۱۳۹۳ اردیبهشت ۵, جمعه

مدال کارخانجات ایران ناسیونال و یادبود امام علی در سال 1337

.
.




.
.

  • جنس: نقره
  • وزن: 20 گرم
  • قطر: 35.7 میلیمتر
روی مدال
  • تصویر حضرت علی (ع)
  •  مولای متقیان حضرت علی بن ابیطالب عليه السلام
  • تاریخ 1337
پشت مدال
  • آرم ایران ناسیوال
  • کارخانجات ایران ناسیونال


.
.
چون انصار شاه الله خیلی اصرار کردند ، این سه عکس را هم در این زیر میگذارم
 
البته عکسهای بیشتر را در « پادشه خوبان و اسلام پناه » میتوانید ببینید
.




.
.


۳۵ نظر:

  1. دوست عزیز الان چرا این حرفهای "وحدت شکن" را میزنی؟....لول.....شما با این حرفها رضا کوچولو را ناراحت میکنی؟ شما مگه نمیدونی که رضا کوچولو عادت به پاسخگویی به اعمال دستگاه پهلوی رو نداره.....خوب این ارثی است! بابا و بابا بزرگش هم عادت نداشتند....لول......همین کارها را میکنی که چماقدارهای کراواتی سلطنت طلب چی برات پرونده سازی میکنن.
    الان رضا کوچولو و چماقدارهای سلطنت چی شدند ضد مذهب های سفت و سخت. به نفعشان هم نیست که گذشته های همکاری با شیخ و آخوند را به یادشان بیاوری. اینها الان سفت و سخت چسبیدند به ساسانیان و موبد موبدان و حمله اعراب به ایران. حمله ١٤٠٠ سال پیش عرب و اشغال ایران در آنزمان را از یاد نمیبرند, اما کودتای ٦٠ سال پیش برایشان حکم عاشورا را داره که لابد برای حفظ وحدت "امت شاه پرست پهلوی" چی باید بدست فراموشی سپرده شود..

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. .
      ها ها ها ها ، دم شما گرم ....
      .
      پاینده ایران
      .

      حذف
    2. یک مشت کمونیست تروریست مادر جنده اجنبی و یک مشت مسلمان تروریست مادرقحبه بیگانه ریخته اند توی مملکت زندگی همه رو خراب کرده اند. تازه به هم اید ئولوژی ضد امپریالیستی هم یاد میدهند و به هم خط میدهند و بعضی وقتها با هم ائتلاف میکنند و سازمان مشترک تشکیل میدهند. کس مادر محمد و مارکس ، کون لق خمینی و کاسترو و کیم جونگ ایل . گمشید برید عربستان و کره شمالی و کوبا. یا اگه کونشو دارید برید مستقیما با آمریکا مبارزه مثلا ضد امپریالیستی بکنید که خواهر و مادرتون رو مستقیما بگاد. میخواهید حکومت جهانی اسلامی یا حکومت جهانی کمونیستی درست کنید، خیر سرتون برید یه جای دیگه درست کنید. از این به بعد تا وقتی اینجا باشید و دهنتون رو باز کنید فحش خواهر و مادر میخورید. یک نفرتون به اندازه هزار نفر سرو صدا میکنه . میخواهید زندگی ما رو خراب کنید ما هم تو اید ئولوژی و دین تون می شاشیم. ریدیم تو اسلام و کمونیسم تروریست.
      ما کشورمان را میخواهیم و همین امروز هم میخواهیم.

      حذف
    3. منظورتان کودتای ٢٥ مرداد مصدق و فاطمی است ؟؟؟؟؟ بر علیه قانون اساسی و مجلس و پادشاه و ملت

      حذف
    4. به قول استاد بهرام مشیری :
      ـ
      وقاحت سلطنت طلبان از آخوندها خـیـلـی بیشتره !

      حذف
    5. "یک مشت کمونیست تروریست........."

