۱۳۹۰ فروردین ۲۹, دوشنبه

پاسخ به آقایی که مرا دروغگو و یاوه سرا خواند !


یه بار از بخت بد ، افتادم روی سایت آقای احمد پناهنده ، خواستم یه نظر بذارم ، ازم آدرس ایی-میل خواست ( سایتش ، نه خودش ) ، منم آدرس ایی-میلم رو گذاشتم ! حالا راه به راه برام ایی میل میاد !
هر چی هم رفتم روی این سایت لعنتیش ببینم چطور میتونم ، آدرس ایی میلم رو بردارم ، چیزی پیدا نکردم تا حالا 3-2 بار هم برای ایشون ایی-میل دادم که آدرس منو پاک کنه و دیگه برایم ایی-میل نفرسته ، ولی نه ترتیب اثر داده شد و نه کسی پاسخم رو داد !

اینها مردم رو گروگان میگیرند که مثلا بگن سایت ما فلان قدر عضو داره !؟!

--------------------------------

در پاسخ به متن بالا ، آقایی به نام آدونیا ، مرا دروغگو خوانده و مرا متهم به یاوه سرایی کرد ! قسمتهایی از سخن های آقای آدونیا به شرح زیر است :

- چرا حرف بی ربط میزنی پدر جان
- باز هم یک نفر یک کلام از شاهزاده حمایت کرد شما طبق معمول کامنت تخریبی گذاشتید ؟

- حتی عصبانیتت هم از این انسان فرهیخته و محترم نمیتونی پنهان کنی !


- علاوه بر اینکه بی ربط میگی تو روز روشن هم داری دروغ میگی !


- من ده ها بار در وبلاگش کامنت گذاشتم نه برام ایمیل اومده نه چیز دیگری و شما داری دروغ میگی !


- به این روش شما میگن کامنت تخریبی


- انصافا در یاوه سرایی و اتهام زنی کیهان حسین شریعتمداری رو گاهی رو سفید میکنید !

- خوشحالم که انسان های کوچکی مثل تو ماهیت دورو و ریا کارشون با توهین به این بزرگمرد فرهیخته هر روز بیشتر نشون میدن !

- من قبلا بارها برای ایشون پیام گذاشتم هیچ وقت همچین مشکلی پیدا نکردم


من همیشه ایی-میل های آقای پناهنده رو پاک میکنم ولی خوشبختانه این دو پیام رو در سطل زباله ام که هنوز خالیش نکرده بودم ، پیدا کردم !

همین آلان هم یکی دیگه رسید !
به تاریخ ها و نام فرستنده خوب توجه کنید و ببینید که چه کسی دروغگو و یاوه سراست !





.
.

.

.







۲ نظر:

  1. آدونیا :

    1- اگر 1 کامنت آوردی که من ابتدا به ساکن به کاربری فحاشی کرده باشم دیگه تو دنباله پیدام نمیشه !

    2 - مشترک گرامی شما دایورت شدید به آرنج و غوزک چپم لطفا مجددا شماره گیری نفرمائید

    3 - من منفی دادم چون خیلی کس شعر بود

    پاسخحذف
  2. - 666 متقلب چند اکانته دیگه داری زیادتر از کوپنت چرت و پرت میگیا مراقب باش ، صبر کن تا فردا اکانت های یدکی جدیدت رو میزنم تو دهنت اون بار که با تیپا انداختنت بیرون دوباره با خفت و خاری و آرنج مالی برگشتی

    پاسخحذف