۱۳۹۴ فروردین ۱۴, جمعه

کینه شاه الله گر بجنبد ، سر به رسوایی زند ! ( دو )


این دشنام های رکیک چاله میدانی که مشاهده میفرمایید ، دسترنج یکی از انصار شاه الله با نام های مستعار : شهروز ، مهدی مالکی ، فرزین فرزینی ،  پاسارگارد و بتازگی هم جاوید شاه میباشد !!!

در پایین همین برگه هم میتوانید نظرات دیگرش را  « در قسمت نظرات » ، بخوانید و ببینید که انصار شاه الله و سلطنت طلبان از چه فرهنگ و ادبیات والایی برخوردار هستند  و وعده چه نوع حکومتی را به ملت ایران میدهند !

حکومتی که در آن مانند حکومت پهلوی نخست و دوم و آخوندی نخست و دوم ، با دگراندیشان و آزادیخواهان ، با داغ و درفش و توهین و پاپوش پذیرایی خواهد شد !!!


براستی که شاهزاده رضا پهلوی و شهبانو فرح پهلوی ، با داشتن این چنین طرفدارانی ، باید کلاه خود را بالاتر بگذارند !
 

بزرگان ایرانزمین میفرمایند :

سالی که نکوست از بهارش پیداست .... نوع حکومت از ایل و تبارش پیداست




برای بهتر دیدن عکس ها ، رویشان کلیک بفرمایید
.




کف و سوت و تشویق انصار شاه الله !











.
.
اینهم یکی دیگر از شاهکارهای این شخص
.


.
.


و البته همین فرد در جای دیگری میگوید که هیچگونه توهینی به من نکرده !!!


pasargadaei

اونوقت اون سبز علی خان به من میگه تو چرا فحش بهم دادی ؟! اولا تو عددی نیستی که من بخوام بهت چیزی بگم یا نگم ! من به اون موسگی لعنتی و بقیه گنده های سبز الله و افکارشون توهین کردم ! هزار میلیارد برابرم باید بیشتر توهین میکردم و حقم بود که فعلا گذشت کردم و گذاشتم به حساب ... !



.
.

.

در همین راستا :

.

حزب الله ، شاه الله ، پیوندتان مبارک !

http://666sabz.blogspot.be/2014/02/blog-post_1555.html


.
.

کینه شاه الله گر بجنبد ، سر به رسوایی زند ! ( یک )

http://666sabz.blogspot.be/2012/09/blog-post.html




.
.

۶ نظر:

  1. shahrooz_1074
    رکیک ترین فحش های ناموسی هم از سرت زیاده ! باید بندازنت تو بشکه قیر داغ ! پدر سگ مزدور ولد زنای سگ زنا زاده ! روزی 2 میلیون تا از خفن ترین و فوق حرفه ای ترین کلیپای سکسی رو تو اینترنت آپلود میکنم ! این یه قطره از یه اقیانوس کارایی بوده که تا حالا واسه در آوردن ریشه اسلام و جمهوری اسلامی انجام دادم !

    پاسخحذف
  2. یک مشت کمونیست تروریست مادر جنده اجنبی و یک مشت مسلمان تروریست مادرقحبه بیگانه ریخته اند توی مملکت زندگی همه رو خراب کرده اند. تازه به هم اید ئولوژی ضد امپریالیستی هم یاد میدهند و به هم خط میدهند و بعضی وقتها با هم ائتلاف میکنند و سازمان مشترک تشکیل میدهند. کس مادر محمد و مارکس ، کون لق خمینی و کاسترو و کیم جونگ ایل . گمشید برید عربستان و کره شمالی و کوبا. یا اگه کونشو دارید برید مستقیما با آمریکا مبارزه مثلا ضد امپریالیستی بکنید که خواهر و مادرتون رو مستقیما بگاد. میخواهید حکومت جهانی اسلامی یا حکومت جهانی کمونیستی درست کنید، خیر سرتون برید یه جای دیگه درست کنید. از این به بعد تا وقتی اینجا باشید و دهنتون رو باز کنید فحش خواهر و مادر میخورید. یک نفرتون به اندازه هزار نفر سرو صدا میکنه . میخواهید زندگی ما رو خراب کنید ما هم تو اید ئولوژی و دین تون می شاشیم. ریدیم تو اسلام و کمونیسم تروریست.
    ما کشورمان را میخواهیم و همین امروز هم میخواهیم.

    پاسخحذف
  3. ببند بابا این وبلاگت رو کس کش مادر پتیاره ننه کیر دزد ! کیر گوریل نر پشت نقره ای تا دسته تو کون و سه جاف کس زن و بچه هرچی سبز و حزب اللهی و بسیجی خارکسه سگ زنا زاده زن پتیاره ! مادر کس کش !

    پاسخحذف
  4. درود بر شما گرین فورس. این شاهپرست های پتیاره، در بالاترین انواع فحش های رکیک ناموسی رو به shaagholi داده اند. کامنت هایشان را پیدا کنید و اسکرین شات آن را، در وبلاگتان آپ کنید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما
      .
      من پیشتر همین کار را کرده ام :
      .
      http://666sabz.blogspot.be/2014/02/blog-post_1555.html
      .

      حذف