      در مقابل یک مشت اوباش مزدور سلطنت چی که با دلارهای سیا و اینتلیجنت سرویس مملکت را دودستی میفروشند, خیلی طبیعی است که همه اقشار مردم از کمونیست و غیره با هم متحد بشند و ریشه یک مشت مزدور پهلوی چی را از خاک کشور بکنند. معلومه که از ایدئولوژی ضد امپریالیست اونها, مثل اربابات چقدر گزیده شدی, اما تا همین جا هم زیادی بردین و خوردین و غارت کردین, تازه شانس آوردین که بابت اینهمه جنایت و خیانت بدست عدالت نیفتادین. توی هر کشور دیگری اینهمه جنایت و خیانت کرده بودین تا حالا سرتون صد بار بالای دار رفته بود. هر چی باشه دزد نگرفته پادشاه است و شما ارازل و اوباش پهلوی چی هم حالا که گیر عدالت نیفتادین, دارید با زبان قلدری و طلبکاری بلبلی میکنین.
      خیالت راحت باشه که شیخ و شاه و مزدورانشان بهمراه بقیه کودتا چیان و خائنین روزی سر و کارشون به دادگاه های مردمی میفته و تجربه نشون داده که این زبان "طلبکاری و قلدری", در دادگاه های مردمی تبدیل میشه به زبان "التماس و گه خوری". بقول معروف دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره.

      حذف


    6. "منظورتان کودتای ٢٥ مرداد مصدق و فاطمی است ؟؟؟؟؟ بر علیه قانون اساسی و مجلس و پادشاه و ملت "

      نه منظور کودتای شاه و شیخ در ٢٨ مرداد ١٣٣٢ است. انهم بر علیه نخست وزیر منتخب مردم و قانون اساسی.

      حذف
    7. "یک نفرتون به اندازه هزار نفر سرو صدا میکنه ........"

      لابد مردمی هم که سال تیپا تو کونتون زدن,همه بقول اون ژنرال مفنگی شاه, "ازهاری", همه شون نوار بودن و این تیپا را شماها از "یکنفر" خوردین!!!!! خیلی وقاحت میخواد که کسی چنین سیلی آبداری از مردم بخوره بعد هم خیال کنه که اکثریت را داره.


      "ما هم تو اید ئولوژی و دین تون می شاشیم. ریدیم تو اسلام و کمونیسم تروریست......"

      حتما اینکار را بکن. اگر جرات داری, بالاخص توی "اسلام عزیز" بشاش تا ببینی که نونتون چطور اجر میشه. شماها تا بحال کارتون این بوده که با همین ارازل و اوباش اسلامی علیه مردم متحد بشید و مردم رو سرکوب کنید. شاهتون از جارو کشی امام رضا گرفته تا سینه زنی و گل مالی هم کرده تا بلکه مقبول آخوندها بشه. بنظر نمیاد که شما خرده ریز های مزدور و اوباش کاری بیشتر از سر و صدا بتونید انجام بدین.

      حذف
    8. این استاد مشیری شما که مدعی مثلا کودتای آمریکایی است چرا خودش در آمریکا نشسته و هیچ اعتراضی به آمریکا برای مثلا کودتا در ایران نمیکند؟؟؟ بر عکس حکومت آمریکا برایش بهترین حکومت آزادی است ( در حرف هایش میگوید ) .به فرض هم که فکر کنیم که شاه از آمریکایی ها کمک گرفت و قیام مردم مهم نبود,مگر کمک گرفتن از کشور دموکرات آمریکا در مقابل توده ای ها و روسیه اشکالی دارد.همان کاری که مردم اکراین در حال حاضر دارند میکنند.

      حذف
    9. میبینیم که هر چی توده ای و کمونیست هست ریختن تو انگلیس و آمریکا دارند کون سیا و اینتلیجنت سرویس رو میلیسند.. حتما دارند با امپریالیسم میجنگند٬ آره ارواح کس خواهر و مادر تو و فرخ نگهدار و بقیه.. تازه کس خل ٢٤ سال از سقوط اتحاد جماهیر سوسیالیستی شوروی گذشته و هنوز تو و کمونیستهای عقب مونده دوزاری تون نیوفتاده چون تو خونه های تیمی رادیو و تلویزیون و روزنامه ندارید. و هنوز کتابهای کهنه و قدیمی مارکس رو میخونید.. بیچاره ها از تو غار در بیایید ببینید دنیا چه خبره.. اقلا یک دیش بخرید.

