۱۳۹۲ فروردین ۲۷, سه‌شنبه

استاد اوسعی ، استاد در رذالت و شقاوت !

.

با چهره این استاد در رذالت و شقاوت ، بیشتر آشنا شویم




آقای استاد !
این نرده ها رو برای این نذاشتن که تو بپری بری اون وسط و با مجسمه عکس بگیری


استاد برای خودش نوشابه هم باز میکند


.
خبرگزاری میراث فرهنگی- گروه محیط زیست- در روزهای اخیر عکسی در شبکه های مجازی بازنشر می شود که نشان می دهد یک شکارچی با تیر و کمان پلنگی را شکار کرده است. در توضیح این عکس آمده‌:‌ شکار پلنگ با تیر و کمان در ایران توسط استاد اوسعی. این فرد اما شکار این پلنگ در ایران را تکذیب می کند و در حالی که می گوید در آفریقا اقدام به شکار پلنگ کرده است، ادعا می کند این عکس با فوتوشاپ تهیه شده و او در ایران پلنگی شکار نکرده است. با این حال بررسی ها حاکی از آن است که پلنگ، پلنگ ایرانی است.
پیگیری ها حاکی از آن است که این شکارچی پلنگ، «محمد اوسعی»، قهرمان تیر و کمان است. او در گفت و گو با CHN ایرانی بودن پلنگ را تکذیب کرد و گفت: «اصلا من پلنگی در ایران نزده ام و عکسی منتشر نکرده ام.»
او اضافه کرد:‌ در آفریقا پلنگ شکار کرده ام اما عکس های آن را منتشر نکرده ام.
او که گویا قهرمان تیراندازی با کمان است گفت که در آفریقا شیر و پلنگ شکار کرده است اما بابت نگرانی از سوئ استفاده از عکس ها، عکس این شکارها را در سایت شخصی خود منتشر نکرده است.
اما در حالی که اوسعی تاکید می کند عکس با فوتوشاپ تهیه شده است، «حر منصوری»، دیده بان طبیعت میانکاله به عنوان یک عکاس حرفه ای طبیعت در مورد این عکس ها به CHN گفت: «معمولا اشخاصی که سایت و یا ویلاگ دارند برای اینکه از تصاویر خود در ان استفاده کنند تصاویر را در یک سایت آپلود کرده و بواسطه یکسری کد و آدرس در سایت و وبلاگ خود استفاده میکنند. تمامی تصاویر محمد اوسعی در آدرس http://behtarinostad.persiangig.com/aks%20ostad/ روی سرور پرشیان گیگ اپلود شده است که غیر از تصاویر مربوط به شکار پلنگ بقیه در سایت خود استفاده کرده و این نشان میدهد که تصویر را برای استفاده اپلود کرده اما بعد از آن بیم اینکه مشکلی برایش ایجاد کند از روی سایت خود برداشته ولی تصویر در فضای پرشین گیگ هنوز وجود دارد.»
او در پاسخ به ادعای او که پلنگ، پلنگ ایرانی نیست نیز اضافه کرد:‌ «پلنگی که در این تصویر وجود دارد نمی تواند آفریقایی باشد.»

.
.

۲۸ نظر:

  1. استاد اوسعی بهترین استاد
    شکار پلنگ؟ یا کون دادن به پلنگ؟
    http://img.ie/images/pvsze.jpg

    پاسخحذف
  2. روزی استاد اوسعی برای شکار به کوه می رود و با یک پلنگ روبرو می شود. تیر را رها می کند، ولی از بخت بد تیر به پلنگ نمی خورد. آقا پلنگه ایشان را می گیرد و می گوید تو می خواستی من را بکشی استاد؟ پس من باید ترتیب تو را بدهم. بعد هم این کار را می کند. استاد که حسابی عصبانی شده بود، بعد از اینکه پلنگ از او دور می شود، برای جبران این آبروریزی دوباره تیری به سمت پلنگ می اندازد و دوباره تیر به خطا می رود و دوباره پلنگ به سراغش می آید و ترتیبش را می دهد و این برای بار سوم هم اتفاق می افتد تا بالاخره پلنگ هم از این کار خسته می شود. به او می گوید تکلیف ما را روشن کن! آمدی پلنگ شکار کنی یا کون بدی؟

    در عکسی که مشاهده می کنید. پلنگ بعد ازچندین بار کون کردن در حال چرت زدن می باشد.

