      .
      شما که راست میگید ، ولی از اون 1000 بار ، شما فقط 1 بارش رو بیار که من به خانواده پهلوی ، تهمت اعتیاد زده باشم !
      .
      شما یه بارش رو بیار نشون بده ، من بقیه حرفهای شما رو نخونده قبول دارم و امضا هم میکنم که شما راست میگید !
      .
      منتظرم ها ، نری شاه شاه مکه ! منتظرم که بری مدرک بیاری که من جایی گفته باشم که خانواده پهلوی معتاد هستند !
      .

      حذف
  2. آورین داری کم کم میرسی‌ به خایه‌های سید علی‌ فقط رسیدی اون بالا یه فکری هم برا بنی سطل‌ بکن ببین چجور می‌شه آرزوی این پیرمرد و برآورده کنی‌ بنده خدا سنش زیاده تو سر بالایی نفسش میگیره :)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. .
      تو که رسیدی به بیشه های رضا پهلوی دیگه په غصه ایی داری !
      .
      دلم برای انصار شاه الله میسوزه که نور پهلوی بیضه نداره و انصار شاه الله موندن که به کجاش دخیل ببندن !
      .

      حذف
    2. .
      ویرایش :
      .
      بیشه = بیضه
      .
      په غصه ایی = چه غصه ایی
      .

      حذف
  3. کاری به رضا شاه و سلطنت و این مزغون چی‌ ندارم ولی‌ خدایی ابول اشعه متحجّر آخوند زاده[به قول کاربران بالاترین] هم آدمه که خودت و بابت زندگیتون رو مصروف یه همچنین هیوونی کردید؟!من که باورم نمیشه بخاطر شکم خونه‌ زاد این بابا شده باشید حتما یه نقطه ضعفی ازتون داره یا تو ایران خلافی چیزی مرتکب شده بابات و بعد این یارو از رفقای اطلاعایش خواسته تا اذیتتون نکنن در عوض اینجا یجوری براش جبران کنید!ها؟

    البته نه این مسائل نیست میدونی چرا نظرم عوض شد؟چون بابات نظامی بوده و یه عمر نون خور نظام بوده برا همین اطاعت و چشم گفتن تو خونشه براش هم فرقی‌ نمی‌کنه طرف کی‌ باشه همین که نونش و بده حلّه به هر حال هرکی‌ یه مدلی‌ هست دیگه یادمه تو ایران کسی‌ نظامی رو آدم حساب نمیکرد و معروف بود که کسی‌ که نون نظام رو بخوره مرد نمیشه یادت میاد که؟حتما شنیدی ،یادت باشه کسی‌ به نظامی هم زن نمیداد چون می‌گفتن دخترمون و سر راه پیدا نکردیم بدیم به کسی‌ که سالی‌ به ۱۲ماه ۱۱ماهش رو خونه‌ نیست دخترمون یا دیوونه می‌شه یا خراب نوه هامون هم از کمبود محبت عقده ای‌ میشن!به هر حال دم بابات گرم حتما خیلیها تو شهر و محل زندگیتون تو ایران ازش راضی‌ هستن و دعاش می‌کنن کاش تو هم از بابات یاد می‌گرفتی و با مردم راه میومدی و دست از این کارهای احمقانه و الافی و وب گردی و لودگی و ترلینگ و فحاشی و سانسور بر میداشتی و سعی‌ میکردی این آخر عمری برا بابات یه کم آبرو جمع کنی‌ و کاری کنی‌ زیر منت کسی‌ نباشه ،حالا خود دانی

    پاسخحذف
  4. .
    «« چون بابات نظامی بوده و یه عمر نون خور نظام بوده برا همین اطاعت و چشم گفتن تو خونشه براش هم فرقی‌ نمی‌کنه طرف کی‌ باشه »»
    .
    .
    خوب نفله جان ، بجای این کارها برو کمی به سواد و معلوماتت اضافه کن ! ساندیس همایونی خوردن ، آره میدونم خوشمزه است و مفت خوری هم تو خونته ، ولی خوب به قول قدما ، فکر نون کن که ساندیس آبه !
    .
    یه کم اگه اون کله ات رو بکار بندازی ، خواهی فهمید که از رضا شاه و محمد رضا شاه و فرح پهلوی و همین شاهزاده رضا پهلوی ، همگی از دم ، نون خور دولت بودن !
    .
    پس فرقی نیست بین پدر من که ارتشی بود تا رضا شاه و محمد رضا شاه که حقوقشون رو از دولت ( ملت ) میگرفتند !
    .
    اصلا از سیاست بیا بیرون ، بر همون پادوییت رو دم اونجا کجا بود که میگفتی ..... آها دم حجره آق ممد ، آره عزیزم به همون کار پادوییت برس ، برای آینده ات بهتره ! تو تو کار سیاست به جایی نمیرسی !
    .
    مگه اینکه که تا آخر عمرت برای دربار پهلوی پادویی کنی برای چند تا ساندیس و کیک کوفتی و از بامداد تا شب جای دوست و دشمن رو نشون بدی !
    .

    پاسخحذف
  5. سلامچرا دروغ میگید من خودم تو المان زندگی میکنم و سیاسی هستم و دو بار شاهینو پیدماومده بود رستورانی که کار میکنم یه کاغی هم دعوتش کرده شاهین خیلی ادمه خوبیه من خیلی دوستش دارم و طرفطارشم مرگ بر دیکتاتور

    پاسخحذف