      حذف
    10. چرا کمونیستها و مسلمانان که فکر میکنند اکثریت را دارند از انتخابات آزاد میترسند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      حذف
    11. "ما هم تو اید ئولوژی و دین تون می شاشیم. ....."

      کار خانواده فاسد و ننگین پهلوی به کجا کشیده که رضا بمید یکمشت چاقوکش "شاشو" نشسته تا تاجبخش بشن و تاج را سرش بزارن.

      حذف
    12. "این استاد مشیری شما که مدعی مثلا کودتای آمریکایی است چرا خودش در آمریکا نشسته و هیچ اعتراضی به آمریکا برای مثلا کودتا در ایران نمیکند؟؟؟"

      چطور اعتراض کنه که شما هم حالیت بشه؟ قرار بود بره پرچم آتش بزنه تا بلکه شما بخودت بیای؟ آمریکا چطور باید از این غلطی که کرده عذر خواهی کنه تا شما از این سوالهای بی ربط نپرسی؟



      "بر عکس حکومت آمریکا برایش بهترین حکومت آزادی است"

      آخر گوز به شقیقه چه ربطی دارد؟ مگر حکومت آزاد در داخل آمریکا منافاتی با کودتا در خارج از آمریکا و حمایت از دیکتاتورهای وابسته داره؟ اصلا مگه این تنها باری بوده که آمریکا در خارج از مرزهایش کودتا کرده؟


      "به فرض هم که فکر کنیم که شاه از آمریکایی ها کمک گرفت و قیام مردم مهم نبود....."

      قیام مردم نبود, تظاهرات مشتی اراذل و اوباش مزد بگیر سیا و اینتلیجنت سرویس بود. خوشبختانه مدارک و شواهد انقدر زیادند که جای حاشا نیست. شاه هم بسیار بیجا کرد که برای تثبیت دیکتاتوری خود و کمک به تداوم نقض قانون اساسی و آزادیهای مردم از قدرت خارجی کمک گرفت و در ازای این "کمک" منابع نفت ایران را حراج کرد.

      "کمک گرفتن از کشور دموکرات آمریکا در مقابل توده ای ها و روسیه اشکالی دارد...."

      کمک گرفتن برای تداوم دیکتاتوری, انهم به قیمت حراج کشور و منابعش و زیر پا گذاشتن حقوق مردم و با کودتا بر علیه نخست وزیر منتخب مردم نه تنها بلا اشکال نیست, بلکه مصداق خیانت به کشور است. کمک گرفتن از یک کشور خارجی هم باید مطابق با منافع ملی ان کشور و توسط دولت منتخب و مسئول ان کشور باشد. از آنجا که این کمک آمریکا برای غارت منابع نفت ایران و بر علیه دموکراسی و آزادی و منافع مردم بود, و در خواست کمک هم از طرف دیکتاتوری منفور انجام شده بود که بدنبال گرفتن قدرت استبدادی و زیر پا گذاشتن قانون اساسی بود, این کمک, مصداق دخالت در امور داخلی ایران برای تثبیت دیکتاتوری وابسته شاه بود. بقول بیل کلینتون رییس جمهور اسبق آمریکا, این کودتا (کودتای ٢٨ مرداد) جریان دموکراسی را در ایران متوقف کرد و تنها شانس این ملت را برای دموکراسی و آزادی از بین برد.

      حذف
    13. "چرا کمونیستها و مسلمانان که فکر میکنند اکثریت را دارند از انتخابات آزاد میترسند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟"

      مساله اکثریت داشتن یا نداشتن نیست. مساله اینست که انتخابات آزاد و دموکراتیک برای گرفتن قدرت مسئول و دموکراتیک است و بنابر این بین گروه ها و افرادی انجام میشود که به قوانین جامعه ای آزاد , دموکراتیک و حقوق مدار پایبند باشند.

