۱۳۹۱ شهریور ۲۵, شنبه

کینه شاه الله گر بجنبد ، سر به رسوایی زند !


.
برای دیدن عکسها در اندازه بزرگتر ، روی آنها کلیک بفرمایید
.


.
و اما عکس اصلی
.

.

و اما قضیه از کجا آب میخورد ...
.
امروز این عکس بر روی فیس بوک دست بدست میگشت و ورد زبان شاه اللهی ها شده بود تا اینکه  من آمدم و دو عکس بالا را گذاشتم.

حالا همانهایی که پای این عکس سینه میزنند و هوچیگری راه انداخته بودند ، سر کج کرده اند و میگویند :

«« شاه بیچاره سی ساله که مرده ، هنوز هم دست از سرش برنمیدارید ؟! »»
.
.



.
.
چهره شخصی که سلطنت طلبها به مصدق نسبت میدهند ، در اصل چگونه است !

http://666sabz.blogspot.be/2012/09/blog-post_16.html

 .

 

در همین راستا :

.

حزب الله ، شاه الله ، پیوندتان مبارک !

http://666sabz.blogspot.be/2014/02/blog-post_1555.html


.
.

کینه شاه الله گر بجنبد ، سر به رسوایی زند ! ( دو )

http://666sabz.blogspot.be/2015/04/blog-post_61.html

 

.

.

 

۲۱ نظر:

  1. اما توضیح بیشتری بدهید. من که نفهمیدم. کجا شاهدوسدها این ادعا را کرده اند. میدانید اگر چنین ادعایی رامیکردند همه در بوق و کرنا جواب میدانند.

    پاسخحذف
  2. .
    هم میهن گرامی
    .
    تنها کافی ایت که به تشویق « لایک » های داده شده به عکس جعلی توجه کنید تا عرایض من بر شما اثبات شود.
    .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام دوست گرامي. با توضيح شما هنوز من متوجه نشدم. (ناشناس ٢ هستم). يك عكس به صورت غير واقعي و غير حرفه اي ( دختر ٣ ساله ام تشخيص غير واقعي بودنشو داد) زير تيتر نيويورك تايمز قرار گرفته. بعد يك مشت لايك خورده پاش.
      ١. از كجا معلومه اين مصدقه؟
      ٢.از كجا معلوم كه سلطنت طلبها ( به قول شما شاه الهي ها) گفتن اين بابا مصدقه؟ ( لطفا كامنت انها را هم نشان دهيد). تشكر
      پ.ن: براي اينكه احبانا انگ سلطنت طلب بودن به من نخورد: "بگو مرگ بر شاه"

      حذف
    2. .
      هم میهن گرامی ، اصلا لازم نیست که مرگ بر شما بگوییم ، چون نخست شاه سالهاست که مرده است ، سپس من شخصا با مرگ و اعدام و کشتن ، مشکل دارم و اگر توجه کنید ؛ همیشه و همه جا از واژه « ننگ » به جای « مرگ » استفاده کرده ام.
      .
      دوم ، همینکه شما فحش خار و مادر نداده اید ، نشان میدهد که شاه اللهی تشریف ندارید.
      .
      سوم ، هم میهن گرامی ، زیر عکس سوم بیشتر از دویست مثبت « به قول ایرانیها : لایک » خورده ، آیا این به معنای طرفداری شاه اللهی ها از این عکس و خبر جعلی نیست ؟!

      حذف
  3. الان همش همین 214 لایک مادرتو گاییده؟ کوس ننه ات

    پاسخحذف
  4. من نفهمیدم چی شد ؟ اونکه داره میبوسه مصدق نیست یعنی ؟

    پاسخحذف
  5. شما که حرف از سند می زنید بهتر نیست یک لینک به صفحات فیس بوک مربوطه بدهید؟ معمولا در دنیای اینترنت هر مطلبی که نقل قول می شود لینک داده می شود و نه همین طوری الله بختکی!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. .
      که بعدا برای« نقض حریم خصوصی » داد و شیون و ننه من غریبم بازی راه بیاندازید نه ؟!
      .
      یکبار گول این سخنان حق به جانب یک شاه اللهی رو خوردم ولی انسان بالغ و عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشود و من دیگر به شاه اللهی جماعت اعتمادی ندارم !
      .
      عکس صفحه مربوطه را گذاشتم ، دیگر آدرس اون طرف را میخواهید چکار ؟!
      .

