۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۳, شنبه

یک پرسش ساده از سلطنت طلبان !


برای دیدن عکس در اندازه بزرگتر بر روی آن کلیک کنید



درصورت پاک نکردن امضای من ، یعنی 666
بهره بردن از عکسهای این وبلاک آزاد میباشد


۲۱ نظر:

  1. نکته: الان حکومت دست همین شعبون بی مخ هاست...ولی اون موقع فقط ارتباط داشتن.... نه؟؟؟

    پاسخحذف
  2. .
    خوب این پاسخ پرسش من نشد !
    .
    اگر به پرسشم پاسخ بدین ، معلوم خواهد شد که اون حکومت هم دست همین شعبون بی مخها بود و این حکومت ننگین اسلامی هم دست همین سعید تاجیکهاست !
    .
    چون نیک بنگرید ، این رژیم و اون رژیم هیچ تفاوتی با هم ندارند !
    .

    پاسخحذف
  3. ایشان پادشاه همه ملت ایران بود بین شعبان خمینی موسوی وجنتی دیگر مهبوبان تفاوت قائل نبود اگر شما سنتان قد نمیدهد از پدرتان اگر ایرانی هست بپرسید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. .
      خوب پس شما میفرمایید که شعبان و خمینی و جنتی و موسوی هم دست پرودهای خود پادشاه خوبان بودند ؟!
      .
      خوب پس چرا وقتی که میگوییم که خمینی ولیعهد واقعه ایی سلطنت پهلوی است ، سلطنت طلبها رگ گردنی میشوند ؟!
      .
      در ضمن ببخشید که پدر من از کره مریخ اومده و ایرانی نیست ! درود بر شما که پدرتان ایرانی و طرفدار استبداد است.
      .
      .
      ننگ بر ستمگر .... چه شاه باشه چه رهبر
      .

      حذف
  4. رهبر شما با این همه آدم کش که دورش هستند چه سر و سری داره؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. .
      گویا توهین و تهمت زدن شاه اللهی ها ، پایانی نداره !
      .
      خوبه که من همیشه میگم : ننگ بر ستمگر ... چه شاه باشه چه رهبر
      .

      حذف
  5. پاسخ‌ها
    1. .
      سپاس برای نشان دادن « آزادی بیان » در حکومتهای استبدادی !
      .

      حذف
  6. محمد رضا شاه بزرگ هم مثل همه ادمها تو زندگي اشتباه داشته و ايده ال نبوده ولي بايد ديد درصد اين اشتباهها به نسبت بقيه ادمها چقدر بوده؟؟ خدا رو شكر كه سال به سال محمد رضا شاه محبوب تر شده و وقايع بهار عربي و به گند كشيده شدنه مصر و تونس و جنگ داخليه سوريه نشان مي دهد چرا محمدرضا شاه با چشمان اشكبار مجبور به ترك ايران شد

    پاسخحذف
  7. .
    هم میهن گرامی ، سپای برای نظرتان
    .
    ولی اگر سکان کشتی را به دست ناخدایی بدهیم که ایشان به حرف هیچ یک از زیردستانش گوش نکند و به محض اینکه کشی به صخره خورد ، خودش با زن و فرزندانش به درون قایق نجات پریده و خود را به ساحل امن برساند ، در قوانین بین المللی به اینکار شجاعت و کشتی دوستی نمگویند ، میگویند بزدلی و خیانت !
    .

    پاسخحذف
  8. دوست عزیز
    من پس از دیدن این عکس این سوال برایم ایجاد شد که این عکس چه زمانی و چه مکانی گرفته شده.من اطلاعی ندارم. اما این عکس در یک مراسم رسمی است چون شاه فقید و همراهانشان لباس فرم پوشیده اند. در یک مراسم رسمی دوست و دشمن با هم معاشرت میکنند و عکسهای منتشر شده نمی تواند سند هیچ ادعایی باشد.

    پاسخحذف
  9. .
    هم میهن گرامی ،
    .
    من درست نمیدانم که این عکس در چه زمانی گرفته شده ولی میدانم که جای یک چاقوکش و قاتل یک نگهبان بیچاره در زندان میباشد ، نه در یک مراسم رسمی !
    .

    پاسخحذف
  10. همون کاری رو که رهبرت با تروربستهای حماس و لبنان راداره بچه حزبی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. .
      تهمت ، انگ ، برچسب ، توهین ، دشنام ، فحش و و و ، این شده شیوه مبارزاتی شاه اللهی جماعت !
      .

      حذف
  11. مأمورين رضا پهلوي و مجاهدين به تالارهاي بحث مستقل ميايند، و با نام مستعار به رهبران نيروهاي دموکراسي خواه فحش هاي رکيک ميدهند، تا آنها را وادار به پاسخ مشابه کنند و از اعتبار آنان بکاهند.