      کودتاهای متعدد پهلوی ها, بالاخص کودتای ٢٨ مرداد ١٣٣٢ نشان داد که پهلوی ها به هیچ عنوان به دموکراسی پایبند نیستند و اگر چنانچه در جامعه ای آزاد با قوانین دموکراتیک, امکان دسترسی به قدرت را داشته باشند از ان بر علیه مردم و حتی به قیمت خیانت به کشور و بر علیه دموکراسی سو استفاده خواهند نمود. در هر جای دنیا هم اگر کسی از آزادی سو استفاده کرد, وی را از آزادی محروم میکنند. به عنوان مثال اگر کسی از آزادی سو استفاده کند و مثلا مبادرت به آدم کشی کند, یا دزدی نماید, و غیره, وی را حبس کرده و از آزادی محروم میکنند.
      حتما مطلع هستید که در کشور آلمان حزب "نازی" حق شرکت در انتخابات را ندارد. از جمله به این دلیل که هیتلر هم مثل پهلوی ها از دموکراسی و آزادی سو استفاده نمود و بر علیه همان دموکراسی قیام کرد و حکومتی دیکتاتوری در آلمان مستقر نمود.

      متاسفانه خودداری پهلوی ها از ارائه هر گونه توضیح منطقی و صادقانه و عذر خواهی از ملت ایران بابت فجایع دوران پهلوی از جمله کودتای ننگین ٢٨ مرداد, پافشاری بر فریبکاری و استفاده و استعمال مشتی شارلاتان جاعل و فریبکار برای تحریف تاریخ و کلاه گذاشتن بر سر افکار عمومی ایرانیان, نشاندهنده آنست که پهلوی جماعت هنوز که هنوز است همانی است که قبلا بوده و با وجود ٣٥ سال اقامت در کشورهای دموکراتیک, کمترین تغییر دموکراتیکی نکرده است.

      چند مورد از موارد دیگر دروغ گویی فریبکاری و خودداری پهلوی ها از ارائه توضیح به افکار عمومی, به قرار زیر هستند:

      ١- دروغ گویی رضا پهلوی در مورد مصاحبه با مجله فوکوس آلمانی.
      ٢- خودداری رضا پهلوی از پاسخگویی به افکار عمومی در مورد منابع مالی خاندان پهلوی و منابعی که زندگی لوکس و مرفه ایشان و اعضای دیگر خاندان پهلوی از ان تامین میشوند.
      ٣- خودداری از پاسخگویی صریح و بی پرده در مورد فجایع و جنایات پدر و پدر بزرگشان.

      ایران ما نیاز به رهبرانی مسئول و پاسخگو به مردم دارد. رهبرانی که با صداقت و درستی با مردم برخورد کنند, رهبرانی که از پاسخگویی نسبت به گذشته های خود و دستگاه تحت امرشان به لطایف الحیل طفره نروند و سعی در ماله کشی گذشته های نه چندان پاک و پاکیزه خود و یا دستگاه تحت امرشان نداشته باشند. بدون هیچگونه پرده پوشی و گذشت نادرستی های گذشته دستگاه خود را محکوم کرده و برنامه های خود برای اصلاح دستگاه تحت امرشان را بطور صریح و بی پرده بیان کنند.
      چیزی که تاکنون از آقای رضا پهلوی دیده شده, فریبکاری, ماله کشی, دروغ و خودداری از پاسخگویی به افکار عمومی بوده است و اینها به هیچ عنوان آقای رضا پهلوی را به عنوان رهبری مسئول و دموکراتیک نشان نمیدهد.

      حذف
    14. " چون تو خونه های تیمی رادیو و تلویزیون و روزنامه ندارید. و هنوز کتابهای کهنه و قدیمی مارکس رو میخونید.. بیچاره ها از تو غار در بیایید ببینید دنیا چه خبره.. اقلا یک دیش بخرید."

