۱۳۹۱ آبان ۳, چهارشنبه

سالی که نکوست از بهارش پیداست...



.
بعضی ها تعجب میکنند که چطور یه سری ها میتونند برای یه کاریکاتور یا یه ویدیوی طنز مثلا محمد پیامبر ، با چوب و چماق به خیابون بریزند و مردم رو بزنند و بکشند و ماشین آتیش بزنند و غیره !
.
تعجب نداره !
این شاه اللهی های خودمون رو نگاه کنید ، اینها تنها چیزی که در اختیارشونه  یه ( صفحه کلید ) کی بورد هستش و بخاطر یک ویدیوی یا یک مقاله طنز برای ولی نعمتشون ، یعنی محمد رضا شاه یا شاهزاده رضا پهلوی ، هرگونه تهمت و توهین رو به تهیه کننده و فرستنده و هوادارنشون میزنند که هیچ ، حتی از دادن فحش های رکیک ناموسی هم روی گردان نیستند !
.
خوب ، این شاه اللهی ها ، آلان که تنها یه صفحه کلید دستشونه ، عکس العملشون اینه ، وای به حال اینکه دولت و پلیس و ارتش و ژاندارمری و ساواک و لباس شخصی رو هم بدیم دستشون ، خوب کاملا مشخصه که چه دماری از ملت در خواهند آورد  !
.
در زمان محمد رضا شاه ، کشیدن کاریکاتور از شاه و ملکه و ولیعهد ممنوع بود ، در زمان خمینی و خامنه ایی هم به همین روال است و با این طرفداران همایونی که ما میبینیم ، در حکومت شاهزاده هم کسی اجازه کاریکاتور کشیدن ، انتقاد کردن و خلاصه جیک زدن نخواهد داشت.
.
بزرگان ایرانزمین از دیرباز فرموده اند :
 .
سالی که نکوست از بهارش پیداست
نوع حکومت از ایل و تبارش پیداست

.
.

۴ نظر:

  1. .
    روشنگری که تو باشی .....
    .
    وای به حال ملت بزرگ ایرانزمین !
    .