      حذف
  6. بنده نه سلطنت طلب هستم و نه چندان علاقه یی به شاه و شاه بازی دارم، ولی‌ در بین فعالان سیاسی نظرم به سمت شخص یا گروهی هست که فاصله بیشتری با اسلام داشته باشه. در حال حاضر آقای پهلوی فرد مورد نظر بنده هستند که بر خلاف اسلامگرایان چرک و کثافت و پشمالو، خوش پوش و تر و تمیز هستند و در جملتشان از آیات قرآن و کلمات عربی‌ استفاده نمیکنند و به نظر آدم متمدنی میان. این به قول خودتون افشا گریها و تخریب سلطنت طلبان به نظر من حکم تًف سر بالا رو براتون داره عزیز جان!

    کی‌ اهمیت میده به این خال زنک بازیها که شاه‌للهی‌ها اینکارو کردن و سبزاللهی‌ها اونکارو کردن! این اسلام گراها اون‌قدر منفور هستند که با این چیزها نمی‌تونید تطهیر شون کنید. حالا باز بیییین بگین باباش دیکتاتور بوده و این حرفها! من به عنوان یک جوان که عمر و جوونیم توسط اسلامیستهای عقب افتاده تباه شد، آزادیهای اجتماعی میخوام، شغل و کار متناسب با تخصصم با درامد مناسب میخوام، امنیت،احترام به حقوق شهروندی میخوام،یک دولت ایرانی و یک کشور رو به رشد و پیشرفت می‌خوام. همه اینها هم در حد بسیار خوبی‌ در رژیم گذشته بوده. حالا آزادی‌های سیاسی نبود که نبود. من آزادی سیاسی رو میخوام کجای دلم بذارم؟ مگه ما چقدر عمر می‌کنیم که انتظار یک کشور همه چی‌ تکمیل رو داشته باشیم.! به هر حال اسلامی‌ها امتحان خودشون رو پس دادن حالا نوبت دیگران است،اگر فردا یک شخص یا گروه دیگری اومدن که غیر اسلامی و وطن پرست بودند و ویژگی‌های بهتری از رضا پهلوی داشتند بنده به سمت اونها خواهم رفت، اینهم گفتم که بدونید من عاشق چشم و ابروی سلطنت نیستم.

    پاسخحذف
  7. .
    هم میهن عزیز ، ترفندتون رو عوض کنید بد نیست برای اینکه این ترفند هم کمی قدیمی شده و هم نخ نما !
    .
    شاه اللهی ها ، چند مدتی است که اولش اعلام میکنند که طرفدار سلطنت نیستند و بعضا طرفدار مصدق هستند ولی در بین سخنانشان از شاه و فرح و رضا پهلوی طرفداری و آخرش هم طرفدار نظام پادشاهی میشوند که اگر از همون نخست یک « جاوید شاه » میگفتند سنگین تر بودند.
    .
    یکی دیگه از ترفند شاه اللهی ها این است که خود را جوان چهارده ساله معرفی کنند برای اینکه نشان دهند که سلطنت پهلوی در بین جوانان طرفدار دارد.
    .
    حالا همه اینها به کنار ...
    .
    شما میفرمایید که آزادی سیاسی مهم نیست و آزادی فردی مهم است ؟!
    .
    خوب پس نتیجه میگیریم که اگر این جمهوری ننگین اسلامی ، آزادی های فردی را به مردم بدهد ، مشکل شما حل خواهد شد و گور بابای اونهایی که برای آزادی و سربلندی این مرز و بوم جون و خونشون رو فدا کردند !
    .
    تنها میتونم اینو بگم که « واقعا برای این طرز فکر شما متاسفم » !
    .