      باز خوبه که اقلا یک کتاب میخونند. شماها ها که توی این ٣٥ سال کتاب هم نخوندید. تنها کاری که کردید دیش خریدید و برنامه های "بشکن و بالا بنداز" دیدید. شاید واسه همینه که مغزتون پوک شده و بعد از ٣٥ سال هنوز همون "آقایی" !!!! که بودین, هستین. شاید برای همینه که هنوز که هنوزه دنبال کون چپهای تواب هستین و اگر پیدا کردین, روی سر میزارین و حلوا حلوا میکنین, تا بلکه, اونهم بلکه, دو تا کلمه حرف درست و حسابی ازش در بیارین. و الا که خودتون هم میدونید که یک مشت دنبالچه های شعبون بی مخ هستید که اگر همتون عقلتون رو رو هم بگذارید, یک حرف درست و حسابی ازتون در نمیاد.
      از جماعتی که تمام تئوریسینهایش یک مشت چپ تواب هستند- چه قبل از انقلاب (مثل نیکخواه و جعفریان) و چه بعد از انقلاب (مثل الهه بقراط, نادره افشاری ,....)- این قپی ها و گنده گوزی ها دیگه خیلی مسخره و خنده داره.

      حذف
    15. "این استاد مشیری شما که مدعی مثلا کودتای آمریکایی است ............"

      به این میگن خر مردرندی به سبک اوباش آریامهری. و الا کودتای انگلیسی آمریکایی ٢٨ مرداد, ادعای آقای مشیری نیست, بلکه واقعیتی تاریخی است و انقدر سند در مورد ان وجود دارد که اصلا جای حاشا و انکار نیست. خودفریبی ها و مردم فریبی پهلوی چی جماعت هم ان واقعیت تاریخی را تغییر نمیدهد.

      حذف
  2. همتون خاک زیر پای علیا حضرت شهبانو فرح پهلوی هم نیستین گدا گشنه های مسلمون خر مذهبی پرورشگاهی بی سواد مذهب زده عقب مونده ذهنی بی سواد بو گندوی شپشو ... !

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مسلمون خر مذهبی و مذهب زده عقب مونده ذهنی ؟!
      اینا رو داری به پادشه خوبان و اسلام پناه میگی ؟!
      همه اینا قبول ولی بیچاره ها دیگه شپشو و بوگندو نبودند !

      حذف
    2. "همتون خاک زیر پای علیا حضرت شهبانو فرح پهلوی هم نیستین ......."

      کاملا راست میگی. با همه خریت و نفهمی این را درست فهمیدی. "خاکساری", "پابوسی" و" کون لیسی" و "خایه مالی" از خانواده دزد و بیگانه پرست و فاسد پهلوی, تنها لیاقت تو و از ان تو و چهار تا چماقدار و اوباش از قماش شعبون بی مخ و بقیه ارازل و اوباش پهلوی چی است. هیچ آدم با شعوری این چیزها را "لیاقت" نمیداند و آرزو نمیکند که "خاک زیر پای" کسی باشد. این لیاقت تنها مال خودت. مطمئن باش کسی نمیخواهد این "مدال افتخار" را از تو بگیره.

      "گدا گشنه های مسلمون خر مذهبی پرورشگاهی بی سواد مذهب زده عقب مونده ذهنی بی سواد بو گندوی شپشو ... !"

      چه غلطهای زیادی! مثل اینکه وضعیت "پر ابهت" !!!! "شعبون خان تاجبخش" تان از یادتان رفته که چطور با چاقو کشی و اوباشی توی میدونهای جنوب شهر تهران مشغول باجگیری بود. آخر سر هم در آمریکا در حالیکه زیر پلهای شهر میخوابید به درک واصل شد. شاید هم وضعیت "پر شکوه و جلال" رضا قلدر پالانی از یادتان رفته. قزاق بیسوادی که دخلش بزور جواب مخارجش را میداد. فکر میکنید که پولهای دزدی و غارت شده از مردم برای شما ارازل و اوباش "احترام" و "افتخار" آورده, انهم در حالیکه در سال ٥٧ از مردم تو کونی خوردید. لابد فکر میکنید که گذشته های ننگینتان از یادها رفته. البته طبق معمول دارید خوابهای پنبه دانه ای میبینید .