    پاسخحذف
  2. همطن د ر انگلیس وسوئد هم کارکاتور شاه وملکه رو نمی کشن چون اونارو هویت ملی میدونن افتخار انقلاب ننگین شما دلار 4000 تومنی وفحشا و اعتیاده
    می خوای از میر حسین توده ای وهزارن کثافتکاریش بگم میخوای بگم زنی که بخاطر پاکسازی شوهرش پیشش رفته بود چیکار کرد واون زن با 4 تا بچه چه سرنوشتی پیدا کرد
    مردک قرداد تقسیم 50 درصدی دریای خزر رو کی امضا کرد
    1975 الجزایر کار کی بود
    رفاه اقتصادی رو کی به ایران آورد
    آزادی زنان وروستاییان از یوغ ارباب کاری که همین ترکیه هنوزم نتونسته بکنه کار کیه
    فقط یه چیزی میگم میدونی ترکیه چرا انقدر پیشرفت کرد چون یه آتاتورک دارن از صبح تا شب دنبال بهونه ای برای احترام بهشن
    ما لیا قتمون همین خامنه ای وموسوی ورفسنجانی هستش که که بچه هاش ملتو چاپیدن وخودش شده اسوه آزادی ملت ایرانم ملت بزرگی نیستن ملتی که حکومت قاجار نصف مملکتو به باد داد صداشون درنیومد واسه جریان مسیو نوز بلژیکی یک هفته تحصن کردن بزرگ نیستن در لجنزار جهالتی غوطه ورن وهر کس خواست نجاتشون بده آواره شد وهرکس خیانت کرد قهرمانشان
    به قول یه انگلیسی هرکس به عمارت ملک ایران بکوشد ایرانیان ویرانش کنند وهرکس بر خرابی ایزان بکوشد ایرانیان آبادش کنن
    هموطن گرامی
    آیا یکی از اینها که اینهمه نهمت دردغ به شاه فقید زدند بابت آن عذرخواهی کرده ان
    آیا آنها که به زضا شاه دیکتاتور میگویند در زمان او چند کشور دموکراتیک در جهان وجود داشت بی خیال
    به یزدان که ما گر خرد داشتیم
    کجا این سرانجام بد داشتیم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. .
      پاسخ شما رو در چند جمله کوتاه میدم ، خواه از سخنم پند بگیر خواه مغلطه کن :
      .
      1 - خدا این جمهوری ننگین اسلامی رو از شما شاه اللهی ها نگیره وگرنه دیگه چجوری میخاین دیکتاتوری شاه و خیانتهاش رو توجیه کنین !
      .
      2 - حالا کی به شما گفته که من طرفدار میر حسین موسوی هستم که منو تهدید به برملا کردن کارهاش میکنین ؟! خوبیش هم اینه که روی وبلاگ من هستین ولی به خودتون زحمت ندادین برین یه کم این سایت و جستجو کنید تا با عقاید من بیشتر آشنا بشید ! تنها به توهین کردن و تهمت زدن بسنده کردین ، آورین آورین !
      .
      3 - اما در مورد میرحسین موسوی هم ، هیچ مدرکی دال بر گناهکار بودنش ندارید ، وگرنه بجای اینهمه « بگم بگم » ، خوب مدارک گناهکاریش را رو میکردین دیگه ، چه لزومی داشت اتمام حجت کنین !
      .
      4 - آزادی روستاییان ؟! منظورتون اصلاحات عرضیه ؟! عجیبه که هنوز نفهمیدین که اصلاحات عرضی پتکی بود که ولی نعمت شما ، یعنی محمد رضا شاه به پیکره کشاورزی ایران زد ! لابد نمیدونید که در سالهای آخر حکومت محمد رضا شاه ، حتی نخود لوبیای ایران هم از خارج وارد میشد !
      .
      5 - آتا ترک ؟! الف : برای اینکه آتا ترک خودش قانون رو زیر پا نذاشت ، ب : پسرش رو بعد از خودش به ملتش تحمیل نکرد ، پ : ایل و تبارش چنگشون رو فرو نکردن تو مال ملت ، ت : کجا آتا ترک دهات دهات و محله محله رو پای قباله خودش انداخت ، کجا شما دیدین که ملت ترک دست و پای فک و فامیل آتاترک رو ماچ کنند ، کدوم یکی از پسرها و دخترهای آتاترک توی اروپا و آمریکا 30 ساله که راست راست راه میرند و از بهره های پولیشون خرج میکنند !
      .
      6 - به قول استاد بهرام مشیری ، ما عذرخواهی از دیکتاتورها نداریم که بکنیم ، اونا باید بیان از ما عذرخواهی کنند !
      .
      ولی از همه باحالترش این جملته :
      .
      « آیا آنها که به زضا شاه دیکتاتور میگویند در زمان او چند کشور دموکراتیک در جهان وجود داشت بی خیال »
      .
      معلومه که شما اصلا به تاریخ ایران توجهی ندارید ! آقا جان ، صد و شش سال پیش ملت ایران بپاخواست تا قانون رو بر ایران حکمفرما کنه ! شما میگید چند تا کشور دموکراتیک بود ! به ما چه که چند تا کشور دموکراتیک بود یا نبود ! ملت ایران جون و خونش رو فدا کرد و انقلاب مشروطه رو به ثمر رسوند تا در سایه آزادی و قانونمندی ملت ایران در رفاه باشند ، اونوقت شما میگید « مگه چند تا کشور دموکراتیک بود ؟ »
      .
      .
      به یزدان اگه ما شانس داشتیم .... کجا اینهمه مستبد نسناس داشتیم
      .
      بی خیال !
      .

      حذف