    در واقع اين مأمورين از مودب بودن و آزاد بودن تالارهاي مستقل سو استفاده کرده، و با استفاده از امکان نام هاي مستعار در اينترنت، رهبران جنبش را که با نام واقعي در آن مکانها، نظرات سياسي خود را طرح ميکنند، هدف قرار داده و بحث هاي سياسي را منحرف ميکنند، و نظير شعبان بي مخ کساني را که از قبل هدف قرار داده اند، تحت ظاهر دعواي *شخصي* مورد حمله قرار ميدهند.

    سام قندچی

    پاسخحذف
  12. در دورانی که لات ها دارای جایگاه اجتماعی بودند، آقای شعبان جعفری معروف به شعبان بی مخ معروف ترین لات ایران بود. احتمالاایشان جرایم متعددی را مرتکب شدند که هیچ گاه در دوران حکومت پهلوی برای آنان محاکمه نشدند و حتی پس از انقلاب هم اشخاصی که به واسطه ایشان متحمل درد رنج شده بودند از ایشان شکایتی تسلیم مراجع بین المللی جهت محاکمه ایشان نکردند. بنابر این کلیه جرایمی که به ایشان نسبت داده میشود در حد اتهام بدون شاکی خصوصی باقی مانده.
    صادقانه باید گفت که دستگاه قضایی حکومت پهلوی دارای ضعف ها و بی عدالتی های فراوان بود،همان ضعف هایی که موجب میشد مردم از لات ها و زمین خواران و ملایان بدنام نتوانند شکایت کنند که در اخر هم مردم طبقه ظلم کشیده با خود سوزی که با اتش انقلاب کردند هم موجب سقوط حکومت وقت گردیدند هم موجب سیاه بختی خود.
    با توجه به اینکه اقای شعبان جعفری در کتاب خود تعداد زیادی از اتهامات خود را یکطرفه پاسخ داده و متاسفانه روشنفکران و اهالی قلم نیز هیچ پاسخ جدی ای به ادعاهای ایشان بجز چند مقاله در مجلات منتشره در ایران ندادند. بنابراین هنوز اتهامات ایشان در حد اتهام نزد افکار عمومی باقی مانده است.
    در پایان کلام همراهی عکس شعبان جعفری در یک مراسم رسمی با شاه ایران هیچ سند خاصی جز عکسی از تاریخ نیست.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. .
      سند ؟!
      .
      مگه من گفتم که این عکس سنده یا اینکه چیزی گفتم ؟!
      .
      من تنها یک پرسش کردم ولی مثل اینکه این یک پرسش ساده ، سلطنت طلبها رو رگ گردنی کرده !
      .

      حذف
  13. محض اطلاعت مینویسم .....1.شعبان جعفری یا بی مخ .....دارای مقام رئیس سازمان جوان کشور و همچنین دارای بزرگترین باشگاه ورزش زورخانه ای بود و در ضمن حتی در زمانی که مصدق داشت طرفدارای شاه رو محاکمه میکرد ....تنها او بود که به دلیل نبود عکس شاه در دادگاه هیچ دفاعی از خود نکرد............2.شعبان جعفری نه تنها با شاه بلکه با اشخاص مهمتری نیز عکس دارد از جمله...نخست وزیران هند ...زاپن......المان......و همچنین نرمن ویزدوم......کازماروف فضانورد روسی.....و بسیاری دیگر.......من سلطنت طلب نبوده و نیستم......ولی نباید تاریخ را وازگون جلوه داد ضمنا......منبع این نوشته ها از کتاب شعبان جعفری است.و تمام این عکس ها موجود است

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. .
      هم میهن گرامی ، جهت آگاهی شما :
      .
      نخست ، شعبان تابع ایت آیت الله کاشانی بود ، تا وقتی که کاشانی با مصدق خوب بود ، شعبان هم طرفدار مصدق بود ولی از وقتی که کاشانی به طرف دربار سوق پیدا کرد ، شعبان هم درباری شد !
      .
      دوم ، وقتی که شعبان مصدق را روی شانه هایش گذاشته که آدم نکشته بود و یک مرد دست بسته و یک خانم رو مورد ضرب و شتم قرار نداده و زخمی نکرده بود !
      .
      پرسش اینجاست که یک چاقوکش و آدم کش چرا باید با شخص اول مملکت و میهمانان خارجی عکس یادگاری بگیرد !
      .
      مگر جای آدمکشان و چاقو کشان در زندان نیست ؟!
      .
      .
      .
      باشگاه جعفری
      .
      محمد رضا شاه پهلوی پس از بازگشت از تبعید با دادن کمک مالی به شعبان جعفری ( به پاس « خدماتش » ) این باشگاه را به نام وی تأسیس کرد.
      .
      .
      خواهش بفرمایید که یک لات چاقو کش چه خدماتی برای پادشاه خوبان ارائه داده بود که مورد عنایت ملوکانه واقع شد ؟!
      .

      حذف