    پاسخحذف
  8. من یک مشروطه خواه هستم ولی‌ به جای خود به هر عقیده هم احترام میگذارم ، باید بگم متأسفم از شما که وقت و انرژی تان را به این مباحث بیخود صرف می‌کنید، امروز، بزرگ یا کوچک کردن شاه یا مصدّق مشکل ما را حل نمیکند، یک فرد سیاسی باید خودش را از این مباحث دور کند و ارائه راه حل و برون رفت از این رژیم را پیش پا بگذارد، در ضمن مخالف این طرز صحبت نیز هستم که ، طرفداران هر سیستمی‌ را با کلمات توهین آمیز خطاب کنیم، شاه الهی، توده‌ ایی فلان، کمونیست فلان، حزب‌اللهی فلان وووو زمانی‌ که توهین می‌کنیم یعنی‌ اقرار می‌کنیم که هیچ سیستمی‌ را بجز عقیده خودمان قبول نداریم، در صورتی که هر کس فقط یک رأی دارد. پیروز و سربلند باشید.

    پاسخحذف
  9. .
    هم میهن گرامی ،
    .
    نخست : شاه اللهی به کسی گفته میشه که با چماق و قلدری و فحاشی و تهمت ، بخواد مخالفین و منتقدین سلطنت پهلوی رو فراری بده !
    .
    شما میفرمایید که به این دسته از آقایون و خانمها نگیم « شاه اللهی » ، باشه قبول ، ولی بفرمایید که چه نامی باید بهشان داد ؟!
    .
    بهشون بگم سلطنت طلب ، مشروطه خواه یا چی ؟!
    .
    .
    دوم : خیلی عجیب است ، خیلی خیلی عجیب است که تا وقتی که عکس جعلی پابوسی مصدق دست به دست میگشت و نقل محفل سلطنت طلبان بود ، همیچ سلطنت طلبی رگ گردنی نشده و تذکری چیزی نمیداد ولی اکنون که مچشان باز شده ، این کارها خاله زنکی و منسوخ شده !
    .
    شما ، عمل را ول کرده اید و عکس عمل را محکوم میکنید ؟!
    .
    ای بابا ...
    .

    پاسخحذف
  10. .
    چند عدد از نظرهای شاه اللهی ها را هم گذاشتم تا چهره کریه سلطنت پهلوی بر همگان مشخص شود.
    .
    درضمن این شاه اللهی ها سواد درست و حسابی هم ندارند ، و حتی واژه ها مورد علاقه شان را هم با غلط املایی مینویسند !
    .
    :-)
    .

    پاسخحذف
  11. این کارها زیاد فایده ندارد.اگر قرار باشد دست بوسی دکتر مصدق نشان داده شود اینقدر عکس موجود است که این عکس جعلی و ابلهانه در برابرش رنگ میبازد.ایشان در درجه ای از دستبوسی بودند که نزدیکترین یارانش فریاد زدند دیگه دستبوسی ملکه(ثریا) را چرا به نمایندگی نخست وزیر باب میکنید که لزومی ندارد!!
    بزودی این عکسها منتشر میشود تا بدانیم برای اثبات برخی ادعاها به این نمایش ها نیازی نیست.معلومه مصدق پا نمی بوسد.سوسک هم میفهمد اینرا.اگر یک انسان ابله چنین چیزی را گفته پاسخ ان فتح الفتوح نیست مثل این هست من پاسخ مزخرفات مشیری را بدهم.حرف و کار مزخرف و ابلهانه نیازی به اثبات با این ژستها ندارد