      اگر میخواهی ببینی مسلمون عقبه مونده کیه, یک سری به عکسهای رضا قلدر در مراسم عاشورا بزن, نگاهی هم به خانواده "پیشرفته"اش!!!! بکن که لابد از شدت بی اعتقادی !!!!! به اسلام عزیز, و "جلو افتادگی"!!!! اسم پسرها و نوه های مزکرش, یک پسوند رضا داره. حالا اتحاد و همراهی ٢٥ ساله شاه سوئیس رفته تون با آخوندهای مرتجع و عقب مونده به کنار. بد نیست یک نگاهی به عکسهای غبار روبی و جاروکشی حرم امام رضا بدست شاه سوئیس "پیشرفته"!!!!! سوئیس رفته تون بکنی و بعد اون "گاو گند چال دهان" را باز کنی! .

      حذف
    3. فرافکنی نکن بوگندوی مسلمون وحشی 1400 سال پیش ! مغزت گندیده بدبخت ! نگاه کن پشت سرت رو ! همه پل های پشت سرتون رو خراب کردید ! گوسفند هم دیگه طرفدارتون نیست ! دیگه چاله میدونی های چاقوکش و دروازه غاری ها و تیر دوقلویی های خانوم بازوبچه باز و تریاکی هم آدم شدن و فهمیدن واقعیت چیه و اونا هم پشتتون رو خالی کردن ! اگه الطاف و بزرگواری های اعلیحضرت شاهنشاه آریا مهر نبود که الان شما نمک نشناس های هیچی ندار 100 تا کفن پوسونده بودید ! تحریما کمرتون رو شکونده ! جیگر منم خیلی خنک شده ! دور فلکی هم که کماکان یکسره بر منهج عدله ! در جریان هستید که ؟! ناسلامتی مسلمونید ! با این قوانین الهی خیلی خوب آشنا هستید ! درسته ؟! هه هه هه هه هه هه ! هنوز دست انتقام الهی کامل روی سر و گوشتون کشیده نشده عزیزان من ! منتظر باشید ! منتظر ! الصبر مفتاح الفرج ! بــــــــــــــــــلـــــــــــــــــــــــه ! ا یــــــــــــــــــنـــــــــــــــــــه ! آره قربونش ! آره !

      حذف
    4. "گوسفند هم دیگه طرفدارتون نیست ! دیگه چاله میدونی های چاقوکش و دروازه غاری ها و تیر دوقلویی های خانوم بازوبچه باز و تریاکی هم آدم شدن و فهمیدن واقعیت چیه و اونا هم پشتتون رو خالی کردن ! "

      طرفداران ما نه هیچوقت "گوسفند" بودند و نه "تریاکی". مطمئنا باید ٢٨ مرداد را بخاطر داشته باشید و یادتون باشه که طرفداراتون از چه تیپ و قماشی بودن. یکمشت چاقوکش و لمپن میدانی, یکمشت فواحش جنوب شهر همراه با آخوندهای همریش و ریشه تان. این طرفداران متعفن دربست در اختیار شما ارازل و اوباش پهلوی چی. تو بینشون فیلسوفی. ببین اونها دیگه چه پخی اند.


      "اگه الطاف و بزرگواری های اعلیحضرت شاهنشاه آریا مهر نبود که الان شما نمک نشناس های هیچی ندار 100 تا کفن پوسونده بودید !"

      زهرا الطاف اون "اعلی هرزه" بیشتر نصیب شما شده که اینطور سنگش رو به سینه میزنی وگر نه که از اون "اعلی هرزه" جز سرکوب, دزدی, غارت و خیانت نصیب ما ملت نشده. دست آخر هم که ارتش رو دودستی به خمینی تحویل داد تا با ان مردم را سرکوب کند.

      "تحریما کمرتون رو شکونده ! جیگر منم خیلی خنک شده !"