    پاسخحذف
  3. عارف - جادوگر - مرتاض - شیاد - بیمار روانی - .آخر یک مسلمان واقعی

    پاسخحذف
  4. لعنت بر خودش احمق ترین حیوانی که خدا افریده ودر لباس ادمیت اورده کثافت بی شرف هیولا خدا لعنتش کنه خدا لعنتش کنه شکار زمانی لازمه که ادم ناگزیر از شکمس باشه خاک بر سرش با این افتخاراتش کثافتی که ادعای سواد می کنه از نسل عرب واخوندهای خونخوار

    پاسخحذف
  5. هر کسی که سرمایه های ایران رو نابود کنه اسم فامیلش میشه ....کش .... همین

    پاسخحذف
  6. اگه قرار بر تایید کسی بود نیاز به نظر نیست.....................خودتون نظر بدین.

    پاسخحذف
  7. واقعا وحشی هست . ازش متنفرم .حیف انسان که رو تو بشه گذاشت





    پاسخحذف
  8. من نمی دانم آیا ذره ای شرم در وجود این انسان نما ها وجود دارد.
    پلنگ می کشد؛ چون باید شکم خود و فرزندانش را سیر کند.
    آین نا انسان هم کشت چون فرزندانش از گرسنه بودند. آیا پلنگ ایرانی
    و پلنگ آفریقایی فرق دارند.

    پاسخحذف
  9. اشی روانی‌ از القاب و اصفاتی که هم که برای خودش گذاشته مشخصه که چه موجود کمبودی و مریضی هستش. کون گوهی مریض استاد شده واسه ما! میگی‌ استادی چی‌ هست که عقده شو سر دلش گذاشته و با حلوا حلوا گفتن میخواد اون گاله رو شیرین کنه!

    پاسخحذف
  10. انقد ابله و نفهمه که نمی‌دونه به راحتی‌ میشه تشخیص داد که عکس فوتوشاپه یا نه! ضمن اینکه اون طبیعت و کوه مال شمال شرق خراسانه ابله که هنوز پلنگ داره اونجا! مأ که تا حالا بیشتر از ۱۰۰ تا مستند از حیات وحش آفریقا تو عمرمون دیدیم تا حالا همچین کوهأی رو ندیده بودیم!
    ابله مریض عقده ای.. حتا اگه باز آفریقا هم بود بی‌ خود کردی مرتیکه ۲ زاری که حیوون رو میکشی عقده‌ای کمبودی! چسداد خان!

    پاسخحذف
  11. خداييش جرم اين مردك بيشتره يا اون بنده خداهايي كه ظرف يك ماه به جرم زورگيري اعدام شدند

    پاسخحذف
  12. خداييش جرم اين مردك بيشتره يا اون بنده خداهايي كه ظرف يك ماه به جرم زورگيري اعدام شدند

    پاسخحذف
  13. ترحم بر گوسفند تیر انداز
    ستمکاری بود بر پلنگ ناز

    پاسخحذف
  14. .
    هم میهنان گرامی ،
    .
    خواهشمندم که عفت قلم و سخن را نگه دارید و از دادن دشنامهای رکیک خودداری بفرمایید
    .
    با سپاس از همگی
    .

    پاسخحذف
  15. خاک بر سر جنگلبانی و محیط زیست بی عرضه که مهمترین وظیفه شو نمیتونه درست انجام بده. کلا 4 تا پلنگ تو ایران مونده, اونارم که ادمهایی مثل این دارن میکشن.

    پاسخحذف
  16. بعضی از شما ها که نمیدونید از سر دلسوزی حرف میزنید اما بعضیا همون دشمنای عوضی استاد هستند که تو سایتای مختلف به نام ایشون مطالب اراجیفشونو عرضه میکنن.