    پاسخحذف
  12. .
    کوشان عزیز ، سپاس از اینکه نشون دادی که همه سلطنت طلبها بزدل و فحاش نیستند.
    .
    درباره مشیری ، با عرض پوزش باید عرض کنم که شما و حتی سعید سکویی و خسرو فروهر و هخا و غیره ، کوچکتر از اونی هستند که بخواهند پاسخ بهرام مشیری را بدهند !
    .
    حالا چه پاسخی میخواهند به بهرام مشیری بدهند ؟!
    .
    یعنی شاه جوانان این مرز و بوم رو نکشت ؟! اعدامهای شبانه نکرد ؟! ترور نکرد ؟! آدمربایی نکرد ؟! دزدی نکرد ؟! بحرین رو نبخشید ؟! ثروت این مملکت رو به حسابهای شخصی خود و خانواده اش نریخت ؟! سانسور نکرد ؟! در احزاب سیاسی و رسانه ها رو نبست ؟!
    .
    حالا اینها به کنار ، دکتر مصدق دست ملکه ثریا رو بوسید ؟!
    .
    واقعا عجیب است که سلطنت طلبان که انقدر از آداب معاشرت و تمدن دم میزنند ، بوسیدن دست زن را نوعی چاپلوسی و کاری حقیر میدانند !
    .
    نکند سلطنت طلبان انتظار داشتند که دکتر مصدق با ملکه ثریا روبوسی کند ؟؟؟!!!!
    .

    پاسخحذف
  13. امروز تو کامنتهای وبلاگ اون همکار دلقکت که مثل تو حرومزادست از من آدرس خواستی بره تودلی من ﺁﺩﺭﺳﻢ ﺭﺍ ﮐﻪ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺗﻮ ﻭﺏ ﺑﻨﻮﯾﺴﻢ ﻭﻟﯽ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﻧﺒﺎﺵ ﺍﮔﻪ ﺍﺯ ﺧﻮﺍﻫﺮﺕ ﺑﭙﺮﺳﯽ ﺁﺩﺭﺳﻢ ﺭﻭ ﺑﻬﺖ ﻣﯿﺪﻩ ﭼﻮﻥ ﺧﻮﺍﻫﺮﺕ ﺭﻭ ﭼﻨﺪ ﺑﺎﺭ ﺧﻮﻧﻪ ﺑﺮﺩﻡ ﺑﺎ ﺭﻓﻘﺎ ﻃﻮﺭﯼ ﮐﺲ ﻭ ﮐﻮﻧﺶ ﺭﺍ ﯽﮑﯾ ﮐﺮﺩﯾﻢ ﮐﻪ ﺭﺍﻩ ﺧﻮﻧﺘﻮﻥ ﺭﻭ ﮔﻢ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﺑﺮﺍﺵ ﺁﮊﺍﻧﺲ ﮔﺮﻓﺘﯿﻢ. ﺍﻻﻥ ﻏﯿﺮﺗﯽ ﺷﺪﯼ ﻧﻪ؟ ﺭﮒ ﮔﺮﺩﻧﺖ ﺣﺘﻤﺎ ﺑﺎﺩ ﮐﺮﺩﻩ؟ ﮐﯿﺮ ﺷﻤﻘﺪﺭ ﺗﻮ ﻫﻤﻮﻥ ﺭﮒ ﮔﺮﺩﻧﺖ ﻫﺎﻫﺎﻫﺎﻫﺎﻫﺎﻫﺎﻫﺎ

    پاسخحذف
  14. .
    تو را هم شد حجاب اسباب این ظن .... که خواندی مادرت را خواهر من
    .
    ایرج میرزا
    .

    پاسخحذف
  15. ادمین زنت رو گاییدم اونم از کون

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. .
      بزرگان ایرانزمین از دیرباز فرموده اند :
      .
      کفتار و شغال و خفاش .... به ز شاه اللهی های فحاش
      .

      حذف
  16. مصد ق از خاندان فرمان فرمایان بود که رضا خان مدتی در خانه عموی مصدق فرمان فرمایان استبل شی بود .حالا بعد 60سال عکسی مجهول با فتو شاپ از کشور انگلستان جهت متوهش کردن ذهن مردم ایرا ن در ست شده

    پاسخحذف