      تو اگر خیال کردی که با "فلان" آمریکا و غرب میتونی داماد بشی کور خوندی. از این تحریمها حتی یک تکه استخوان هم گیر رضا کوچولو نمیاد. شما ریزه خورها که جای خود دارین.
      دوره دزدی و غارت و خیانت برای شماها تموم شد. حالا اگر از بابت قطع موقعیت دزدی و غارت عصبانی هستی میتونی انقدر عصبانی بشی تا جونت در بیاد. تا همینجا هم زیادی خوردین و بردین که باید از حلقوم تون بیرون کشید.

      "هنوز دست انتقام الهی کامل روی سر و گوشتون کشیده نشده عزیزان من ! منتظر باشید ! منتظر ! الصبر مفتاح الفرج ! بــــــــــــــــــلـــــــــــــــــــــــه ! ا یــــــــــــــــــنـــــــــــــــــــه ! آره قربونش ! آره !ور فلکی هم که کماکان یکسره بر منهج عدله ! در جریان هستید که ؟! ناسلامتی مسلمونید ! با این قوانین الهی خیلی خوب آشنا هستید ! درسته ؟!...."

      حالا مسلمون شدی؟!!!! معلومه مثل شاهاتون فرصت طلب خوبی تشریف دارین. حالا داری برای ما قوانین الهی "تخم" میکنی!! اگر با قوانین الهی خواب و خیال برگشت به قدرت و خیانت به کشور و بخور بخور دارین, بدون که کور خوندی. هیچ عدالتی نمیگه که یک ملت باید حاصل درآمدش را از نفت یا به انگلیس و آمریکا بده یا به یک مشت نوکر غربیها و مشتی ارازل و اوباش و ریزه خواران شیخ و شاه. خواب برگشت به گذشته دیگر براتون تعبیر نمیشه. فقط میتونی تو همون زباله دون تاریخ منتظر باشی تا آخوندهای همریش و ریشه تون با جنبش مردم به شماها ملحق بشن. اونوقت میتونین برای هم از قوانین الهی و عدالت خداوندی "تخم" کنین. اتفاقا این به همون لباس آخوندی ات هم میاد.

      حذف
  3. به خدا عدالت را در شاه دیدم ولی در آخوند ندیدم !!!

    پاسخحذف
  4. شرافت وعزت وعدالت خاندان محترم پهلوی با روی کار آمدن مذهبیون و روحانی ها مسلم شد.

    پاسخحذف
  5. آخه مادر قحبه کارخانه ایران ناسیونال مال خیامی بوده که مشهدی بوده و دلش خواسته که عکس علی سگ کش رو روی سکه بندازه٬ تقصیر شاه چیه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. یک نگاه دیگر به عکسها بنداز تا ببینی که تمامی این عکسها الزاما ربطی به کارخانه ایران ناسیونال ندارند. اینها یا عکسهای شاه و خانواده اش هستند که در کنار سفره هفت سین و در کنار یکی از سمبلهای مذهبی شیعه گرفته شده یا در کنار جمعی از مردم, انهم زمانیکه عکس همان سمبل مذهبی در دستش بوده. حالا اگر سلطنت چی ها به مقتضای زمانه و برای فریبکاری ژست های ضد مذهبی میگیرند و میخواهند سوابق همکاری خود با اسلام پناهان عقب مانده و مرتجع را لاپوشانی کنند, این عکسها به اندازه کافی گویای استفاده سلطنت عقب مانده ودست نشانده پهلوی از آخوندها و مذهب است برای استفاده بالمال ان در سرکوب مردم و ایجاد خفقان بر علیه گروه ها و شخصیتهای سکولار و مترقی از یک طرف و خریدن مشروعیت الهی, بالاخص که دستگاه پهلوی به خاطر ماهیت سرکوبگر, دست نشانده و کودتایی خود به هیچ عنوان مشروعیت ملی و مردمی نداشت. بله حکومت آخوندی از درون حکومت شاه و با حمایتهای بی دریغ ان از غار اصحاب کهف بیرون آمد و متولد شد و با تسلیم ارتش آریامهری به ان, توان سرکوب مردم به پا خواسته و نابودی آرمانهای ملی و مردمی را پیدا نمود.

