۱۳۹۱ بهمن ۸, یکشنبه

دیکتاتورها قربون صدقه همدیگه میرن !

.
 برای دیدن عکس در اندازه  بزرگتر ، یکی بزنید تو سر خمینی

.

.
.

۱۳ نظر:

  1. خجالت نمیکشی که شاه رو دیکتاتور مینامی؟
    همین ملاها به درد تو و امثال تو میخورن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. .
      تهمت و فحاشی انصار شاه الله ، همه را عذر بنه
      چون نداشتند منطق و پاسخ ، ره فحاشی زدند
      .

      حذف
    2. چه خجالتی داره که به یک دیکتاتور کودتاچی بگویند، "دیکتاتور"؟ مگر شاه دیکتاتور نبود؟ خجالت را باید شماها بکشید که از کسانی حمایت میکنید و سنگ کسانی را به سینه میزنید که ٥٠ سال با دیکتاتوری حکومت کردند. خجالت را باید آقای رضا پهلوی بکشد که قسم به حفظ دستگاه استبدادی پهلوی خورده است.

      حذف
  2. جندتا مجاهد بی ناموس .اخه جا کش شاه اگه دیکتاتور بو پس بردار مسعود حارومزادت چیه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جواب شیخ و شاه را هم باید آتش مسلسل مجاهد و فدایی بده تا چهار تا شاه اللهی و حزب اللهی خیال نکنن که مملکت را قرق کردند. جواب کودتا و استبداد وحشی شیخ و شاه، تنها گلوله است.

      حذف
  3. .
    « اخه جا کش شاه اگه دیکتاتور بو پس بردار مسعود حارومزادت چیه »
    .
    مسعود رجوی هم یه الدنگی است مانند محمد رضا پهلوی !
    .
    .
    از کوزه پهلوی همان تراود که دراوست !
    .

    پاسخحذف
  4. آقای ۶۶۶ یا هر کس دیگری که هستید،

    مطالب سایت شما و جواب هایی که شما به کامنت‌ها می‌دهید کیفیت پایینی دارد. حتی طنز شما نیز لفطی ندارد. کار شما بیشتر به عقده گشایی می‌‌ماند. شاه به دو نسل پیش تعلق دارد و به تاریخ پیوسته است. این کار شما مثل این است که کسی‌ کاریکاتور شاهان قآجآر را به کشد.

    در این شرایط ما ایرانیان به گفتگوی سازنده بیشتر نیاز داریم. تا ما نتوانیم گفتگو کنیم از حال یک دیگر با خبر نمیشویم. و تا از حال یک دیگر با خبر نه شویم نمی‌ توانیم یک دیگر را تحمل کنیم. و اگر نتوانیم یک دیگر را تحمل کنیم دموکراسی در ایران پیاده نخواهد شد. شاد باشید.

    فرهاد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. "آقای ۶۶۶ یا هر کس دیگری که هستید، مطالب سایت شما و جواب هایی که شما به کامنت‌ها می‌دهید کیفیت پایینی دارد..........."


      آقای فرهاد
      با کسانی که با این ادبیات، انهم در مواجهه با یک عکس و مطلبی که بقول شما کیفیت پایینی هم دارد، نمیتوان گفتگوی سازنده نمود. شما اگر توانستی یکمشت کله خر شاه اللهی را آدم کنی که برای یک عکس یا کاریکاتور، محتوای تربیت خانوادگی اش را بیرون نریزه و همه جا را به گند نکشه، آنوقت شاید بتوانی با آنها راجع به "گفتگوی سازنده" صحبت کنی، چرا که این ادبیات آریامهری، ادبیات "گفتگوی سازنده" نیست. در آنصورت آنوقت شاید با خود شما بشه صحبت منطقی کرد که قبل از آنکه درس اخلاق و کیفیت بدهید، ادبیات خودتان را تغییر دهید و این را درک کنید که حتی اگر رژیم شاه به فرض دموکرات ترین رژیم دنیا هم بوده باشد، ابراز مخالفت با ان از هر طریقی، چه سطح پایین و چه سطح بالا از حقوق مسلم هر انسانی بوده و در راستای آزادی بیان است و هیچ اشکالی ندارد. من نمیدانم شما که اینطور خوب کیفیت مطالب را نقد میکنید، چرا از نقد ادبیات آریامهری که این صفحه را به گند کشیده عاجزید؟
      از ان گذشته، تا زمانی که سردمداران دستگاه پهلوی، منجمله آقای رضا پهلوی بابت دیکتاتوری، جنایات و کودتای پدر و پدر بزرگش از مردم عذر خواهی نکرده و نسبت به جبران مافات اقدام ننموده اند، این اعتراضات یا، بقول شما و با همان ادبیات چماقدارانه آریامهری، "عقده ها" وجود خواهند داشت. اینطور که معلوم است، متاسفانه ذهنیت چماقدارانه پهلویها و پهلوی طلبان کمترین تغییری نکرده که تنها به این معناست که در صورت قدرت گیری، امکان بازسازی استبداد پهلوی وجود دارد و طبیعتا تا زمانی که از این ملت بزرگ بابت ٥٠ سال توهین به حق حاکمتشان، عذر خواهی نشده و خسارات وارده بر ملت رفع نگردند، هیچ چیز به تاریخ نپیوسته است، نه استبداد پهلویها و نه خساراتی که در نتیجه حاکمیت استبداد وابسته پهلوی بر ملک و ملت وارد خواهد شد.

      حذف
  5. .
    آقای فرهاد یا هر کس دیگری که هستید،
    .
    مطالب من ، پاسخهایی که میدهم و حتی طنز من کیفیت پایینی دارد ولی پاسخ اصلی اینجاست که چرا وقت گرانبهای خود را صرف این میکنید که به این طنز بی کیفیت پاسخ بدهید !
    .
    واقعا حیف از شماست !
    .

    پاسخحذف

  6. لطفا" اطلاع رسانی کنید شب ولادت پیامبر اسلام یعنی دوشنبه ساعت 10 شب همه مردم در اعتراض به گرانی و تورم الله اکبر بگند.

    پاسخحذف