    پاسخحذف
  17. شما از استاد دلخور نشوید ایشان مشکل روانی دارند اگر دسترسی داشته باشید وکارت پایان خدنت ایشان را ببینید متوجه میشوید که بعلت بیماری اسکیزوفرنی از نوع پارانوئید معاف شدند از مطالبشان هم پیداست (دارای 150 مقام جهانی رزمی ،استاد 4سبک موسیقی و.....)بنده خدا توهم میزنه من تعجب میکنم چرا بعضیها به راحتی باور میکنن ،اگر یه مشاور روانشناس با ایشان صحبت کنه به راحتی نشانه های بیماریو تشخیص میده یه زمانی ایشان مدعی ارتباط با امام زمان بودن اگه دسترسی به دوستای قدیمی یا همسر قبلی ایشان داشته باشید متوجه میشوید کسی که بیمار نباشه دروغ نمیگه کسی که استاد باشه دروغ نمیگه خلاصه استاد بچه باحالیه ادمهایی که از گذشتشون فرار میکنن حتما"تو گذشته مشکلی داشتن راجع به این مطالب از استاد سوال کنید ،ازش بپرسید از برگه های برائت از جهنمی که امام رضا(ع)بشما دادو گفت به هرکی که دوست دارید بدهید چه خبر ...گفتنی راجع به استاد زیاده بنده خدا میگفت ائمه بمن گفتند تو زینت مایی ،میگفت هرکی منو خوشحال کنه امام زمانو خوشحال کرده ...... قابل توجه علاقمندان به استاد هیچکدوم این حرفها از روی غرض ورزی نیست از استاد بخواهید یه فراخان از دوستان صمیمیه قدیمیش بزاره اسمهاشونو بده طرفداراش ازونا راجع به استاد تحقیق کنند ، به هر حال نمیشه همه دوستهای فابریک قدیمیش راجع بهش دروغ بگن یا بدشو بگن

    پاسخحذف
  18. سایتش پر از چرت و پرته..از تاکتیک گوبلز اسفاده میکنه که میگه.دروغ هرچی بزرگتر باشه باور کردنش راحت تره...ادم شیادیه توهم داره

    پاسخحذف
  19. فقط 1بار سایتش رو نگاه کردم و فهمیدم که متوهم ترین ادم روی زمین هست..اخه انقدر دروغ و توهم چه سودی داره واقعا

    پاسخحذف
  20. این شخص بیمار هست..مشکل روحی داره.شدیدا توی توهم به سر میبره

    پاسخحذف
  21. دوستان، من ایشون رو بیمار ندیدم. نمیخواهم دفاع کنم. من با ایشون در سایتشون مکاتبه کردم. به ادبیات و ورزش و مقداری هم موسیقی علاقه داشتند. بیشتر از هر چیز در زمینه ورزش بنظر موفق میامد ولی با شاعری و لغت فارسی هم آشنایی داشت اما بیشتر از ذوق شاعری به نظر بنده مطالعه میکرد. نقطه ضعفی که من از این مکاتبه متوجه شدم این بود که ایشون خودشون رو دارنده مرتبتی ویژه، پر ثمر و دارنده نظری آگاه و برتر به وبگردها ارائه می‌کردند و شما بیشتر از اینکه تحت تاثیر دانسته‌های ایشون قرار بگیرید متعجب از یک روحیه خودپسندانه در طرف مقابل خود بودید. ایشون تلاش میکرد تا شمارو تحت تاثیر لوح ها و مدارکی که از عالم ورزش و معارف دینی و... به دست آورده بود قرار بدهد و این باعث شک بود. معمولا اگر شما انسان متکی به نفس و موفقی باشید سعی نمی‌کنید به جای استفاده از هویت اصلی خود از واژه های گنگی مثل استاد بدون هیچ پسوندی برای ارائه نظر در یک وبلاگ استفاده کنید. برای انسان کاملی که تلاش و موفقیت در زندگی‌اش موج میزند به چشم کشیدن مشتی کاغذ و مدرک در نظر خواننده‌های یک وبلاگ بیشتر به ریاکاری می‌ماند. دوستانی که با ایشون تا این اندازه مشکل دارند بدانند که این برخورد باعث انحراف بیشتر می‌شود. بهتر است به امثال این افراد کمک کنیم تا خودشان را بهتر بشناسند و بهتر شوند.

    پاسخحذف
  22. این که چس هم نیست چه برسه به استاد

    پاسخحذف
  23. مدتی بعد از شکار پلنگ بی‌گناه، جادوگر از ترس انتقام فرزندان پلنگ به بیابان‌ها گریخته و بساط تبلیغات اینترنتی او به حال تعلیق درآمد.

    پاسخحذف