      حذف
  6. سگ شاشید تو روح زنده و مرده صاحب بی پدر مادر ولد زنای این وبلاگ ! صاحب این وبلاگ اگه تخم حروم و ولد زنا نبود این وبلاگ رو درست نمیکرد ! مسلمون ها همشون همین طوری مادر قحبه و ولد زنا و بی پدر مادر و دزد و نر گدا گشنه هستن !

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. "مسلمون ها همشون همین طوری مادر قحبه و ولد زنا و بی پدر..........."

      متمم قانون اساسی که شاه به ان قسم خورده و متعهد است :

      اصل اول-
      مذهب رسمی ایران اسلام و طریقه حقه جعفریه اثنی عشریه‌است باید پادشاه ایران دارا و مروج این مذهب باشد

      حالا با توجه به اینکه رضا قلدر, پسر و نوه اش هر سه به این قانون متعهد بوده و قسم خورده اند میتوان نتیجه گرفت که

      رضا قلدر و زاد و رودش ولد زنا و بی پدر و حرام زاده و بقیه چیزهایی که ردیف کرده ای هستند.


      "سگ شاشید تو روح زنده و مرده صاحب بی پدر مادر ولد زنای این وبلاگ !"

      بیچاره نوه رضا قلدر منتظر قدرت که باید یک مشت چماقدار "شاشو" بهش تاج و تخت بدن. حالا اون تاجبخش قبلی که "شاشو" هم نبود کارش به کجا رسید و سلطنت پهلوی را به کجا رسوند, که این جماعت "شاشو" میخواهند برسانند.

      حذف
  7. مرگ بر خمینی، مرگ بر ولایت فقیه جرثومه فساد روی زمین

    پاسخحذف
  8. منابع؟ منابع؟ منابع؟

    معلومه که تاریخ جنگ جهانی دوم و جنگ سرد رو نخوندی..... و منابعی که کشورها باید برای این کار هزینه میکردند.

    نکنه منظورت منابعی است که در جنگ عراق و در این سی پنج سال از بین رفت???????

    پاسخحذف
  9. kiram to kose aval ta akhare har chi akhondo har chi basijio har koskeshi ke tarfdare in akhondaye bi namoose kiram to dahane nane har chi sabzo banafsho abie .kir be namose tak taketoon koskeshaye mozdore rejime akhondi .ridam to rohet khomeinee .har chan commenete mano darj nemikoni vali kiram ta daste to kose nane har ki ke tarafdare rejime akhondie koskeshaye bi namoos .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. "kiram to kose aval ta akhare har chi akhondo har chi basijio har koskeshi ke tarfdare in akhondaye..........."

      باز هم سر و کله شعبون بی مخ های آریامهری پیدا شد. چقدر هم "کیر" تو دهنشه....لول......مثل آخوندهای هم ریش و ریشه اش فکر میکنه که هر کس با شاه نیست حتما با آخوند است, همانطور که خمینی هم تصور میکرد که هر که با وی مخالف است, حتما طرفدار شاه است. من به نوبه خودم, و به عنوان یک شهروند ایرانی, میخواهم نه سر به تن شاه باشه و نه سر به تن شیخ......جای هر دو هم در زباله دان تاریخ است.

      حذف
  10. کاری به این حرف ها ندارم ولی این سلطنت طلب ها هم واقعاً ازگلند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فکر میکنی برای چی ملت در سال ٥٧ تیپا تو کون اینها زدند و مثل سگ بیرونشان کردند. خوشی زیادی زیر دل مردم زده بود؟!!!!! مطمئن باش که وقتی شیخ هم با تیپای مردم در زباله دان تاریخ به شاه ملحق شد, از اطلاعاتی های ورشکسته شیخ دقیقا همون عکس العملها و رفتارهایی رو میبینی که الان از چماقداران ورشکسته شاه و ساواک آریامهری میبینی.

      حذف